ei eten in de treinquote:Op dinsdag 30 juni 2020 15:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
nu net 300+ gram gehakt en 450 gram groente met rijst naar binnen aan het werken normaal nog 4 eitjes erbij maja sportschool dicht dus neem 2 gekookte mee naar het werk..2 eitjes ipv 6 per dag
Kijk daar wel mee uit man. Meer dan 50 gram bewerkt vlees op een dag verhoogt je kans op darmkanker met 18% volgens de laatste onderzoeken.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 15:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
nu net 300+ gram gehakt en 450 gram groente met rijst naar binnen aan het werken normaal nog 4 eitjes erbij maja sportschool dicht dus neem 2 gekookte mee naar het werk..2 eitjes ipv 6 per dag
YOLOquote:Op dinsdag 30 juni 2020 15:57 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Kijk daar wel mee uit man. Meer dan 50 gram bewerkt vlees op een dag verhoogt je kans op darmkanker met 18% volgens de laatste onderzoeken.
Gewoon normaal gehakt zonder toevoegingen valt niet onder bewerkt vlees..quote:Op dinsdag 30 juni 2020 15:57 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Kijk daar wel mee uit man. Meer dan 50 gram bewerkt vlees op een dag verhoogt je kans op darmkanker met 18% volgens de laatste onderzoeken.
Klopt dan kan het geen kwaad.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 16:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon normaal gehakt zonder toevoegingen valt niet onder bewerkt vlees..
Zal je ook wat minder dampen.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 15:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja, ze moeten nodig even wat water over hun heen krijgen. Dat varken rechts lijkt wel te lachen.quote:
Ik probeer terug te scrollen maar zie niet waar je het over hebt. Ook niet zo snel in de andere topics.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 17:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Potverdorie mensen.......55 jaar is veel te jong om dood te gaan.....wist wel dat hij ziek was, 'kende' hem alleen via hier....vanmorgen dacht ik nog: heee hij heeft niks bij zijn favo tv-programmatopic gepost......maar waarschijnlijk heeft hij die aflevering niet eens meer gezien.....
ESF topic.....en thnxxx....quote:Op dinsdag 30 juni 2020 17:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik probeer terug te scrollen maar zie niet waar je het over hebt. Ook niet zo snel in de andere topics.
In ieder geval innige deelneming en sterkte!
Ik las vandaag ergens in NWS iets over een of ander (nieuw) virus bij varkens ofzow . Heb het niet allemaal gelezenquote:Op dinsdag 30 juni 2020 17:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, ze moeten nodig even wat water over hun heen krijgen. Dat varken rechts lijkt wel te lachen.
Wie?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 17:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Potverdorie mensen.......55 jaar is veel te jong om dood te gaan.....wist wel dat hij ziek was, 'kende' hem alleen via hier....vanmorgen dacht ik nog: heee hij heeft niks bij zijn favo tv-programmatopic gepost......maar waarschijnlijk heeft hij die aflevering niet eens meer gezien.....
Ja, soort Mexicaanse griep voor varkens en het is overdraagbaar op de mens. In Wuhan schijnt het al rond te zwerven (schijnt het).quote:Op dinsdag 30 juni 2020 17:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik las vandaag ergens in NWS iets over een of ander (nieuw) virus bij varkens ofzow . Heb het niet allemaal gelezenMaar was met de foto die jij hier postte ,vandaar
Geen idee hoe het zit, ben wel klaar met het corona gedoe, heb ook niet meer alles gelezen.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 17:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, soort Mexicaanse griep voor varkens en het is overdraagbaar op de mens. In Wuhan schijnt het al rond te zwerven (schijnt het).
Ik ga dit ook niet helemaal uitzoeken. Gelukkig zijn er anderen die dat als beroep hebben en ons een samenvatting kunnen geven.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 17:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen idee hoe het zit, ben wel klaar met het corona gedoe, heb ook niet meer alles gelezen.
Precies!!quote:Op dinsdag 30 juni 2020 17:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ga dit ook niet helemaal uitzoeken. Gelukkig zijn er anderen die dat als beroep hebben en ons een samenvatting kunnen geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |