Jeetje, ik probeerde je niet af te vallen hoor. Het lijkt me alleen dat er nogal belangrijkere zaken zijn om ons druk om te maken dan een stukje stof uit iets wat geen sport is.quote:
Nou iemand van CDA of VVD werd al snel een nazi genoemd. Maar goed, ik kom daar al lange tijd niet dus misschien is het inmiddels wat beter gesteld met de bezoekers.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 13:45 schreef VoMy het volgende:
[..]
Joop is een vrij normale website met weinig bezoekers en een diverse groep mensen die reageren. Die paar keer dat ik keek.
Omdat het beide randdebielen zijn, wat maakt de kleur dan uit? Blijkbaar maakt het voor jou wel een verschil omdat het ene beter in jouw politieke straatje past.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 13:45 schreef VoMy het volgende:
[..]
Waar komt toch het idee vandaan dat beide kanten even erg moeten worden gevonden?
Nee, aan de ene kant heb je het trollenleger van Wierd Duk dat lynchvideo's verspreid van mensen, die met doodskisten van politici rondrijden en waar Henk Bres bij zit. Aan de andere kant heb je dat niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 14:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nou iemand van CDA of VVD werd al snel een nazi genoemd. Maar goed, ik kom daar al lange tijd niet dus misschien is het inmiddels wat beter gesteld met de bezoekers.
[..]
Omdat het beide randdebielen zijn, wat maakt de kleur dan uit? Blijkbaar maakt het voor jou wel een verschil omdat het ene beter in jouw politieke straatje past.
31 reacties waarvan de meeste instemmend, waarbij Ozcan Akyol nog even als 'excuus Turk' wordt weggezet (uiteraard onweersproken).twitter:
674 reacties, meestens negatief, waarbij uiteraard niet vergeten moet worden om naar zijn geaardheid te refereren.twitter:
Hartelijk gelachen, bedankt.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 15:46 schreef VoMy het volgende:
[..]
Nee, aan de ene kant heb je het trollenleger van Wierd Duk dat lynchvideo's verspreid van mensen, die met doodskisten van politici rondrijden en waar Henk Bres bij zit. Aan de andere kant heb je dat niet.
Hier, Jesse Klaver zegt iets sufs over zorgverleners en dankbaarheid:
https://www.geenstijl.nl/(...)s-is-een-superdildo/
Als jij een soortgelijk stukje kan vinden van de linkerkant, met 500 reacties over de persoon zoals ze hier over hier Jesse Klaver gaan, dan heb je gelijk.
Dit heeft allemaal niet zoveel met politieke voorkeuren te maken, je kunt gewoon de reacties en de aard van de reacties turven. Doen alsof het aan beide zijden even erg is, is ervoor kiezen om het aan een kant te bagatelliseren en aan de andere kant te overdrijven.
De ironie van de televisiewereld. Roep één keer boos dat je volkomen genegeerd wordt en je zit de weken daarna bijna dagelijks wel ergens aan tafel.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 15:55 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ook echt ''drs.'' voor de naam van Maurice.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 15:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De ironie van de televisiewereld. Roep één keer boos dat je volkomen genegeerd wordt en je zit de weken daarna bijna dagelijks wel ergens aan tafel.
Prof. dr. mr. De Hond. Expert op het gebied van alles.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 15:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ook echt ''drs.'' voor de naam van Maurice.
Een beetje zoals jij nu doet?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 15:46 schreef VoMy het volgende:
Doen alsof het aan beide zijden even erg is, is ervoor kiezen om het aan een kant te bagatelliseren en aan de andere kant te overdrijven.
Het is vast vervelend voor je youtubekanaal als je geen VI-flarden meer kan uploaden, dus fijn dat ik nog voor wat ontspanning kan zorgen in deze voor jou toch zwar(t)e tijden.quote:
Mensen die 'drs.' gebruiken zijn per definitie ongeschikt.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 15:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ook echt ''drs.'' voor de naam van Maurice.
Goede speling van het woord, ben je woordkunstenaar?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 16:01 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het is vast vervelend voor je youtubekanaal als je geen VI-flarden meer kan uploaden, dus fijn dat ik nog voor wat ontspanning kan zorgen in deze voor jou toch zwar(t)e tijden.
[..]
Mensen die 'drs.' gebruiken zijn per definitie ongeschikt.
Dan moet je niet met van die domme vragen aan komen zetten.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 16:03 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wijs het maar even aan, dit soort vage opmerkingen schieten niet echt op.
Nee, dit kan nietquote:Op dinsdag 30 juni 2020 16:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan moet je niet met van die domme vragen aan komen zetten.
[ afbeelding ]
Beide extreme kanten zijn debielen inderdaad, ik zou niet weten waarom je dat zou willen bagatelliseren.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 16:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zo'n wedstrijdje bedplassen welke groep nou precies de grotere debielen herbergt is ook altijd wel vermoeiend om te lezen hoor.
Als iemand zich als een mongool gedraagt moet je dat toch gewoon kunnen veroordelen? Niet wijzen naar een ander en stellen dat diegene nóg erger is.
Dat geeft het woord extreem wel weg ja. Maar goed, buiten dat vind ik het sowieso raar om er een wedstrijd van te maken. Het is ook wel ietwat vreemd om als de ene groep zich misdraagt te komen met het verwijt dat de andere groep ook niet zo best is. Ja, leuk, maar daardoor is wat de ene groep doet ineens niet meer erg ofzo? Eigenlijk is dat ook een soort van bagatelliseren, ben ik bang.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 16:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beide extreme kanten zijn debielen inderdaad, ik zou niet weten waarom je dat zou willen bagatelliseren.
Ik wijs niet naar de links gekkies als iemand van rechts iets raars doet (of andersom), ik vind het alleen raar om te stellen dat het alleen op de extreem rechtse flank gebeurt. Maar laten we het maar weer wat luchtiger houden, je moet die mensen eigenlijk gewoon doodzwijgen.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 16:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat geeft het woord extreem wel weg ja. Maar goed, buiten dat vind ik het sowieso raar om er een wedstrijd van te maken. Het is ook wel ietwat vreemd om als de ene groep zich misdraagt te komen met het verwijt dat de andere groep ook niet zo best is. Ja, leuk, maar daardoor is wat de ene groep doet ineens niet meer erg ofzo? Eigenlijk is dat ook een soort van bagatelliseren, ben ik bang.
Of gewoon doodmaken!quote:Op dinsdag 30 juni 2020 16:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wijs niet naar de links gekkies als iemand van rechts iets raars doet (of andersom), ik vind het alleen raar om te stellen dat het alleen op de extreem rechtse flank gebeurt. Maar laten we het maar weer wat luchtiger houden, je moet die mensen eigenlijk gewoon doodzwijgen.![]()
Vreemd, gisteren is er ook een journaliste van Twitter weggejaagd omdat ze haar naam onder een anti-racismepamflet had gezet.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 16:24 schreef Mani89 het volgende:
Bestaat er geen extreemlinkse twitterhorde die het als hun levenswerk ziet om persoonlijk de levens kapot te maken van mensen met een onwelgevallige mening, of grap? Weer wat geleerd.
Ik heb een superidee, laten we bespreken wie er meer doden op hun geweten heeft, links of rechts?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 16:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zo'n wedstrijdje bedplassen welke groep nou precies de grotere debielen herbergt is ook altijd wel vermoeiend om te lezen hoor.
Als iemand zich als een mongool gedraagt moet je dat toch gewoon kunnen veroordelen? Niet wijzen naar een ander en stellen dat diegene nóg erger is.
Dit artikel bij De Speld is toepasselijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 15:55 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Waarom is dat vreemd? Twitter is een shithole.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 16:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vreemd, gisteren is er ook een journaliste van Twitter weggejaagd omdat ze haar naam onder een anti-racismepamflet had gezet.
Nee, die bestaat blijkbaar pas als je een soortgelijk stukje kan vinden met 500+ reacties.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 16:24 schreef Mani89 het volgende:
Bestaat er geen extreemlinkse twitterhorde die het als hun levenswerk ziet om persoonlijk de levens kapot te maken van mensen met een onwelgevallige mening, of grap? Weer wat geleerd.
Ik zet Volkert in.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 16:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb een superidee, laten we bespreken wie er meer doden op hun geweten heeft, links of rechts?
Hieronder verwacht ik een constructieve discussie. HuGo!
Maatschappelijk Twitter is een shithole.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 16:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom is dat vreemd? Twitter is een shithole.
Je komt er soms wel op een pijnlijke manier achter dat gezellige twitteraars over voetbal maar beter niet over politiek en maatschappelijke problemen kunnen twitteren.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 16:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maatschappelijk Twitter is een shithole.
Merk eigenlijk vooral dat een hele hoop mensen het liefst weer een voetbal n de Nederlanden zien.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 16:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je komt er soms wel op een pijnlijke manier achter dat gezellige twitteraars over voetbal maar beter niet over politiek en maatschappelijke problemen kunnen twitteren.
Blmquote:Op dinsdag 30 juni 2020 16:24 schreef Mani89 het volgende:
De darter ja?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 17:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Michael Smith is viesdun geworden
Op naar de XL shirtjes!quote:Op dinsdag 30 juni 2020 17:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Michael Smith is viesdun geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |