ons dorpquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:19 schreef Karzai het volgende:
Met allemaal users die hier nooit meer komen
quote:
Binnenkort wel een folterkelder voor OP-slopersquote:
Snoepen is voor kindertjes.quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da's toch ongezond. Moeten we niet willen.
Salpicon bedoel jequote:
zou eerst een rondje lopen even je hoofd leeg maken en wat frisse lucht inademenquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heb dat code academy gestart maar moet alles 10 keer lezen
Heb juist het gevoel dat er niks in mijn hoofd zitquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
zou eerst een rondje lopen even je hoofd leeg maken en wat frisse lucht inademen
Ik ga deze niet inkoppen, ik ben een nette beschaafde jongemanquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb juist het gevoel dat er niks in mijn hoofd zit
als je iets tien keer moet lezen en het blijft niet hangen, kan je beter even wat anders doenquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Drink een stevige bak koffiequote:Op woensdag 1 juli 2020 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das pas vanaf maandagquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:40 schreef Karzai het volgende:
Koop een lollie, dat hield Johan Cruijff ook van de sigaret af
doe het maar als je durftquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga deze niet inkoppen, ik ben een nette beschaafde jongeman
Strijken stofzuigen, die typische vrouwendingetjesquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
als je iets tien keer moet lezen en het blijft niet hangen, kan je beter even wat anders doen
De afwas bijvoorbeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Nee dat durf ik nietquote:
Watjequote:
quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:41 schreef crv het volgende:
[..]
Strijken stofzuigen, die typische vrouwendingetjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik heb het noodlot al vaak genoeg getart, ben een beetje voorzichtig.quote:
wat moet ik sturenquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Bitterbal, kun je even van me overnemen? Je hoeft straks alleen een mailtje te versturen naar de halve wereld.
Dan ga ik even slapen
Dat soort mails verzend ik meestal 1 minuut voordat ik uit log en weg renquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Bitterbal, kun je even van me overnemen? Je hoeft straks alleen een mailtje te versturen naar de halve wereld.
Dan ga ik even slapen
quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:45 schreef LTVDK het volgende:
En noodlot bedoel ik als noodlot in het algemeen, niet dat ik bitterballetje gelijk stel aan het noodlot.
Concept-mailtje is al klaar. Er moet nog één zinnetje in dat iemand als het goed is straks stuurtquote:
Dat doe ik met m'n facturen.quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat soort mails verzend ik meestal 1 minuut voordat ik uit log en weg ren
okquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Concept-mailtje is al klaar. Er moet nog één zinnetje in dat iemand als het goed is straks stuurt
Ja, als het spannend is doe ik dat ook. En dan 's morgens het slagveld bekijkenquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat soort mails verzend ik meestal 1 minuut voordat ik uit log en weg ren
Steek gewoon een keer je machtige satéprikker in de bitterbal, dan gebeurt er echt niks met je hoofd wat je niet wil hoorquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:45 schreef LTVDK het volgende:
En noodlot bedoel ik als noodlot in het algemeen, niet dat ik bitterballetje gelijk stel aan het noodlot.
Met zo'n vlaggetjequote:Op woensdag 1 juli 2020 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Steek gewoon een keer je machtige satéprikker in de bitterbal, dan gebeurt er echt niks met je hoofd wat je niet wil hoor
quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze eerder [ link | afbeelding ]
Crisis bezworenquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was net opweg naar het hoofd van de dader
Geen. Maar we richten wel een actiegroep OPlivesmatter op.quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke straf komt er te staan op het vernaggelen van de OP?
Ik gooi het standbeeld op het plein vast om.quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen. Maar we richten wel een actiegroep OPlivesmatter op.
Onthoofding?quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke straf komt er te staan op het vernaggelen van de OP?
vierendeling door paarden.quote:
Beetje uitkijken met die nekklem bij betogersquote:Op woensdag 1 juli 2020 14:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik gooi het standbeeld op het plein vast om.
Dat ligt eraan toch?quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje uitkijken met die nekklem bij betogers
een vijfde paard die aan het hoofd trekt?quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij hebt hulp nodig. Ik stuur je naar de vieze vadsige dokter
Niet bij blanken toch? Daar mag alles nog gewoonquote:Op woensdag 1 juli 2020 14:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Awwyiss.quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een vijfde paard die aan het hoofd trekt?
klinkt als een plan.
Ja, mensen die in de zon hebben gezeten heb ik een hekel aanquote:Op woensdag 1 juli 2020 14:05 schreef bitterbal het volgende:
zkeer omdat zij bwlank zijn he dat je mij er uit pwikt kwiw
ik wil een klacht indienenquote:Op woensdag 1 juli 2020 14:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, mensen die in de zon hebben gezeten heb ik een hekel aan
Gelijk taseren die bleekschetenquote:Op woensdag 1 juli 2020 14:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet bij blanken toch? Daar mag alles nog gewoon#whitelivesdon'tmatter
quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik krijg reclame voor een deurmat in de vorm van een kat. Ergens vind ik het hilarisch.
Wtfquote:Op woensdag 1 juli 2020 14:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.bonprix.nl/product/deurmat-poes-bruin-907750/
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.bonprix.nl/product/deurmat-poes-bruin-907750/
[ afbeelding ]
Het is echt verschrikkelijk, maar ik moet er wel smakelijk om lachen.quote:
Ik krijg steeds banners voor hoorapparaten..quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is echt verschrikkelijk, maar ik moet er wel smakelijk om lachen.![]()
Eindelijk de algoritmes zodanig afgericht dat ik kwaliteitscontent te zien krijg.
Wat zeg je?quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik krijg steeds banners voor hoorapparaten..
Ik was even vergeten dat "ze" denken dat ik hypersportief ben. Reclame om trainer te worden.quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik krijg steeds banners voor hoorapparaten..
quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezus wat een monster, benzine eroverheen.
Weet je wel niet wat dat kostquote:
netflix?quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:21 schreef FranticDJ het volgende:
Hm siren afl 1 gezien.. Wel vermakelijk tijdverdrijf lijkt het.
Beetje landbouwdiesel ergens ritselen dan.quote:
mag niet meer in Nederland.quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje landbouwdiesel ergens ritselen dan.
kijk liever naar een plattepoesbaby dan naar jouquote:Op woensdag 1 juli 2020 14:34 schreef UitStraling het volgende:
Zonde van zo'n mooie man om te verbranden, steek dan dat monster in de fik.
quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk liever naar een plattepoesbaby dan naar jou
Too latequote:Op woensdag 1 juli 2020 13:45 schreef LTVDK het volgende:
Flatpussybaby yeah, you make my day, flatpussybaby you make my dreams come true, flatpussybaby stick your little beak between my legs, oooooh flatpussybaby dance dance and wiggle around the world flatpussybaby.quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flatpussybaby yeah, you make my day, flatpussybaby you make my dreams come true, flatpussybaby stick your little beak between my legs, oooooh flatpussybaby dance dance and wiggle around the world flatpussybaby.
Koop het in Zwitserland, is een stuk goedkoperquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flatpussybaby yeah, you make my day, flatpussybaby you make my dreams come true, flatpussybaby stick your little beak between my legs, oooooh flatpussybaby dance dance and wiggle around the world flatpussybaby.
Mooi hèquote:
Is er iets goedkoper in Zwitserland?quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:39 schreef crv het volgende:
[..]
Koop het in Zwitserland, is een stuk goedkoper
quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://twitter.com/roxiqt/status/1277081287807963136
WLM WLM WLMquote:Op woensdag 1 juli 2020 14:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet bij blanken toch? Daar mag alles nog gewoon#whitelivesdon'tmatter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:44 schreef crv het volgende:
[..]
WLM WLM WLMhallo meneer de uil waar breng je ons naartoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://twitter.com/roxiqt/status/1277081287807963136
je geld misschien?quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is er iets goedkoper in Zwitserland?
[..]
WLM WLM WLMje rechter sok zit linksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
neem mijn fiets mee vanaf station, heb ik hem weer thuis staan...quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:47 schreef Karzai het volgende:
ja even lopen nog, nog iets meenemen voor iemand?
Genoegquote:Op woensdag 1 juli 2020 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is er iets goedkoper in Zwitserland?
Bitterballen.quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:47 schreef Karzai het volgende:
Flesje Whiskyquote:Op woensdag 1 juli 2020 14:47 schreef Karzai het volgende:
Klopt, de linker is kapot en aangezien ik er maar 1 nodig heb voorlopig voldoet ie primaquote:
Uitstraling is gewoon hier, dus het zal een andere gek zijnquote:Op woensdag 1 juli 2020 14:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Staat een of ander gekkie te gillen buiten
Sorry.quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Staat een of ander gekkie te gillen buiten
is goed, die van de houmus kraam?quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan doe maar een random brunette.
quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Uitstraling is gewoon hier, dus het zal een andere gek zijn
Lekker, even aan mijn BLM punten werkenquote:Op woensdag 1 juli 2020 14:52 schreef Karzai het volgende:
neem een mokkataartje voor je mee uitraling
Dat waren toch BMI-punten?quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker, even aan mijn BLM punten werken
heb je de koffie "verkeerd gevangen"? of heb je de "koffie verkeerd" gevangen?quote:
De koffie verkeerd gevangen :pquote:Op woensdag 1 juli 2020 15:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je de koffie "verkeerd gevangen"? of heb je de "koffie verkeerd" gevangen?
geen idee hoe ik de klemtoon moet typen
Dan blijft alles in je kopje.quote:Op woensdag 1 juli 2020 15:06 schreef CherryLips het volgende:
Kun je een koffie ook goed vangen dan?
[..]
WLM WLM WLMWit Loopgips Matters?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Met haakjes, net als bij de rekenlesquote:Op woensdag 1 juli 2020 15:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je de koffie "verkeerd gevangen"? of heb je de "koffie verkeerd" gevangen?
geen idee hoe ik de klemtoon moet typen
Flink oefenen maar ik zou hete koffie pas na een tijdje gebruiken.quote:Op woensdag 1 juli 2020 15:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga het niet proberen, overigens. Ramp met vangen.
Gedoemd te mislukken, diepte zien is niet mijn sterkste punt.quote:Op woensdag 1 juli 2020 15:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flink oefenen maar ik zou hete koffie pas na een tijdje gebruiken.
Positie niet zwak?quote:Op woensdag 1 juli 2020 15:12 schreef bitterbal het volgende:
K kom helemaal niet in aanmerking voor scholingsbudget van het uwv. Mijn arbeids positie is niet zwak :p
Misschien moet k ze dat nog even vertellen :pquote:Op woensdag 1 juli 2020 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Positie niet zwak?![]()
Net alsof je sowieso op je benen kunt staan met een bord tomatensoep in je hand
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 1 juli 2020 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Nieuwe aanwinschdt te pakkenZou "slechts" uiterst schaars zijn (SSS - 11 tot 15 exemplaren bekend), maar die zitten dan blijkbaar allemaal in Rusland of zo. Hoe dan ook, deze. Uiterst blij mee
[ afbeelding ]
*gooit bowlingbal als testje.quote:Op woensdag 1 juli 2020 15:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gedoemd te mislukken, diepte zien is niet mijn sterkste punt.
White Legsquote:
Ja 8 miljoen....quote:Op woensdag 1 juli 2020 15:42 schreef Karzai het volgende:
We kunnen een corona bunker kopen in Amerika passen 50 mensen in, met bowlingbaan!
Geen zonlicht niks. Nee dankjequote:Op woensdag 1 juli 2020 15:48 schreef Karzai het volgende:
En dan leef je onder de grond met de woelmuizen en de wormen
ja 1 van de 2 straten in den haagquote:Op woensdag 1 juli 2020 16:10 schreef Karzai het volgende:
Moest ik even googlenmaar dat is de rosse buurt
quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:07 schreef bitterbal het volgende:
spitsuur in de geleenstraat. Leek wel alsof alles gratis was
quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:15 schreef Karzai het volgende:
Natuurlijk om 5 uur s'nachts het geld ophalen en de rest van de dag op Fok zitten
quote:Fractievoorzitter Azarkan van Denk wil excuses van Asscher
Fractievoorzitter Azarkan wil excuses van PvdA-leider Asscher voor het feit dat hij in het verleden als minister van Sociale Zaken te weinig heeft gedaan aan discriminatie op de arbeidsmarkt, de woningmarkt en dergelijke.
Asscher ontsteekt in woede omdat hij vindt dat juist de partij Denk allerlei Kamerleden met een allochtone achtergrond in Denk-filmpjes "in de verdachtenhoek" heeft gezet. De VVD, ook onderwerp van die filmpjes, sluit zich hierbij aan.
Tenzij je in de wind staat.quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
In de zon is het aardig warm hoor jongens.
ja? wat waren ze aan het rijgen?quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Drie rijgers gespot binnen een kilometer. Yay polder.
quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga toch maar eens eten regelen ofzo. Nog steeds geen idee wat.
Waarop?quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:54 schreef Karzai het volgende:
ik heb er gemberpoeder, chilipoeder, korianderpoeder, kerrie en zout op gedaan
www hik?quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:54 schreef UitStraling het volgende:
Die gast net van die www hik kan trouwens meteen een andere baan zoeken
kippenpoten, jij op je ratjetoe?quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarop?
Ik heb paprika, knoflook, peper, zout en karwij gebruikt.
?quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:54 schreef UitStraling het volgende:
Ja iemand in Amsterdam probeerde net 10.3 TB p/s ergens doorheen te pompen waardoor Nederland drie korte periodes afgesloten was van de rest van de wereldquote:
Bahquote:Op woensdag 1 juli 2020 16:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat ben ik vanmorgen vergeten
O? Amsterdam Data Exchange?quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja iemand in Amsterdam probeerde net 10.3 TB p/s ergens doorheen te pompen waardoor Nederland drie korte periodes afgesloten was van de rest van de wereld
doe die mond maar weer dichtquote:Op woensdag 1 juli 2020 17:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zal vanavond twee keer zo lang poetsen
Niet meer.quote:Op woensdag 1 juli 2020 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bitter wanneer ging jij nou op vakantie?
Fok is de enige NL site die ik bezoek of zo?quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:54 schreef UitStraling het volgende:
Sommige BGP sessies bleven wel staan.quote:Op woensdag 1 juli 2020 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fok is de enige NL site die ik bezoek of zo?Nos.nl had nergens last van
Bijna goedquote:Op woensdag 1 juli 2020 17:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Amsterdam Internet Exchange demarcatiekoppeling.
Nou ja scheelde nietsquote:Op woensdag 1 juli 2020 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bijna goed
Zou massahysterie opleveren als het internet niet werkt
Is toch een verbetering van het Nederlandse record wat ik zag gebeuren net, "de hoogst behaalde snelheid tot nu toe is 7,025 Tbit/s op 18 november 2019"quote:Op woensdag 1 juli 2020 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bijna goed
Zou massahysterie opleveren als het internet niet werkt
En hoe is het dan niet meteen een wereldrecord?quote:Op woensdag 1 juli 2020 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is toch een verbetering van het Nederlandse record wat ik zag gebeuren net, "de hoogst behaalde snelheid tot nu toe is 7,025 Tbit/s op 18 november 2019"
En we spreken hier over het grootste knooppunt ter wereld
Wat racistischquote:Op woensdag 1 juli 2020 17:18 schreef crv het volgende:
https://nos.nl/l/2339171
de babi pangang staat op de lijst met immaterieel erfgoed
Oeh wie weet.quote:Op woensdag 1 juli 2020 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoe is het dan niet meteen een wereldrecord?
oh daar heb ik nu trek inquote:Op woensdag 1 juli 2020 17:18 schreef crv het volgende:
https://nos.nl/l/2339171
de babi pangang staat op de lijst met immaterieel erfgoed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |