Moest wel lachen om de 'national'quote:Op maandag 6 juli 2020 19:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dit wist ik niet![]()
Maar goed ook denk.
Zo thee met mon cheri
Nope, zonder. Mijn lief is voor het eerst ooit aan het afvallen en ik ben in aanmoedigende modusquote:Op maandag 6 juli 2020 19:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Bummer
Overladen met parmezaanse kaas dan maar?
Een van de lekkerste chocolaatjes die er zijn vind ik.quote:Op maandag 6 juli 2020 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Moest wel lachen om de 'national'![]()
Waarom dan als land wat zich als middelpunt van de wereld beschouwt, niet meteen international
Mon chery, dat is lang geleden zeg
quote:Op maandag 6 juli 2020 20:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Nope, zonder. Mijn lief is voor het eerst ooit aan het afvallen en ik ben in aanmoedigende modus
Gewoon jaloersquote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:55 schreef Molo het volgende:
Warme havermoutpap uit mijn thermosbak, collega zit me net uit te lachen, /care
zijn 2 hamkaascroissants van de Jumbo gewordenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Nu kersen, 2 rijstwafels met kaas en thee.
Vanmiddag lekkere broodjes halen bij de AH.
Ja lekker? Dan maar eens een keer proberen.quote:
Jij wint met lekkere lunchquote:
Mijn collega's walgen ook van mijn havermoutquote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:55 schreef Molo het volgende:
Warme havermoutpap uit mijn thermosbak, collega zit me net uit te lachen, /care
Probeer eens met noodles ipv rijst. Is echt heerlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:26 schreef golfer het volgende:
Nu: slakjes in kruidenboter uit de oven.
Vanavond: kippendijfilets in gefermenteerde zwarte bonensaus met knoflook, Thaise groenten, shiitakes en basmati-rijst.
Had ik vorige keer gedaan. Met ramen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Probeer eens met noodles ipv rijst. Is echt heerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |