SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:16 schreef madam-april het volgende:
Om 6:37 is onze dochter na een hele heftige bevalling geboren. Ze lag niet goed waardoor ik heel erg veel pijn heb gehad en het in eerste instantie niet opschoot. Om 6:23 had ik nog maar 5cm ontsluiting en ik had enorm veel pijn dus hadden ze besloten dat ik een ruggenprik zou krijgen. Toen de gynaecoloog en anesthesist de kamer in kwamen had ik ineens een enorme perswee en toen ze keken was haar hoofdje al geboren. Dus ik ben van 5cm naar 10cm gegaan en ze is eruit gekomen in in totaal 14min.Wow madam, ze had even flink de turbo er op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van harte gefeliciteerd! Hoe kijk je er op terug?disclaimer
Om 6:37 is onze dochter na een hele heftige bevalling geboren. Ze lag niet goed waardoor ik heel erg veel pijn heb gehad en het in eerste instantie niet opschoot. Om 6:23 had ik nog maar 5cm ontsluiting en ik had enorm veel pijn dus hadden ze besloten dat ik een ruggenprik zou krijgen. Toen de gynaecoloog en anesthesist de kamer in kwamen had ik ineens een enorme perswee en toen ze keken was haar hoofdje al geboren. Dus ik ben van 5cm naar 10cm gegaan en ze is eruit gekomen in in totaal 14min.Daar is ze dan eindelijk! Gefeliciteerd, nu lekker genietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Om 6:37 is onze dochter na een hele heftige bevalling geboren. Ze lag niet goed waardoor ik heel erg veel pijn heb gehad en het in eerste instantie niet opschoot. Om 6:23 had ik nog maar 5cm ontsluiting en ik had enorm veel pijn dus hadden ze besloten dat ik een ruggenprik zou krijgen. Toen de gynaecoloog en anesthesist de kamer in kwamen had ik ineens een enorme perswee en toen ze keken was haar hoofdje al geboren. Dus ik ben van 5cm naar 10cm gegaan en ze is eruit gekomen in in totaal 14min.Het zit er op! Van harte gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |