Geloof ik niet. Dat geeft een klerezooi. En daar rijden de trekkers zo overheenquote:
quote:
Niet als ze de vrachtwagen laten staanquote:Op donderdag 2 juli 2020 23:17 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Geloof ik niet. Dat geeft een klerezooi. En daar rijden de trekkers zo overheen
Oohja, ze kunnen de vrachtwagen ook laten staan jaquote:Op donderdag 2 juli 2020 23:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
Niet als ze de vrachtwagen laten staan
YES!!!!!!!!!!!!!! VUURWERKquote:Op donderdag 2 juli 2020 23:20 schreef Nober het volgende:
NOODVERORDERING
DE KOGELS WORDEN IN HET MAGAZIJN GEPROPT!
quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:20 schreef Nober het volgende:
NOODVERORDERING
Stel.je.aan.quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:20 schreef Nober het volgende:
NOODVERORDERING
twitter:DeGelderlander twitterde op donderdag 02-07-2020 om 23:19:5260 militairen en 25 legervrachtwagens sluiten wegen in Haagse binnenstad af om boerenprotest
https://t.co/1dPcC1gbCm reageer retweet
Dit doet het leger en geen ingehuurde lokale NSB bedrijven?quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:22 schreef bitterbal het volgende:
binnenstad
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Framing....quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit doet het leger en geen ingehuurde lokale NSB bedrijven?
quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit doet het leger en geen ingehuurde lokale NSB bedrijven?
Blijf ff scherp en laat je niet off topic lokkenquote:Op donderdag 2 juli 2020 23:25 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook niet perse voor hoor
Straks Video in Verzet alsz e weer live zijnquote:
Dat was de vorige keer het verhaal toen lokale bedrijven tegen de boeren in gingen in opdracht....quote:
hopelijk schieten ze beetje op. wil slapen :pquote:Op donderdag 2 juli 2020 23:26 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Straks Video in Verzet alsz e weer live zijn
Niks NSB aan hoor...quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat was de vorige keer het verhaal toen lokale bedrijven tegen de boeren in gingen in opdracht....
Hahaquote:Op donderdag 2 juli 2020 23:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hopelijk schieten ze beetje op. wil slapen :p
Ik ook zo. Wil morgen weer vroeg op, misschien kijken daar, maar dat is even een reisjequote:Op donderdag 2 juli 2020 23:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Why?quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:28 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik ook zo. Wil morgen weer vroeg op, misschien kijken daar, maar dat is even een reisje
Je hoeft toch niet vroeg op morgenquote:Op donderdag 2 juli 2020 23:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
twitter:HenkWollerich twitterde op donderdag 02-07-2020 om 23:26:22Zestig tractoren nu vanaf vliegveld Eelde op weg naar nog onbekende bestemming #boerenprotest https://t.co/XWUnf87uqb reageer retweet
Als Malieveld volstroomt wil ik wel even kijken. Maar ik vermoed dat het wel moeilijk bereikbaar is morgen als alles doorgaat qua boerenquote:
Misschien mag je bij bitterbal logerenquote:Op donderdag 2 juli 2020 23:30 schreef StephanL het volgende:
[..]
Als Malieveld volstroomt wil ik wel even kijken. Maar ik vermoed dat het wel moeilijk bereikbaar is morgen als alles doorgaat qua boeren
Komt goedquote:Op donderdag 2 juli 2020 23:31 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Misschien mag je bij bitterbal logeren
quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:32 schreef Nikonlover het volgende:
Hij is weer live:
https://www.facebook.com/VideoInVerzet/videos/651966378722405/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |