Wat mankeert die?quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:58 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Volgens redelijk recente berichten communiceren ze alleen maar via zijn mentaal uitgedaagd neef Djarno.
Ja, want als je op social media niets hebt gezegd, kan het je natuurlijk geen fuck schelen.quote:Op donderdag 5 november 2020 13:12 schreef AgnesGru het volgende:
Bridget Maasland staat na kritiek wél stil bij overlijden stiefmoeder zoontje
https://www.telegraaf.nl/(...)-stiefmoeder-zoontje
quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:10 schreef Phoebster het volgende:
Ik mag het plaatje niet embedden?
Post hier te vinden:
https://www.instagram.com/p/CIta7DDgMBs/?igshid=d6ztr0e58s40
Toch blijf ik erbij dat er iets 'off' was aan die relatie met Bridget.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:47 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik verbaas me er altijd over hoe vergevingsgezind zo'n vrouw dan altijd is en hoe snel er dan trouwgeloften afgelegd worden. Zal wel met mijn referentiekader te maken hebben. Leuk voor ze, maar ik vraag me af hoelang het duurt voordat 'ie weer voor een ander valt.
quote:Op zondag 13 december 2020 09:26 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.ad.nl/show/mo(...)s-in-shock~aca0a81d/
Ik dacht eigenlijk dat het aanzoek plaats vond in een rouwcentrum...
Dochtertje Keet, allemachtig wat zielig voor dat kindquote:Op dinsdag 3 november 2020 17:12 schreef Straadthont het volgende:
Van Telegraaf: Nathalie laat haar dochtertje Keet en grote liefde Pepijn Padberg achter. Hij is de ex van Bridget Maasland.
Lullig wel dat Mees niet genoemd wordt aangezien zij op hem net zo gek was als hij op haar en dus gewoon bij het gezin hoort. Alsof hij er geen verdriet van heeft.
RIP.
Het zou mij niet verbazen als Rachel dat met Bridget bekokstoofd heeft, om hem bij Monique weg te krijgen, hij had toen ook net weer contact met Rachel (dankzij Monique).quote:Op zondag 13 december 2020 06:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Toch blijf ik erbij dat er iets 'off' was aan die relatie met Bridget.
Ik denk dat er misbruik van Bridget is gemaakt door die twee, Dré én Mo. Het is algemeen bekend dat de familie Hazes een ziekelijke drang naar aandacht en geld heeft en ik geloof nog steeds dat dat gedoe met Bridget een plan was.quote:Op zondag 13 december 2020 15:20 schreef vencodark het volgende:
Nah, een jaar of wat daarvoor hadden Bridget en André ook al een verzetje.
André is gewoon een rare dat hij zó overdreven met Bridget deed en Bridget trapte er met open ogen in.
Wat voor baat zou Monique daarbij hebben?quote:Op zondag 13 december 2020 15:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat er misbruik van Bridget is gemaakt door die twee, Dré én Mo. Het is algemeen bekend dat de familie Hazes een ziekelijke drang naar aandacht en geld heeft en ik geloof nog steeds dat dat gedoe met Bridget een plan was.
Aandacht = geld. Misschien denk ik wel veel te ver hoor, maar ik denk dat die relatie in elk geval van één kant uit niet echt was.quote:Op zondag 13 december 2020 16:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat voor baat zou Monique daarbij hebben?
Ik denk dat Monique niet in staat was dat te bewerkstelligen, daarbij was er een serieus risico aan zo'n scenario, namelijk dat Dré werkelijk verliefd zou worden en de relatie werkelijk over zou zijn, terwijl mijn scenario: Rachel en Bridget hebben dit bekokstoofd om Dré bij Monique weg te krijgen, veel minder risico had; het kon hoogstens mislukken, maar als het wel lukte was Rachel van Monique af.quote:Op zondag 13 december 2020 15:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat er misbruik van Bridget is gemaakt door die twee, Dré én Mo. Het is algemeen bekend dat de familie Hazes een ziekelijke drang naar aandacht en geld heeft en ik geloof nog steeds dat dat gedoe met Bridget een plan was.
Daarom juist, Rachel en Bridget zijn bevriend, waren dat ook al en beiden wisten dat André een zwak voor Bridget had.quote:Op zondag 13 december 2020 15:20 schreef vencodark het volgende:
Nah, een jaar of wat daarvoor hadden Bridget en André ook al een verzetje.
André is gewoon een rare dat hij zó overdreven met Bridget deed en Bridget trapte er met open ogen in.
Nouja, Bridget was wel een tijdje de gebeten hond. Misschien wel nog steeds bij sommige mensen. Dat zal ze dan vast niet ingecalculeerd hebben van te voren.quote:Op zondag 13 december 2020 16:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom juist, Rachel en Bridget zijn bevriend, waren dat ook al en beiden wisten dat André een zwak voor Bridget had.
Alles te winnen, niets te verliezen.
Dan is Bridget dommer dan ik dacht. Ze had toch van te voren kunnen bedenken dat dit haar niet in dank werd afgenomen? Ik geloof niet dat ze zo dom is.quote:Op zondag 13 december 2020 16:43 schreef vencodark het volgende:
Ik geloof best dat Rachel Bridget een duwtje in de rug heeft gegeven en zo subtiel die kant heeft opgeduwd.
Bridget heeft zich wellicht door Rachel voor het karretje laten spannen.
Met het grote voordeel voor Bridget dat hij haar verlaten heeft om terug te gaan naar Monique, men heeft nog net geen medelijden met Bridget maar om nou te doen alsof ze vreselijk gehaat wordt? Niet meer dan men al deed zeg maar.quote:Op zondag 13 december 2020 16:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nouja, Bridget was wel een tijdje de gebeten hond. Misschien wel nog steeds bij sommige mensen. Dat zal ze dan vast niet ingecalculeerd hebben van te voren.
Misschien is het heel sneaky gegaan ...quote:Op zondag 13 december 2020 17:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dan is Bridget dommer dan ik dacht. Ze had toch van te voren kunnen bedenken dat dit haar niet in dank werd afgenomen? Ik geloof niet dat ze zo dom is.
Dit denk ik dus ook al een hele tijd, denk dat Mo er aandachtsgeil genoeg voor is.quote:Op zondag 13 december 2020 15:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Haha ik moet denken aan de comments van Mo-fans op insta toen ze de Waardige Weduwe uiting. Die vergeleken haar met Di. Waarbij B natuurlijk de slechterik van het stuk was, de Camilla en boze stiefmoeder..quote:Op zondag 13 december 2020 18:43 schreef girlnextdoor. het volgende:
Hmm beetje driehoeksverhouding dit. Ik weet niet waarom maar ik moet aan Charles/Diana/Camilla denken. Niet dat dit royals zijn
Ja dit dusquote:Op zondag 13 december 2020 19:46 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Haha ik moet denken aan de comments van Mo-fans op insta toen ze de Waardige Weduwe uiting. Die vergeleken haar met Di. Waarbij B natuurlijk de slechterik van het stuk was, de Camilla en boze stiefmoeder..
quote:Op zondag 13 december 2020 21:10 schreef letmehearyouscream het volgende:
In mijn hoofd visualiseer ik de hele bruiloft. Ik zie voor me hoe een hologram van Hazes senior "wees zuinig op meisje" zingt, het lied dat hij in 1996 voor Monique schreef. Patty Brard verzorgt de afterparty in een obscuur café, alwaar Bridget en Rachel vanuit de drankkast stiekem toekijken. Rox mag in haar ondergoed de knakworsten serveren, die speciaal zijn ontworpen in de vorm van Andre's klokkenspel. Om klokslag 12 zak Monique zeggen dat het welletjes is geweest, het is bedtijd voor André, en dan bedoelt ze niet de kleine.
In mijn hoofd visualiseer ik de hele bruiloft. Ik zie voor me hoe een hologram van Hazes senior "wees zuinig op meisje" zingt, het lied dat hij in 1996 voor Monique schreef. Patty Brard verzorgt de afterparty in een obscuur café, alwaar Bridget en Rachel vanuit de drankkast stiekem toekijken. Rox mag in haar ondergoed de knakworsten serveren, die speciaal zijn ontworpen in de vorm van Andre's klokkenspel. Om klokslag 12 zak Monique zeggen dat het welletjes is geweest, het is bedtijd voor André, en dan bedoelt ze niet de kleine.
Of Bridget staat met dr slip op dr enkels omdat André zijn vingers weer eens een eigen leven leiden. Of wat wat dat ook alweer? die slipgatequote:Op zondag 13 december 2020 21:10 schreef letmehearyouscream het volgende:
Vooral dat hologram lijkt mij oprecht heel waarschijnlijk.quote:Op zondag 13 december 2020 21:10 schreef letmehearyouscream het volgende:
En dan 10 jaar juridische strijd met Rachel over de rechten op het gebruik van het hologram 🤭quote:Op maandag 14 december 2020 09:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vooral dat hologram lijkt mij oprecht heel waarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |