Waarom niet?quote:Op maandag 13 juli 2020 10:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik kwam net tegen: M.aan R.osalyn M.aandag.
Ik ben benieuwd wat haar roepnaam wordt. Toch geen M.aan hoop ik.
Noem het kind dan tenminste Zon.quote:Op maandag 13 juli 2020 10:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Mwah... Maan Maandag, kweetniet. Ik vind het niet zo klinken.
Haha die ging bij m'n vriendinnen ook al door de app groep.quote:Op maandag 13 juli 2020 10:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik kwam net tegen: M.aan R.osalyn M.aandag.
Ik ben benieuwd wat haar roepnaam wordt. Toch geen M.aan hoop ik.
Ik heb de betreffende post net gevonden op de prenatal Facebook, maar het oudere zusje heet al Soleilquote:
Het is iig een achternaam die in NL voorkomt, dus dat zou kunnen.quote:Op maandag 13 juli 2020 10:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lijkt alsof Maandag de achternaam is?![]()
Maan Maandag.
De helft van NL kan dat sowieso al niet fatsoenlijk uitrpreken.quote:Op maandag 13 juli 2020 13:25 schreef Tink89 het volgende:
De combi met de achternaam is niet echt handig nee, maar de voornaam op zich vind ik wel leuk.
Soleil vind ik veel erger iig.
Ik zeg gewoon Sooleiquote:Op maandag 13 juli 2020 14:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
De helft van NL kan dat sowieso al niet fatsoenlijk uitrpreken.
ja man! Louisiana!quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Veel donkere mannen hebben bijv. Afrikaanse roots en in bepaalde gebieden/landen spreken ze daar Frans.
Eens! Ik ben serieus opgelucht dat we er nu eentje hebbenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:27 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja man! Louisiana!
wij hebben eindelijk de naam
dat was de zwaarste bevalling denk ik
meisjesnamen zijn echt zoveel makkelijker
Ik had hem nog nooit gehoord..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |