SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ongeveer heel vaak komt hier de vraag voorbij waarom n.amen vaak met p.untjes worden g.eschreven. Dit is zodat het allemaal wat minder makkelijk te googlen is en je gewoon publiekelijk kan klagen over je buurvrouw die haar pasgeboren dochter Shenayneh heeft genoemd. Zonder angst voor represailles. Dus daarom.
[ Bericht 6% gewijzigd door Burdie op 02-07-2020 16:04:47 ]
Die iddquote:Op donderdag 2 juli 2020 14:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Tuur met zijn tweelingzusje! Ik frommelde die namen altijd door elkaar.
Jup. Komt nooit meer goedquote:Op donderdag 2 juli 2020 16:06 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Timme wordt TIMMEHHHHHH!!!!!! In mijn hoofd
quote:Op donderdag 2 juli 2020 17:10 schreef gestreeptestoel het volgende:
Raven is dan toch gewoon “reven”
Vergeet Rickon niet! Het is trouwens Tommen zie ik net, maar Timmen past daar ook wel bijquote:Op donderdag 2 juli 2020 23:24 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Hahaha ja inderdaad. Joffrey en Podrick erbij
Daar ging mijn theequote:Op vrijdag 3 juli 2020 08:34 schreef SaskiaR het volgende:
Ja, een Rickon kennen wijen ze hebben een hele grote hond die Shaggydog heet
Sorryquote:
Het ging meer om de naam Shaggydogquote:Op vrijdag 3 juli 2020 08:37 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Sorryhele leuke mensen hoor. Ik ben zelf ook wel fan van GoT, maar dan zou ik een iets minder opvallende naam kiezen. Jaime of Arya kan nog wel, maar Daenerys gaat wel te ver.
Ik vond GoT ook tof! Maar dan zou ik als ik ging vernoemen de best passende naam voor mijn kind toch wel Terrible-ending vinden.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 08:37 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Sorryhele leuke mensen hoor. Ik ben zelf ook wel fan van GoT, maar dan zou ik een iets minder opvallende naam kiezen. Jaime of Arya kan nog wel, maar Daenerys gaat wel te ver.
Omdat?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 11:57 schreef Leandra het volgende:
Wat ben ik blij dat mijn kind tussen de Thijmens, Charlotte's, Rovers en Norah's zit en niet met allerlei onspelbare ghettonamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |