SPOILER: Animal Crossing: New Horizons FriendcodesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! Animal Crossing Discord vind je hierrrrrEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Kun je toch ook gewoon verkopen in de shop?quote:Op woensdag 1 juli 2020 21:21 schreef Rene het volgende:
Wanneer is die vis gappie er. Ik heb overal aquaria staan ondertussen hehehe
Ja. maar bij hem krijg je meer hahahaquote:Op woensdag 1 juli 2020 21:22 schreef engine het volgende:
[..]
Kun je toch ook gewoon verkopen in de shop?
Zeer zeker... Weet jij ze?quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:17 schreef mschol het volgende:
misschien handig om de evenementen bij te werken?
quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:20 schreef Cici het volgende:
Komend event, met die visgappie: Fishing tournament - 11 juli van 09 tot 18 uur.
Bug off: 25 juli, 22 augustus en 26 september van 09 tot 18 uur.
Haaien aaien!quote:
Jaaa!!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:47 schreef Amee het volgende:
[..]
Jaaaa! Jet ziet er erg schattig uit. Haha!
Wanneer je komt gaan we samen zwemmen.
Een wetsuitquote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:55 schreef Amee het volgende:
[..]
Nee. Je moet een wetsuit kopen bij Nook. Zonder kun je niet zwemmen![]()
Jammer voor jou. Haha!
Daar vergaat je "Skinny dipping" idee...quote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:53 schreef engine het volgende:
[..]
Een wetsuitTom Nook stelt me zeer teleur.
Vanavond ook maar eentje aanschaffen toch
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Daar vergaat je "Skinny dipping" idee...
Eindelijk een naam hier die ik herken :xquote:Op zondag 5 juli 2020 00:14 schreef Reintji het volgende:
En we zijn los. Na de GameCube, DS en 3DS dit weekend begonnen op de switch. Ziet er weer tof uit.
Hey hoi!quote:Op zondag 5 juli 2020 04:54 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Eindelijk een naam hier die ik herken :x
Méér dan 5 miljoen (retail)exemplaren verkocht van Animal Crossing: New Horizons in Japan binnen 3 maanden na lancering.twitter:
Dit absoluut!quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:25 schreef Tocadisco het volgende:
Niet echt een verassing toch? Als er toch één game echt op het perfecte moment is uitgebracht dan is het wel New Horizons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |