Slaan ze de laatste twee wedstrijden over in de 3 Bundesliga?quote:Op zondag 28 juni 2020 21:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zonde. Mag wel wat meer Oostblok richting 1. en 2. BL. Vanuit 3. komt wsch. Wurzburger Kickers richting 2. , brrrrrrrrrrrrrrrr.
Gelukkig vliegt Sonnenhof Aspach in 3. er uit en komt oa Lübeck in de 3. terug.
Is ook nog een playoff bezig voor promotie met daarin de neo's van Lokomotive Leipzig
Er is geen derde Bundesligaquote:Op maandag 29 juni 2020 09:32 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Slaan ze de laatste twee wedstrijden over in de 3 Bundesliga?
Normaal moeten ze op 38 wedstrijden uitkomen. Is dit de eindstand dan krijgen we de topper Eintracht Braunschweig tegen 1 FC Nürnberg
Nee, moeten nog twee speelrondes.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:32 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Slaan ze de laatste twee wedstrijden over in de 3 Bundesliga?
Normaal moeten ze op 38 wedstrijden uitkomen. Is dit de eindstand dan krijgen we de topper Eintracht Braunschweig tegen 1 FC Nürnberg
Speelt dan de nr 4 die promotie/degradatie?quote:Op maandag 29 juni 2020 10:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee, moeten nog twee speelrondes.
Maar Bayern Munchen II die eerste staan kunnen niet promoveren. Dus op het moment promoveren Wurzburg en Braunschweig goden rechtstreeks en mag Ingolstadt tegen Nurnberg. Duisburg met Vermeij in de spits maakt ook nog kleine kans, maar die kunnen er zonder publiek ineens niets meer van.
Yep. Ranking schuift gewoon op. Twee en drie promoveren, vier playoffs.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:56 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Speelt dan de nr 4 die promotie/degradatie?
quote:Op maandag 29 juni 2020 11:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Yep. Ranking schuift gewoon op. Twee en drie promoveren, vier playoffs.
Mooi, nu begrijp ik hetquote:Op maandag 29 juni 2020 11:02 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus de derde Liga van de Duitse voetbalcompetitie
Toch heeft ie gelijk. Is een typisch Nederlands iets om dat steeds verkeerd weer te geven. Op nieuwssites en commentatoren gaat dat ook vrijwel standaard verkeerd.quote:
De 2 ploegen die voor het stopzetten 1e en 2e stonden (Mannheim stond 2e) wilden heel graag stoppen, hebben zich enorm verzet tegen de hervatting en staan nu dus 5e en 8e.quote:Op maandag 29 juni 2020 11:41 schreef mabo11 het volgende:
[..]Dan heeft Duisburg nog een kleine kans om 4e te worden ipv Ingolstadt. Die hebben promotie de laatste weken echt lopen verspelen.
Ja, erg kut dit.....quote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Godver, Verl ‘wint’ met 3-3 over 2 wedstrijden.. Blunder van de Leipzig keeper vlak voor tijd in de heenwedstrijd was dus cruciaal..
Verl zat in West, dus lijkt me de meest logische. Tenzij ze een andere club daar plaatsen.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:09 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Kon Münster dan ook naar Nord? Ik dacht altijd dat clubs uit NRW standaard naar West gingen. Overigens kan Münster zich wel nog redden, wat ik hoop. Staat tegenover dat Nord Ost het best kut heeft. 2 zekere degradanten uit de 3. Liga en misschien 3, geen promovendus.. Dynamo degradeert uit de 2. Bundesliga. Toch erg jammer allemaal!
Stadion an der Poststrasse is inderdaad niet heel indrukwekkend nee, tot voor een paar jaar was het nog kleiner trouwens!
Wat is 'waar je wat aan hebt' ? Paderborn is ook maar een klein clubje, Heidenheim ook. Spelen wel al jaar of 6 lekker mee in 2. BLquote:Op donderdag 2 juli 2020 21:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ia Heidenheim eigenlijk een club waar je wat aan hebt? Ken ze niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |