Nu je het zegt, eigenlijk niet nee.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij drinkt liever koffie dan bier?
Nou je het zegt, daar moet ik weer eens wat mee gaan doen.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:33 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dit had op je eigen kanaal kunnen staan.
Is die compilasie openlijk gedeeld?quote:Op zondag 28 juni 2020 16:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou je het zegt, daar moet ik weer eens wat mee gaan doen.
Misschien de Arie Boomsma-compilatie die ik voor Bob heb gemaakt?
Dit is niet leuk.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Rusland - Nederland zullen ze wel in 5 minuten erdoorheen jassen.
quote:Op zondag 28 juni 2020 16:14 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb alleen de selfdestruct van HSV aanstaan.
Wie zitten er nog meer aan tafel? Genoeg mensen die #TeamDerksen zijnquote:Op zondag 28 juni 2020 16:59 schreef showtimer het volgende:
Pauw is team Genee, dat wordt geen vuurwerk.
44 seconden, jawel!quote:Op zondag 28 juni 2020 16:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Rusland - Nederland zullen ze wel in 5 minuten erdoorheen jassen.
Helga van Leur, Govert Schilling, Diederik Gommers, Hans de Boerquote:Op zondag 28 juni 2020 17:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wie zitten er nog meer aan tafel? Genoeg mensen die #TeamDerksen zijn
Mwah, de samenvattingen van Italië en Frankrijk waren zeker 5 minuten te lang. En ook wel typisch NOS om dan de verloren wedstrijd tegen Rusland er in 44 seconden doorheen te jagenquote:Op zondag 28 juni 2020 17:39 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb dit circus gemist. Terugkijken waard?
5 minuten?quote:Op zondag 28 juni 2020 18:00 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Mwah, de samenvattingen van Italië en Frankrijk waren zeker 5 minuten te lang. En ook wel typisch NOS om dan de verloren wedstrijd tegen Rusland er in 44 seconden doorheen te jagen. Daar was ik eigenlijk veel benieuwder naar.
Maar ik kijk eigenlijk vooral voor de sfeerimpressie. Interviews, analyse Cruijff, rant van Derksen over Van Basten. De gewonnen wedstrijden heb ik toch al vaak genoeg teruggezien.
Ik vind van welquote:Op zondag 28 juni 2020 17:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://streamable.com/rdsdpm
Uploadwaardig?
Fragment met Marcel valt uit de toon, die mag er uit.quote:Op zondag 28 juni 2020 17:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Uploadwaardig?
Korter, het moet snappier. Net zoals je andere pareltjes.quote:Op zondag 28 juni 2020 17:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Uploadwaardig?
Hoe lang waren die 'samenvattingen'? Klein uurtje? Ze programmeren het nota bene als NOS Studio Sport Archief: terug naar EK 2008.quote:Op zondag 28 juni 2020 18:03 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik wilde eerst 10 minuten schrijven, maar dacht dat dat misschien wat overdreven zou zijn
Precies, dat maakt het interessant. Dat wordt veel doorspoelen dusquote:Op zondag 28 juni 2020 18:00 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Mwah, de samenvattingen van Italië en Frankrijk waren zeker 5 minuten te lang. En ook wel typisch NOS om dan de verloren wedstrijd tegen Rusland er in 44 seconden doorheen te jagen. Daar was ik eigenlijk veel benieuwder naar.
Maar ik kijk eigenlijk vooral voor de sfeerimpressie. Interviews, analyse Cruijff, rant van Derksen over Van Basten. De gewonnen wedstrijden heb ik toch al vaak genoeg teruggezien.
Misschien ga ik wel helemaal niet stemmen dit keer.quote:Op zondag 28 juni 2020 18:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ga jij strategisch stemmen als Omtzigt wint?
Slapjanus.quote:Op zondag 28 juni 2020 18:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel helemaal niet stemmen dit keer.
Opportunist.quote:Op zondag 28 juni 2020 18:41 schreef El-Stinho het volgende:
Als Omtzigt wint, stem ik Omtzigt. Anders weet ik het ook nog niet, net als @:Mani89 .
PVDA zou mijn eerste gedachte zijn, maar die partij zit ook vol dolkstekers.quote:
Vooral Asscher.quote:Op zondag 28 juni 2020 18:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
PVDA zou mijn eerste gedachte zijn, maar die partij zit ook vol dolkstekers.
Benieuwd wat Asschers rol blijkt te zijn bij de toeslagenaffére.quote:
Hem kennende zal het niet fraai zijn.quote:Op zondag 28 juni 2020 18:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Benieuwd wat Asschers rol blijkt te zijn bij de toeslagenaffére.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op zondag 28 juni 2020 18:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Weet je nog dat in de code van TLOU I heb lopen kloten? @:Mani89Ik hoop dat je trots bent op jezelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
En anders moet ik wel Kaag stemmen. Ik kan niet op een boerengezinde partij stemmen.quote:Op zondag 28 juni 2020 18:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hem kennende zal het niet fraai zijn.
Dan valt Omtzigt sowieso af.quote:Op zondag 28 juni 2020 18:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En anders moet ik wel Kaag stemmen. Ik kan niet op een boerengezinde partij stemmen.
Ja, dat is ook wel zo. Net als dat ik het ook niet eens ben met de leningen-voor-Zuid-Europa-retoriek.quote:Op zondag 28 juni 2020 18:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan valt Omtzigt sowieso af.
En Marcos Llorente dan?quote:Op zondag 28 juni 2020 19:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Atalanta is echt het enige aan voetbal wat nog leuk en echt is. De rest mag branden in de hel.
Gelukkig maar.quote:
Enige hoogtepunt is dat Robben naar Groningen gaat.quote:Op zondag 28 juni 2020 19:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Atalanta is echt het enige aan voetbal wat nog leuk en echt is. De rest mag branden in de hel.
Het worden 28 fantastische minuten.quote:Op zondag 28 juni 2020 19:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Enige hoogtepunt is dat Robben naar Groningen gaat.
3 doelpunten en 1 assist tegen Ajaxquote:Op zondag 28 juni 2020 19:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het worden 28 fantastische minuten.
Je hebt het 'verdedigen is moeilijker dan aanvallen' dogma eindelijk losgelaten?quote:Op zondag 28 juni 2020 19:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Je gaat hard vriend.quote:Op zondag 28 juni 2020 19:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Aflevering 6 van Dark.
Bohhhhh
Daar sta ik volledig achter, voor nu en altijd, maar het spelplezier dat er van afdruipt bij Gaspa en de zijnen is aanstekelijk.quote:Op zondag 28 juni 2020 20:06 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je hebt het 'verdedigen is moeilijker dan aanvallen' dogma eindelijk losgelaten?
Die ga je vast niet aan doenquote:Op zondag 28 juni 2020 20:09 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb zojuist het mooiste wielershirt uit de geschiedenis op de kop getikt.
[ afbeelding ]
Oh zeker wel, ik heb er niet voor niks 40 euro voor neergeteld.quote:
Wat moet een mens anders? Ik weiger naar voetbal te kijken.quote:
Tering.quote:Op zondag 28 juni 2020 20:09 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Die zou goed gaan i.c.m. een van de laatste creaties van Cannondale.quote:Op zondag 28 juni 2020 20:09 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Ben je ooit als een opportunist gestorven?quote:Op zondag 28 juni 2020 20:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat moet een mens anders? Ik weiger naar voetbal te kijken.
Niets menselijks is mij vreemd.quote:Op zondag 28 juni 2020 20:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ben je ooit als een opportunist gestorven?
Daar heb je ook een cavia voor.quote:Op zondag 28 juni 2020 20:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh zeker wel, ik heb er niet voor niks 40 euro voor neergeteld.
Heb je nog meer unieke shirts? Behalve je Gewiss-shirt en deze?quote:Op zondag 28 juni 2020 20:09 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zo spectaculair als deze maar ik heb wel nog shirts van Carrera, Fassa Bortolo en Vini Fantini Nippo 2014.quote:Op zondag 28 juni 2020 20:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Heb je nog meer unieke shirts? Behalve je Gewiss-shirt en deze?
Eentje uit hun shop, niet een officiele. Maar minstens zo debiel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op zondag 28 juni 2020 20:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eentje uit hun shop, niet een officiele. Maar minstens zo debiel.Ik vind hem wel vet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 juni 2020 20:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eentje uit hun shop, niet een officiele. Maar minstens zo debiel.RockRacingN1Fans waardig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Toch een mooie collectie, zeker met die van Rock Racing erbij.quote:Op zondag 28 juni 2020 20:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet zo spectaculair als deze maar ik heb wel nog shirts van Carrera, Fassa Bortolo en Vini Fantini Nippo 2014.
Daar ben ik niet van overtuigd.quote:Op zondag 28 juni 2020 20:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat is trouwens wel een echte hoor. Tyler Hamilton's nationale kampioenen trui.
Ik heb altijd oortjes in met fietsen, maar ik hoop toch dat er enkele collega racefietsers hebben moeten lachen om iemand in een Gewiss shirt die nauwelijks de 30 per uur haalt.quote:Op zondag 28 juni 2020 20:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Toch een mooie collectie, zeker met die van Rock Racing erbij.
Is er wel eens iemand die er onderweg een opmerking over maakt?
Geen flauw idee, is al een paar jaar oud. Maar dat Amore Vita shirt is wel het magnum opus van mooie van lelijkheid jaren '90 wielershirts.quote:Op zondag 28 juni 2020 20:52 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hij was dus niet net zo teringduur als een officiële?
Maar mooi hoor.
Hoeveel kilometer heb je tot nu toe dit jaar op de teller staan?quote:Op zondag 28 juni 2020 20:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb altijd oortjes in met fietsen, maar ik hoop toch dat er enkele collega racefietsers hebben moeten lachen om iemand in een Gewiss shirt die nauwelijks de 30 per uur haalt.
Je hebt toch wel eens wat aanvaringen gehad met mensen vanwege je shirt van Gewiss? Of was dat allemaal verzonnen.quote:Op zondag 28 juni 2020 20:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb altijd oortjes in met fietsen, maar ik hoop toch dat er enkele collega racefietsers hebben moeten lachen om iemand in een Gewiss shirt die nauwelijks de 30 per uur haalt.
Oh gaaf, dat wist ik dan weer niet.quote:Op zondag 28 juni 2020 20:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ronde van Mexico 2009.
quote:
40, ik ben net pas na 3 jaar weer begonnen.quote:Op zondag 28 juni 2020 20:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoeveel kilometer heb je tot nu toe dit jaar op de teller staan?
Ja ik heb wel eens tegemoetkomende fietsers naar hun voorhoofd zien wijzen, maar ik kan niet met zekerheid zeggen of het door dat shirt kwam.quote:Op zondag 28 juni 2020 20:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je hebt toch wel eens wat aanvaringen gehad met mensen vanwege je shirt van Gewiss? Of was dat allemaal verzonnen.
quote:Op zondag 28 juni 2020 20:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Bahati had er ook een als nationaal criteriumkampioen.Dat broekje erbij met Rock Is Not Dead op mijn scrotum zou het wel helemaal afmaken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
https://www.ebay.com/itm/(...)9Qd&var=454008037955quote:Op zondag 28 juni 2020 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat broekje erbij met Rock Is Not Dead op mijn scrotum zou het wel helemaal afmaken.
quote:Op zondag 28 juni 2020 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
40, ik ben net pas na 3 jaar weer begonnen.
3200. Heel wat meer dan normaal door het hele corona-gebeuren.quote:Op zondag 28 juni 2020 20:59 schreef Slobeend het volgende:
[..].
Ik zit op 1358. Wie biedt meer? @:heywoodu @:Dale__Cooper @:Mykonos sowieso.
1200 ongeveer, veel te weinig gefietst dit jaar.quote:Op zondag 28 juni 2020 20:59 schreef Slobeend het volgende:
[..].
Ik zit op 1358. Wie biedt meer? @:heywoodu @:Dale__Cooper @:Mykonos sowieso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |