abonnement Unibet Coolblue
pi_193896475

Welkom in het Bundesliga topic!










U MAD?
pi_193896497
Jongons wat was dit tergend slecht zeg.... Moisander ook nog eens rood op het einde, boerderijhoofd die er niet echt bij was. Man man man. Duel zat vooral aan Bremense kant boordevol spanning op.
U MAD?
pi_193896590
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:29 schreef de_boswachter het volgende:
Jongons wat was dit tergend slecht zeg.... Moisander ook nog eens rood op het einde, boerderijhoofd die er niet echt bij was. Man man man. Duel zat vooral aan Bremense kant boordevol spanning op.
Wel typisch play-off-voetbal, natuurlijk. Kan me zo Roda JC twee jaar terug voor de geest halen. Hadden een sterk restant van het seizoen om vervolgens als trillende rietjes ten onder te gaan tegen Almere City.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_193896634
quote:
10s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:33 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Wel typisch play-off-voetbal, natuurlijk. Kan me zo Roda JC twee jaar terug voor de geest halen. Hadden een sterk restant van het seizoen om vervolgens als trillende rietjes ten onder te gaan tegen Almere City.
Ja, dat was een fantastische dag voor het nederlandse profvoetbal toen _O_
U MAD?
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:40:57 #5
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_193896773
quote:
10s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:33 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Wel typisch play-off-voetbal, natuurlijk. Kan me zo Roda JC twee jaar terug voor de geest halen. Hadden een sterk restant van het seizoen om vervolgens als trillende rietjes ten onder te gaan tegen Almere City.
Wonnen ze niet laatste ronde van Feyenoord, waardoor ze niet rechtstreeks degradeerden?
pi_193896794
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:40 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Wonnen ze niet laatste ronde van Feyenoord, waardoor ze niet rechtstreeks degradeerden?
Jij leeft in 2009?
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_193897297
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:41 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Jij leeft in 2009?
Bram Castro tegen Cambuur ofniet
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  vrijdag 3 juli 2020 @ 09:02:43 #8
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_193901588
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:35 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ja, dat was een fantastische dag voor het nederlandse profvoetbal toen _O_
:( :( :( :(
Rini dankjewel.
  vrijdag 3 juli 2020 @ 09:11:35 #9
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_193901652
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 18:58 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Verl zat in West, dus lijkt me de meest logische. Tenzij ze een andere club daar plaatsen.
De tijden ze met een liniaal langs de club gingen en dan een indeling maakten die zijn er niet meer. Dat was in de tijd van de Regionalliga Nord en Süd. Tegenwoordig zijn ze ingedeeld naar Bundesland(en). De RL Bayern vanzelfsprekend met Bayern, West bestaat uit de clubs uit NRW, Nord-Ost uit de Bundeslanden uit de voormalige DDR + Berlijn, Nord uit Niedersachsen, Schlesweig Holstein, Hamburg en Bremen en in Südwest de clubs uit Hessen, Rheinland Pfalz, Saarland en Baden Würtemberg.
In die Regionalliga's hangt het aantal degradanten vaak af van wat er degradeert uit de 3. Liga en of de kampioen promoveert. Soms spelen ze dan een jaar later met een club meer en degradeert er dan een club extra. Maar het is niet zo dat een club maar even in een andere RL wordt ingedeeld. Ik geloof dat dat alleen in heel uitzonderlijke gevallen gebeurt en dan op verzoek van de club zelf. Ik denk (en vrees) dat Münster dus in West komt. Als Münster-Aachen met publiek gespeeld mag worden ga ik wel kijken dan, mooi stadion is dat!
Rini dankjewel.
pi_193901962
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 09:11 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]

De tijden ze met een liniaal langs de club gingen en dan een indeling maakten die zijn er niet meer. Dat was in de tijd van de Regionalliga Nord en Süd. Tegenwoordig zijn ze ingedeeld naar Bundesland(en). De RL Bayern vanzelfsprekend met Bayern, West bestaat uit de clubs uit NRW, Nord-Ost uit de Bundeslanden uit de voormalige DDR + Berlijn, Nord uit Niedersachsen, Schlesweig Holstein, Hamburg en Bremen en in Südwest de clubs uit Hessen, Rheinland Pfalz, Saarland en Baden Würtemberg.
In die Regionalliga's hangt het aantal degradanten vaak af van wat er degradeert uit de 3. Liga en of de kampioen promoveert. Soms spelen ze dan een jaar later met een club meer en degradeert er dan een club extra. Maar het is niet zo dat een club maar even in een andere RL wordt ingedeeld. Ik geloof dat dat alleen in heel uitzonderlijke gevallen gebeurt en dan op verzoek van de club zelf. Ik denk (en vrees) dat Münster dus in West komt. Als Münster-Aachen met publiek gespeeld mag worden ga ik wel kijken dan, mooi stadion is dat!
RL West 20/21

Aachen
Oberhausen
Essen
Köln
Wuppertaler SV
Lotte
Bonner
Münster

:')

Stuk voor stuk 3. liga potentie.
U MAD?
  vrijdag 3 juli 2020 @ 09:52:13 #11
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_193902085
quote:
10s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:33 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Wel typisch play-off-voetbal, natuurlijk. Kan me zo Roda JC twee jaar terug voor de geest halen. Hadden een sterk restant van het seizoen om vervolgens als trillende rietjes ten onder te gaan tegen Almere City.
Was sowieso best hilarisch, omdat Roda meermaals een dramatisch seizoen volgde met play-offs waarin alles dan mee zat. Het seizoen daarvoor bijvoorbeeld hadden ze het absoluut verdiend om te degraderen.
Makkelijk tweede.
  vrijdag 3 juli 2020 @ 09:53:23 #12
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_193902108
RL west is echt een prachtige liga

Gister 90 min Werder gekeken, Slechtste wedstrijd ooit van Boerderijhoofd. Keek met Werderfans en als enige Nederlander. Moest alle verwijten aan Boederijhoofd op mijn nationaliteit incasseren, heb me nog nooit zo gediscrimineerd gevoeld!

#oranjelivesmatter
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  vrijdag 3 juli 2020 @ 10:12:51 #13
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_193902426
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 09:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Was sowieso best hilarisch, omdat Roda meermaals een dramatisch seizoen volgde met play-offs waarin alles dan mee zat. Het seizoen daarvoor bijvoorbeeld hadden ze het absoluut verdiend om te degraderen.
Kunnen we stoppen met Roda bashen :| Overigens was dat seizoen onder Anastasiou tenenkrommend slecht inderdaad. Maar die andere nacompetitie seizoenen (08-09 en 12-13) had Roda juist gedurende het seizoen heel veel pech en in de nacompetitie juist geluk. Vooral tegen Cambuur. Tegen Sparta zat het geluk hem vooral in het moment van scoren, maar Roda was toen over 2 wedstrijden ook echt beter.
Rini dankjewel.
pi_193926518
Van spanning loopt de stront mij dun langs mijn benen.
  zaterdag 4 juli 2020 @ 17:49:55 #15
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_193926611
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 10:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]

Kunnen we stoppen met Roda bashen :| Overigens was dat seizoen onder Anastasiou tenenkrommend slecht inderdaad. Maar die andere nacompetitie seizoenen (08-09 en 12-13) had Roda juist gedurende het seizoen heel veel pech en in de nacompetitie juist geluk. Vooral tegen Cambuur. Tegen Sparta zat het geluk hem vooral in het moment van scoren, maar Roda was toen over 2 wedstrijden ook echt beter.
Moet nog steeds lachen om die penalty, omdat Kah de bal in zijn gezicht kreeg getrapt :D
pi_193928364
Aardig potje zo.
pi_193928578
Gewoon live op de ARD trouwens.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 4 juli 2020 @ 20:05:53 #18
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_193928649
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 17:49 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Moet nog steeds lachen om die penalty, omdat Kah de bal in zijn gezicht kreeg getrapt :D
Dat was niet in dat seizoen 08-09, maar was ook bizar ja. ‘Het klonk als hands’ zei wegereef toen. In die beslissende wedstrijd tegen Feyenoord kregen we een strafschop tegen toen Hofland opzichtig hands maakte, maar Blom zag Hofland voor Kah aan :')
Offtopic..

Ontopic: Würzburger Kickers gepromoveerd, Ingolstadt pakt de relegation tegen Nürnberg. Duisburg grijpt bizar genoeg overal naast. Chemnitzer FC wint ruim, maar degradeert toch omdat Zwickau een net genoeg doelsaldo overhoudt..
Rini dankjewel.
pi_193928856
Goh 0-1.
pi_193928967
Löw zit gewoon op de tribune.
sig verwijderd door FA
pi_193928977
Wat een ploeg dat Bayern. Genieten.
pi_193928982
0-2.
sig verwijderd door FA
pi_193929846
Volland, goeiedag.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_193929869
Hahaha
pi_193929875
Lekker.
sig verwijderd door FA
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')