Sinds afgelopen zaterdag, maandag is de stopdagquote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe lang slik je nu al dan? en ben je ook al gestopt?
ahquote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sinds afgelopen zaterdag, maandag is de stopdag
don't hassle the Hoffquote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
The Hoff stond al op z'n klokje te kijken... duurde lang
ja heb echt veel minder trek in sigaretten maar merk dat de gewoonte van het roken er wel stug inzit. Die sigaretten die ik dan ook rook doen mij vrijwel niks meerquote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah
hoeveel rook je nu (nog)? is dat minder dan normaal?
The Hoff is altijd bij de tijd.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
The Hoff stond al op z'n klokje te kijken... duurde lang
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:16 schreef bitterbal het volgende:
Die sigaretten die ik dan ook rook doen mij vrijwel niks meer
@doorslotpostpost: zo heten de piercings die ik had nou eenmaal.quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
@:doorslotpostpost: zo heten de piercings die ik had nou eenmaal.
heb je ook een prinses ijsdraakje bedacht?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
@:doorslotpostpost: zo heten de piercings die ik had nou eenmaal.
Opgelost, slotjequote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh, we hebben het er van de week even over gehad. Iedereen had wel een ander bezwaardus no-no voorlopig
Klinkt goed balliequote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb echt veel minder trek in sigaretten maar merk dat de gewoonte van het roken er wel stug inzit. Die sigaretten die ik dan ook rook doen mij vrijwel niks meer
Whehehequote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Opgelost, slotje.
Typte ze vlak voordat ze las dat ze in een gesloten topic aan het typen was.
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb echt veel minder trek in sigaretten maar merk dat de gewoonte van het roken er wel stug inzit. Die sigaretten die ik dan ook rook doen mij vrijwel niks meer
Volgens mij zijn er weinig dingen nog niet bedacht.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je ook een prinses ijsdraakje bedacht?
Ben je aan het afkicken?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat spul heb ik nog niet geprobeerd bij het stoppen.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Slik nu bijna een week dat champix als hulp om maandag te stoppen
jawel. smurriebrein en slaap nauwelijksquote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat spul heb ik nog niet geprobeerd bij het stoppen.
Geen bijwerkingen?
Hmmmmquote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel. smurriebrein en slaap nauwelijks
heb je al via zorgverzekering gedaan? Ze vergoeden nu 1 stoppoging per kwartaalquote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:29 schreef moemoe het volgende:
Wel een stoppen met roken “support groep” plus talloze pogingen met pleisters.
met een maximum van?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je al via zorgverzekering gedaan? Ze vergoeden nu 1 stoppoging per kwartaal
Tot een maximum van...?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:29 schreef moemoe het volgende:
Wel een stoppen met roken “support groep” plus talloze pogingen met pleisters.
weird.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen maximum als je het samen met een coach doet
oh nee bedoel 1 per kwartaalquote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
weird.
lijkt me niet de bedoeling dat ze 20 stoppogingen gaan financieren
Als het zo simpel was, had niemand moeite om te stoppen natuurlijk.quote:
quote:
Via de zorgverzekering inderdaad, maar elke stoppoging kost gemiddeld 5 kilo aan gewichtquote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja snap ik..quote:
Waarom zijn de pleisters niet gelukt?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:32 schreef moemoe het volgende:
[..]![]()
.
[..]
Via de zorgverzekering inderdaad, maar elke stoppoging kost gemiddeld 5 kilo aan gewicht.
Dus de volgende keer dat ik stop wil ik wel dat het echt de laatste keer is. Ik blijf niet diëten.
Oh zoquote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja snap ik..
maar ik bedoel dat ze wss niet 20 kwartalen lang 1 stoppoging per kwartaal gaan vergoeden.
nee nare. Zit er nu nog mee in mijn maag en we hadden het laatst ng over mensen die overdreven reageren op dromenquote:
Is allemaal psychisch. Iedereen kan op dit moment gewoon alle aanwezige sigaretten in de vuilnisbak flikkeren. En geen nieuwe meer kopen.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als het zo simpel was, had niemand moeite om te stoppen natuurlijk.
Troep dat spul maar ja roken is ook kut.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee nare. Zit er nu nog mee in mijn maag en we hadden het laatst ng over mensen die overdreven reageren op dromen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |