Waarheden hebben bewijzen nodig. Zonder bewijs iemand voor pedo uitmaken heeft daar niets mee te maken.quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:05 schreef Izzy73 het volgende:
Goed bezig hier mods.
Denk je na jaren weer eens om BNW een kans te geven maar ben er alweer helemaal klaar mee.
Respect voor de trouwe BNWers dat ze dit volhouden.
Ik las dat een aantal vaste posters hier een ban hebben bij NWS en COR omdat je daar blijkbaar alleen maar met de meute mee mag blaten, terwijl hier op BNW de grootste trollen carte blanche krijgen.
Staat nota bene nog bij de grenzen van BNW dat dit niet de bedoeling is.
Het is onmogelijk om hier een normale discussie te voeren, zonder gescheld, gezuig, belachelijk maken van, etc.
DIT IS BNW, de plek om andere waarheden te bespreken!
Als je daar niets van moet hebben of wil weten, wat doe je hier dan?
Ik ga toch ook niet de hele dag op het forum wie is de mol lopen roepen dat het een kutprogramma is en dat iedereen die het kijkt een achterlijke debiel is.
Ik weet dat dit toch nooit zal veranderen op Fok, jammer maar helaas.
Doei, weer een fokker minder. Zal Danny blij mee zijn.
Dit ja. Er zijn geen andere waarheden, er is één waarheid en dit forum gaat over de zoektocht daarnaar. Juist om te weten of iets waarheid is, zul je een bewering moeten staven. Enkel schreeuwen dat iedereen een pedo is en dat virussen niet bestaan, om dat vervolgens geen enkele kracht bij te kunnen zetten, slaat nergens op.quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:30 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Waarheden hebben bewijzen nodig. Zonder bewijs iemand voor pedo uitmaken heeft daar niets mee te maken.
En daar is bnw naar toe gezakt. Er kunnen zat interessante onderwerpen zijn, maar iedereen blijft hangen in leugens en laster zonder greintje bewijs.
Dus nu kun je wel verontwaardigd doen, maar zodra er geen inhoud is en bewijzen keer op keer genegeerd worden zou je eens de hand in eigen boezem moeten steken.
Geschreven digitale tekens die door decodering een dualistisch spanningsveld laten zien.quote:Op vrijdag 18 september 2020 13:09 schreef Tjacka het volgende:
Tering wat is hier nu weer aan de hand
Überhaupt mensen een pedo noemen mag al niet. Daar zijn Superhartje en ik misschien soms te laat in met corrigeren. Voorderest proberen we altijd de discussie de discussie te laten zeg maar. Maar ja, als mensen beginnen met schelden of op de man te spelen dat blijft er natuurlijk erg weinig over.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:10 schreef illusions het volgende:
Gaat niet werken zolang mensen dit als safe space gebruiken en op hun pik getrapt zijn zodra je vraagt waarom je iemand een pedo noemt, dan moet je het zelf maar uitzoeken in de rabbit hole.
Zou je hier misschien meer uitleg over kunnen geven?quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:52 schreef DeMolay het volgende:
hoe zien jullie het moderatorsschap eigenlijk aangezien jullie vol van jullie zelf zijn in woorden maar geen actie ?
voor jullie .....dit is geen forum voor bullshit !
Nee mijn 1e staat er nog iddquote:
Dat gaat dan ook over de moderatie toch? De rest ging over andere users en daar is dit topic voor.quote:
Dit topic bedoel je ?quote:Op vrijdag 18 september 2020 13:14 schreef Tjacka het volgende:
Overigens is dit een FB voor moderators en niet voor users.
Prima maar de reacties onder mij van Broes en illussions gaan ook niet over moderatie maar staan er nog.quote:Op zaterdag 19 september 2020 00:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat gaat dan ook over de moderatie toch? De rest ging over andere users en daar is dit topic voor.
Hij is alweer pleitequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |