low hanging fruitquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:39 schreef GGMM het volgende:
Ik merk een hoop weerstand.
Dat is weer eens wat anders als je de moeder van Elan gewend bent.
quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:39 schreef GGMM het volgende:
6/10quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:39 schreef GGMM het volgende:
koekoekquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je zit op hetzelfde niveau als @:kingroland
Wow, die is wel heel erg...quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wanneer komt hij terug?quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tonijn? Smakelijkquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:41 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat genieten worden jongens!
Ik doe altijd stroop op mijn pannenkoekquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:41 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat genieten worden jongens!
johquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is dan ook geen pannenkoek pannenkoek.
Nieuwe act?quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij was behoorlijk ziedend op alles en iedereen.
Iemand die al jaren op zo'n manier post heeft professionele hulp nodig.quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij was behoorlijk ziedend op alles en iedereen.
Je hebt gelijk trouwens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Bedankt maatquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zet je er wel in
Er is zojuist een plaatsje vrijgekomen namelijk
Eens al valt dat van meer users te zeggenquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iemand die al jaren op zo'n manier post heeft professionele hulp nodig.
wie?quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het spijt me je te moeten informeren dat doublepain helaas anoniem is geworden.
Kunnen we jou niet inruilen voor @Madame_Paon ?quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:50 schreef GGMM het volgende:
Kunnen we Elan niet inruilen voor Doublepain en Kapi?
Er is maar één Renéequote:Op woensdag 1 juli 2020 13:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Kunnen we jou niet inruilen voor @:Madame_Paon ?
Die slaven zijn toch allemaal al dood.quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:58 schreef GGMM het volgende:
Ik word een beetje moe van dat slavenverleden.
Echt niemand geeft een kont.
racistquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:58 schreef GGMM het volgende:
Ik word een beetje moe van dat slavenverleden.
Echt niemand geeft een kont.
Ja behalve in Qatar (alhoewel daar ook een hoop doden zijn gevallen)quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die slaven zijn toch allemaal al dood.
In Oost-Europa zijn ook nog wat slaven.quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die slaven zijn toch allemaal al dood.
Het werkt nu nog door.quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is weet ik veel hoelang geleden.
Get over it.
https://www.telegraaf.nl/(...)hoofdletter-wit-nietquote:New York Times schrijft voortaan ’Zwart’ met hoofdletter, ’wit’ niet
NEW YORK - De Amerikaanse krant The New York Times zal voortaan het woord ’Zwart’ of ’Zwarte’ met een hoofdletter schrijven wanneer mensen van Afrikaanse oorsprong worden aangeduid. Het wordt dus ’de Zwarte meneer’. Een ’witte meneer’ blijft zonder hoofdletter.
Het gaat enkel om bijvoeglijk naamwoorden. De nieuwe term geldt zowel voor zwarte mensen in de Verenigde Staten als in Nederland.
Twee medewerkers van de krant leggen de wijziging uit. Volgens hen is de vraag om Zwart of zwart te schrijven al lange tijd onderwerp van discussie binnen het bedrijf. Er zijn de afgelopen tijd honderd journalisten geïnterviewd. Daaruit volgt deze beslissing.
De keuze is gemaakt omdat Zwart het best recht doet aan ’elementen van gedeelde geschiedenis en identiteit’. „Het weerspiegelt ons doel om respectvol te zijn voor alle mensen en gemeenschappen.”
Ook zijn de woorden ’Native’ en ’Indigenous’ sinds korte tijd met hoofdletter, zoals dat bij ’Latino’ ook al zo was.
Kleine letter voor ’white’
’White’ blijft met een kleine letter geschreven. Er is geen wereldwijde beweging die vraagt om een hoofdletter. Bovendien is minder duidelijk dat blanke mensen ’een gedeelde cultuur en geschiedenis delen’, aldus de krant. Dat laatste wordt verder niet onderbouwd.
De New York Times wijst er nog op dat ’witte suprematisten en haatgroepen’ wel hebben opgeroepen om ’blank’ met een hoofdletter te schrijven. „Dat is op zichzelf een reden om het niet te doen.”
Andere nieuwsorganisaties zoals persbureau The Associated Press zijn sinds kort ook ’Zwart’ gaan schrijven.
Serieus??quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
omdat ze het anders weer doenquote:Op woensdag 1 juli 2020 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
We nemen de Duitsers toch ook niet meer kwalijk dat ze hier in 40-45 binnen kwamen denderen?
Nee, daar kunnen tegenwoordig zelfs al voorzichtig grapjes over gemaakt worden.quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
We nemen de Duitsers toch ook niet meer kwalijk dat ze hier in 40-45 binnen kwamen denderen?
Maar ze zeggen dat ze er elke minuut van de dag ermee worden geconfronteerdquote:Op woensdag 1 juli 2020 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is weet ik veel hoelang geleden.
Get over it.
Nee maar we nemen het leed van de Joden wel serieus. Ook dat dit leed generaties lang invloed heeft. Zwarten moeten hun bek houden en de schouders eronder zetten.quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
Nee hoor.quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:07 schreef potjecreme het volgende:
Nee maar we nemen het leed van de Joden wel serieus.
Ja, dat noemen we aanstelleritis.quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar ze zeggen dat ze er elke minuut van de dag ermee worden geconfronteerd
Welk leed?quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee maar we nemen het leed van de Joden wel serieus.
quote:
quote:Echtpaar onderneemt stappen na traumatiserend gebrul Artis-zeeleeuw
'Ik ben getraumatiseerd door het geschreeuw van de zeeleeuw Fernandez,' vertelt de 80-jarige mevrouw Nevenzeel die naast Artis woont. 'Ik ben van Joodse komaf en moest tijdens de oorlog onderduiken. Nu moet ik weer onderduiken, want ik doe mijn ramen en deuren niet meer open.' Nevenzeel stapte naar de Raad van State om iets te veranderen aan het beleid van Artis.
Welk leed bedoel je precies?quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
We hebben geen begrip voor hun leed?
Op naar het pardodietopicquote:Op woensdag 1 juli 2020 14:09 schreef onlogisch het volgende:
Er kan gelachen worden in het Feyenoordtopic.
*de Johan.quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:12 schreef GGMM het volgende:
Als iemand babbelziek is in deze land is het Johan
Ik hoop op een mega komeet die ons allen verlost van dit lijden.quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)hoofdletter-wit-niet
@:scrummie2.1
Gras is groenquote:Op woensdag 1 juli 2020 14:09 schreef onlogisch het volgende:
Er kan gelachen worden in het Feyenoordtopic.
Cruyff ?quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:12 schreef GGMM het volgende:
Als iemand babbelziek is in deze land is het Johan
spreek voor jezelfquote:Op woensdag 1 juli 2020 14:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik hoop op een mega komeet die ons allen verlost van dit lijden.
Welk lijdenquote:Op woensdag 1 juli 2020 14:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik hoop op een mega komeet die ons allen verlost van dit lijden.
scrummie is dik genoeg om die komeet tegen te houden hahaquote:Op woensdag 1 juli 2020 14:13 schreef JanCees het volgende:
hopelijk valt die komeet alleen op jouw huis want ik heb geen tijd om dood te gaan
hier een illustratie van scrummie:quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
scrummie is dik genoeg om die komeet tegen te houden haha
hij ketst vanzelf terug hahahahahahahaha
Doe dit maar niet meerquote:Op woensdag 1 juli 2020 14:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kijk eens in de spiegel. Daar is je antwoord.
Lekker maat. Voorzie je Rebekka vanavond ook nog van wat vloeibare eiwitten?quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik at zojuist twee appels (in vier partjes per appel), en sta op het punt een eiwitreep in mijn taas te gooien.
Ik doe altijd 2 partjes. (of gewoon zonder te snijden)quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik at zojuist twee appels (in vier partjes per appel), en sta op het punt een eiwitreep in mijn taas te gooien.
klein appel dan zekerquote:Op woensdag 1 juli 2020 14:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik doe altijd 2 partjes. (of gewoon zonder te snijden)
Nee.quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker maat. Voorzie je Rebekka vanavond ook nog van wat vloeibare eiwitten?
haha lijkt serieusquote:Op woensdag 1 juli 2020 14:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
hier een illustratie van scrummie:
[ afbeelding ]
JC erg domme vraag maar hoe sla je gifjes op van twitter. Ik kan alleen het gif adres kopiëren?quote:
heb je een URL ter info?quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
JC erg domme vraag maar hoe sla je gifjes op van twitter. Ik kan alleen het gif adres kopiëren?
quote:
twitter:DeBuikvhPeloton twitterde op woensdag 01-07-2020 om 09:33:32Hier was gewoon nog geen GIFje van. HOE DAN!? https://t.co/LXEX27bDHq reageer retweet
Af en toe ben jij maar een rare man.quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad, ik vind dat niet lekker, zeker niet die natte uitjes bij de visboer
quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en die hebben zelfs seks met je moeder
quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]twitter:DeBuikvhPeloton twitterde op woensdag 01-07-2020 om 09:33:32Hier was gewoon nog geen GIFje van. HOE DAN!? https://t.co/LXEX27bDHq reageer retweet
Je moet gewoon uitjes eten bij je haring okequote:Op woensdag 1 juli 2020 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
omdat ik me niet aan een traditie die nergens op slaat hou?
heb je het weleens zonder geprobeerd?quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet gewoon uitjes eten bij je haring oke
Even testen:quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:30 schreef Mansjester het volgende:
Je kunt ook @:takevideobot taggen. Dan heb je hem ook via een linkje en download binnen 30 seconden
trash can?quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mooi, hopelijk is de service can @:ziggo ook zo
Deze 2 weken wat minder.quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mooi, hopelijk is de service van @:ziggo ook zo
quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:30 schreef Mansjester het volgende:
Je kunt ook @:takevideobot taggen. Dan heb je hem ook via een linkje en download binnen 30 seconden
quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Lees je eens in. Ik heb eerder gezegd dat ik in 2014
Wie kan dit zijn? @Lenny_Leonardquote:geregistreerd op: vrijdag 17 mei 2019 @ 13:55
Dat is al 100 keer gezegdquote:Op woensdag 1 juli 2020 14:55 schreef Zipportal het volgende:
Duidelijk een kloonaccount/oud user:
VBL / Veronica Inside #1913 GENEE ROT OP
[..]
[..]
Wie kan dit zijn? @:lenny_leonard
Gollum.gif
Waren ze maar geblevenquote:Op woensdag 1 juli 2020 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
Bammetjesquote:
Wist jij dat er users zijn die geen boterham met pindakaas lusten?quote:
zijn weer terugquote:
twitter:NOS twitterde op woensdag 01-07-2020 om 09:59:49Duitsland: Make Europe strong again https://t.co/g3vJ2wYIzi reageer retweet
Zulke lui vertrouw ik niet.quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wist jij dat er users zijn die geen boterham met pindakaas lusten?
Mwa. Ze hebben gelijk. Nu echt wel tijd om juist samen te werken. Aangezien de USA ons niet meer gaat verdedigen.quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn weer terugtwitter:NOS twitterde op woensdag 01-07-2020 om 09:59:49Duitsland: Make Europe strong again https://t.co/g3vJ2wYIzi reageer retweet
Pindakaas is wel gezond.quote:Op woensdag 1 juli 2020 15:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
50% vet 10% suiker en dan zeiken over je gezondheid
Daar gaat iets mistwitter:maikelcoomans85 twitterde op woensdag 01-07-2020 om 13:05:52Containerschip vaart tegen Willemsbrug #rotterdam #video Meerdere containers in t water en gezonken! @RTV_Rijnmond https://t.co/AxFTp15qNU reageer retweet
Onverzadigdgenotquote:Op woensdag 1 juli 2020 15:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
50% vet 10% suiker en dan zeiken over je gezondheid
Gelachenquote:Mosselman zegt dat hij 'scheiße scheiße' hoorde roepen vanaf het schip. "Geschreeuw in het Duits is voor een Noordereilander een heel ongemakkelijke gewaarwording, kan ik je zeggen. Het bleek gelukkig maar een schip dat tegen de brug was gevaren, dus geen paniek op het eiland.
quote:
@Calandtwitter:Kraan_Zalmhaven twitterde op woensdag 01-07-2020 om 15:57:54En ja hoor hophop nog even beton dr op https://t.co/Qt64Y47KCX reageer retweet
Genot.quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:06 schreef Coco. het volgende:
@:Calandtwitter:Kraan_Zalmhaven twitterde op woensdag 01-07-2020 om 15:57:54En ja hoor hophop nog even beton dr op https://t.co/Qt64Y47KCX reageer retweet
https://woestemeuk.nl/interviews/woeste-meuk-maxim-hartman/quote:
Hannah Hoekstra is een Nederlandse actrice die bekendheid kreeg door haar rol in de film Hemel, waarin ze de titelrol op zich nam. Voor deze rol ontving ze in 2012 een Gouden Kalf. In 2016 ontving ze een tweede Gouden Kalf voor haar rol van Tiny in De Helleveegquote:
ze veroorzaakt ophef begrijp ikquote:Op woensdag 1 juli 2020 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hannah Hoekstra is een Nederlandse actrice die bekendheid kreeg door haar rol in de film Hemel, waarin ze de titelrol op zich nam. Voor deze rol ontving ze in 2012 een Gouden Kalf. In 2016 ontving ze een tweede Gouden Kalf voor haar rol van Tiny in De Helleveeg
Kreeg ze even geen aandacht?quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze veroorzaakt ophef begrijp ik
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:42 schreef Caland het volgende:
Ik was rijst aan het koken en toen kreeg ik een call van een half uur
GEEN GENOT
Ik vind Maxim een beetje een vervelende act geworden.quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://woestemeuk.nl/interviews/woeste-meuk-maxim-hartman/
Mocht je een keer tijd over hebben.
Wat vroeg zeg.quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:42 schreef Caland het volgende:
Ik was rijst aan het koken en toen kreeg ik een call van een half uur
GEEN GENOT
Hij kreeg Wilfriet wel goed op de kast.quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Maxim een beetje een vervelende act geworden.
Geen idee maat ik kook nooit.quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja je kan die zooi maar vast klaar hebben toch
over rijst kokenquote:Op woensdag 1 juli 2020 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarover? Ik denk dat ik niet luisterde toen.
Godverdomme ik ga kijken omdat ik dacht dat je Aad de Mos bedoelde ik helemaal enthousiastquote:
Stalen gezicht genot.quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Jutta is een vrouw.quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Is Hannah een vrouw?
@:Nober
@:Coco.
@:lenny_leonard
@:rambodirk
Maximgodquote:Op woensdag 1 juli 2020 16:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://woestemeuk.nl/interviews/woeste-meuk-maxim-hartman/
Mocht je een keer tijd over hebben.
Jawel, maar meer een meisje.quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Is Hannah een vrouw?
@:Nober
@:Coco.
@:lenny_leonard
@:rambodirk
Schaatsen is geen sportquote:Op woensdag 1 juli 2020 16:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Jutta is een vrouw.
[ afbeelding ]
Over die deugkut van een Hannah kan ik helaas niet zeggen wat ik wil zonder een ban. En die koning had haar ook gewoon buiten kunnen schoppen via zijn beveiliging maar dat is ook al een deuger. Allemaal optiefen.
'Act' is een breed begrip maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
SPOILER: uit de podcastOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
grote voetenquote:Op woensdag 1 juli 2020 16:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Jutta is een vrouw.
[ afbeelding ]
Over die deugkut van een Hannah kan ik helaas niet zeggen wat ik wil zonder een ban. En die koning had haar ook gewoon buiten kunnen schoppen via zijn beveiliging maar dat is ook al een deuger. Allemaal optiefen.
Jutta met haar rare wimpers/wenkbrauwen.quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Jutta is een vrouw.
[ afbeelding ]
O dat, ja maar ik heb niet zo'n inductieplaat waarop alles binnen 2 minuten kookt.quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2020 17:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jutta met haar rare wimpers/wenkbrauwen.
Inductie is wel genot.quote:Op woensdag 1 juli 2020 17:05 schreef Caland het volgende:
[..]
O dat, ja maar ik heb niet zo'n inductieplaat waarop alles binnen 2 minuten kookt.
Wellicht een rijstkoker gaan aanschaffen.
wat voor fornuis heb je dan?quote:Op woensdag 1 juli 2020 17:05 schreef Caland het volgende:
[..]
O dat, ja maar ik heb niet zo'n inductieplaat waarop alles binnen 2 minuten kookt.
Wellicht een rijstkoker gaan aanschaffen.
Jouw lichaam is ook prima.quote:Op woensdag 1 juli 2020 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima lichaam.
Knap dat ze naast haar hobby ook nog tijd heeft om te sporten.
avgquote:Op woensdag 1 juli 2020 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Shoarma geloof ikquote:Op woensdag 1 juli 2020 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Achterlijke teringidiootquote:Op woensdag 1 juli 2020 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Walgelijk vies vet varken.quote:Op woensdag 1 juli 2020 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
vond hem na @JanCees leukste user van het forumquote:Op woensdag 1 juli 2020 18:09 schreef Elan het volgende:
Even kaarsje gebrand voor kameraad Doublepain RIP
SOW DANquote:Op woensdag 1 juli 2020 18:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is bij die van jou wel moeilijk hè
met je twee papa's
Daar ben jij niet vies van iddquote:Op woensdag 1 juli 2020 18:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is bij die van jou wel moeilijk hè
met je twee papa's
Ik reis het hele jaar door gratis met het ovquote:
Ja eigenlijk wel lekker, toe aan weekend alweerquote:
Goed om te horen maat.quote:Op woensdag 1 juli 2020 18:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel lekker, toe aan weekend alweer
En met jou? Hoe heb jij het nieuws van doublepain verwerkt?
En maar meer geld willen in de zorrug.quote:Op woensdag 1 juli 2020 19:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Goed om te horen maat.
Hier ook wel prima. Vanmiddag even schrikken, pa moest weer naar ziekenhuis. Bleek dat ze 'm medicijnen voor de herseninfarct hebben gegeven waar ie allergisch voor is. Stond zelfs in dossier. Gore amateurs.
Welk nieuws van DP?
vergelijkenquote:Op woensdag 1 juli 2020 19:01 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm wordt op twitter vergelijken met Tong. Pijnlijk.
Klappen kunnen ze krijgen.quote:Op woensdag 1 juli 2020 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En maar meer geld willen in de zorrug.
Ongeveer net zo pijnlijk als vergelijken.quote:Op woensdag 1 juli 2020 19:01 schreef maxi-mus het volgende:
Oei, deze blunder op dit moment moet erg veel pijn doen.quote:Op woensdag 1 juli 2020 19:01 schreef maxi-mus het volgende:
Idiootquote:Op woensdag 1 juli 2020 19:01 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm wordt op twitter vergeleken met Tong. Pijnlijk.
Dit is niet leuk.quote:Op woensdag 1 juli 2020 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, deze blunder op dit moment moet erg veel pijn doen.
@:onlogisch check deze
Weinig?quote:Op woensdag 1 juli 2020 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom ben je hier de laatste tijd zo weinig?
Op verzoek van velen toch.quote:Op woensdag 1 juli 2020 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom ben je hier de laatste tijd zo weinig?
Ik niet in ieder gevalquote:Op woensdag 1 juli 2020 19:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Op verzoek van velen toch.
Nee ben druk met project voor werk en moet weer naar kantoor (al waar ik niet FOK!)
Je mist me toch niet?
Als kiespijn.quote:Op woensdag 1 juli 2020 19:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Op verzoek van velen toch.
Nee ben druk met project voor werk en moet weer naar kantoor (al waar ik niet FOK!)
Je mist me toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |