Volgens mij won toen Massa omdat hij geen straf kreeg voor een unsafe releasequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 08:25 schreef Doevelaer het volgende:
Volgens mij was Silverstone 2008 een natte race waarbij beide Ferrari's, met name Massa, meer achterstevoren stonden dan dat ze rondjes reden.
Europa/Valencia 2008?
Oeps, was een iets te wilde gok. Was even het jaar vergeten.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had verwacht dat die hint wel voldoende zou zijn, wetende welke races gewonnen zijn door Massa, Vettel en Alonso aan het einde van 2008...
Zo dacht ik dat iedereen hier wel zou weten wie in 2008 in Singapore heeft gewonnen. Daar scheen wat gedoe over te zijn.
Brazilie won Hamilton niet de race, maar wel het WK.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja, de races die het nog kunnen zijn:
Belgie, Italie, Japan, China en Brazilie
Hint: Massa won er 2, Vettel 1, Alonso 1. Ik heb er vertrouwen in dat de races spectaculair genoeg waren (muv de overwinning van Alonso wellicht) dat mensen deze wel weten. Dus ik ben op zoek naar de laatste van deze 5 races, die Hamilton dus won.
Klopt. Al werd liuzzi 6e!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vettel werd 4e kan ik me herinneren.
Liuzzi weet ik niet, ik gok 7e.
Tussenstand:quote:
Rosberg is goed. Hill won twee races in 1961.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:11 schreef franklop het volgende:
Keke Rosberg weet ik.
Andere; Phil Hill?
Scheckter won er drie in 1979.quote:
Ook niet, Brabham won twee keer in 1959.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Zal vast ergens in de jaren 50 zijn geweest, toen waren er nog niet zoveel races in een seizoen. Gokje: Brabham?
En mijn antwoord....quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ook niet, Brabham won twee keer in 1959.
Maar jaren '50 is goed.
Helemaal gemist, maar dit is goed. Hawthorn won de titel in 1958 met maar 1 overwinning.quote:
quote:Op woensdag 2 september 2020 07:20 schreef Bluurgh het volgende:
Vroeger werd er nog niet zo nauwkeurig gerekend in de Formule 1 als nu, wat ertoe leidde dat in de Britse GP van 1954 7 man de snelste ronde ex aequo neerzette. Dit waren 3 Argentijnen, 1 Italiaan, 2 Britten en 1 Fransman. Noem er 6. - Fangio, Gonzalez, Marimon, Ascari, Moss, Hawtorn en Behra?
Uit het overzicht van antwoorden op eerdere vragen.
Nee, het is wel iets obscuurder dan datquote:Op zondag 6 september 2020 23:48 schreef 4-elements het volgende:
Voor een shared drive reed hij te laat in de F1. Ook voor een punt voor de snelste ronde. Dus ik gok dat coureurs die voor hem finishten zijn gediskwalificeerd.
Klopt, op de oude Nurburgring. Ik weet dat er een aantal keer F1-races waren waar ook F2-wagens aan mee mochten doen. Zo maakte Ickx volgens mij ooit zijn debuut in de F1.quote:Op maandag 7 september 2020 11:36 schreef Starflyer het volgende:
Dat zal dan wel een Duitse Grand Prix in de jaren '60 geweest zijn. Toen kwam dat regelmatig voor.
Klopt, tijdens de 1967 GP van de Nurburgring mochten ook F2 coureurs meedoen. Guy Ligier finishte achtste, maar aangezien er twee F2 auto's (die niet in aanmerking voor punten kwamen) voor hem eindigden, werd hij uiteindelijk zesde.quote:Op maandag 7 september 2020 11:00 schreef 4-elements het volgende:
Misschien een race waarbij ook F2-coureurs meereden? En dat die niet in aanmerking kwamen voor punten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |