Haha die laatste zin. Ik weet dat Mo en Dre elkaars zielen al honderden jaren kennen, maar blijkbaar voelen Dré en Sjon elkaars blik over de telefoon . (Of het was videobellen)quote:Johnny de Mol wees André Hazes terecht tijdens 'donkere' periode.
Johnny de Mol heeft André Hazes streng toegesproken, toen de zanger op "een donkere wolk" zat. De band tussen de twee raakte flink bekoeld door de keuzes die Hazes maakte in zijn leven. In een duo-interview met Shownieuws blikken ze terug op de spanningen tussen beiden. "Ik denk dat je mij voor m'n bek had geslagen."
André Hazes brengt deze week zijn nieuwe album Thuis uit, waarin hij onder andere zingt over de turbulente periode die hij het afgelopen jaar meemaakte. De zanger kwam veelvuldig in het nieuws nadat hij in november zijn relatie met Monique Westenberg had verbroken en een nieuwe relatie aanging met presentatrice Bridget Maasland. "Het was een fase waarin het gewoon echt niet werkte", blikt hij terug.
Tijdens opnames voor zijn nieuwe album in Café Bolle Jan onthult Hazes hoe De Mol hem ter verantwoording riep over zijn acties. "We hebben echt meegemaakt dat hij mij opbelde en zei: Dré, denk na over bepaalde dingen".
Dat schoot bij de 26-jarige zanger compleet in het verkeerde keelgat. "Ik zei toen tegen hem: 'Bemoei jij je er niet mee'." De Mol denkt dat het zelfs uit de hand had kunnen lopen, als het gesprek in levenden lijve was gevoerd. "Ik denk echt dat je mij voor mijn bek had geslagen, als het geen telefoongesprek was geweest", merkt hij op.
Zowel De Mol als Hazes hebben een relatie gehad met Maasland en dat leidde dan ook tot gegniffel bij de twee vrienden. "Ja, wij maken best wel dezelfde dingen mee, met dezelfde mensen", grapt Hazes. Ook over die relatie hebben De Mol en hij gesproken. "Natuurlijk hebben we daarover gebeld, maar niet heel lang, want dat was niet nodig. Soms heb je aan een blik genoeg", sluit De Mol af.
Oh heeft hij een nieuw album danquote:Op woensdag 16 september 2020 10:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie net weer een item in Boulevard voorbij komen... hoe vaak is dat "nieuwe" album nu al geplugged?
Ik niet.quote:Op woensdag 23 september 2020 15:53 schreef Phoebster het volgende:
Hebben we het bericht van Roggel voor de sterfdag van die ouwe al gezien?
Joh geeft toch niksquote:Op woensdag 23 september 2020 15:55 schreef Phoebster het volgende:
[..]
Was ook niet zo netjes van me, post aangepast
zij mag Pat en Ros zeggenquote:Op woensdag 23 september 2020 15:57 schreef Phoebster het volgende:
Ze name-dropt ook even Patrick en Rossana Kluivert
Geloof jij dat nou echt. Ze moet toch wat zeggen om de eeuwig zielige weduwe uit te hangen.quote:Op woensdag 23 september 2020 15:59 schreef herverwijderd het volgende:
Ook niet echt gezond dat ze die kerel steeds meer gaat missen
Nja, in ieder geval goed dat ze ter plekke in Spanje die zwerfhondjes redden. En ze niet hierheen sturen.quote:Op woensdag 23 september 2020 16:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Geloof jij dat nou echt. Ze moet toch wat zeggen om de eeuwig zielige weduwe uit te hangen.
Pat en Ros![]()
Friedelpiepel en dan een klonenleger van Friedels..... OMG, the horrorquote:Op woensdag 23 september 2020 17:05 schreef Andromache het volgende:
Ik dacht dat Friedepiepel over Friedel ging...ben ik nog te redden?
Ja idd, dat huwelijk had echt niet lang meer geduurd als hij niet was overleden.quote:Op woensdag 23 september 2020 16:52 schreef vencodark het volgende:
Maar ze gingen toen toch scheiden?
Ik denk dat ze er gewoon zelf in is gaan geloven hoe geweldig zij samen waren.
quote:Op woensdag 23 september 2020 17:05 schreef Andromache het volgende:
Ik dacht dat Friedepiepel over Friedel ging...ben ik nog te redden?
Die foto die ze plaatst ook. De passie spat er vanaf hoorquote:Op woensdag 23 september 2020 17:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja idd, dat huwelijk had echt niet lang meer geduurd als hij niet was overleden.
Sterker nog; ik denk dat het alleen maar tot zijn dood heeft geduurd omdat hij bijna was overleden.
En inmiddels zal ze zelf ook wel geloven dat het voor eeuwig en altijd was, het was iig tot de dood hen scheidde.
Overigens denk ik nog steeds dat ze als kind zo geïndoctrineerd is door haar ouders dat ze nog steeds een soort van superfan is die het tot echtgenote geschopt heeft, en ik verwacht dat het idoliseren het allang gewonnen heeft van de waarheid van het huwelijk.
Nee, ik geloof sowieso die hele post van haar niet.quote:Op woensdag 23 september 2020 16:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Geloof jij dat nou echt. Ze moet toch wat zeggen om de eeuwig zielige weduwe uit te hangen.
Pat en Ros![]()
Spontaan alle seventies brilmodellen en angora truien bij de kringloopwinkel uitverkocht.quote:Op woensdag 23 september 2020 17:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Friedelpiepel en dan een klonenleger van Friedels..... OMG, the horror
Hij was zo lekker gewoon he? Daar houden ze van, de gewone manquote:Op donderdag 24 september 2020 00:22 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet waarom die zuiplap nog steeds geidoliseerd wordt terwijl hij de boel kort en klein sloeg en ik andre of roxeanne wel eens heb hkren zeggen dat ze regelmatig rustig aan moesten doen omdat die ouwe dan een uitbarsting kreeg. Money is the root of all evil.
Inderdaad. Zong vanuit het hart en voor het klootjesvolk. Ik vond hem bij 1 van zijn laatste interviews bij Barend en Van Dorp een zielig hoopje mens. Zelf best een aardige peer en ik had ergens medelijden met hem. Zware jeugd en dat misbruik tekent een mens. En ik denk dat veel mensen dit hebben. Die zielige kop ofzo.quote:Op donderdag 24 september 2020 13:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hij was zo lekker gewoon he? Daar houden ze van, de gewone man.
Wat heeft ze gedaan dan?quote:Op donderdag 24 september 2020 14:02 schreef Leandra het volgende:
Ik heb het gedaan voor onze kleine jongen? Whut?
https://www.instagram.com/tv/CFgvP5Dh-nK/?igshid=1vnmnn5ffk0pq
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |