SPOILER: Waar gaan we meeten?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! WoordenboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
FOK!kers feliciteren Alberto Stegeman met nieuwe dochter
Stoute Slowchatters zijn stout!
Game on vriendjes
VANAF 01/03/2020 TOT 30/03/2020 BEGINT DE CHALLENGE. WIE LUKT HET OM HET VAAKST OM 18.00.00 TE POSTEN. DE WINNAAR MAG ZICH TV SLOWCHATTER VAN HET JAAR 2020 NOEMEN EN KRIJGT DE EER.![]()
![]()
![]()
![]()
De winnaar en slowchatter van het jaar 2020 is geworden...... WcPot![]()
![]()
De eindresultaten van de maart challange 2020 zijn.
WcPot. 21 punten![]()
De eerste plaats is voor WcPot. WcPot was niet te stoppen ook niet door de server errors.
Praadje. 15 punten![]()
Verrassende tweede plaats is voor Praadje na een behoorlijke inhaalrace in de slotfase ging ze Tassendief voorbij.
Tassendief. 11 punten![]()
Het was een nek aan nek race tussen WcPot en Tassendief met maar 2 a 3 punten verschil. Uiteindelijk door de spanning afgehaakt. Tijdens deze challenge eindigde Tassendief toch nog op een nette derde plek.
Monkyyy 4 punten![]()
Ook zeer goed gedaan niet altijd aanwezig. Maar de keren van aanwezigheid ook gelijk goed gepost om 18:00:00 uur
Van_Poppel 1 punt![]()
En de hekkensluiter is Van_Poppel met één punt
Allemaal bedankt voor het meedoen. Grote dank aan Praadje de notaris van deze challenge.
Druk en typefouten onder voorbehoud.
quote:Op woensdag 1 juli 2020 21:52 schreef praadje het volgende:
Tasje, laat Cremetje nu even haar 4 op een rij halen
Programma kende ik al maar ik heb nog niet veel afleveringen gezienquote:Op woensdag 1 juli 2020 21:41 schreef praadje het volgende:
[..]
Kende jij het programma al of is het voor jou ook nieuw?
Kleine miscommunicatiequote:Op woensdag 1 juli 2020 21:44 schreef praadje het volgende:
[..]
Potje heeft het over Belle Perez, zijn ideale vrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Dacht dat Merel dat wasquote:Op woensdag 1 juli 2020 21:44 schreef praadje het volgende:
[..]
Potje heeft het over Belle Perez, zijn ideale vrouw
En ik heb ook nog steeds geen 6 miljoenquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:08 schreef WcPot het volgende:
[..]
En ik heb ook nog steeds geen 6 miljoen
Wat een raar systeem dat je zomaar langs kan komen. Een afspraak maken lijkt mij toch net iets makkelijkerquote:Op donderdag 2 juli 2020 13:35 schreef praadje het volgende:
En weer thuis. Alles zag er goed uit alleen een beetje lage bloeddruk maar dat wisten we al. Over 14 dagen een holter voor 24 uur om alles uit te sluiten. Lekker dat ze hier alles zo grondig onderzoeken.
De autokeuring. Wat een drama, er stond een mega-rij en een wachttijd van dik 4 uur dus ik ben maar omgekeerd. Ik heb nog ruim drie weken.
Ja dat kan ook maar als de rij te lang is kun je niet bij de rij die een afspraak gemaakt heeft komen. Het is niet bij een garage maar bij een keuringsstation.quote:Op donderdag 2 juli 2020 16:35 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wat een raar systeem dat je zomaar langs kan komen. Een afspraak maken lijkt mij toch net iets makkelijker
quote:Op donderdag 2 juli 2020 17:59 schreef praadje het volgende:
De t.v. gids van vandaag;
20.25 Keuringsdienst van Waarde NPO3
20.30 Gestalkt (H) SBS6
20.33 In overtreding (H) RTL5
20.35 De opstandelingen NPO2
20.55 Tygo in de psychiatrie (H) NPO3
21.30 Meester Frank Visser (H) SBS6
Filmtip; 21.15 Prisoners 4/5* Canvas https://www.tvgids.nl/fil(...)ht-in-eigen-hand-1-2
Lieve groet, jullie online omroepster![]()
@:WcPot
@:Tassendief
@:Ole
@:JayHovah
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:kree
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
Typefouten onder voorbehoud
quote:Op donderdag 2 juli 2020 17:59 schreef praadje het volgende:
De t.v. gids van vandaag;
20.25 Keuringsdienst van Waarde NPO3
20.30 Gestalkt (H) SBS6
20.33 In overtreding (H) RTL5
20.35 De opstandelingen NPO2
20.55 Tygo in de psychiatrie (H) NPO3
21.30 Meester Frank Visser (H) SBS6
Filmtip; 21.15 Prisoners 4/5* Canvas https://www.tvgids.nl/fil(...)ht-in-eigen-hand-1-2
Lieve groet, jullie online omroepster![]()
@:WcPot
@:Tassendief
@:Ole
@:JayHovah
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:kree
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
Typefouten onder voorbehoud
quote:Op donderdag 2 juli 2020 17:58 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Weet jij toevallig wat er op tv is
Wat een drukte maker dat zou ik nooit vragenquote:
Nou he. Nee jij zou dat nooit doen nee. Gelukkig nietquote:Op donderdag 2 juli 2020 18:01 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wat een drukte maker dat zou ik nooit vragen
quote:Op donderdag 2 juli 2020 18:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Nou he. Nee jij zou dat nooit doen nee. Gelukkig niet
Waar was de Flodder omroeperquote:Op donderdag 2 juli 2020 18:01 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wat een drukte maker dat zou ik nooit vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |