Tribunes vol met Jumbovolk. Heerlijk man.quote:Op maandag 29 juni 2020 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Red Bullpetjesvolk.
Om dat soort mensen moet ik altijd hartelijk lachen. Soms hebben ze er ook nog een lelijke jas bij met 33 op de achterkant, dan weet je helemaal hoe laat het is.
coroneldoornboosennogeenpaarlullosinhetsysteemplafond.gifquote:Op maandag 29 juni 2020 23:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker MAX kijken op zondagmiddag met een biertje en nootjes.
Loopt toch allemaal door elkaar heen in dit geval. Maar het punt is dat het in normale tijden nooit teveel over politiek/maatschappij gaat en ieders streken onder de oppervlakte blijven.quote:
Die polonaisegif kan ik ook uren naar kijken.quote:Op maandag 29 juni 2020 23:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
coroneldoornboosennogeenpaarlullosinhetsysteemplafond.gif
quote:Op maandag 29 juni 2020 23:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die polonaisegif kan ik ook uren naar kijken.
Het vlaggetjesvolk in optima forma.quote:Op maandag 29 juni 2020 23:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker man.
Die lui zijn ook eng. Ben benieuwd hoe lang ze overleven zonder ophef, die shows staan bol van de vrouwonvriendelijke humor en stereotypering.quote:Op maandag 29 juni 2020 23:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
coroneldoornboosennogeenpaarlullosinhetsysteemplafond.gif
Die oprechte blijheid bij TimTom Coronel ook echt.quote:
Gelukkig hebben we extreem links nog voor de nuance.quote:Op maandag 29 juni 2020 22:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De ophitserij komt van extreemrechtse types en het trollenleger zit vol met nationalistische "realisten" met een trekker in hun naam. En het zijn klimaatverandering ontkenners.
Niks met links en rechts te maken inderdaad.
Moeten hunnie weten.quote:Op maandag 29 juni 2020 23:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die lui zijn ook eng. Ben benieuwd hoe lang ze overleven zonder ophef, die shows staan bol van de vrouwonvriendelijke humor en stereotypering.
Dat campingtuig is vrouwonvriendelijk? Verwacht je toch ook niet zeg.quote:Op maandag 29 juni 2020 23:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die lui zijn ook eng. Ben benieuwd hoe lang ze overleven zonder ophef, die shows staan bol van de vrouwonvriendelijke humor en stereotypering.
Ik heb nooit zoveel gehad met deze setting. En ik zie nog geen gameplay.quote:
Het ORANJEGEVOEL.quote:Op maandag 29 juni 2020 23:47 schreef maxi-mus het volgende:
Zo'n redbull camping moet wel ongeveer hel op aarde zijn.
Vreselijk, vreselijk. Vreselijk. Een broertje dood heb ik daar aan.quote:Op maandag 29 juni 2020 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Red Bullpetjesvolk.
Om dat soort mensen moet ik altijd hartelijk lachen. Soms hebben ze er ook nog een lelijke jas bij met 33 op de achterkant, dan weet je helemaal hoe laat het is.
Die alp beelden zijn ook altijd om je kapot te schamen. SCHATJE MAG IK JE FOTO.quote:
De twijfels zijn hier ook nog behoorlijk, ook over Cyberpunk. Aan de andere kant, veel soeps gaat er toch niet meer gereleased worden tussen nu en november.quote:Op maandag 29 juni 2020 23:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb nooit zoveel gehad met deze setting. En ik zie nog geen gameplay.
VAN LINKSquote:Op maandag 29 juni 2020 23:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die alp beelden zijn ook altijd om je kapot te schamen. SCHATJE MAG IK JE FOTO.
Gelukkig gaat het HHH voorlopig niet door.
quote:Op maandag 29 juni 2020 23:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
VAN LINKS
NAAR RECHTS
JALALALALALALALALALA
MarcelGOATquote:
Hoe herken je de burgeroorlog tussen de gangbare debiliteiten?quote:Op maandag 29 juni 2020 22:06 schreef Slobeend het volgende:
Twitter is een enorme puinzooi op dit moment. Niet normaal meer. Twitter burgeroorlog. @:el-stinho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |