Keurig.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:36 schreef Catkiller het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7945757_42121633
@:Le_Professeur
LUNCHGENOTquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goed idee. Even peilen of die al aan lunch toe is
@:haags_kwartiertje
Verdomd, kwam die voordat ik hem mentionde alquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hallo
Blijkbaar stond mijn botje uit vanmorgen
Ben je ook zo traag met rondjes racen?quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Verdomd, kwam die voordat ik hem mentionde al
De nieuwe F1 is sinds dinsdag uit dus ik moet even inkomen vriend. Geef me de tijdquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je ook zo traag met rondjes racen?
Doe ik!quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De nieuwe F1 is sinds dinsdag uit dus ik moet even inkomen vriend. Geef me de tijd
Wanneer kom je eens op iracing?quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De nieuwe F1 is sinds dinsdag uit dus ik moet even inkomen vriend. Geef me de tijd
Binnenkort. Moet eerst even kiezen welke auto’s en tracks ik ervoor wil. Ben je ook weer een paar honderd lichter.quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:02 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Wanneer kom je eens op iracing?
Is inderdaad vrij aan de prijsquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Binnenkort. Moet eerst even kiezen welke auto’s en tracks ik ervoor wil. Ben je ook weer een paar honderd lichter.
Speel jij het ook?quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:05 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Is inderdaad vrij aan de prijs
Met Black Friday kan je meestal wel een fikse korting op je abonnementsgeld krijgen.
Cool. Wat voor races vind je leuk om te rijden?quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:16 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Yep, niet zo veel meer tegenwoordig.
Momemteel vooral Nascar omdat ik simpelweg de tijd niet heb om een track echt goed te leren kennen. Normaal gesproken IMSA, Porsche cup en Endurance.quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Cool. Wat voor races vind je leuk om te rijden?
Vind ovals e.d. zelf toch wat minder. Zit liever op de natural terrain road courses.quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:24 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Momemteel vooral Nascar omdat ik simpelweg de tijd niet heb om een track echt goed te leren kennen. Normaal gesproken IMSA, Porsche cup en Endurance.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |