Nog plannen voor je vakantie?quote:
Ben je alweer geweest? Of eerste keer in tijden?quote:Op maandag 29 juni 2020 22:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hopelijk een dagje efteling en verder gewoon rustig aan
Net een week voor kerst voor het laatst geweest, wordt hoog tijd ondanks schermen en anderhalve meter afstandquote:Op maandag 29 juni 2020 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ben je alweer geweest? Of eerste keer in tijden?
Ik zie die schermen eigenlijk al niet meerquote:Op maandag 29 juni 2020 22:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Net een week voor kerst voor het laatst geweest, wordt hoog tijd ondanks schermen en anderhalve meter afstand
Ik bedoel schermen in de wachtrijen.....quote:Op maandag 29 juni 2020 22:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie die schermen eigenlijk al niet meerwent snel.
Laatste maand amper in het ov geweest ook. Merk eigenlijk niet zoveel meer van maatregelen.
Waarom schermen? Kunt toch gewoon op 1,5 meter gaan staan?quote:Op maandag 29 juni 2020 22:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik bedoel schermen in de wachtrijen.....
Bij bv droomvlucht loop je steeds heen en weer.....daar zijn schermen tussen...quote:Op maandag 29 juni 2020 22:23 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom schermen? Kunt toch gewoon op 1,5 meter gaan staan?
Ik was de avondinlichtingen aan het bestuderen en in één van de laatste dossiers had ik meer tijd nodig om het te bestuderen en accorderen.quote:Op maandag 29 juni 2020 21:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Waar is verder iedereen? Weet alleen dat Geerd aan het werk is![]()
Kijk uit melk kan zelfs slecht zijn voor botten soms. Ik zal het nog eens opzoeken.quote:Op maandag 29 juni 2020 11:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is zeker waar met dat beetje koolzuur. Maar niet al te veel. Verder drink ik elke dag citroenwater. Water met een ander smaakje doe ik niet zo want het is dan wat te flauwtjes. Ohja, en elke dag melk voor sterke botten
Ik zit inderdaad een beetje naar de juist hoeveelheid te kijken dat het niet schadelijk is. Nu doe ik over een literpak 3 dagen. Maar denk dat het net iets te veel nog is en dat ik het over vier of zelfs vijf dagen moet verdelen.quote:Op maandag 29 juni 2020 23:28 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Kijk uit melk kan zelfs slecht zijn voor botten soms. Ik zal het nog eens opzoeken.
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
vroege werkvogel![]()
kleindochter lekker thuis nu?
Ja en het heeft ook te maken met andere stofjes. Alleen calcium is niet goed genoeg voor je botten. Eigenlijk is gebalanceerd eten het beste.quote:Op maandag 29 juni 2020 23:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zit inderdaad een beetje naar de juist hoeveelheid te kijken dat het niet schadelijk is. Nu doe ik over een literpak 3 dagen. Maar denk dat het net iets te veel nog is en dat ik het over vier of zelfs vijf dagen moet verdelen.
Gelukkig zit het met de groente goed als ik het zo zie. Afwisselend spinazie, paprika en vooral wortelen en minder rijst of aardappelen. En een stuk zalm.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 13:50 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja en het heeft ook te maken met andere stofjes. Alleen calcium is niet goed genoeg voor je botten. Eigenlijk is gebalanceerd eten het beste.
Donker groene groentes, rode groentes en oranje/gelige.
Donkergroene: courgette, spinazie etc.
Rode: tomaten paprika etc.
Geel oranje: wortels, zoete aardappels en maïs.
Je moet gewoon goed afwisselen. Vlees niet teveel, koolhydraten het liefst complexere.
Dan hou je je botten en alles wel gezond. En uitkijken met bewerkt vlees 50 gram bewerkt vlees op een dag is een beetje je max. Gehakt hoort ook onder bewerkt.
Arme biggetjesquote:Op dinsdag 30 juni 2020 13:39 schreef stokj het volgende:
@:varkenshart hagoe varken knor knor
[ afbeelding ]
nu net 300+ gram gehakt en 450 gram groente met rijst naar binnen aan het werken normaal nog 4 eitjes erbij maja sportschool dicht dus neem 2 gekookte mee naar het werk..2 eitjes ipv 6 per dagquote:Op dinsdag 30 juni 2020 13:50 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja en het heeft ook te maken met andere stofjes. Alleen calcium is niet goed genoeg voor je botten. Eigenlijk is gebalanceerd eten het beste.
Donker groene groentes, rode groentes en oranje/gelige.
Donkergroene: courgette, spinazie etc.
Rode: tomaten paprika etc.
Geel oranje: wortels, zoete aardappels en maïs.
Je moet gewoon goed afwisselen. Vlees niet teveel, koolhydraten het liefst complexere.
Dan hou je je botten en alles wel gezond. En uitkijken met bewerkt vlees 50 gram bewerkt vlees op een dag is een beetje je max. Gehakt hoort ook onder bewerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |