Het is zo te zien de eigen geschreven tekst van deze user die dat ook daar gepubliceerd heeft. Hier Janssen_S en daar sem7janssen.quote:
Van hem is bekend dat hij stottert.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:58 schreef Hanca het volgende:
[..]
Onzin, het enige waar hij last van heeft (en dat heeft hij al zijn hele politieke carrière en waarschijnlijk zijn hele leven), is dat hij regelmatig niet op een woord kan komen. En dat kunnen de gekste woorden zijn, zelfs de naam van je partner of de woorden voor simpele voorwerpen als tafel en stoel. Dat heeft niks met dementie te maken, wel met woordvindingsproblemen. Een zeer bekend verschijnsel.
Verder leest hij in elk geval niet de hele tijd voor, aangezien hij veel rond kijkt. Zou een dement persoon niet lukken. Deze man is niet dement:
Hmm ja. Zou goed kunnen. Ik heb hem een DM gestuurd.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 11:07 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het is zo te zien de eigen geschreven tekst van deze user die dat ook daar gepubliceerd heeft. Hier Janssen_S en daar sem7janssen.
Right. Het is vier jaar later, Clinton doet niet eens mee aan de verkiezingen, Ivanka en verschillende andere 'adviseurs' van Trump zijn ook al betrapt op het gebruik van een privé-server, maar nog steeds moeten die emails er bij gesleept worden.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 08:41 schreef Janssen_S het volgende:
De Hillary Clinton E-mails – wie heeft die onthouden? In 2016 was dit een van de meest populaire onderwerpen in de discussie over de oud-minister van buitenlandse zaken Clinton, waaruit het beeld van een demonische en niet erg gezonde oudere vrouw werd gevormd door inspanningen van de Republikeinen.
Een duidelijk voorbeeld van een vermoeide 78+er die snel praat omdat ie in tijdnood zit zo blijkt aan het eind van het filmpje. Als je daar dementie in ziet, dan heb je het niet helemaal begrepen zoals al eerder vermeld.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:10 schreef LLOD het volgende:
[..]
Hier was ik al bang voor; de beelden die jij van Biden kent zijn gezuiverd door zijn voorstanders.
Neem een van de vele voorbeelden:
Let niet alleen op de inhoudelijke fouten maar vooral op de wijze van spreken.
Waarschijnlijk een gok. Als Trump alsnog wint kunnen ze lekker triomfantelijk doen over hoe goed ze het wel niet zagen.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 00:22 schreef Zwoerd het volgende:
Ik vraag me wel af waar die grote hoeveelheid vertrouwen van de Trump supporters vandaan komt dat Trump opnieuw gaat winnen.
Een filmpje waarin Trump stil is, dus?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:59 schreef Knipoogje het volgende:
Challenge: Toon een filmpje van Trump zonder basisschool-zinsopbouw, zonder leugen en zonder hyperbool van minstens een paar minuten.
- schandaal van de tegenstanderquote:Op zaterdag 4 juli 2020 00:22 schreef Zwoerd het volgende:
Ik vraag me wel af waar die grote hoeveelheid vertrouwen van de Trump supporters vandaan komt dat Trump opnieuw gaat winnen.
Trump heeft geen meerderheid nodig onder de kiezers om te kunnen winnen. Ik houd dus een slag om de arm.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 08:59 schreef Nober het volgende:
Trump maakt geen schijn van kans en toch weer proberen.
Die zijn er niet. Er zijn vooral veel filmpjes waarin hij dement oogt.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:58 schreef Knipoogje het volgende:
En zo extreem veel filmpjes zijn er ook niet te vinden van 'm waarin hij zo vermoeid oogt.
Van trump?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:46 schreef LLOD het volgende:
[..]
Die zijn er niet. Er zijn vooral veel filmpjes waarin hij dement oogt.
Het is erg oppassen om het Europese beeld van Trump op de Amerikaanse situatie te projecteren. Er zijn dingen die Trump helpen zoals bijvoorbeeld:quote:Op zaterdag 4 juli 2020 00:22 schreef Zwoerd het volgende:
Die progressieve stemmers stemmen sowieso niet op Trump, zijn probleem zit bij onafhankelijke kiezers die een stuk verspreider over het land wonen.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:05 schreef Havermout2 het volgende:
[..]
Het is erg oppassen om het Europese beeld van Trump op de Amerikaanse situatie te projecteren. Er zijn dingen die Trump helpen zoals bijvoorbeeld:
- De aversie van veel Amerikanen tegen het establishment in Washington. Trump blijft een outsider die de Republikeinse nominatie in 2016 kaapte met hulp van de freedom caucus. Biden is een carrière politicus die al sinds de jaren 70 in Washington actief is.
- Verdere polarisatie langs raciale lijnen na George Floyd die ook het stemgedrag beïnvloeden.
- Buitenlandse politiek: harde opstelling tegen China en terugtrekking uit Syrië ligt goed bij een groot deel van het publiek.
- De concentratie van progressieve stemmers in grotere stedelijke gebieden die relatief minder meetellen in de verkiezingen.
Ik durf geen enkele voorspelling te doen wie deze verkiezingen gaat winnen.
Klopt allemaal, maar als je de polls per staat gaat bekijken staat Trump er echt dramatisch voor.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:05 schreef Havermout2 het volgende:
[..]
Het is erg oppassen om het Europese beeld van Trump op de Amerikaanse situatie te projecteren. Er zijn dingen die Trump helpen zoals bijvoorbeeld:
- De aversie van veel Amerikanen tegen het establishment in Washington. Trump blijft een outsider die de Republikeinse nominatie in 2016 kaapte met hulp van de freedom caucus. Biden is een carrière politicus die al sinds de jaren 70 in Washington actief is.
- Verdere polarisatie langs raciale lijnen na George Floyd die ook het stemgedrag beïnvloeden.
- Buitenlandse politiek: harde opstelling tegen China en terugtrekking uit Syrië ligt goed bij een groot deel van het publiek.
- De concentratie van progressieve stemmers in grotere stedelijke gebieden die relatief minder meetellen in de verkiezingen.
Ik durf geen enkele voorspelling te doen wie deze verkiezingen gaat winnen.
Oud nieuws van een half jaar terug. Ook offtopic. Maar idd, niet zo fraai.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:19 schreef Mondkapje het volgende:
Ik vind dit niet zo'n fijn fimpje over Biden:
https://www.hln.be/nieuws(...)-leugenaar~a37e4034/
Wat een agressie opeens.
Wat dacht je: "Het vorige nieuws is niet oud genoeg, dus laat ik een jaar terug graven om iets te posten in een topic wat gaat over dat Trump rap is gedaald in de polls?"quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:29 schreef Mondkapje het volgende:
Ze kunnen beter gauw een ander naar voren schuiven.
en dat gebeurt misschien ook:
https://www.standaard.be/cnt/dmf20190702_04489961
Excuus, ik dacht dat er 2020 stond.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:31 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wat dacht je: "Het vorige nieuws is niet oud genoeg, dus laat ik een jaar terug graven om iets te posten in een topic wat gaat over dat Trump rap is gedaald in de polls?"
Pas maar op, straks komen Trumpfans doktertje spelen en melden dat je lijdt aan dementie. Niet realiseren welk jaar het is was een symptoom eh?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:32 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Excuus, ik dacht dat er 2020 stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |