Ze zijn dicht momenteel.quote:Op maandag 29 juni 2020 17:55 schreef maily het volgende:
Stap gewoon bij een vestiging binnen en vraag het.
Of chat met hun virtuele assistent.
Kan een emulator op mijn pc installeren voor de app om te reserveren denk ik.quote:Op maandag 29 juni 2020 18:01 schreef Debsterr het volgende:
Er is wel personeel dus als het echt moet kun je wat vragen. Maar met huidige reservering enzo is het zonder telefoon niet echt te doen denk ik.
Top thnx. dan kan ik dus even langs fietsen voor mijn exacte vragen.quote:Op maandag 29 juni 2020 18:47 schreef LPFAN het volgende:
Er is gewoon personeel aanwezig, bij de ingang staat een kiosk waar je je pas weg kunt halen.
Jah Ze zijn vanaf woensdag weer open.quote:Op maandag 29 juni 2020 19:11 schreef reconhellz het volgende:
[..]
Top thnx. dan kan ik dus even langs fietsen voor mijn exacte vragen.
Belachelijk...!!quote:Op maandag 29 juni 2020 20:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
Sportschool Basic Fit Nederland BV
0900-2274234
Op dit nummer krijg je een bandje te horen waar je enkele minuten aan het lijntje wordt gehouden met allerlei algemene zaken, à 60 c.p.m. Vervolgens wordt de verbinding verbroken, zonder dat je ook maar de mogelijkheid krijgt een keuze uit een menu te maken of wat dan ook. Het is dus onmogelijk om iemand aan de telefoon te krijgen.
Wat verwacht je dan? Je neemt een abonnement af bij de Ryanair onder de sportscholen. Verwacht dan ook niets extra behalve de kale dienst, en als je wel een extra wilt zul je daarvoor een premium moeten betalen. Dat is de afweging die je van te voren moet maken; betaal ik iets meer per maand en kan ik een degelijke dienstverlening verwachten of ga ik voor iets zonder enige service.quote:
Verplaats je naar een Basic Fit vestiging. Stel je vraag aan de aanwezige medewerker. Opgelost.quote:Op maandag 29 juni 2020 17:47 schreef reconhellz het volgende:
Nu we weer kunnen sporten zit ik te kijken naar basic fit.. maar ze hebben geen tel nr niks?
Als ik op de site kijk hebben ze het over je pas ophalen met een QR code ofzo?
Is er letterlijk dan helemaal geen personeel aanwezig in die club? Ik ben niet bekend met deze gym. Misschien omdat het 24/7 is dat alles geautomatiseerd is ofzo?
Wat voor mij een groot probleem is want ik heb geen smartphone, en die komt er ook niet!
https://twitter.com/BasicFitNL?s=09quote:Op maandag 29 juni 2020 17:47 schreef reconhellz het volgende:
Nu we weer kunnen sporten zit ik te kijken naar basic fit.. maar ze hebben geen tel nr niks?
Als ik op de site kijk hebben ze het over je pas ophalen met een QR code ofzo?
Is er letterlijk dan helemaal geen personeel aanwezig in die club? Ik ben niet bekend met deze gym. Misschien omdat het 24/7 is dat alles geautomatiseerd is ofzo?
Wat voor mij een groot probleem is want ik heb geen smartphone, en die komt er ook niet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |