Me tooquote:
Ja proost... maar doe maar in je uppie.quote:
Ik ben al uren zatquote:Op dinsdag 30 juni 2020 17:53 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het is al kwart over bier geweest.
Biertijd bestaat niet.quote:
Blauw ik weet een liedje.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 17:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Blauw is geen kleur, maar een toestand.
Meh gelul... je bent broodnuchter.quote:
Ja altijd.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 17:56 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Meh gelul... je bent broodnuchter.
Dat bedoelde ik ook.quote:
Sportmeetquote:Op dinsdag 30 juni 2020 17:50 schreef D. het volgende:
Morgen sporten
Wil een meting doen, en dan moet ik nuchter zijn, dus tot 16:00 niets eten
Jahquote:Op dinsdag 30 juni 2020 17:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Blauw is geen kleur, maar een toestand.
Pfffff..............quote:
Heb je een afspraak gemaakt of is dat niet nodig?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 17:50 schreef D. het volgende:
Morgen sporten
Wil een meting doen, en dan moet ik nuchter zijn, dus tot 16:00 niets eten
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Al gedaan. Veel gezellige gewichtheffers in deze SC.
Hoi hoe is hetquote:
Bij mijn sportschool moet nog steeds gereserveerd worden, het schiet niet heel erg op.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je een afspraak gemaakt of is dat niet nodig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mijn sportschool moet nog steeds gereserveerd worden, het schiet niet heel erg op.Ga lekker lopen ofzo. Die sportscholen snap ik sowieso niet zo dat domme gedoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Lolquote:
Ik haat lopenquote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga lekker lopen ofzo. Die sportscholen snap ik sowieso niet zo dat domme gedoe
Niet nodigquote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je een afspraak gemaakt of is dat niet nodig?
Dat helpt geen flikker.. ja conditioneel wel. Maar spieren, stevigheid... neem nog maar een kroket.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga lekker lopen ofzo. Die sportscholen snap ik sowieso niet zo dat domme gedoe
Hardlopen is ook behoorlijk belastend voor knieën. Word door veel mensen onderschat.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik haat lopen![]()
Ik heb dat een paar jaar gedaan, drie keer per week, toen een tijdje niets en toen de sportschool. Tijdens de lockdown heb ik weer geprobeerd het hardlopen op te pakken, want het is natuurlijk een stuk handiger dan de sportschool, omdat je kan lopen wanneer je wil en graties, maar ik vond het zo saai en mijn knie vond het stom.
Hoezo? LOL. Ik wil dat graag weten omdat jij alles van a tot z wil weten. Dus verklaar je. Zo niet ga ik je dagen lang stalken omdat ik geen antwoord krijg. Lets the game beginquote:
De rendang is op, waar bleef je nou?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:20 schreef D. het volgende:
[..]
Niet nodig
Tot vorige week zat het wel in de planning, maar het bleek toch niet nodig
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoezo? LOL. Ik wil dat graag weten omdat jij alles van a tot z wil weten. Dus verklaar je. Zo niet ga ik je dagen lang stalken omdat ik geen antwoord krijg. Lets the game begin
Ik heb het jaren gedaan, totaal geen last, maar blijkbaar word ik een oud wijf met bijbehorend lichaamquote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hardlopen is ook behoorlijk belastend voor knieën. Word door veel mensen onderschat.
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoezo? LOL. Ik wil dat graag weten omdat jij alles van a tot z wil weten. Dus verklaar je. Zo niet ga ik je dagen lang stalken omdat ik geen antwoord krijg. Lets the game begin
Broekiequote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het jaren gedaan, totaal geen last, maar blijkbaar word ik een oud wijf met bijbehorend lichaam
Dat kan ook natuurlijk, maar dat ga ik niet tegen een dame zeggen. Ik geef je meniscussen gewoon de schuld.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het jaren gedaan, totaal geen last, maar blijkbaar word ik een oud wijf met bijbehorend lichaam
Ik mag hem wel dus hold your horses.quote:
skates maar weer opgeborgen? Hoe gaat het met je hand?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:25 schreef D. het volgende:
Ik ga kijken of ik het hardlopen ook weer wat op kan pakken
Je kan heel veel thuis, check die elastieken s. Of een bosu. Kan veel hoor. Wel blijven blijven hardlopen!quote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik haat lopen![]()
Ik heb dat een paar jaar gedaan, drie keer per week, toen een tijdje niets en toen de sportschool. Tijdens de lockdown heb ik weer geprobeerd het hardlopen op te pakken, want het is natuurlijk een stuk handiger dan de sportschool, omdat je kan lopen wanneer je wil en graties, maar ik vond het zo saai en mijn knie vond het stom.
Dit zit op 97%quote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:26 schreef chufi het volgende:
[..]
skates maar weer opgeborgen? Hoe gaat het met je hand?
Jij dmt graag ik niet, dus laten we de rollen niet omdraaien. M.a.w. geen dm graagquote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:32 schreef Straatverlichting het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 30 juni 2020 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
[/quotent
Lol... ik ga geen antwoord geven.... benieuwd naar je gestalk. SVP niet in m'n dm. Laat maar komen mevrouw.
Ja die zijn wel handig idd je hebt ze in allerlei soorten en maten, voor aan de deur ook bv.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:27 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Je kan heel veel thuis, check die elastieken s. Of een bosu. Kan veel hoor. Wel blijven blijven hardlopen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die zijn wel handig idd je hebt ze in allerlei soorten en maten, voor aan de deur ook bv.Daar zijn vele leuke yt's van. En die zijn pijnlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die zijn wel handig idd je hebt ze in allerlei soorten en maten, voor aan de deur ook bv.Die zijn zeker handig. Koop alleen wel goede elastieken kan ik aanraden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die troep van Ali komt nog net niet kapot uit de verpakking.
Ja altijd ff checken en altijd op de hoedequote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar zijn vele leuke yt's van. En die zijn pijnlijk
Nee ik heb het uit eigen land paramedische shopquote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die zijn zeker handig. Koop alleen wel goede elastieken kan ik aanraden.
Die troep van Ali komt nog net niet kapot uit de verpakking.
Of het elastiek is ok maar de deur nietquote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja altijd ff checken en altijd op de hoede
Beter. Ik ben er wel ingestonken. Een dropshipper die er goed aan verdiend heeft. Leergeld zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik heb het uit eigen land paramedische shop
Nee nee.... niet terugtrekken.... kom s ff frontaal met je verhaal. Dat luizig geouwehoer hier ben ik wat spuugzat. Dus kom ff schat... pak me. Ik daag je terug uit..En ja ik mag jou ook zeker... maar een uitdaging... wie weet.quote:
Tief lekker opquote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:40 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Nee nee.... niet terugtrekken.... kom s ff frontaal met je verhaal. Dat luizig geouwehoer hier ben ik wat spuugzat. Dus kom ff schat... pak me. Ik daag je terug uit..En ja ik mag jou ook zeker... maar een uitdaging... wie weet.
Ja het is verhelderendquote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
praat je altijd zo tegen iemand die je graag mag
Ja graag... straks word ik nog te close met jequote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij dmt graag ik niet, dus laten we de rollen niet omdraaien. M.a.w. geen dm graag
medipreventie.nlquote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Beter. Ik ben er wel ingestonken. Een dropshipper die er goed aan verdiend heeft. Leergeld zullen we maar zeggen.![]()
Heb je eventueel een linkje voor me?
Sporten is pijn... watjequote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar zijn vele leuke yt's van. En die zijn pijnlijk
Ow, ik vond t wel prettig af en toe een babbel met je. Ik kan je gezien alles wat ik weet van je, je hier tot de grond afbreken. Maar ik doe t af met: fijne aaf Soury.quote:
Dan doe je een dagje rustig aan ..quote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het wordt een ander verhaal als die elastieken knappen en in een zweep veranderen.
Of twee of driequote:
Mij tot de grond afbreken. Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:53 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ow, ik vond t wel prettig af en toe een babbel met je. Ik kan je gezien alles wat ik weet van je, je hier tot de grond afbreken. Maar ik doe t af met: fijne aaf Soury.
Nog open voor een normaal gesprek: je kan reageren. Verder:^&&%$$$^^&^%^en vriendelijke groetjes.
2x en nee niet prettig.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het wordt een ander verhaal als die elastieken knappen en in een zweep veranderen.
Ja er blijft slechts een stukje muize staartje over (en dat weet je zelf ook al).quote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Mij tot de grond afbreken. Nu ben ik nieuwsgierig
Herkenbaar dat debiele droppen en dat foetsie gaan. Het is jammer voor jou dat ik er geen moeite mee heb en doooooorrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 30 juni 2020 19:02 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja er blijft slechts een stukje muize staartje over (en dat weet je zelf ook al).
Verder heb ik zo een afspraak en lees je gelul morgen wel... fijne aaf en kusje.
Haha, jij doet ook tegen iedereen alsof je een verknipt wijf bentquote:Op dinsdag 30 juni 2020 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Herkenbaar dat debiele droppen en dat foetsie gaan. Het is jammer voor jou dat ik er geen moeite mee heb en doooooorrrrrrrrrrrrrrr
En wie ben jij? Oh weer iemand die geen respons kreegquote:Op dinsdag 30 juni 2020 19:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Haha, jij doet ook tegen iedereen alsof je een verknipt wijf bent
Ik heb met iedereen hier een goede band behalve met de blauwe denk ikquote:Op dinsdag 30 juni 2020 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
En wie ben jij? Oh weer iemand die geen respons kreeg
Nou wat fijnquote:Op dinsdag 30 juni 2020 19:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb met iedereen hier een goede band behalve met de blauwe denk ik
Ok... had meer van je verwacht. Maar laat maar.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Herkenbaar dat debiele droppen en dat foetsie gaan. Het is jammer voor jou dat ik er geen moeite mee heb en doooooorrrrrrrrrrrrrrr
Ja jammer voor jequote:Op dinsdag 30 juni 2020 19:13 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ok... had meer van je verwacht. Maar laat maar.
Wij allemaal, je kan het alleen maar accepterenquote:Op dinsdag 30 juni 2020 19:13 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ok... had meer van je verwacht. Maar laat maar.
De domste lul op fokquote:Op dinsdag 30 juni 2020 19:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Wij allemaal, je kan het alleen maar accepteren
Ik kan niet kiezenquote:
Geen idee. En te lui om te gaan kijken.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:02 schreef Deisyy het volgende:
Zijn de bouwmarkten sinds corona niet meer open 's avonds?
De Hornbach is idd eerder dicht vertelden zequote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:02 schreef Deisyy het volgende:
Zijn de bouwmarkten sinds corona niet meer open 's avonds?
Bij Gamma stond een bord dat ze van 9 tot 9 geopend zijn, maar de deur was dicht. Praxis idem.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Geen idee. En te lui om te gaan kijken.
Dat is best aardig.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
De Hornbach is idd eerder dicht vertelden ze
Heel Nederland is inmiddels toch al klaar met klussen?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij Gamma stond een bord dat ze van 9 tot 9 geopend zijn, maar de deur was dicht. Praxis idem.
Je kan tegenwoordig nergens meer op vertrouwen
Boeven zijn het!quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij Gamma stond een bord dat ze van 9 tot 9 geopend zijn, maar de deur was dicht. Praxis idem.
Je kan tegenwoordig nergens meer op vertrouwen
Met een eigen huis ben je nooit klaar, zeggen zequote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:13 schreef notturna het volgende:
[..]
Heel Nederland is inmiddels toch al klaar met klussen?
Dus kunnen ze wel dicht blijven voor iemand die een stel haken nodig heeft?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:13 schreef notturna het volgende:
[..]
Heel Nederland is inmiddels toch al klaar met klussen?
God, ze hebben bijna 3 maanden de tijd gehad. Het mag nu wel klaar zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:15 schreef D. het volgende:
[..]
Met een eigen huis ben je nooit klaar, zeggen ze
Eh dus ja?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus kunnen ze wel dicht blijven voor iemand die een stel haken nodig heeft?
Dat is nog niks. Moet je eens een boot kopen.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:15 schreef D. het volgende:
[..]
Met een eigen huis ben je nooit klaar, zeggen ze
Koop een boot, werk je doodquote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is nog niks. Moet je eens een boot kopen.
Of een vliegtuigquote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is nog niks. Moet je eens een boot kopen.
Ik wil best wat liever doen hoor (dat ben ik in t echt ook) maar dat gezeik, onuitgesproken haat. Trek gewoon je mond open alles er wat is....Gebeurd te weinig en onderhuids speelt er veel en wordt er ongezien ook heel wat afgelult.. en verder; goedemorgen, wat doe je? Wat eet je? Wat kijk je? Veder allemaal best. Maar: spreek je uit.quote:
Dit roep je al een tijdje en als ik jouw posts soms lees doe je er net zo hard aan mee.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:22 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik wil best wat liever doen hoor (dat ben ik in t echt ook) maar dat gezeik, onuitgesproken haat. Trek gewoon je mond open alles er wat is....Gebeurd te weinig en onderhuids speelt er veel en wordt er ongezien ook heel wat afgelult.. en verder; goedemorgen, wat doe je? Wat eet je? Wat kijk je? Veder allemaal best. Maar: spreek je uit.
Dus ls voorbeeld: soms vind ik @:soury een kutwijf..... maar vindt haar ook veel leuker dan dat.... dus af en toe conflictje... kutwijf.
Haat uitspreken mag via DMquote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:22 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik wil best wat liever doen hoor (dat ben ik in t echt ook) maar dat gezeik, onuitgesproken haat. Trek gewoon je mond open alles er wat is....Gebeurd te weinig en onderhuids speelt er veel en wordt er ongezien ook heel wat afgelult.. en verder; goedemorgen, wat doe je? Wat eet je? Wat kijk je? Veder allemaal best. Maar: spreek je uit.
Dus ls voorbeeld: soms vind ik @:soury een kutwijf..... maar vindt haar ook veel leuker dan dat.... dus af en toe conflictje... kutwijf.
Is die zomaar ingestort zonder overleg? Ik zou hem aan het oud vuil doneren, wat denkt dat ding wel.quote:
Eén van de haken waar het rek aan hing lag ineens in twee stukken op de grond. RIP haak.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:24 schreef notturna het volgende:
[..]
Is die zomaar ingestort zonder overleg? Ik zou hem aan het oud vuil doneren, wat denkt dat ding wel.
Wat een rot ding zeg.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eén van de haken waar het rek aan hing lag ineens in twee stukken op de grond. RIP haak.
Arme Nico. Hij trok zulke volle zalen.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eén van de haken waar het rek aan hing lag ineens in twee stukken op de grond. RIP haak.
Foxy-foxtrot met zijn elastieke benen.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Arme Nico. Hij trok zulke volle zalen.
Altijd feest als Nico is geweest.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Arme Nico. Hij trok zulke volle zalen.
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:27 schreef notturna het volgende:
[..]
Foxy-foxtrot met zijn elastieke benen.
Elke avond naar een dancing toe.quote:
Zelfs met zijn sinasappelkissie.quote:
Het vriendelijkste wasrek ever, al jaren kind in huis.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Is die net zo vriendelijk als de mensen van de Hornbach?
Tja.... jouw mening die er nu uit komt, komt er vooral uit voort dat je geen idee hebt wat er in "jouw" sc speelt. Je bent niet op de hoogte..quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit roep je al een tijdje en als ik jouw posts soms lees doe je er net zo hard aan mee.
Nee, het was de honky-tonky-pianissie op zijn sinassappelkissie. Damn nu voel ik me echt oud. Ik hoor die liedjes in mijn kop.quote:
Misschien kun je wat gezelliger mee posten? Je komt wat zuur over naar mijn mening. NoFi.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:32 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Tja.... jouw mening die er nu uit komt, komt er vooral uit voort dat je geen idee hebt wat er in "jouw" sc speelt. Je bent niet op de hoogte..
#doeislief.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:32 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Tja.... jouw mening die er nu uit komt, komt er vooral uit voort dat je geen idee hebt wat er in "jouw" sc speelt. Je bent niet op de hoogte..
Ik denk dat jij juist een beperkt beeld hebt waar je jouw mening op baseertquote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:32 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Je zit er naast.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:32 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
De dancing in.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nico heeft nooit in een wieg gelegen. Die foxtrotte zo de kraamkamer uit.
Mja als je die tekst zo goed kent ben je inderdaad oudquote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:33 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee, het was de honky-tonky-pianissie op zijn sinassappelkissie. Damn nu voel ik me echt oud. Ik hoor die liedjes in mijn kop.
Zijn moeder had dus een rustig leven. Baby Nico s’avond in de dancing dumpen. Je had geen omkijken naar zo’n baby.quote:
En bedankt he.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mja als je die tekst zo goed kent ben je inderdaad oud
Heeft ze ook wel verdiend. Beval maar eens van een baby met snor een een strohoed.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:38 schreef notturna het volgende:
[..]
Zijn moeder had dus een rustig leven. Baby Nico s’avond in de dancing dumpen. Je had geen omkijken naar zo’n baby.
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heeft ze ook wel verdiend. Beval maar eens van een baby met snor een een strohoed.
Nou heb ik er totaal geen verstand van of ervaring mee, maar het lijkt me geen pretje.
Die haalde als baby zo een nacht door.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:38 schreef notturna het volgende:
[..]
Zijn moeder had dus een rustig leven. Baby Nico s’avond in de dancing dumpen. Je had geen omkijken naar zo’n baby.
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heeft ze ook wel verdiend. Beval maar eens van een baby met snor een een strohoed.
Nou heb ik er totaal geen verstand van of ervaring mee, maar het lijkt me geen pretje.
Meen me een post van jou te herinneren, waar jij mopperde een oud wijf te worden vandaag. Weet je nu hoe velen van ons zich voelen in 40+.quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Misschien kun je wat gezelliger mee posten? Je komt wat zuur over naar mijn mening. NoFi.
Ik heb geen zicht op achter de schermen maar hou niet van hypocratie. Ik heb ook liever een chill forum maar t lukt de baasjes hier niet meer om grenzen te stellen. Kliekjes en gezeik. Bashen enz.quote:
Nee.... helaas voor jou.quote:
Ouwewijvenboksquote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:44 schreef notturna het volgende:
[..]
Meen me een post van jou te herinneren, waar jij mopperde een oud wijf te worden vandaag. Weet je nu hoe velen van ons zich voelen in 40+.
Zo'n strohoed eruit krijgen valt nog niet mee hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
We hebben een ervaringsdeskundige. Vertel!![]()
Nee helaas. Dan zit je in het vereerde subforum.quote:
Meestal geef ik leerlingen in dit soort situaties dezelfde boodschap mee:quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:44 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen zicht op achter de schermen maar hou niet van hypocratie. Ik heb ook liever een chill forum maar t lukt de baasjes hier niet meer om grenzen te stellen. Kliekjes en gezeik. Bashen enz.
En nee @:Deissyy ik ben geen op steukert. Herinner je je laatste dm nog?
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:50 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee helaas. Dan zit je in het vereerde subforum.
Ik geloof je direct.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n strohoed eruit krijgen valt nog niet mee hoor
Nee die profileren zich als jong.quote:
Dat wil je echt niet weten.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:52 schreef D. het volgende:
*even terug gaat lezen waar de strohoed ingestopt is
Toen Nico Haak overleed.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:52 schreef D. het volgende:
*even terug gaat lezen waar de strohoed ingestopt is
....reïncarneerde hij meteen weer als zichzelf.quote:
Behalve mij danquote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je ziet toch zelf wel wie er naast je zit?
Het was geen haak, maar een boomerangquote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
....reïncarneerde hij meteen weer als zichzelf.
Fixed.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
....reïncarneerde hij meteen weer als zichzelf. Chuck Norris.
We hebben t een andere keer over deuren. Thx voor je reactie iig.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Meestal geef ik leerlingen in dit soort situaties dezelfde boodschap mee:
Je bent van harte welkom om gewoon mee te doen. Maar niemand verplicht het je.
Mocht je het hier echt niet naar je zin hebben, dan nog een keer hoe een deur werkt: als de deur voor je is trek je hem open en je sluit hem weer als de deur achter je is.
Altijd tot een dialoog bereid, we hebben vaker op een leuke manier gecommuniceerd.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 21:04 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
We hebben t een andere keer over deuren. Thx voor je reactie iig.
Ah nice, ik kijkquote:
Oh gaan we weer op de UTO toer? Ik ben aan het afkicken van de notes. Sinds UTO klaar is krijg ik geen enkele note meer en ik begon er net aan te wennnenquote:
Die man is 65 maar als ik hem zo zie zingen en zijn stem hoor en af en toe die blik dan wil ik gewoon aan zijn voeten liggenquote:
Ja echt he, ik ook. Sowieso die stem alleen al, daar val ik al op.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die man is 65 maar als ik hem zo zie zingen en zijn stem hoor en af en toe die blik dan wil ik gewoon aan zijn voeten liggen
helemaal geweldigquote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:44 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja echt he, ik ook. Sowieso die stem alleen al, daar val ik al op.
Alles is uitgesteld tot volgend jaar jaquote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:52 schreef shiitake het volgende:
Ja was wel gaaf voor 'm dat ie door 'Beste Zangers' weer in de belangstelling kwam. Maar rot dat het door corona allemaal weer op ene laag pitje is gekomen. Maar dan zal het volgend jaar worden dat hij op gaat treden met Nightwish.
Die reaction video's keek ik ook heel veel. Zo leuk om te zien hoe buitenlandse mensen reageren op Henk Poort. Floor kennen ze wel, maar Henk niet. En hoe ze dan die naam uitspreken.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Alles is uitgesteld tot volgend jaar ja![]()
Maar ik zie nog elke week nieuwe reaction video's in mijn YT feed, dus het leeft nog enorm.
Ja leuk zijn die he.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:57 schreef shiitake het volgende:
[..]
Die reaction video's keek ik ook heel veel. Zo leuk om te zien hoe buitenlandse mensen reageren op Henk Poort. Floor kennen ze wel, maar Henk niet. En hoe ze dan die naam uitspreken.
Is vast een Canadeesquote:
Fake newsquote:
Ja die filmpjes zijn zo leuk. Volgens mij heb ik ze bijna allemaal wel gezien. En inderdaad komen er nog steeds bij.quote:Op woensdag 1 juli 2020 00:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja leuk zijn die he.
Hij had ook meegedaan met Expeditie Robinson in 2017, als destijds de oudste deelnemer ooit. Lag er helaas erg snel uit.
Wel anderhalve meter afstand houden bij bijna alles.quote:Op woensdag 1 juli 2020 00:13 schreef chufi het volgende:
Alles toch ... of waren er nog beperkingen op de gebruikelijke dingen na dan ..
Anders een masker opquote:Op woensdag 1 juli 2020 00:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel anderhalve meter afstand houden bij bijna alles.
Ja dat blijf je houden ... maar als je dan niet niest of zo zou het geen probleem mogen zijn..quote:Op woensdag 1 juli 2020 00:24 schreef shiitake het volgende:
Ik reis veel met het OV met masker, maar zie ook regelmatig iemand die toch even het maskertje laat zakken.
Hai, je bent hier niet zo vaak meerquote:
Naar de hoeren?quote:
Babysitten?quote:
ik ga zo een rondje fietsenquote:
wat achterstallig onderhoud.. nodig nieuwe banden afstellen remmen en de ketting etc ... Ben er zelf geen held in dus ... Maar ja uitstellen kan ik wel goedquote:
Misschien toch eens laten doen dan, kan je er wel heerlijk weer op uit trekken, ik fiets liever dan wandel dus doe ik ook sneller.quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:37 schreef chufi het volgende:
[..]
wat achterstallig onderhoud.. nodig nieuwe banden afstellen remmen en de ketting etc ... Ben er zelf geen held in dus ... Maar ja uitstellen kan ik wel goed
Ja ik ookquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:40 schreef espri het volgende:
[..]
Misschien toch eens laten doen dan, kan je er wel heerlijk weer op uit trekken, ik fiets liever dan wandel dus doe ik ook sneller.
Jawel, ik had de afspraak voor de MH voor volgende week staan maar ze belde net dat er morgen een gaatjequote:
Ja ok. Sterkte dan alvastquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:07 schreef espri het volgende:
[..]
Jawel, ik had de afspraak voor de MH voor volgende week staan maar ze belde net dat er morgen een gaatjevrij is dus ik zei zelf ja want heb best altijd angst er voor, van de week viel mn vulling er uit dus ze zei dat dat smiddags kon als ik wilde.
Dan ben ik er maar van af denk ik maar.
Is je vulling eruit gevallenquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:07 schreef espri het volgende:
[..]
Jawel, ik had de afspraak voor de MH voor volgende week staan maar ze belde net dat er morgen een gaatjevrij is dus ik zei zelf ja want heb best altijd angst er voor, van de week viel mn vulling er uit dus ze zei dat dat smiddags kon als ik wilde.
Dan ben ik er maar van af denk ik maar.
quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is je vulling eruit gevallen![]()
oh ja goedemorgen trouwens.
ohhh shitquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:25 schreef espri het volgende:
[..]Ik at een dropje en voelde het knarsen, ik dacht dat hoortr niet bij dit dropje.
Ja erg he?quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
ohhh shit
Ik heb dat ooit gehad met een chocotov. Gedoe
Niet fijn nee. Stomme dropjes ook. Sterkte bij de tandarts morgen dan.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:31 schreef espri het volgende:
[..]
Ja erg he?
En voordat ik het in mn m,ond stopte dacht ik, let op met dropjes en bammm
Hahahhah ik heb er beeld bijquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:39 schreef Prisha het volgende:
Ik heb gister mijn hangmat binnengekregen. Wel mooi en het ligt lekker. Hij is alleen een tikkeltje groter uitgevallen dan ik me gerealiseerd had![]()
En instappen vergt nog wat oefening. Eerste keer dat ik probeerde kuckelde ik er aan de andere kant eraf
Ik ben soms wat onhandigquote:
quote:
Je hebt er eentje voor volwassenen gekocht?quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:39 schreef Prisha het volgende:
Ik heb gister mijn hangmat binnengekregen. Wel mooi en het ligt lekker. Hij is alleen een tikkeltje groter uitgevallen dan ik me gerealiseerd had![]()
En instappen vergt nog wat oefening. Eerste keer dat ik probeerde kuckelde ik er aan de andere kant eraf
Dit had ik vooraf moeten wetenquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:55 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Instappen
.....
Liggen
.....
Hangmat voor dummies
https://www.dehangmat.nl/(...)%20in%20de%20hangmat.
Gelukkig welquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:48 schreef chufi het volgende:
Is je tuin wel een beetje afgeschermd voor meelachende buren ?
quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:56 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt er eentje voor volwassenen gekocht?
voor 2 zelfsquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:56 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt er eentje voor volwassenen gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |