quote:Op zondag 5 juli 2020 20:07 schreef incel het volgende:
[..]
[..]
WAT!?!?!?! Dus je vertrouwd me wel als wildvreemde om bij in de auto te stappen (misschien is m'n auto niet verzekerd, misschien ben ik dronken) en mee naar z'n huis te gaan (weet jij veel wat je daar aantreft) en zijn voedsel te eten (kan vergif in zitten) en zijn drinken te drinken (zit een roofie in) maar hem je telefoonnummer geven is dan te eng of zo?
En het is ook handig omdat mensen meer op whatsapp zitten dan op tinder.
En als je ze moet bellen is dat ook handig.
En als je meer meer foto's wilt uitwisselen.
Ik snap ook niet waarom hij die zaken er ineens bijhaaltquote:Op zondag 5 juli 2020 21:42 schreef Daniane het volgende:
[..]![]()
Alsof ik bij een wildvreemde in de auto zou stappen of bij hem thuis zou afspreken tijdens een eerste date.....
Nee hoorquote:Op zondag 5 juli 2020 14:47 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Als jij dorst hebt dan is water ineens erg lekker. Heb je geen dorst dan heeft water geen smaak.
Sta je lang genoeg droog dan ga je elke vrouw wel extra mooi vinden.
Niks mis meequote:Op zondag 5 juli 2020 23:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon te kritisch
Dit. Ga niet per se met minder genoegen nemen. Ook niet fijn naar de ander toe...dat je met haar gevoelens speelt en gemaakt leuk vind omdat je niets beters kon vinden en per se een wederhelft wou hebben.quote:
Ja dat is inderdaad zo, zeker als je aanvoelt dat de ander niet voor de volle 100% oprecht is......quote:Op zondag 5 juli 2020 23:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dit. Ga niet per se met minder genoegen nemen. Ook niet fijn naar de ander toe...dat je met haar gevoelens speelt en gemaakt leuk vind omdat je niets beters kon vinden en per se een wederhelft wou hebben.
quote:
In real life niet al te realistisch dat beide personen een ander iemand op de foto zijn al heb ik weleens gehad dat ik dacht "woooow echt een lekkere chick daten vanavond" en dan zag ze er inderdaad totaal anders uit.quote:Op maandag 6 juli 2020 16:10 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
die is leuk. Hoe zou dit afgelopen zijn
Is natuurlijk uitvergroot hoe het in de werkelijkheid aan toegaat maar als ik af en toe de verhalen en ervaringen hier lees dan is het wel herkenbaar.quote:Op maandag 6 juli 2020 16:13 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
In real life niet al te realistisch dat beide personen een ander iemand op de foto zijn al heb ik weleens gehad dat ik dacht "woooow echt een lekkere chick daten vanavond" en dan zag ze er inderdaad totaal anders uit.
Is er een dickpic-topic?quote:Op maandag 6 juli 2020 16:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is natuurlijk uitvergroot hoe het in de werkelijkheid aan toegaat maar als ik af en toe de verhalen en ervaringen hier lees dan is het wel herkenbaar.
(off topic: ik keek net naar een andere filmpje met diezelfde tekenfiguur, en die zou perfect passen in zo'n andere R&P topic die er nu is over dick-pics)
Nou ja dickpic topic..."Waarom zijn mannen zo...etc"-topic. Ging onder andere over dickpics. Je had die topic al gevonden geloof ik.quote:Op maandag 6 juli 2020 16:30 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Is er een dickpic-topic?Nog niet gezien.
Ah ja, zojuist nog van een kwaliteitspost voorzien.quote:Op maandag 6 juli 2020 16:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nou ja dickpic topic..."Waarom zijn mannen zo...etc"-topic. Ging onder andere over dickpics. Je had die topic al gevonden geloof ik.
Hoe bejaard ben je danquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:03 schreef Vanillashake het volgende:
Ha! wat een leuke topic! Zelf heb ik al 8 jaar ervaring met internet daten![]()
Op verschillende apps gezeten. Tinder blijft toch het meest populair, maar uit mijn ervaring zijn de mannen in mijn leeftijdscategorie niet ondernemend en best angstig. Meestal willen ze eerst lang chatten, dan bellen (), dan pas afspreken. Maar op hun profielen zijn ze allemaal spontaan en niet doorsnee
Oud velquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:19 schreef Vanillashake het volgende:
Ik ben 39, maar ik zie er veel jonger uit
Letterlijk elke vrouw van 35+ die ik tegen kom zegt dat ze er jonger uitziet.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:19 schreef Vanillashake het volgende:
Ik ben 39, maar ik zie er veel jonger uit
haha ik weet het hequote:Op woensdag 8 juli 2020 17:10 schreef SwitchSwatch het volgende:
[..]
Letterlijk elke vrouw van 35+ die ik tegen kom zegt dat ze er jonger uitziet.
Ik ben 38, maar zie er ook een stuk jonger uit.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:10 schreef SwitchSwatch het volgende:
[..]
Letterlijk elke vrouw van 35+ die ik tegen kom zegt dat ze er jonger uitziet.
Ik ben 40, maar zie er uit als 25 en ben ook nog eens een enorme hunkquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben 38, maar zie er ook een stuk jonger uit.
Vooroordeel bevestigd
Oh geil... ik ben 25 en zie eruit als 40.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:55 schreef Academicus het volgende:
[..]
Ik ben 40, maar zie er uit als 25 en ben ook nog eens een enorme hunk
quote:Op woensdag 8 juli 2020 20:13 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Oh geil... ik ben 25 en zie eruit als 40.
Zullen we daten?
Bizar is dat hequote:Op woensdag 8 juli 2020 21:16 schreef xFriendx het volgende:
Ik vind het op tinder heel wisselend. Maar is maar een mening. Zie dames van diverse leeftijden die alle kanten op kunnen in leeftijd zowel naar boven als beneden als ik ze moest schatten. Wel heb ik bij de dames die onder de tattoos zitten en in jogging broek en 25 zijn het idee dat ze vaak het dubbele qua leven er al op hebben zitten
Iets met glazen.quote:
Iets met half vol, of iets met ingooien?quote:
hopelijk zonder spaties ook dan.. anders is het helemaal tragischquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:56 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Iets met half vol, of iets met ingooien?
Vanwege de enthousiaste verhalen over Bumble, heb ik die app een paar dagen geleden ook maar 'ns op mijn telefoon geïnstalleerd. De zin "Glas is half vol." lees ik echt vaker dan mij lief is tegen op profielen. Dat gedweep met festivals lijkt over te zijn, maar reizen, wijntje, positief en yoga zijn allemaal nog steeds hip. Haha. So far, overigens geen matches. Wel ontzettend veel expats uit Amerika, het Verenigd Koninkrijk en Australië.
Voor Fok! kies ik uiteraard de meest tragische variant die ik tegenkwam.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:05 schreef Uhmmpie het volgende:
hopelijk zonder spaties ook dan.. anders is het helemaal tragisch
Zoiets heb ik ook wel hoor. Ik reis zelf niet zoveel tot niet (misschien ook wel omdat ik alleen ben, lijkt mij leuker om dat samen te doen) dus denk dan wel eens dat ik een saaierd ben omdat ik niet elk weekend op een festival sta en 30 landen heb bezocht. Aan de andere kant filtert het ook wel lekker want dan ben ik niet geschikt voor hen en vice versa.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:14 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Voor Fok! kies ik uiteraard de meest tragische variant die ik tegenkwam.Mensen zullen inderdaad nieuwe dingen verzinnen vanwege Corona. Zelf ben ik alleen nog maar meer in werkmodus geschoten. Dus al die mega interessante en positieve profielen van mensen die 56+ landen hebben bezocht ("and counting!") ..., ik merk dat ik er steeds sneller klaar mee ben. En dat vind ik ergens dan weer jammer.
mja hier ook vooral meer gewerkt lijkt hetquote:Op donderdag 9 juli 2020 10:14 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Voor Fok! kies ik uiteraard de meest tragische variant die ik tegenkwam.Mensen zullen inderdaad nieuwe dingen verzinnen vanwege Corona. Zelf ben ik alleen nog maar meer in werkmodus geschoten. Dus al die mega interessante en positieve profielen van mensen die 56+ landen hebben bezocht ("and counting!") ..., ik merk dat ik er steeds sneller klaar mee ben. En dat vind ik ergens dan weer jammer.
mja hier al over dat 40-randje.. maar ik heb niet het idee dat mijn leven voorbij isquote:Op donderdag 9 juli 2020 10:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nu ik langzaam naar eind 30 ga voel ik mij gelukkiger dan ooit
Herkenbaar! Nja, 30+ hier. En héél veel mannen met een kinderwensquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hier ook 40+ en ik kom vooral profielen tegen van mannen die nog veel jongere kids hebben dan die van mij
Daar zit ik al helemaal niet meer op te wachten ha haquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:56 schreef Brybry het volgende:
[..]
Herkenbaar! Nja, 30+ hier. En héél veel mannen met een kinderwens
Ik ook nietquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Daar zit ik al helemaal niet meer op te wachten ha ha
Ja precies, verstandigquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:01 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Als ik weer online ga daten even duidelijk op m'n profiel zetten dat ik kinderen heb en dat het bij die kinderen blijft
#proud mommy.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:01 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Als ik weer online ga daten even duidelijk op m'n profiel zetten dat ik kinderen heb en dat het bij die kinderen blijft
Veel trotse papa's ookquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:06 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
#proud mommy.
Dat zie je trouwens als man heel vaak bij vrouwen. Alsof iemand dat zou interesseren. Lijkt mij een gegeven. Een vrouw met kinderen is overigens een no-go voor mij. Misschien moet ik dat ook maar op mijn profiel zetten.
Moet je doen. Scheelt zinloze gesprekkenquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:06 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
#proud mommy.
Dat zie je trouwens als man heel vaak bij vrouwen. Alsof iemand dat zou interesseren. Lijkt mij een gegeven. Een vrouw met kinderen is overigens een no-go voor mij. Misschien moet ik dat ook maar op mijn profiel zetten.
Serieus? Op de foto's?quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:11 schreef Duiveltja het volgende:
Wat mij nog het meeste verbaast zijn de vrouwen die hun kinderen op Tinder zetten. Dan is er toch wat mis met je...
Dat zou ik persoonlijk nooit doen maar ik zie het ook veel bij mannen. Directe afknapper.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:11 schreef Duiveltja het volgende:
Wat mij nog het meeste verbaast zijn de vrouwen die hun kinderen op Tinder zetten. Dan is er toch wat mis met je...
Je ziet het heel veel. In volle glorie. Je ziet de gekste dingen.quote:
Kinderenquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:56 schreef Brybry het volgende:
[..]
Herkenbaar! Nja, 30+ hier. En héél veel mannen met een kinderwens
Echt een prestatie ja.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:06 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
#proud mommy.
Of van die ontzettend lelijke vrouwen die NO ONS of FWB op hun profiel hebben staan. Alsof ze dagelijks zo een aanbod krijgen en er helemaal klaar mee zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:18 schreef Duiveltja het volgende:
Ook leuk zijn de vrouwen die op de foto staan waarbij de borsten er letterlijk bijna uitvallen en dan in het profiel: NO ONS of FWB alleen serieuze reacties!!!
Ingooien.quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:56 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Iets met half vol, of iets met ingooien?
Vanwege de enthousiaste verhalen over Bumble, heb ik die app een paar dagen geleden ook maar 'ns op mijn telefoon geïnstalleerd. De zin "Glas is half vol." lees ik echt vaker dan mij lief is tegen op profielen. Dat gedweep met festivals lijkt over te zijn, maar reizen, wijntje, positief en yoga zijn allemaal nog steeds hip. Haha. So far, overigens geen matches. Wel ontzettend veel expats uit Amerika, het Verenigd Koninkrijk en Australië.
Bij bumble kan je volgens mij aangeven of je kinderen hebt en of je er nog meer wil. Zelf ben ik 36 en hoef ze niet per se van mezelf. Veel vrouwen die ik langs zie komen hebben wel al kinderen maar vind dat dan geen probleem. Maar hoef als ze mijn leeftijd zijn niet echt dan nog met een dame van die leeftijd aan een kleine te beginnen. Van de dames die ik spreek heeft zeker 50 pct, misschien wel tussen de 60 en 70 vaak al kinderen. Bij jongere dames (zeg 27-30) is dat percentage al veel kleiner maar daar is de kinderwens dan weer heel erg aanwezig.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:01 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Zie zoveel over Bumble voorbij komen, toch eens proberen als ik weer in the mood ben.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bij bumble kan je volgens mij aangeven of je kinderen hebt en of je er nog meer wil. Zelf ben ik 36 en hoef ze niet per se van mezelf. Veel vrouwen die ik langs zie komen hebben wel al kinderen maar vind dat dan geen probleem. Maar hoef als ze mijn leeftijd zijn niet echt dan nog met een dame van die leeftijd aan een kleine te beginnen. Van de dames die ik spreek heeft zeker 50 pct, misschien wel tussen de 60 en 70 vaak al kinderen. Bij jongere dames (zeg 27-30) is dat percentage al veel kleiner maar daar is de kinderwens dan weer heel erg aanwezig.
Ik heb bumble nog maar kort en verschil met tinder is wel dat de mensen er op wat meer naturel lijken en minder flashy. En idd sta ik er wel relaxed in. Maar wil je absoluut geen kinderen en ben je midden 30 dan is de keuze wel meteen een hoop minder. Heb wel dat ik niet zoveel met babies heb dus al de kinderen al wat ouder zijn (minimaal 4 of zo) is dat wel meegenomenquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:31 schreef Brybry het volgende:
[..]
Zie zoveel over Bumble voorbij komen, toch eens proberen als ik weer in the mood ben.
Maar zoals jij erin staat is toch relaxed
Dat vind ik zo irritant aan Tinder. Alsof ze allemaal model zijn en/of een spectaculair leven leiden.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb bumble nog maar kort en verschil met tinder is wel dat de mensen er op wat meer naturel lijken en minder flashy. En idd sta ik er wel relaxed in. Maar wil je absoluut geen kinderen en ben je midden 30 dan is de keuze wel meteen een hoop minder. Heb wel dat ik niet zoveel met babies heb dus al de kinderen al wat ouder zijn (minimaal 4 of zo) is dat wel meegenomen
Dat idd.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:16 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je ziet het heel veel. In volle glorie. Je ziet de gekste dingen.
Ik zag zelfs een chick die nog zwanger was.![]()
Je kan vragen ook overslaan op Bumble.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bij bumble kan je volgens mij aangeven of je kinderen hebt en of je er nog meer wil. Zelf ben ik 36 en hoef ze niet per se van mezelf. Veel vrouwen die ik langs zie komen hebben wel al kinderen maar vind dat dan geen probleem. Maar hoef als ze mijn leeftijd zijn niet echt dan nog met een dame van die leeftijd aan een kleine te beginnen. Van de dames die ik spreek heeft zeker 50 pct, misschien wel tussen de 60 en 70 vaak al kinderen. Bij jongere dames (zeg 27-30) is dat percentage al veel kleiner maar daar is de kinderwens dan weer heel erg aanwezig.
Dus je hebt zelf kinderen maar zoekt een man die ze niet heeft omdat je geen zin hebt om op zijn kinderen te moeten letten, maar die rekening moet hij voor de jouwe wel nemen?quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:39 schreef Brybry het volgende:
[..]
Dat vind ik zo irritant aan Tinder. Alsof ze allemaal model zijn en/of een spectaculair leven leiden.
Maar idd, als je midden 30 bent zonder kinderwens dan kan het knap lastig worden!
Ik zou zelf bijvoorbeeld geen man met meerdere kinderen daten, super hypocriet maar ik heb geen tijd/energie om ook voor andermans kinderen te zorgen
Ik zoek dan ook geen vader voor m'n kinderen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:58 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dat idd.
Of ze hebben een kind van 8 maanden en al op zoek naar iemand. Ga op zijn minst eerst voor je kind zorgen en dan over een paar jaar of zo aan jezelf denken.
[..]
Je kan vragen ook overslaan op Bumble.
[..]
Dus je hebt zelf kinderen maar zoekt een man die ze niet heeft omdat je geen zin hebt om op zijn kinderen te moeten letten, maar die rekening moet hij voor de jouwe wel nemen?![]()
Ik hoop dat geen enkele man zo gek is dit te doen.
Mja op zich is dat niet zo gek..quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hier ook 40+ en ik kom vooral profielen tegen van mannen die nog veel jongere kids hebben dan die van mij
Mja op zich is dat niet zo gek..quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Inclusief foto’s van de offspring..quote:
Oh wel begrijpelijk hoor, ik was er zelf ook wel vroegquote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:50 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja op zich is dat niet zo gek..
mannen hebben toch vaak wat later zin in kinderen.. en/of een jongere vriendin/vrouw.
Weleens gedate met iemand die net zo oud is als ik... mijn kind is 12... de zijne nu net 2.
mja hij was wat laterquote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh wel begrijpelijk hoor, ik was er zelf ook wel vroeg![]()
Oh wauw dat is wel een fors verschil, maar het kan wel inderdaad
Tja als je alles van te voren weetquote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:56 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
mja hij was wat later
en toen we gingen daten was zn dochter overigens pas een half jaar oud
achteraf.. beter niet kunnen doen.
maar goed... het was wel leuk
en nu ben ik alsnog voorzien van de leukste meneer.
dat bleek toch iemand anders te zijn
ik kende de leukste meneer toen ook alquote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tja als je alles van te voren weet
Wel mooiquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:00 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
ik kende de leukste meneer toen ook al
kennelijk moest er aan beiden kanten eerst nog iemand anders voorbij komen.
geeft niet.. alles op zijn tijd.
Bij veel datingsites/apps kun je dat standaard aangevenquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:01 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik kan niet over elke Nederlander spreken maar alleen aangeven wat mijn ervaringen zijn he!
Maar euh.. ik vind Nederlandse mannen vrolijk, zeer communicatief, ze zijn verbaal sterk. Ze hebben een goed gevoel voor humor en durven voor zichzelf op te komen zonder agressief te worden. Ze zijn ook open-minded en kijken niet snel neer op iets.
Ik vind ze ook best intelligent.
Los daarvan is de Nederlandse man ook best wel knap en goed verzorgd!
Ik vind de Nederlanders zelf wel iets leuker dan de Hollanders. Die zijn soms iets te fel. En hoewel ik dat kan waarderen, vind ik het toch best wel soms eerder grof of onbeleefd overkomen.
Net aangemeld bij Bumble en kan het idd aangeven!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:51 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Bij veel datingsites/apps kun je dat standaard aangeven
Toch is het hypocriet. Want wie zegt dat je date met kind(eren) wel een moeder voor zijn kroost zoekt?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:43 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ik zoek dan ook geen vader voor m'n kinderen.
@Budapestenaarquote:Op donderdag 9 juli 2020 10:32 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
mja hier al over dat 40-randje.. maar ik heb niet het idee dat mijn leven voorbij is
relatietechnisch zal het wel steeds lastiger worden om wat nieuws te vinden denk ik...
maar inmiddels ook daarvan voorzien dus mij hoor je niet klagen
hier wel festivalliefhebber
dat is qua corona niet anders geworden eigenlijk... hooguit dat ik minder daadwerkelik naar een festival ga.
maar goed.. ik heb mn vaste festivalletjes en die zijn niet heel standaard.. dus om dat nou te noemen als een "pre" schiet weinig op.
heb ik straks ineens allemaal matches met pinkpop/lowlandsgangers en dergelijke.... zit ik OOK niet op te wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |