abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 4 juli 2020 @ 17:02:50 #51
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_193925874
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 17:02 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Streep door het seizoen?
Corona kan ook op het hart slaan he, onverantwoord derhalve.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 4 juli 2020 @ 17:07:29 #52
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_193925933
quote:
Het hield de gemoederen in de wielerwereld flink bezig en had als gevolg dat Sunweb zich moest heroriënteren, de overgang van Tom Dumoulin naar Team Jumbo-Visma. Waar de ploeg zich met de Nederlandse klassementsrenner de laatste jaren volop richtte op de grote rondes, werd bij de ploegenpresentatie eind 2019 vanzelfsprekend een nieuwe plan geformuleerd. De sprinttrein werd uit het slop gehaald en met Søren Kragh Andersen, Tiesj Benoot en Michael Matthews ging de focus ook volop op de klassiekers.

Toch zijn de plannen voor het meestrijden om de winst in de grote rondes niet volledig bij het brandhout gesmeten, ze zijn alleen naar de lange termijn geschoven. Sunweb begon namelijk met het aantrekken van een hele rits talentvolle klassementsrenners: Andreas Leknessund, de veelvraat bij de junioren Marco Brenner, Thymen Arensman, Mark Donavan en uiteraard Van Wilder. Wat kunnen zij de komende jaren bewerkstelligen?

'Hoef echt geen druk te hebben'
Dat Sunweb graag Van Wilder bij de ploeg wilde, is gezien zijn uitslagen en ontwikkeling goed te begrijpen. De twintigjarige Belg maakte een snelle ontwikkeling door in de verschillende categorieën van het wielrennen. Bij de junioren behaalde hij verschillende tweede plaatsen in etappekoersen en tijdritten, want daar botste hij regelmatig op zijn land- en leeftijdsgenoot Remco Evenepoel, die zich in sneltreinvaart naar de top van het wielrennen aan het ontwikkelen is.

In België is veruit de meeste aandacht voor de verrichtingen van Evenepoel, maar dat vindt Van Wilder geen probleem. Hij kan zich namelijk in de schaduw van zijn landgenoot concentreren op zijn eigen ontwikkeling, zonder al teveel druk. 'Voor mezelf vind ik het eigenlijk beter dat ik niet veel druk heb en dat alle druk op hem komt te liggen. Ik hoef echt geen druk te hebben en niet al teveel aandacht. Ik wil gewoon in stilte en rust kunnen groeien en mij volledig focussen op mijn capaciteiten', vertelt de renner van Sunweb.

Van Wilder is zeker niet jaloers op Evenepoel, hij heeft eerder een beetje medelijden met zijn leeftijdsgenoot, vertelt hij aan In de Leiderstrui. 'Evenepoel kan daar zelf uiteraard niks aan doen. Het is vooral de Belgische pers. Ze kicken er een beetje teveel op, vind ik persoonlijk. Bovendien merk ik dat het veel mensen begint te storen. Ik zal in de wielerwereld niet de enige zijn die dat zegt. Ik vind dat niet gezond voor een jongen van twintig om zoveel druk op zich te krijgen. Mocht hij nu vijftiende worden in de Giro of top-10 rijden, dan zullen veel mensen zeggen: ik had meer van hem verwacht. Het zou daarentegen ongelofelijk sterk zijn voor iemand van twintig jaar.'

'Klassementen rijden, dat is mijn ding'
Van Wilder zijn capaciteiten bestaan vooral uit het klimmen en tijdrijden. 'Mijn toekomst ligt in de meerdaagse wedstrijden. Dus vooral klassementen rijden. Dat is mijn ding. Het is vooral een combinatie van klimmen en tijdrijden. In beide onderdelen ben ik goed.' Dat bleek. Na zijn goede reeks aan prestaties bij de junioren, stapte Van Wilder in 2019 over naar de opleidingsploeg van Lotto Soudal, waar hij aan zijn tijd bij de beloften begon. Met een zevende plaats in de Tour de Isard, derde plaats in de Orlen Nations Grand Prix en een vierde plek in de Vredeskoers toonde Van Wilder gelijk aan dat de overstap van de junioren naar de beloften voor hem geen probleem was.

Vooral in de Tsjechische Vredeskoers, voor talentvolle klassementsrenners een belangrijk meetpunt, maakte Van Wilder indruk. Hij won de eerste bergetappe door op de streep de Fransman Clément Champoussin (AG2R La Mondiale) te verslaan. De dag daarna presteerde Van Wilder wederom sterk. Hij moest alleen de op hol geslagen Andreas Leknessund (ook Team Sunweb in 2020) voor zich dulden. Uiteindelijk belandde Van Wilder net naast het eindpodium. Met enkele knappe top-10 klasseringen op zak ging hij naar de Tour de l'Avenir.

Als eerstejaarsbelofte had Van Wilder geen heel hoge verwachtingen, maar hij ging als een trein. Met constante prestaties claimde hij met een derde plaats het eindpodium in de belangrijkste koers voor opkomende talenten. Het was een kroon op zijn eerste en uiteindelijk enige jaar bij de beloften. 'Ik had vooraf nooit gedacht dat ik podium zou rijden. Het is één van de zwaarste wedstrijden bij de beloften', vertelt Van Wilder, die zich de hele koers 'supergoed' voelde en toesloeg in de slotdagen. 'Ik had voor de bergen al een goed gevoel en ik dacht: als ik nu geen inzinking ken, dan komt het goed. Ik werd alleen maar beter en beter. Ik had tijdens de laatste etappe ook niet het gevoel van dat het wel afgelopen mocht zijn.' Dat bleek wel in de laatste bergetappe, waar hij vlak achter eindwinnaar Tobias Foss (Jumbo-Visma) als tweede klassementsrenner over de streep kwam.

'Ze hebben renners grootgemaakt'
Het podium in de Tour de l’Avenir betekende veel voor Van Wilder en het bracht zijn nog jonge carrière in een stroomversnelling. 'Ik ga het heel mijn leven onthouden, want het was de aanzet voor een profcontract. Dankzij die wedstrijd ben ik een soort van open gebloeid en een beetje in de aandacht gekomen van het publiek en profploegen. Het was fijn om uit de schaduw te kruipen en wat aandacht te krijgen.' Die aandacht kreeg hij volop, met name van de WorldTour-ploegen, want talentvolle klassementsrenners zijn nou eenmaal gewild goed.

Toch was het kiezen van de ploeg niet de eerste keuze die Van Wilder moest maken. Want wilde hij überhaupt al de stap naar het profbestaan zetten? 'Ik heb er lang over nagedacht om de stap naar de profs te zetten. Bij de profs is het toch wat anders dan bij de beloften en je weet nooit hoe dat gaat uitpakken. Uiteindelijk heb ik toch besloten om het te doen omdat mijn hele omgeving zei dat ik er klaar voor was', zo blikt hij terug. De profploegen stonden vervolgens voor hem in de rij. Lotto Soudal, buitenlandse ploegen; aan interesse geen gebrek.

Uiteindelijk koos de talentvolle Belg voor het Duitse Sunweb. Van Wilder baseerde zijn keuze onder andere op de intussen bekende succesverhalen van de ploeg. 'Ze hebben in het verleden veel renners grootgemaakt. Ik denk dan aan een Tom Dumoulin, John Degenkolb en Marcel Kittel. Dat zijn jongens die daar echt toppers zijn geworden. Uit die voorbeelden haal ik de bevestiging dat ze goed zijn in het opleiden van jonge renners. Daarnaast is het een jonge ploeg. Ik was vorig seizoen nog maar negentien en ik vond het belangrijk om in een omgeving te komen met renners van min of meer mijn leeftijd, of iets ouder. Ik wilde zeker niet naar een ploeg waar iedereen ouder is dan 25. Bovendien krijg ik bij Sunweb de kans om af en toe voor mijn eigen kansen te gaan.'

'Nog nooit zoveel stappen gezet in één seizoen'
De afgelopen jaren ontstond door verschillende vertrekkende renners een beetje het beeld dat er bij Sunweb een strenge cultuur heerst, met name wat betreft protocollen en regels. Van Wilder vindt dat echter meevallen. 'Het is waar dat de ploeg op sommige punten punctueel is. Dat is gewoon hun manier van werken. Ik heb zelf totaal geen last gehad van strenge protocollen. Het zijn gewoon algemene dingen, zoals wanneer je naar het podium gaat, dat je je pet opzet of je bril aan je truitje hangt. Het zijn allemaal maar kleine dingen. Het vraagt weinig moeite en is belangrijk voor de sponsors. Het wordt allemaal wat overdreven. Ik zit nu in een ploeg die niet zomaar iets met een natte vinger doet. Er zit altijd een gedachte achter of een uitleg van waarom ze het zo doen. Dat vind ik gewoon fijn.'

De jonge klassementsrenner prijst zich dan ook gelukkig met Sunweb. 'Ik voel me er goed. Het is een jonge ploeg, met toffe ploegmaats. Daarnaast ontwikkel ik mij megagoed. Ik heb echt nog nooit zoveel stappen gezet in één seizoen', zo doelt hij op het klimmen en tijdrijden. 'We hebben hard gewerkt aan het tijdrijden, zoals het trappen van hoog vermogen in de juiste positie en om de houding zo aerodynamisch mogelijk te krijgen. Daar ben ik veel beter in geworden. Zo is het vermogen dat ik kan leveren op de tijdritfiets vrij veel gestegen. Dat is een heel goed teken. Mijn punch was verder niet zo super en nu is die heel goed geworden. Ik ben kortom heel tevreden, want op alle gebieden ben ik beter geworden.'

Ook tijdens de coronamaanden werd Van Wilder bij de hand genomen. 'De trainingsaanpak van Sunweb is de beste die ik tot nu toe heb gehad. Ze werken in verschillende periodes van trainingen. Er is een onderhoudsblok, een volumeblok, waar de nadruk op duurtrainingen ligt, en dan nog een focusblok van twee weken waarin we de intensiteit flink opvoeren. Daarna volgt een rustpauze van drie dagen volledige rust, om dan weer terug op te bouwen. Ik voel me altijd heel fris en herstel goed van mijn trainingen. Bovendien boek ik vooruitgang.'

'Geloof in een Dumoulin-tijdperk, misschien wel beter'
De komende jaren zal het voortzetten van die progressie het voornaamste doel van Van Wider zijn. Prestaties zijn op de korte termijn leuk, maar het échte doel is voor de lange termijn, waar hij met zijn medetalenten wil schitteren in de grote rondes. 'Sunweb heeft veel jonge renners aangetrokken, om binnen zes a zeven jaar een compleet nieuwe ploeg te hebben. We moeten proberen om iedereen samen te houden en te geloven in het project van de ploeg. Dan hebben we later een enorme sterke ploeg met renners die Sunweb heeft grootgemaakt', legt Van Wilder het plan uit.

De jongeling weet ook dat niet iedereen jarenlang aan boord zal blijven, maar met een sterke kern zou hij al heel tevreden zijn. 'Ik geloof écht terug in een tijdperk van de Giro met Dumoulin, misschien zelfs wel beter. Het heeft tijd nodig, maar die tijd is er. Het is geen probleem om af te wachten en iedereen rustig te laten groeien. In de toekomst zullen we dan wel zien wat er uit komt. De Tour is de mooiste grote ronde van de drie, vind ik persoonlijk. Ik wil op de lange termijn echt kunnen meedoen met de ploeg. Met onze kopmannen strijden om de winst, ook in de andere grote rondes. Van Sunweb weer een échte klassementsploeg te maken. Dat is het doel.'

Voor onderlinge concurrentie is hij dan ook niet bang. Het is anno 2020 meer regel dan uitzondering dat ploegen meerdere kopmannen en sterke renners hebben. 'Het is niet omdat je klimmer bent, je automatisch een klassementsrenner bent. Dus we hebben waarschijnlijk wel genoeg diversiteit in het team. We hebben zuivere klimmers, klassementsrenners en een hele goede sprinter. Jumbo-Visma heeft drie absolute kopmannen, maar de schaduwkopmannen, zoals Laurens De Plus en George Bennett, zijn ook heel sterk. Daar zou je het dus een beetje mee kunnen vergelijken. Het gaat om het vinden van de juiste balans in de ploeg.'

Debuut in Vuelta a Espana
Voor Van Wilder begint het avontuur in 2020 mogelijk al met een eerste grote ronde bij Team Sunweb. Hij is opgenomen in de voorselectie van de Vuelta a Espana. In de Ronde van de Algarve van dit jaar toonde hij met een zeventiende plaats in het klassement al goed mee te kunnen in een veld met sterke profs. Dat terwijl de start van het seizoen normaal gesproken niet zijn sterkste punt is. 'Ik ben blij dat ik in Algarve direct heb kunnen bevestigen. Het was de eerste koers van het jaar. En ik weet dat ik dan meestal niet zo goed ben. Als ik uit de winter kom heb ik altijd een paar wedstrijden nodig om in het ritme te komen. Dit jaar was de beste start van mijn seizoen in alle jaren dat ik koers.'

Volgens Van Wilder speelde het weer daarin een grote rol. 'Ik heb een voorkeur voor het warmere weer, want ik verdraag de kou niet echt goed.' Reden genoeg om uit te kijken naar de Vuelta. Verder zal Van Wilder deelnemen aan de Tour de l’Ain, waar hij zich door de omgegooide wielerkalender mag meten met de crème de la crème van de klassementsrenners. Later in het jaar zal hij ook te bewonderen zijn in de Waalse klassiekers en mag hij laten zien in hoeverre zijn punch is verbeterd!
Put these foolish ambitions to rest.
pi_193926725
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 17:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Movistar_Team twitterde op zaterdag 04-07-2020 om 15:30:33 Un día muy triste para todos los que formamos este equipo. Muchísimo ánimo para todos los familiares y amigos de Pep Toni Escandell. Te echaremos de menos, amigo. DEP. reageer retweet
En bij Movistar een verzorger overleden, lekker dagje.
Vriendin van Marco Velo vandaag ook verongelukt tijdens een fietstocht.
https://www.tuttobiciweb.(...)donna-della-scoperta
pi_193937743
NOSwielrennen twitterde op zondag 05-07-2020 om 10:11:28 Scheldend, vloekend stampte Theunisse zich naar heroïsche zege op Alpe d'Huez https://t.co/Y4chqhhxFJ reageer retweet
Gaan we hier naar kijken?
  zondag 5 juli 2020 @ 11:02:33 #55
220624 Chiappucci
Il Diavolo
pi_193937786
quote:
2s.gif Op zondag 5 juli 2020 10:59 schreef Evertjan het volgende:
NOSwielrennen twitterde op zondag 05-07-2020 om 10:11:28 Scheldend, vloekend stampte Theunisse zich naar heroïsche zege op Alpe d'Huez https://t.co/Y4chqhhxFJ reageer retweet
Gaan we hier naar kijken?
Ik ga het in ieder geval wel programmeren. Hopelijk laten ze ook genoeg achtergrondbeelden zien naast de etappes zelf.
  zondag 5 juli 2020 @ 11:03:06 #56
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_193937792
Nee
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_193937820
Het is wel een beetje treurig afgelopen met Gert-Jan als je de laatste verhalen zo hoort over hem
pi_193939994
daanhakkenberg twitterde op zondag 05-07-2020 om 13:26:00 Peloton in je voortuin. GP Vermarc start vanuit de tuin van voormalig wielrenner Frans Verbeeck, oprichter van kledingmerk Vermarc. https://t.co/RA2ZXUor79

reageer retweet
:D _O_
  zondag 5 juli 2020 @ 13:54:27 #59
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_193940141
Waarom wordt dit niet uitgezonden?
Put these foolish ambitions to rest.
pi_193940931
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 13:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom wordt dit niet uitgezonden?
Wordt de GP Vermarc (Rotselaar) live op tv uitgezonden? Oorspronkelijk werd er gemeld dat VTM interesse had om deze eerste Belgische koers na de 'coronabreak' live op tv (en online via een livestream) uit te zenden. Dit plan werd door veel wielerliefhebbers met gejuich begroet. Men verwachtte dat er uiteindelijk wel een akkoord zou komen tussen de organisatie van de GP Vermarc Sport en de VTM voor een live-uitzending op tv en via de livestream. Uiteindelijk werd echter op 1 juli officieel bekend dat er toch geen live-uitzending van VTM zou komen op tv of via de livestream. Dat is erg jammer voor wielerfans in België en Nederland. VTM is nochtans in Nederland niet op tv te ontvangen. Velen kijken in Nederland echter wel online (via een livestream) op een computer of smartphone naar de wielerwedstrijden (met name veldritten) die zij uitzenden. Bij veel wielerwedstrijden die zij via een livestream uitzenden, is de stream namelijk officieel niet geo-restricted. Zo kan men dus ook vanuit Nederland geheel legaal naar die livestream kijken. Het is gratis om bij VTM live via zo'n livestream naar een koers te kijken. Om een livestream van hen te gebruiken, kan men op de wedstrijddag inloggen op hun site. De livestream bevindt zich dan in hun programmagids. Men kan bij zo'n livestream inloggen met een account van Medialaan (het moederbedrijf van VTM) of met een Facebook-account. Helaas is er echter dus niet zo'n livestream bij hen beschikbaar voor de GP Vermarc in Rotselaar (Wesemaal) op 5 juli 2020. Wel zijn in de winter van 2020-2021 weer de veldritten van de wedstrijdreeks 'Ethias Cross' via zo'n gratis livestream bij hen te bekijken.

Livestream?
Er waren meteen speculaties over een mogelijke andere aanbieder van een livestream van de GP Vermarc Sport 2020 op 5 juli in Rotselaar. Een andere belangrijke kandidaat die genoemd is voor een mogelijke live-uitzending op tv en via een livestream van de GP Vermarc Sport, de eerste wegwielerkoers na de 'coronabreak', is ROB Tv. Dat is de regionale tv-omroep van Vlaamse-Brabant. Uiteindelijk zenden zij echter deze wielerkoers op 5 juli 2020 ook niet live uit op tv of via een livestream. Er waren nog diverse andere geruchten over een live tv-uitzending of livestream. Zou de krant Het Laatste Nieuws een gratis livestream van de GP Vermarc te Rotselaar plaatsen, aangezien zij één van de grote sponsoren van deze koers zijn? Uiteindelijk bleek dat niet het geval te zijn. Of zou een ambitieuze sportomroep zoals Eleven Sports of Play Sports een live-uitzending (tv en livestream) voor de GP Vermarc Sport produceren? Op zo'n korte termijn bleek dat niet een rendabel plan voor deze omroepen. Voor Eurosport en Sporza was het ook niet interessant om een live-uitzending (tv en livestream) van deze 'kermiskoers' op 5 juli (de GP Rotselaar) te produceren, mede omdat zij de programmering op die middag reeds vol hebben. (Zij zenden op de middag live de Virtuele Tour uit.) Uiteindelijk is de GP Vermarc Sport op 5 juli dus niet live op televisie te zien.

pi_193941584
Jaaaa Tom gaat winnen :D *O* w/
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_193941602
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 14:50 schreef wimderon het volgende:

[..]

Wordt de GP Vermarc (Rotselaar) live op tv uitgezonden? Oorspronkelijk werd er gemeld dat VTM interesse had om deze eerste Belgische koers na de 'coronabreak' live op tv (en online via een livestream) uit te zenden. Dit plan werd door veel wielerliefhebbers met gejuich begroet. Men verwachtte dat er uiteindelijk wel een akkoord zou komen tussen de organisatie van de GP Vermarc Sport en de VTM voor een live-uitzending op tv en via de livestream. Uiteindelijk werd echter op 1 juli officieel bekend dat er toch geen live-uitzending van VTM zou komen op tv of via de livestream. Dat is erg jammer voor wielerfans in België en Nederland. VTM is nochtans in Nederland niet op tv te ontvangen. Velen kijken in Nederland echter wel online (via een livestream) op een computer of smartphone naar de wielerwedstrijden (met name veldritten) die zij uitzenden. Bij veel wielerwedstrijden die zij via een livestream uitzenden, is de stream namelijk officieel niet geo-restricted. Zo kan men dus ook vanuit Nederland geheel legaal naar die livestream kijken. Het is gratis om bij VTM live via zo'n livestream naar een koers te kijken. Om een livestream van hen te gebruiken, kan men op de wedstrijddag inloggen op hun site. De livestream bevindt zich dan in hun programmagids. Men kan bij zo'n livestream inloggen met een account van Medialaan (het moederbedrijf van VTM) of met een Facebook-account. Helaas is er echter dus niet zo'n livestream bij hen beschikbaar voor de GP Vermarc in Rotselaar (Wesemaal) op 5 juli 2020. Wel zijn in de winter van 2020-2021 weer de veldritten van de wedstrijdreeks 'Ethias Cross' via zo'n gratis livestream bij hen te bekijken.

Livestream?
Er waren meteen speculaties over een mogelijke andere aanbieder van een livestream van de GP Vermarc Sport 2020 op 5 juli in Rotselaar. Een andere belangrijke kandidaat die genoemd is voor een mogelijke live-uitzending op tv en via een livestream van de GP Vermarc Sport, de eerste wegwielerkoers na de 'coronabreak', is ROB Tv. Dat is de regionale tv-omroep van Vlaamse-Brabant. Uiteindelijk zenden zij echter deze wielerkoers op 5 juli 2020 ook niet live uit op tv of via een livestream. Er waren nog diverse andere geruchten over een live tv-uitzending of livestream. Zou de krant Het Laatste Nieuws een gratis livestream van de GP Vermarc te Rotselaar plaatsen, aangezien zij één van de grote sponsoren van deze koers zijn? Uiteindelijk bleek dat niet het geval te zijn. Of zou een ambitieuze sportomroep zoals Eleven Sports of Play Sports een live-uitzending (tv en livestream) voor de GP Vermarc Sport produceren? Op zo'n korte termijn bleek dat niet een rendabel plan voor deze omroepen. Voor Eurosport en Sporza was het ook niet interessant om een live-uitzending (tv en livestream) van deze 'kermiskoers' op 5 juli (de GP Rotselaar) te produceren, mede omdat zij de programmering op die middag reeds vol hebben. (Zij zenden op de middag live de Virtuele Tour uit.) Uiteindelijk is de GP Vermarc Sport op 5 juli dus niet live op televisie te zien.

[ afbeelding ]
Weg met die virtuele troep.
pi_193941651
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 15:20 schreef TLC het volgende:
Jaaaa Tom gaat winnen :D *O* w/
Dat was toch een mooie prestatie, slim weggereden.
  Moderator zondag 5 juli 2020 @ 15:52:34 #64
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_193942714
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2020 15:52 schreef Slobeend het volgende:
1953 zelfs.
en dan heb je 1936 nog gemist.
pi_193942847
Theofiel had nog wel meer tijd mogen krijgen
pi_193943478
Dat van Tommy Simpson was wel tragisch :{
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_193944310
Sénéchal, Campenaerts, Riesebeek en Van Kessel voorop in België.
pi_193944366
quote:
quote:
118 km
Snelle mannen
Fabio Jakobsen (Deceuninck-Quick Step) en Danny van Poppel (Circus-Wanty Gobert) zitten in de tweede groep en komen bijna aansluiten bij de kopgroep. De snelle Nederlanders kunnen straks een gooi naar de zege doen.
quote:
107 km
23 leiders
Dit zijn de namen van de 23 leiders: Jakobsen, Serry, Steels, Maes, Aerts, Goeman, Braet, Bouts, Meeusen, , Wouters, Van Coppenolle, Campenaerts, De Bondt, Planckaert, Robeet, Taminiaux, Capiot, Van den Bossche, Van Poppel, Siemons, Bastiaens, Van Duren en Paulus. Het peloton volgt op anderhalve minuut.
quote:
102 km
Kopgroep spat uit elkaar
De Nederlandse kampioen Fabio Jakobsen moet een gaatje laten bij een aanval in het peloton. Ook maatje Danny van Poppel moet de inspanningen van de achtervolging bekopen. Samen proberen ze de schade te beperken. Er wordt niet gewandeld voorin. Wat gaat het hard in het Hageland. De twee hellingen, Het Rot en de Middelberg, zorgen telkens voor vuurwerk. Victor Campenaerts lijkt wel een schansspringer. Op elke helling knalt de man van NTT Pro Cycling weg. Vocsnor slaapt al een tijdje op grote hoogte in zijn hoogtetent en heeft duidelijk niet stil gezeten tijdens de lockdown.
  zondag 5 juli 2020 @ 17:01:10 #70
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_193944708
Vino kon een paar jaar later een grote ronde winnen.
pi_193944741
Senechal is gaan vliegen.
  zondag 5 juli 2020 @ 17:14:03 #73
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
  zondag 5 juli 2020 @ 17:14:57 #74
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_193944809
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 15:21 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Weg met die virtuele troep.
In feite onvoorstelbaar dat ze bij Sporza die virtuele troep voorrang geven op de eerste echte koers ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 5 juli 2020 @ 17:16:03 #75
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_193944828
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 17:14 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Oeps

Deze video is enkel in België te bekijken
Hier zijn genoeg oplossingen voor.
Put these foolish ambitions to rest.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')