quote:Op dinsdag 30 juni 2020 21:13 schreef opgebaarde het volgende:
Gaan jullie thuis ook op een knietje staan?
Ik zou graag mee doen maar ik heb een paar weken geleden mijn teen gestoten, dus ik kan niet.
Ja maar ik moet alleen nog bekijken welke nek ik onder mijn knie ga leggen.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 21:13 schreef opgebaarde het volgende:
Ik zou graag mee doen maar ik heb een paar weken geleden mijn teen gestoten, dus ik kan niet.
En allicht kun je je mening voor je houden. Ben er niet van gediend.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 19:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan verschillen wij daarover van mening
Ik las kutspier.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 21:15 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Nee, want scheurtje in mijn kuitspier dat net geheeld is.
Worden Olav en Jack vervangen?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:18 schreef Newone82 het volgende:
Olav Mol heeft goed nieuws morgenochtend om 10.00 uur.
https://twitter.com/olav_mol/status/1278058863779024897?s=21
Dat ze toch nog gaan naar Oostenrijk?
Wat doe je op een forum als je niet tegen andere meningen kanquote:Op woensdag 1 juli 2020 01:44 schreef AMDB het volgende:
[..]
En allicht kun je je mening voor je houden. Ben er niet van gediend.
Dat zou idd goed nieuws zijnquote:
Ze gaan Max eindelijk eens kritisch benaderen. In plaats van slaafs in het oranje legioen meelopen.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:18 schreef Newone82 het volgende:
Mijn knieën zijn zeer puntig, dus op 1 knie zitten kan ik nietquote:Op dinsdag 30 juni 2020 21:13 schreef opgebaarde het volgende:
Gaat Max met zijn telefoon livestreamen vanaf de grid?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:18 schreef Newone82 het volgende:
Tom Coronel stylequote:Op woensdag 1 juli 2020 08:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gaat Max met zijn telefoon livestreamen vanaf de grid?
Gek he, mensen vinden het doorgaans niet grappig als ze beperkt worden door regels waarvan later de helft klinkklare onzin blijkt te zijn. Ot;; RACEWEEK. zou fucking tijd worden.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 21:08 schreef Peterselieman het volgende:
je kunt aan iedereen merken dat covid-19 overal invloed op heeft. Iedereen wordt nukkig. Het wordt tijd voor zaken als racen.
Oh ja het is natuurlijk niet dat ze bij bosjes vielen in diverse delen van de wereldquote:Op woensdag 1 juli 2020 08:46 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Gek he, mensen vinden het doorgaans niet grappig als ze beperkt worden door regels waarvan later de helft klinkklare onzin blijkt te zijn. Ot;; RACEWEEK. zou fucking tijd worden.
Vanwaar deze plotselinge zelfreflectie?quote:Op woensdag 1 juli 2020 08:26 schreef Marcoss het volgende:
Sjek heeft al meerdere keren aangegeven dat ze niks te zoeken hebben op het circuit
Nieuw record in Trumpnation gisteren, 45.000 besmettingen in 1 dag.quote:Op woensdag 1 juli 2020 08:48 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Oh ja het is natuurlijk niet dat ze bij bosjes vielen in diverse delen van de wereld
En nog steeds (zie bijv. de VS).quote:Op woensdag 1 juli 2020 08:48 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Oh ja het is natuurlijk niet dat ze bij bosjes vielen in diverse delen van de wereld
Besmettingen...niet doden toch?quote:Op woensdag 1 juli 2020 08:52 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nieuw record in Trumpnation gisteren, 45.000 doden in 1 dag.
Hamilton heeft best wel een punt alleen de manier waarop hij andere coureurs mee probeert te krijgen staat me niet aan.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:32 schreef opreis het volgende:
Ik vind het nogal hypocriet als je zegt mensenrechten belangrijk te vinden maar je wel miljoenen incasseert mede dankzij je hoofdsponsor petronas die mee kan liften op de woke hype terwijl ze masaal discrimineren op basis van afkomst en sexuele geaardheid (ook nog eens wetelijk vast gelegd).
Lewis is Lewis, hate him or love him. Een tussenweg lijkt er niet. Ben blij dat jij die wel gevonden hebtquote:Op woensdag 1 juli 2020 08:55 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Hamilton heeft best wel een punt alleen de manier waarop hij andere coureurs mee probeert te krijgen staat me niet aan.
Als die auto zo goed bljjkt te zijn als verwacht, word hij idd door iedereen uit de F1.5 op de oren gereden. Ik verwacht Sainz, Riccardio, Norris, Perez, Ocon en Kimi iig voor hem.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 13:56 schreef opreis het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat Perez wel geregeld op p7 kan komen, maar een Stroll zie ik wel moeite hebben om bijvoorbeeld Ricciardo en Sainz voor te blijven.
Woepsie, besmettingen idd. Mn kalender liep al wat voorquote:
Met de druk en semi-manipulatie die hij gebruikt op zijn concullega's ("want als je niet dezelfde mening hebt als ik, dan ben je racist", zo zwart-wit is het bijna(!)), is hij op exact hetzelfde lage niveau bezig als de racisten die hem in het (nabije?) verleden dwars hebben gezeten.quote:Op woensdag 1 juli 2020 08:55 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Hamilton heeft best wel een punt alleen de manier waarop hij andere coureurs mee probeert te krijgen staat me niet aan.
Geen idee, maar ik hoop dat 'ie dat vasthoudt.quote:Op woensdag 1 juli 2020 08:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
Vanwaar deze plotselinge zelfreflectie?
Corona doet gekke dingen met mensen. Never waste a good crisisquote:Op woensdag 1 juli 2020 08:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
Vanwaar deze plotselinge zelfreflectie?
Liever dat het vrijdag ook droog is, gewoon lekker FP1&2 kijken.quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:09 schreef VacaLoca het volgende:
Die weersvoorspelling voor Spielberg
Vandaag tm Vrijdag: Regen
Zaterdag en Zondag: Droog
Daarna: elke dag regen
Maar op zich brengt een natte vrijdag al genoeg onzekerheid voor de race met zich mee. En wellicht weekend er na een regenrace zou mooi zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |