Trouwens, de minimum leeftijd om instagram te gebruiken is 13 jaar. Dus zijn account moet sowieso verwijderd worden.quote:Op woensdag 1 juli 2020 08:45 schreef ootjekatootje het volgende:
Ryan Babel zou zijn excuses moeten maken.
Zonder toestemming foto’s van kinderen plaatsen is strafbaar. Dat staat in de AVG omschreven.
Ongeacht wat hij deed, zie alle jeugdigen delinquenten. Die komen ook niet met naam en foto in de krant.
Dat lijkt me heel verstandigquote:Op woensdag 1 juli 2020 09:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Trouwens, de minimum leeftijd om instagram te gebruiken is 13 jaar. Dus zijn account moet sowieso verwijderd worden.
Of instagram dat doet vraag ik me af echter, aangezien al die baby accounts van ouders (sowieso heel dom als je dat doet imo) eigenlijk ook niet mogen. Maar misschien is dat anders omdat de ouders dat account hebben aangemaakt.quote:
Hij heeft zijn keutel alweer ingetrokken.quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:24 schreef Cherni het volgende:
12 jaar en stoer willen doen. Wie is er niet jong geweest. Gelukkig bestond in mijn jeugd geen sociale media. Flauw van Babel om dit op deze manier aan te pakken.
Iemand van 12 jaar mag niet eens op Instagram zitten. Dat hij dus zo jong was had de voetballer niet kunnen weten.quote:Op woensdag 1 juli 2020 08:45 schreef ootjekatootje het volgende:
Ryan Babel zou zijn excuses moeten maken.
Zonder toestemming foto’s van kinderen plaatsen is strafbaar. Dat staat in de AVG omschreven.
Ongeacht wat hij deed, zie alle jeugdigen delinquenten. Die komen ook niet met naam en foto in de krant.
Al was de persoon 30 dan nog is het een overtrokken reactie.quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:36 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Iemand van 12 jaar mag niet eens op Instagram zitten. Dat hij dus zo jong was had de voetballer niet kunnen weten.
Eens.quote:Op woensdag 1 juli 2020 08:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe eerder dit stomme gedrag wordt afgestraft des te beter. Als iemand van 12 zich al bezig houdt met iemand afzeiken op social media, dan is dit de enige juiste oplossing.
Als iemand zulke dingen roept mag je daar best een screenshot van maken en online gooien.quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:39 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Al was de persoon 30 dan nog is het een overtrokken reactie.
Dat is niet zozeer stoer doen als wel iemand intens beledigen.quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:24 schreef Cherni het volgende:
12 jaar en stoer willen doen. Wie is er niet jong geweest. Gelukkig bestond in mijn jeugd geen sociale media. Flauw van Babel om dit op deze manier aan te pakken.
Ik ben al zoveel uitgescholden op internet. Dan blijf je bezig.quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:49 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Als iemand zulke dingen roept mag je daar best een screenshot van maken en online gooien.
Kennelijk neemt Babel deze jongen serieus.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:01 schreef Syd het volgende:
Elke bekendheid krijgt haatberichten van veelal kleine kinderen die vaak niks mee bedoelen maar gewoon dom en jong zijn. Dat Babel zich heir drukt om maaktHij zoekt gewoon aandacht.
Dan kun je de keuze maken, ik laat de naam van de minderjarige staan of maak één statement zoals Fer deed.quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:49 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Als iemand zulke dingen roept mag je daar best een screenshot van maken en online gooien.
Dat die minderjarig is en waarschijnlijk geen volgroeide hersenen heeft wel.quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:36 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Iemand van 12 jaar mag niet eens op Instagram zitten. Dat hij dus zo jong was had de voetballer niet kunnen weten.
Deze jongen is 12, geen 14 en geen 15.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:53 schreef ZarB het volgende:
Toen ik 14 was was er nog geen social media dus zette ik ooit in een gastenboek van een lokale dancing (ja dat kon nog in die tijd, uit op je 14e) een bericht over een waardeloos personeelslid (compleet met racistische uitlatingen). Binnen no time hadden ze het ip adres weten te achterhalen en mocht ik op gesprek komen. Ik ben me te pletter geschrokken en het gedrag was voor eens en voor altijd de kop in gedrukt. Het kwam niet in mijn ouders op om stampij te maken over "praaaaivissie" omdat ze de ip hadden achterhaald. Ze waren -terecht- enkel laaiend op mij.
Gedrag heeft consequenties, ongeacht de leeftijd. Avg, my ass. Als je gebruik maakt van social media heb je wel het lef om je te beroepen op avg zegGelukkig prima reactie van pa.
Ohhhh was dat mailtje destijds van jouquote:Op woensdag 1 juli 2020 09:05 schreef Nielsch het volgende:
Toen ik 12 was wilde ik een haatmail naar Jantje Smit sturen over z'n kutmuziek en zeikoma. Iedereen gebruikte destijds hotmail. Dus ik dacht als ik het naar jantjesmit@hotmail.com stuur komt het vanzelf aan. Niet dus.
Moraal van dit verhaal: iedere 12 jarige doet wel eens iets stoms.
Ja, maar het kind zei 15 te zijn, een leugen om op Instagram te kunnen.quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Deze jongen is 12, geen 14 en geen 15.
Heeft die dancing je ook met naam en toenaam op de website gezet? Voorzien van foto?
In de regionale krant? Op billboards langs de weg?
Nee, die gingen gewoon een stevig gesprek met je aan.
Had Ryan ook kunnen doen.
Bron?quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:41 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja, maar het kind zei 15 te zijn, een leugen om op Instagram te kunnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |