Nou ja, een echt sterk argument is dit ook niet natuurlijkquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De UEFA denkt hier anders over naar het schijnt.
Waar praat ik dat goed? Wat mij betreft pakken ze de gasten die dat gedaan hebben keihard aan. Idem met de wc-slopers. Ik vind alleen de straf buiten proporties in verhouding tot straffen bij andere clubs.quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus dan gooi je maar stoeltjes richting het veld
Ja goed verhaal wel
Mwah, Antwerp krijgt hetzelfde ook vanwege rellen in het stadion. Daar pakt de UEFA je nou eenmaal hard opquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:51 schreef yats het volgende:
[..]
Waar praat ik dat goed? Wat mij betreft pakken ze de gasten die dat gedaan hebben keihard aan. Idem met de wc-slopers. Ik vind alleen de straf buiten proporties in verhouding tot straffen bij andere clubs.
Maar die hadden al een strafblad qua rellen. Wij niet. Zoals ik al zei, nav Tottenham-uit zijn we niet bestraft. Tottenham overigens ook niet, ondanks twee veldbestormers in het thuisvak.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, Antwerp krijgt hetzelfde ook vanwege rellen in het stadion. Daar pakt de UEFA je nou eenmaal hard op
Ja blijkbaar is er nu lik op stuk beleid, als ik al die uitspraken van dit seizoen eens bekijk.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:07 schreef yats het volgende:
[..]
Maar die hadden al een strafblad qua rellen. Wij niet. Zoals ik al zei, nav Tottenham-uit zijn we niet bestraft. Tottenham overigens ook niet, ondanks twee veldbestormers in het thuisvak.
En een wedstrijd eenzijdig annuleren een 0-3 nederlaag, valt wat voor te zeggenquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja blijkbaar is er nu lik op stuk beleid, als ik al die uitspraken van dit seizoen eens bekijk.
Rellen in het uitvak is gewoon standaard het volgende potje zonder uitpubliek. Valt wat van te zeggen.
https://nos.nl/artikel/24(...)spurs-niet-ingehaaldquote:De Conference League-wedstrijd tussen Tottenham Hotspur en Stade Rennais, die afgelopen donderdag vanwege een corona-uitbraak bij Spurs werd afgelast, wordt definitief niet meer gespeeld. Dat laat de Europese voetbalbond UEFA weten.
Het AD bevestigt dit ook nu.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:04 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)spurs-niet-ingehaald
![]()
![]()
quote:Vitesse wacht op besluit UEFA: vreemde situatie tijdens loting waarschijnlijk.
Vitesse heeft zaterdagmiddag gereageerd op het nieuws dat de wedstrijd Tottenham Hotspur - Stade Rennais definitief niet zal worden gespeeld. De Arnhemmers verwachten pas over een paar dagen duidelijkheid van de UEFA.
De Europese voetbalbond maakte eerder deze zaterdag bekend dat er geen nieuwe datum kon worden gevonden voor het duel tussen Spurs en Rennes, nadat de Londenaren wegens een corona-uitbraak binnen de club om uitstel had verzocht. Het is nu aan de tuchtcommissie van de UEFA een oordeel te vellen over de gevolgen.
De verwachting is dat Tottenham een reglementaire 3-0 nederlaag aan de broek krijgt en Vitesse als nummer twee van Groep G doorgaat naar de tussenronde van de Conference League. De Arnhemmers melden zaterdag dat ze nog in afwachting van dat besluit zijn en verwachten op korte termijn geen uitsluitsel.
'Vitesse staat in contact met de UEFA, maar het kan nog een aantal dagen duren voordat de disciplinaire commissie van de Europese voetbalbond een besluit neemt', schrijft de club. 'Daarom is de kans groot dat er maandag om 14.00 uur twee clubs (Vitesse/Tottenham Hotspur) in één balletje zullen zitten bij de loting voor de volgende ronde.'
Als het met publiek is hoop ik op Sparta Praag, Rapid Wien of Celtic. Dan gaat er gewoon 3000 man die kant op.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:20 schreef RamboDirk het volgende:
Mogelijke tegenstanders:
- Sparta Praag
- Leicester City
- Fenerbahce
- Olympic Marseille
- FC Mydtjiland
- Rapid Wien
- Celtic
Allemaal lastig
Je bent de straf van de UEFA nu alweer vergeten?quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:38 schreef yats het volgende:
[..]
Als het met publiek is hoop ik op Sparta Praag, Rapid Wien of Celtic. Dan gaat er gewoon 3000 man die kant op.
Je hebt even het eerste stukje van mijn 1e zin gemist?quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent de straf van de UEFA nu alweer vergeten?
Dat is dan weer niet goed voor de CO-2-uitstoot.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:38 schreef yats het volgende:
[..]
Als het met publiek is hoop ik op Sparta Praag, Rapid Wien of Celtic. Dan gaat er gewoon 3000 man die kant op.
Leicester kan niet, Tottenham zit nog in de koker.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:20 schreef RamboDirk het volgende:
Mogelijke tegenstanders:
- Sparta Praag
- Leicester City
- Fenerbahce
- Olympic Marseille
- FC Mydtjiland
- Rapid Wien
- Celtic
Allemaal lastig
Die hebben een veel te groot stadion dus dat moet qua losse tickets geen enkel probleem zijn lijkt me. Helemaal niet als je toevallig een Duitser ofzo kent die de kaarten op zijn/haar naam kan zetten.quote:Op maandag 13 december 2021 19:05 schreef yats het volgende:
Prima tegenstander. Hopelijk mogen we er alsnog heen. Dat zou mijn 5e Europese uitwedstrijd dit jaar worden.
quote:Op maandag 20 december 2021 12:43 schreef yats het volgende:
Eindelijk definitief uitsluitsel.
WE ZIJN GEWOON DOOR!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |