Nope. Niet onvoorwaardelijk.quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De wet zegt toch dta je recht hebt op demonstratie
Ik heb hem ook ff opgezetquote:Op donderdag 2 juli 2020 23:10 schreef StephanL het volgende:
Ik las op Twitterdat de stemming om 23:15 zou zijn, dus heb even Npo Politiek aangeslingerd
Owh, zij mag dan weer geen mening hebben?quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:10 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ze moet gewoon der bek houden. Het gaat om de boeren.
Heeft hij zijn naam veranderd?quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:06 schreef StephanL het volgende:
Martijn Koops dustegenwoordig van Nederland in Verzet
Hiddema vroeg om de boeren. En dan gaat zij keihard vaccinatie tegen hem schreeuwen.quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, zij mag dan weer geen mening hebben?
Dus?quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:13 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hiddema vroeg om de boeren. En dan gaat zij keihard vaccinatie tegen hem schreeuwen.
Dus die vaccinatietrut moet der bek houden.quote:
Want die mag haar mening niet uiten?quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:14 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dus die vaccinatietrut moet der bek houden.
Van mij wel. Maar ik vind het nogal brutaal om dat tijdens een protest van een ander te doen. Pak je eigen momentquote:Op donderdag 2 juli 2020 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Want die mag haar mening niet uiten?
Ze pakt haar moment toch?quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:15 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Van mij wel. Maar ik vind het nogal brutaal om dat tijdens een protest van een ander te doen. Pak je eigen moment
Das waar. Mja, Hiddema heeft haar gelukkig genegeerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |