Zo dan, zeker een goed pakket, ook door 'het blauwe goud', die bessenquote:Op zaterdag 12 september 2020 16:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee, nooit
Meer de ‘Haha, ik weet de wegen naar goedkope boodschappen‘ houding.
Als ik boodschappen nodig heb dan koop ik ze wel daar, maar meestal niet, kom ik alleen een pakket scoren.
Lidl vandaag, prima pakket! Niet zo (overdadig) veel als wat ik bij sommigen zag, maar voor 2,99 en mijn eenpersoons huishouden ruim voldoende. Allemaal prima produkten ook, geen schimmeltje of plekje ontdekt.
Meteen een litertje kwark voor erbij gehaald, is mijn ontbijt voor de komende dagen geregeld![]()
[ afbeelding ]
Zo lekker pakket hoor KOEKOEK.quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee, nooit
Meer de ‘Haha, ik weet de wegen naar goedkope boodschappen‘ houding.
Als ik boodschappen nodig heb dan koop ik ze wel daar, maar meestal niet, kom ik alleen een pakket scoren.
Lidl vandaag, prima pakket! Niet zo (overdadig) veel als wat ik bij sommigen zag, maar voor 2,99 en mijn eenpersoons huishouden ruim voldoende. Allemaal prima produkten ook, geen schimmeltje of plekje ontdekt.
Meteen een litertje kwark voor erbij gehaald, is mijn ontbijt voor de komende dagen geregeld![]()
[ afbeelding ]
Ik merk dat het ook verschilt per winkel. Bij de Lidl gaan ze er professioneel mee om. Bij de Vomar werd ik aangekeken alsof ik een of andere schooier was.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk altijdMaar ik bedenk me dat ik niet de enige ben. Kijk naar die lidl pakketten, die vliegen de deur uit.
Dat valt wel mee, misschien komt dat ook omdat ik voornamelijk pakketten ophaal bij winkels/restaurants waar ik ook buiten tgtg nog wel eens kom.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:26 schreef Kamover het volgende:
Ok hier even een serieuze vraag tussen alle grappen door:
Voelen jullie je soms ook een schooier bij het ophalen?
Dat niet! Echter toen ik op het tijdstip dat de Lidl box online kwam uit een vergadering wegliep met een collega heb ik als smoesje gezegd dat ik even gauw een tijdslot voor sportles moest reserverenquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:26 schreef Kamover het volgende:
Ok hier even een serieuze vraag tussen alle grappen door:
Voelen jullie je soms ook een schooier bij het ophalen?
quote:Op maandag 14 september 2020 19:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat niet! Echter toen ik op het tijdstip dat de Lidl box online kwam uit een vergadering wegliep met een collega heb ik als smoesje gezegd dat ik even gauw een tijdslot voor sportles moest reserveren![]()
Morgen dus wel weer een Lidl box!
Dit wel. Ik zou me wel een beetje een schooier voelen als ik alleen regelmatig voor de deur sta om een pakket op te halen. Als ze me gaan herkennen als 'die van de weggooipakketten'.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:14 schreef Vork het volgende:
Dat valt wel mee, misschien komt dat ook omdat ik voornamelijk pakketten ophaal bij winkels/restaurants waar ik ook buiten tgtg nog wel eens kom.
Oh jammer, meteen gekeken maar ze zijn niet bevroren dus om meteen op te eten.quote:Op donderdag 17 september 2020 16:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De vegetarische kroketten en bitterballen van Rotterzwam staan nu in de box. Als ik tijd had gehad dan had ik er nu 1 gekocht. Of 2.
Zo dan! KOEKOEKquote:Op maandag 14 september 2020 23:30 schreef Bucketlist het volgende:
[ afbeelding ]
Pakket van de Vomar. Die Hamburgers zou ik zelf nooit kopen, De rest is oke
Schooierquote:Op donderdag 17 september 2020 19:19 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Hehe, kan morgen eindelijk een pakket ophalen bij Lidl. Ben benieuwd!
Zo voel ik me wel altijd.quote:
Ja ik weet wat je bedoelt, ben ook gestopt met de supermarkt pakketten. Zaten Veel producten in die alsnog in de prullenbak zijn beland.quote:Op donderdag 17 september 2020 19:36 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Zo voel ik me wel altijd.
Tijdje terug gestopt omdat in andere pakketen vaak varkensvleeswaar (eten we niet) zit, of producten met melk (eten we ook niet ivm koemelkallergie) zit. Een groente en fruit-pakket is wat dat betreft dus ideaal!
quote:Op donderdag 17 september 2020 19:19 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Hehe, kan morgen eindelijk een pakket ophalen bij Lidl. Ben benieuwd!
Staat per winkel precies wanneer hij uitverkocht is . Meestal is dat rond 19:00quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:53 schreef MaJo het volgende:
Ik wil ook zo’n Lidl box maar heb al in geen maanden TGTG gebruikt. Wanneer komen de boxen precies online? Vroeger was het vaak precies nadat het afhaalmoment was verstreken. Is dat nog steeds zo? Dan weet ik wanneer ik de app moet verversen
Volgens mij een kwartier nadat de afhaaltijd verstreken is.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:53 schreef MaJo het volgende:
Ik wil ook zo’n Lidl box maar heb al in geen maanden TGTG gebruikt. Wanneer komen de boxen precies online? Vroeger was het vaak precies nadat het afhaalmoment was verstreken. Is dat nog steeds zo? Dan weet ik wanneer ik de app moet verversen
Een Lidl box komt om kwart over 7 online.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:53 schreef MaJo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |