ons dorpquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:19 schreef Karzai het volgende:
Met allemaal users die hier nooit meer komen
quote:
Binnenkort wel een folterkelder voor OP-slopersquote:
Snoepen is voor kindertjes.quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da's toch ongezond. Moeten we niet willen.
Salpicon bedoel jequote:
zou eerst een rondje lopen even je hoofd leeg maken en wat frisse lucht inademenquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heb dat code academy gestart maar moet alles 10 keer lezen
Heb juist het gevoel dat er niks in mijn hoofd zitquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
zou eerst een rondje lopen even je hoofd leeg maken en wat frisse lucht inademen
Ik ga deze niet inkoppen, ik ben een nette beschaafde jongemanquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb juist het gevoel dat er niks in mijn hoofd zit
als je iets tien keer moet lezen en het blijft niet hangen, kan je beter even wat anders doenquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Drink een stevige bak koffiequote:Op woensdag 1 juli 2020 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das pas vanaf maandagquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:40 schreef Karzai het volgende:
Koop een lollie, dat hield Johan Cruijff ook van de sigaret af
doe het maar als je durftquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga deze niet inkoppen, ik ben een nette beschaafde jongeman
Strijken stofzuigen, die typische vrouwendingetjesquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
als je iets tien keer moet lezen en het blijft niet hangen, kan je beter even wat anders doen
De afwas bijvoorbeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Nee dat durf ik nietquote:
Watjequote:
quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:41 schreef crv het volgende:
[..]
Strijken stofzuigen, die typische vrouwendingetjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik heb het noodlot al vaak genoeg getart, ben een beetje voorzichtig.quote:
wat moet ik sturenquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Bitterbal, kun je even van me overnemen? Je hoeft straks alleen een mailtje te versturen naar de halve wereld.
Dan ga ik even slapen
Dat soort mails verzend ik meestal 1 minuut voordat ik uit log en weg renquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Bitterbal, kun je even van me overnemen? Je hoeft straks alleen een mailtje te versturen naar de halve wereld.
Dan ga ik even slapen
quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:45 schreef LTVDK het volgende:
En noodlot bedoel ik als noodlot in het algemeen, niet dat ik bitterballetje gelijk stel aan het noodlot.
Concept-mailtje is al klaar. Er moet nog één zinnetje in dat iemand als het goed is straks stuurtquote:
Dat doe ik met m'n facturen.quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat soort mails verzend ik meestal 1 minuut voordat ik uit log en weg ren
okquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Concept-mailtje is al klaar. Er moet nog één zinnetje in dat iemand als het goed is straks stuurt
Ja, als het spannend is doe ik dat ook. En dan 's morgens het slagveld bekijkenquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat soort mails verzend ik meestal 1 minuut voordat ik uit log en weg ren
Steek gewoon een keer je machtige satéprikker in de bitterbal, dan gebeurt er echt niks met je hoofd wat je niet wil hoorquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:45 schreef LTVDK het volgende:
En noodlot bedoel ik als noodlot in het algemeen, niet dat ik bitterballetje gelijk stel aan het noodlot.
Met zo'n vlaggetjequote:Op woensdag 1 juli 2020 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Steek gewoon een keer je machtige satéprikker in de bitterbal, dan gebeurt er echt niks met je hoofd wat je niet wil hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |