quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Sander is zelf best druk aan het trollen op twitter, volgens mij doelbewust om haat reacties uit te lokken. Dus hij weet best hoe het werkt.quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:52 schreef Jemoederniet het volgende:
Sander 'trollen zijn nep-accounts'![]()
Hij heeft echt de ballen verstand hiervan.
Weet hij ook wel, hij wil alleen de gast niet dom laten overkomenquote:Op donderdag 2 juli 2020 22:56 schreef Ronald het volgende:
[..]
Sander is zelf best druk aan het trollen op twitter, volgens mij doelbewust om haat reacties uit te lokken. Dus hij weet best hoe het werkt.
Die tokkies hebben van Oldenbarnevelt omgelegd.quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:55 schreef RensAjacied het volgende:
De grootste moordenaars in de geschiedenis van Nederland waren de Oranjes.
Kijk eens wie daar zit.
Ik blijf daar ver vandaan in politieke discussies, een beetje met je echte naam reageren, ik kijk wel uit,quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:55 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb gisteren mijn mening gegeven op Facebook, ben helemaal verrot gescholden
Ik doe dat heel af en toe, met een poging tot humor maar dat valt niet altijd in de smaakquote:Op donderdag 2 juli 2020 22:57 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ik blijf daar ver vandaan in politieke discussies, een beetje met je echte naam reageren, ik kijk wel uit,
De broeders de Wittquote:Op donderdag 2 juli 2020 22:56 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Die tokkies hebben van Oldenbarnevelt omgelegd.
En dat ligt waarschijnlijk voor altijd vast tot in het oneindige. Jouw kinderen, kleinkinderen, achterkleinkidneren etc kunnen het lezen.quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:55 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb gisteren mijn mening gegeven op Facebook, ben helemaal verrot gescholden
Ze zullen trost zijnquote:Op donderdag 2 juli 2020 22:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En dat ligt waarschijnlijk voor altijd vast tot in het oneindige. Jouw kinderen, kleinkinderen, achterkleinkidneren etc kunnen het lezen.
Raar eigenlijk. Ik weet niets van mijn overgrootouders, maar ons nageslacht kan ons online leven gewoon teruglezen op social media met wat speurwerk.
Op LinkedIn had je ook van die politiek correcte huilies over Johan Derksen, maar niemand durft daar wat tegengas te geven, straks belt iemand je werkgeverquote:Op donderdag 2 juli 2020 22:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik doe dat heel af en toe, met een poging tot humor maar dat valt niet altijd in de smaak
Toen hadden we nog ICQ, Ilse chat..En bij de TMF chat begon het gedonderquote:Op donderdag 2 juli 2020 22:59 schreef Jemoederniet het volgende:
In de beginjaren van het internet was iedereen nog heel beleefd en behulpzaam kan ik me herinneren.
Shownieuws begint, veel plezierquote:
En dat is een heel gevaarlijke situatie, moeten we niet willenquote:Op donderdag 2 juli 2020 22:59 schreef Ronald het volgende:
[..]
Op LinkedIn had je ook van die politiek correcte huilies over Johan Derksen, maar niemand durft daar wat tegengas te geven, straks belt iemand je werkgever
Ze hadden nooit over de corona Chinezen moeten zingen...Karmaquote:Op donderdag 2 juli 2020 23:00 schreef monkyyy het volgende:
We hebben de dramatische gevolgen van carnaval onderschat
Carnaval is soberso mensonterendquote:Op donderdag 2 juli 2020 23:00 schreef monkyyy het volgende:
We hebben de dramatische gevolgen van carnaval onderschat
Die missen we nooit, echt nooit.quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:01 schreef Gehrman het volgende:
Deze tafel mist een type Maurice de Hond.
Ik heb Jupiler koud staan.quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:02 schreef R-woud93 het volgende:
Ik trek nog maar even een flesje Amstel open
@:jancees
Zou ik normaal gesproken vanaf morgen ook wel drinken, zou dan naar Belgenlandquote:
Trek nog ff een ltr faxe blik openquote:Op donderdag 2 juli 2020 23:02 schreef R-woud93 het volgende:
Ik trek nog maar even een flesje Amstel open
@:jancees
Genotquote:Op donderdag 2 juli 2020 23:03 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Trek nog ff een 5 ltr faxe blik open
Ziet er goed uit.quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:03 schreef monkyyy het volgende:
https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/
Feast your eyes![]()
Ik hou van dit soort data en cijfertjes
Afmakenquote:Op donderdag 2 juli 2020 23:06 schreef Jason22 het volgende:
Wat zouden jullie doen als Arie voor je raam naar binnen staat te gluren?
Slob of boomsmaquote:Op donderdag 2 juli 2020 23:06 schreef Jason22 het volgende:
quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:06 schreef Jason22 het volgende:
Slob of Boomsma?quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:06 schreef Jason22 het volgende:
Op naar het verzorgingstehuis!quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Die mailtjes van Dales sloegen helemaal nergens op
Ook met 108% van de stemmen?quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:13 schreef Jemoederniet het volgende:
Rutte blijft net als Poetin tot 2036 in het zadel.
Fantastischquote:Op donderdag 2 juli 2020 23:13 schreef Jemoederniet het volgende:
Rutte blijft net als Poetin tot 2036 in het zadel.
Ik wil met Welmoed in een café zitten.quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:15 schreef monkyyy het volgende:
Man man man, die interviewers, alsof ze in een café zitten
Ik in een hotelquote:Op donderdag 2 juli 2020 23:15 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik wil met Welmoed in een café zitten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Het doet me ook pijn om te zeggen.quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:21 schreef svann het volgende:
[..]
Elke week weer en de heren hier vinden haar fantastisch.
Ja die ligt in coma.quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:27 schreef monkyyy het volgende:
Constantijn is wel een stuk eloquenter dan zijn broer
Nee dat is zijn broertje Don ofzo. Die kan verder ook niet zoveel.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:59 schreef Szura het volgende:
Is dat die hersenloze tokkie van een Dave Roelvink?
WTFtwitter:op1npo twitterde op vrijdag 03-07-2020 om 17:33:00Model Donny Roelvink liet zijn tanden wegslijpen voor een nieuw gebit en dat bleef niet onopgemerkt. Maar je eigen gebit laten wegslijpen, is dat wel verstandig? Roelvink praat erover bij #Op1 met tandarts @Vaartjes en mondhygiënist Melek Atas.
Meer info: https://t.co/bHNy9t1A4F https://t.co/92ocv98e4W reageer retweet
Pure armoede dit.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:31 schreef Gehrman het volgende:
WTFtwitter:op1npo twitterde op vrijdag 03-07-2020 om 17:33:00Model Donny Roelvink liet zijn tanden wegslijpen voor een nieuw gebit en dat bleef niet onopgemerkt. Maar je eigen gebit laten wegslijpen, is dat wel verstandig? Roelvink praat erover bij #Op1 met tandarts @:Vaartjes en mondhygiënist Melek Atas.
Meer info: https://t.co/bHNy9t1A4F https://t.co/92ocv98e4W reageer retweet
Sander Schimmelpenninck.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:38 schreef El-Stinho het volgende:
Janine komt de zesde Zomergast bekendmaken? Zou dan wel droevig zijn als ze met een of andere hansworst/flopgast aan komen zetten. Ben benieuwd.
Zat ik eerder vandaag ook al aan te denken maar dat lijkt me ook weer stug.quote:
Zou wel een aardige zijn, maar er is natuurlijk al iemand uit de politiek dit jaar. Als je kijkt naar wat er nog een beetje ontbreekt, dan zal het in mijn ogen iemand zijn uit de journalistiek, het cabaret of de 'hoge kunst' zijn. Zelf zou ik het nog wel aardig vinden om er eens een tech ondernemer te zien, Jitse Groen of Ali Niknam bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zat ik eerder vandaag ook al aan te denken maar dat lijkt me ook weer stug.
Verbaasde me eigenlijk dat Boris Dittrich nog nooit Zomergast is geweest.
Nee, zijn zeun komt. Donny, broertje van Dave Boeldrink, met zijn nieuwe witte tanden.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 20:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
Komt die Roelvink nou in zijn gele zwembroek
Of iemand uit de sportquote:Op vrijdag 3 juli 2020 20:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zou wel een aardige zijn, maar er is natuurlijk al iemand uit de politiek dit jaar. Als je kijkt naar wat er nog een beetje ontbreekt, dan zal het in mijn ogen iemand zijn uit de journalistiek, het cabaret of de 'hoge kunst' zijn. Zelf zou ik het nog wel aardig vinden om er eens een tech ondernemer te zien, Jitse Groen of Ali Niknam bijvoorbeeld.
Wat voor soort namen denk je dan aan? Zat een beetje te spinnen maar kom dan uit op een Bas Heijne, Olaf Koens, Caroline de Gruyter.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 20:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zou wel een aardige zijn, maar er is natuurlijk al iemand uit de politiek dit jaar. Als je kijkt naar wat er nog een beetje ontbreekt, dan zal het in mijn ogen iemand zijn uit de journalistiek, het cabaret of de 'hoge kunst' zijn.
Wat kan je je dan bedenken? Sport is wel heel schaars. Alleen Van Gaal en Mulder moeten langs zijn gekomen uit die sectie.quote:
Gullit. Derksenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 20:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat kan je je dan bedenken? Sport is wel heel schaars. Alleen Van Gaal en Mulder moeten langs zijn gekomen uit die sectie.
Robert Eenhoorn vind ik een interessante man ondanks zijn Calimerogedrag deze maanden met AZ. Misschien Wilfried de Jong himself een keer uitnodigen. Laat ik nog een Frank Rijkaard noemen.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 20:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Gullit. Derksen. Cruijff jr.
Seedorf was al bij College Tour, dat was tenenkrommend.
Tandarts: Nee, je moet geen onnodige ingrepen aan je gebit doen.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:31 schreef Gehrman het volgende:
Maar je eigen gebit laten wegslijpen, is dat wel verstandig?
Er gebeurt vrij veel in de VS de laatste jaren, misschien Eelco Bosch-van Rosenthal of een wat gewaagdere keuze als Laila Frank?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 20:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat voor soort namen denk je dan aan? Zat een beetje te spinnen maar kom dan uit op een Bas Heijne, Olaf Koens, Caroline de Gruyter.
Te laatquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:04 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga heel hard rijden om op tijd te komen
te laatquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:04 schreef monkyyy het volgende:
Eensquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:13 schreef Gehrman het volgende:
Echt irritant die wisselende tijdstippen waarop ze beginnen.
Dave Roelvink kan dat beterquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:04 schreef monkyyy het volgende:
Bedankt, nu weet ik zeker dat ik NIET ga zappenquote:
quote:
quote:Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
Sorry, ik maakte me heel erg zorgen of iemand nog in leven was, moest ik even checkenquote:
Dat gaat altijd voor inderdaadquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sorry, ik maakte me heel erg zorgen of iemand nog in leven was, moest ik even checken
Die ligt bij het bonnetje van teven!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:31 schreef Jemoederniet het volgende:
Hebben ze dat fotorolletje al teruggevonden?
Reckful is er niet meer.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sorry, ik maakte me heel erg zorgen of iemand nog in leven was, moest ik even checken
Gelukkig trof ik wel goed nieuws aanquote:
Ging het over racisme?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Peter R vs AD journalistjes en Geergod, als bonus Sunnery en Ryan
Heeft Beau nog een eigen kanaal om dingen terug te kijken of moet ik dan met de groene knop aan de slag?quote:
De volgende keer moeten ze VBL sturen.quote:
okquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je MOET dat item met Peter R terugkijken. Is net geweest.
Eens kijken of die Mladic nog zo'n grote bakkes had gehad als hij een paar schijtlollige memes naar zijn hoofd geslingerd had gekregen.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:44 schreef BlackNero het volgende:
[..]
De volgende keer moeten ze VBL sturen.
Echt niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:45 schreef Monolith het volgende:
Eens kijken of die Mladic nog zo'n grote bakkes had gehad als hij een paar schijtlollige memes naar zijn hoofd geslingerd had gekregen.
We kunnen in ieder geval wel stellen dat er van alles mis is gegaan...quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:44 schreef svann het volgende:
En de Fransen en Amerikanen weigerden steun te verlenen.
En in de VN-geschiedenis.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:46 schreef Bocaj het volgende:
We kunnen in ieder geval wel stellen dat er van alles mis is gegaan...
Een zwarte bladzijde in de Nederlandse geschiedenis!
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:48 schreef svann het volgende:
[..]
En in de VN-geschiedenis.
Het was onder de (lekke) paraplu van de VN.
Ze was 19 destijds, amper volwassen. Een naïeve puberquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:44 schreef matthijst het volgende:
Dat gevoel had ze niet.
Tis gvd dat die beelden in kleur zijn, en vrachtauto's Ipv treinen.
Die smerige kerkganger boeit niemand.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:59 schreef Jemoederniet het volgende:
Carola Schouten interesseert totaal niet.
Imro Glenn Lubertus Emile de Randamiequote:
Weten we zeker dat het niet zwarte piet is?quote:
Die komt vast met Oprah en the colour purple...quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:59 schreef Jemoederniet het volgende:
Typhoon mag 3 uur janken over racisme.
Die zit vanuit Italië Nederland af te kraken met z'n vileine columnpjes. Laat 'm lekker daar blijven.quote:
3 uur lang keiharde hiphop uit Zwollequote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die komt vast met Oprah en the colour purple...
Opgezwollequote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:06 schreef Scuidward het volgende:
[..]
3 uur lang keiharde hiphop uit Zwolle
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:07 schreef monkyyy het volgende:
Lubach is best te pruimen zolang hij geen grapjes maakt.
quote:
Fakkelbrigade. Typhoon zat nooit bij Opgezwolle.quote:
Saltymad omdat ik jouw grote held Lubach in de hoek zet.quote:
Geen idee, ik las hiphop en zwollequote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:09 schreef BlackNero het volgende:
[..]
[..]
Fakkelbrigade. Typhoon zat nooit bij Opgezwolle.
Chemokar neemt hem graag mee maandag.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Saltymad omdat ik jouw grote held Lubach in de hoek zet.
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:11 schreef Ronald het volgende:
Wat een tering debiel ben je, als je je gezonde gebit laat vervangen door wat plastic
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Wat dacht je van Helene die was pas bij de pinken
Ja, maar zijn vader en zijn broer.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Ongelooflijk dat je dit doet als je een gezond gebit hebt.
Als je dood gaat, ben je dan orgaan donor? Misschien dat een paar boomers jouw orgaan wel over willen nemenquote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:16 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk flikkert de hele bende eraf en gaat alles rotten.
Die prikken altijd in het tandvlees en zeggen dan het bloedt... goh vreemd hoorquote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:18 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die prikken altijd in het tandvlees en zeggen dan het bloedt... goh vreemd hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |