Hallo zegquote:Op zondag 2 augustus 2020 13:40 schreef LTVDK het volgende:
Laatste tijd niet echt bijzondere pakketten, sommige zou ik niet eens een woord aan vuil willen maken. Maar vandaag bij de Sparpakket van ¤3,99 en even losjes nagerekend een waarde van een kleine ¤45,-
[ afbeelding ]
Hier doen alleen de bakkers mee.quote:Op zondag 2 augustus 2020 13:56 schreef Scheepskok het volgende:
Voorlopig even geen Too good to go, mijn vriezer zit vol. Eerst moet dat op.
Ik heb het andersom. Geen bakker meet voor mijquote:Op maandag 3 augustus 2020 21:21 schreef H0D3NPYL het volgende:
Pakket bij de bakker: doos vol gebak (en twee broodjes). Niet top als je alleen woont en zelden snoept.
Morgen maar langs ouders brengen
Hier vorige week vrijdag 2 tassen van de bakker Bart nadat t de dag er voor was afgezegd. Mega veel gekregen. 1 big shopper uitpuilend van hele broden en 1 uitpuilend met allerlei harde broodjes en nog wat lekkers voor bij de koffie. T waren pakketten van ¤3,99quote:Op maandag 3 augustus 2020 21:21 schreef H0D3NPYL het volgende:
Pakket bij de bakker: doos vol gebak (en twee broodjes). Niet top als je alleen woont en zelden snoept.
Morgen maar langs ouders brengen
Dat klinkt erg goed!quote:Op maandag 3 augustus 2020 21:54 schreef IkEetSlakken het volgende:
[..]
Hier vorige week vrijdag 2 tassen van de bakker Bart nadat t de dag er voor was afgezegd. Mega veel gekregen. 1 big shopper uitpuilend van hele broden en 1 uitpuilend met allerlei harde broodjes en nog wat lekkers voor bij de koffie. T waren pakketten van ¤3,99
Producten die over de datum zijn, zeker verse producten als zuivel mogen niet meer verkocht worden en ook niet in zo'n pakket zittenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 11:17 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
United Turkish Brands
Kaas en roomkaas waren over datum, de rest nog lang houdbaar, dus erg blij mee!! Zat in zo'n opvouwtasje, handig!
Wat doe je daar allemaal mee?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:21 schreef gelestipjes het volgende:
Maar weer eens naar backwerk geweest. Baguette tonijn, 1 witte pistolet ham, 1 bruine pistolet ham, 1 broodje met mozzarella, 1 met eiersalade, 1 met allerlei groenten, een croissant, een frikandelbroodje en nog 2 pistolets en 2 meergranenbroodjes.
Heb je daar iets van gezegd?quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:24 schreef 111210 het volgende:
Afgelopen week voor het eerst een doosje gehaald bij de Coop.
Zat redelijk wat in, alleen lag het doosje al een tijd buiten de koeling waardoor de yoghurt, drinkyoghurt en vleesbeleg niet meer goed waren.
Verder zaten er sinaasappels in (zijn nu een week later nog prima en liggen in de koelkast.
Een halfje brood (in de vriezer gedaan) wat groentes en 2 dozen gebak.
Nou is supermarkt gebak niet echt iets wat ik zou kopen. Maar alleen al met de groente en zak sinaasappels had ik het bedrag er al uit.
Bij ons bij de COOP en Spar wordt het gebak gewoon dagelijks door de bakker een paar straten verderop geleverd. Bij de Spar het brood ook trouwens.quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:24 schreef 111210 het volgende:
Afgelopen week voor het eerst een doosje gehaald bij de Coop.
Zat redelijk wat in, alleen lag het doosje al een tijd buiten de koeling waardoor de yoghurt, drinkyoghurt en vleesbeleg niet meer goed waren.
Verder zaten er sinaasappels in (zijn nu een week later nog prima en liggen in de koelkast.
Een halfje brood (in de vriezer gedaan) wat groentes en 2 dozen gebak.
Nou is supermarkt gebak niet echt iets wat ik zou kopen. Maar alleen al met de groente en zak sinaasappels had ik het bedrag er al uit.
Braddiequote:
https://nos.nl/artikel/23(...)oudbaarheidsdag.htmlquote:
Want de plaatselijke Lidl staat nu inderdaad in mijn app met een "Groente & Fruit box".quote:Aardappelen, groenten en fruit worden per 2 kilo aangeboden in een doos voor 2,99 euro.
Hier ookquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh top! Een groente en fruit box, die ga ik hier wel in de gaten houden.
Zou 'moeten' per vandaag, maar misschien hebben ze de memo gemist.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:06 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Nee hoor, die in mijn dorp niet. Maar misschien komt dat nog.
Alle Lidl's doen per vandaag mee. Geen uitzonderingen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:06 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Nee hoor, die in mijn dorp niet. Maar misschien komt dat nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
Die haalde ik voor de lockdownsituatie geregeld, misschien ook hier gepost. In mijn woonplaats zat er vaak best veel in. Ook weleens zo’n soeppakket erin gehad.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh top! Een groente en fruit box, die ga ik hier wel in de gaten houden.
Er zijn in beginsel 4 boxen per dag beschikbaar per filiaal. In de ochtend gaan de versverantwoordelijken hun kwaliteitscontroles lopen en boxen maken. Het kan zijn dat er dus in de loop van de ochtend nog een paar boxen bijkomen.. of als er weinig hoeft worden weggegooid afgaan. Dus het loont om tussen 8 en 11 nog eens in de app te kijkenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:16 schreef Myraela het volgende:
Wtf. Ik zat te vernieuwen, zag niets, maar toch meteen uitverkocht om 19:15. Blijkbaar is die populair.
Als ze zo duidelijk een exact tijdstip communiceren dan weet je dat mensen er gewoon klaar voor gaan zitten en daardoor is het dus nog sneller uitverkocht.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:16 schreef Myraela het volgende:
Wtf. Ik zat te vernieuwen, zag niets, maar toch meteen uitverkocht om 19:15. Blijkbaar is die populair.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |