Ga naar ONZ en zwijg.quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:15 schreef SuperwormJim het volgende:
Zo woest zijn dat andere mannen geen horloge dragen dat je er al briesend een topic over gaat openen op FOK!![]()
Aight. Ik heb meerdere Seiko 5 en ben aan het sparen voor een Longines Hydroconquest automaatquote:Op donderdag 2 juli 2020 12:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Terechte klacht.
Zelf de trotse bezitter van een Oris Aquis.
Mannen met een zakhorlogequote:Op donderdag 2 juli 2020 12:20 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Nee nu ik altijd een klok in mijn broekzak heb gebruik ik inderdaad geen horloge meer. Ik ga toch geen klok dragen voor de sierIk plak toch ook geen pleister op mijn lichaam als ik die niet nodig heb, al is 'ie met goud verguld.
quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:21 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Mannen met een zakhorloge
[ afbeelding ]
Nouja, er zijn genoeg mensen die wel waarde hechten aan een (mooi) horloge, dat vind ik nou op zich weer niet zo vreemd.quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:20 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Nee nu ik altijd een klok in mijn broekzak heb gebruik ik inderdaad geen horloge meer. Ik ga toch geen klok dragen voor de sierIk plak toch ook geen pleister op mijn lichaam als ik die niet nodig heb, al is 'ie met goud verguld.
Volwassen mannen die kusjes uitdelen...quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:27 schreef knokkels het volgende:
Volwassen mannen die klagen over andere volwassen mannen die de eigen keuze uitoefenen over het dragen van een horloge.
Ook zo'n dingetje.
Boeiend enzo.
I'm With Jimquote:Op donderdag 2 juli 2020 12:15 schreef SuperwormJim het volgende:
Zo woest zijn dat andere mannen geen horloge dragen dat je er al briesend een topic over gaat openen op FOK!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |