RIP Braddiequote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:29 schreef Navifactiva het volgende:
Motorkap gaat niet meer open en het frame is verbogen. Radiator is ook stuk. Het is financieel niet aantrekkelijk om dit nog te repareren.
De motorkap gaat niet meer open dus ruitenwisser vloeistof bijvullen gaat niet meer. Gaat ook op voor olie verversen, koelvloeistof en remvloeistof. Bougies vervangen? Nope. En de radiator is stuk dus die kan ik ook niet vervangen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:29 schreef Gehrman het volgende:
Gewoon mee verder rijden zo. Mensen denken dan wel twee keer na om bij je in de buurt te komen.
Maar een verbogen frame is niet voor onder de ¤400 gefixed.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:34 schreef bokkepoot het volgende:
Motorkap en bumper is toch zo gevonden van de sloop? Dit heb je onder de 400 wel gefixed hoor
En geel betekend stoppen niet doorrijden als het nog kanquote:
Voorste deel kan je vaak de popnagels doorboren en vervangen met een ander deel.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:34 schreef Navifactiva het volgende:
[..]
Maar een verbogen frame is niet voor onder de ¤400 gefixed.
Als het verkeerslicht op oranje springt op het moment dat je de streep nadert dan mag je gewoon doorrijden. Dan is het niet verantwoord om vol in de ankers te gaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:35 schreef Golf8 het volgende:
[..]
En geel betekend stoppen niet doorrijden als het nog kan
Jij was gewoon fout want zelfs bij vol in de ankers gaan van de ander moet je nog kunnen stoppen. Kun je praten tot morgenvroeg. Je hield niet genoeg afstand.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:36 schreef Navifactiva het volgende:
[..]
Als het verkeerslicht op oranje springt op het moment dat je de streep nadert dan mag je gewoon doorrijden. Dan is het niet verantwoord om vol in de ankers te gaan.
Gewoon rammen of trekken, tot hij een beetje recht is. Nieuwe motorkap en radiator, klaar.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:34 schreef Navifactiva het volgende:
[..]
Maar een verbogen frame is niet voor onder de ¤400 gefixed.
Gelukkig heb ik een dashcam die de feiten kan laten zien.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:29 schreef Rene het volgende:
Nuja. Ik heb dat welles nietes verhaal niet gered. Als je voldoende afstand houdt dan kan ke normaliter gewoon tijdig remmen.
Het belangrijkste feit is hier dat jij de schuld gaat krijgen. Kan je 10 cams hebben, dat verandert daar niks aanquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:51 schreef Navifactiva het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een dashcam die de feiten kan laten zien.
Dan is er iets mis met je reactietijd... hoe dan ook, je faalt gigantischquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:28 schreef Navifactiva het volgende:
Ik deed niet aan bumperkleven. Ik hield netjes zoals voorgeschreven 2 seconden afstand. Als degene voor je zo hard afremt dat hij strepen trekt op het asfalt dan kun je wel vergeten dat je bij 50km/u binnen 27,7m stil staat. Het oranje licht is er juist voor bedoeld dat je in een situatie waarin je niet meer verantwoord kunt afremmen nog door kunt rijden. Strepen trekken op het asfalt is niet verantwoord afremmen.
lekker boeiend. Oranje is stoppen wanneer het kan (dus niet doorplanken omdat het nog wel 3~4 seconde oranje blijft), dus dat doet de auto voor je.. Dat jij dit niet optijd hebt gezien of remmen hebt die gewoon kut zijn is niet je voorliggers fout.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:51 schreef Navifactiva het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een dashcam die de feiten kan laten zien.
Nou.quote:
Onderdelen online .quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:29 schreef Navifactiva het volgende:
Motorkap gaat niet meer open en het frame is verbogen. Radiator is ook stuk. Het is financieel niet aantrekkelijk om dit nog te repareren.
Dit jaquote:Op zondag 28 juni 2020 00:00 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Dan is er iets mis met je reactietijd... hoe dan ook, je faalt gigantisch
[..]
lekker boeiend. Oranje is stoppen wanneer het kan (dus niet doorplanken omdat het nog wel 3~4 seconde oranje blijft), dus dat doet de auto voor je.. Dat jij dit niet optijd hebt gezien of remmen hebt die gewoon kut zijn is niet je voorliggers fout.
Wat er op je dashcam te zien valt:
groen, jullie rijden x KM/uur, (op 2 seconde afstand blijkbaar)
oranje, je voorligger remt
jij remt niet optijd of hard genoeg
boem
Als je voorligger moet remmen voor een overstekend kind gaat hij ook in de ankers en moet jij ook kunnen anticiperen op iets wat jij wellicht niet eens gezien hebt, dat doe je dus blijkbaar al niet (of je auto is in dermate staat dat het niet kan) in dit geval is het nog kwalijker, je had oranje gezien en hebt niet geanticipeerd op dat je voorligger daarvoor zou kunnen remmen
links of rechtsom je bent gewoon fout en een faalhaas in het verkeer
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:34 schreef r3gi3boy het volgende:
Wat een pertinente onzin om te beweren dat je genoeg afstand hield, DUS NIET. Jij bent als enige schuldig en ik hoop dat de tegenpartij je volledig uitkleedt mbt verzekering en eigen risico + noclaimjaren
Kom maar op met dat filmpje.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:51 schreef Navifactiva het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een dashcam die de feiten kan laten zien.
Nou, dat weet je dus niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:56 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Het belangrijkste feit is hier dat jij de schuld gaat krijgen. Kan je 10 cams hebben, dat verandert daar niks aan
Je weet dat de remweg van het ene voertuig langer is dat dan van het andere?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij was gewoon fout want zelfs bij vol in de ankers gaan van de ander moet je nog kunnen stoppen. Kun je praten tot morgenvroeg. Je hield niet genoeg afstand.
Dat mogen de experts van de verzekering (en eventueel de politie) uitvogelen aan de hand van mijn dashcam beelden. En nee, die ga ik niet delen op een openbaar forum. We hebben in de EU nog altijd zoiets als de GDPR.quote:Op zondag 28 juni 2020 08:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je weet dat de remweg van het ene voertuig langer is dat dan van het andere?
Als je voorligger onnodig hard op de rem gaat staan (terwijl deze ook had kunnen doorrijden). Dan wordt dat gezien als hard remmen zonder noodzaak.
Jij, ik, TS en niemand in dit topic weet zeker of TS voldoende afstand hield.
Dat dus. Maar dat wist ik al omdat mijn broer hoofdagent is.quote:Op zondag 28 juni 2020 07:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nou, dat weet je dus niet.
Waar een hoop mensen altijd roeptoeteren dat degene die achterop tijdt altijd schuldig is, ligt het iets genuanceerder.
https://www.juridischbure(...)hteren-wie-schuldig/
Dus ja, als je voorganger bij oranje als een malloot op de rem hangt, ben je als achterop rijdende partij niet per definitie schuldig.
Dan buig je dat toch weer terug.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:32 schreef Navifactiva het volgende:
[..]
De motorkap gaat niet meer open dus ruitenwisser vloeistof bijvullen gaat niet meer. Gaat ook op voor olie verversen, koelvloeistof en remvloeistof. Bougies vervangen? Nope. En de radiator is stuk dus die kan ik ook niet vervangen.
Welk "frame" dan? Die stukjes blik die je radiator vasthouden? Dat buig je zo terug.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:34 schreef Navifactiva het volgende:
[..]
Maar een verbogen frame is niet voor onder de ¤400 gefixed.
Dat welquote:
In dit soort topics komt er altijd een half verhaal en doet de TS daarna zijn/haar best om directe vragen te ontwijken/negeren. Ook weten ze het beter dan mensen die wel willen helpen en met concrete oplossingen of mogelijkheden komen. Dus ja, dan is dit het resultaat.quote:Op zondag 28 juni 2020 09:08 schreef Navifactiva het volgende:
Wat een aannames. Ik zit per definitie fout en heb geen geld om de schade te repareren.
Als je niet op tijd kon remmen dan hield je dus NIET genoeg afstand.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:26 schreef Navifactiva het volgende:
Ondanks dat ik genoeg afstand hield kon ik niet op tijd remmen
Daar heb ik het ook niet over.quote:Op zondag 28 juni 2020 09:53 schreef Navifactiva het volgende:
Is nogal moeilijk om vragen over de situatie te beantwoorden als nog niet eens officieel is vastgesteld bij wie de schuld ligt.
Kan me zo voorstellen dat TS liever 400 euro in de aanschaf van een nieuwe auto stopt dan deze repareert.quote:Op zondag 28 juni 2020 08:57 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat wel
Maar als je al geen 400 euro hebt om je auto te repareren, vrees ik voor de rommel op wielen die ervoor in de plaats komt
Dus een -ik neem aan- prima functionerende auto niet repareren om 400 euro te besparen, maar dan wel ca 6k uitgeven aan iets anders fatsoenlijks?quote:Op zondag 28 juni 2020 09:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kan me zo voorstellen dat TS liever 400 euro in de aanschaf van een nieuwe auto stopt dan deze repareert.
Ik hou altijd meer dan 2 seconden afstand... Ik hou meestal royaal wat afstand, ik weet niet wat een ander doet of dat er een hert op de weg rent voor de ander zijn auto.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:29 schreef Rene het volgende:
Nuja. Ik heb dat welles nietes verhaal niet gered. Als je voldoende afstand houdt dan kan ke normaliter gewoon tijdig remmen.
Want de huidige auto van TS vertegenwoordigt een dagwaarde van 6k?quote:Op zondag 28 juni 2020 10:00 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dus een -ik neem aan- prima functionerende auto niet repareren om 400 euro te besparen, maar dan wel ca 6k uitgeven aan iets anders fatsoenlijks?
Dat soort "besparingen" snap ik nooit.
Waarom zou je deze auto weg doen om een ander barrel te kopen waarmee je ook niet weet wat er mee gebeurt is?quote:Op zondag 28 juni 2020 10:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Want de huidige auto van TS vertegenwoordigt een dagwaarde van 6k?
Ik zou zelf moeite hebben om een groot deel van de huidige dagwaarde van een auto te investeren in blikschade. Je weet wat je hebt vind ik een dooddoener. Want ook aan deze auto kunnen mankementen of motorische problemen komen waardoor hij plotsklaps afgeschreven in. Met auto’s in de lagere prijsklasse moet je gewoon mazzel hebben, maar dat geldt evengoed voor de huidige auto van TS.quote:Op zondag 28 juni 2020 10:07 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waarom zou je deze auto weg doen om een ander barrel te kopen waarmee je ook niet weet wat er mee gebeurt is?
Nu weet je wat je hebt, een andere tweedehands auto is altijd een risico. Zeker in de zeer lage prijsklasses.
En jij bent niet degene die in ons land de schuldvraag bepaald.quote:Op zondag 28 juni 2020 09:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je niet op tijd kon remmen dan hield je dus NIET genoeg afstand.
Mijn ervaring ook met een ongeval vorige week.quote:Op zondag 28 juni 2020 09:37 schreef daNpy het volgende:
[..]
In dit soort topics komt er altijd een half verhaal en doet de TS daarna zijn/haar best om directe vragen te ontwijken/negeren. Ook weten ze het beter dan mensen die wel willen helpen en met concrete oplossingen of mogelijkheden komen. Dus ja, dan is dit het resultaat.
quote:Op zondag 28 juni 2020 11:02 schreef Fer het volgende:
[..]
Mijn ervaring ook met een ongeval vorige week.
Kerel komt op laatste moment naar rechts om de afrit te nemen en ramt mij thv linker voorwiel. Had mij niet gezien, kan gebeuren.
Echter tijdens het invullen van schadeformulier beseft hij dat het zijn schuld is en begint opeens terug te krabbelen. Ik had hem van achter aangereden, had voor hem kunnen remmen of de vluchtstrook op kunnen duiken. Uiteindelijk lag het aan mij, omdat ik aan het bellen (handsfree) was.
Schijnbaar is het moeilijk om je schuld te accepteren en denken, volgende keer doe ik het beter.
Niet genoeg afstand gehouden. En de bestuurder voor je noem je geen mongool.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:26 schreef Navifactiva het volgende:
Zat achter een andere auto en we naderden een verkeerslicht. Op het moment dat de auto voor mij vlakbij het verkeerslicht was springt het van groen op oranje. Er was nog meer dan genoeg tijd voor hem om oranje mee te pakken maar die mongool ging gelijk vol in de ankersOndanks dat ik genoeg afstand hield kon ik niet op tijd remmen en ik parkeerde mijn auto vol in zijn achterkant
Ik ga denk in niets meer vergoed krijgen voor een Opel Corsa C uit 2006
![]()
[ afbeelding ]
Sja, dat ligt dan voornamelijk aan hoe je zelf met auto's omgaat denk ik.quote:Op zondag 28 juni 2020 10:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zou zelf moeite hebben om een groot deel van de huidige dagwaarde van een auto te investeren in blikschade. Je weet wat je hebt vind ik een dooddoener. Want ook aan deze auto kunnen mankementen of motorische problemen komen waardoor hij plotsklaps afgeschreven in. Met auto’s in de lagere prijsklasse moet je gewoon mazzel hebben, maar dat geldt evengoed voor de huidige auto van TS.
Hoe is dit afgelopen?quote:Op zondag 28 juni 2020 11:02 schreef Fer het volgende:
[..]
Mijn ervaring ook met een ongeval vorige week.
Kerel komt op laatste moment naar rechts om de afrit te nemen en ramt mij thv linker voorwiel. Had mij niet gezien, kan gebeuren.
Echter tijdens het invullen van schadeformulier beseft hij dat het zijn schuld is en begint opeens terug te krabbelen. Ik had hem van achter aangereden, had voor hem kunnen remmen of de vluchtstrook op kunnen duiken. Uiteindelijk lag het aan mij, omdat ik aan het bellen (handsfree) was.
Schijnbaar is het moeilijk om je schuld te accepteren en denken, volgende keer doe ik het beter.
Die komen niet wanneer er geen gewonden zijn.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:27 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Of gewoon altijd in de auto wachten tot hulpdiensten ter plaatse zijn?
En wat te doen als je dan iemand treft die zijn / haar schuld niet wil toegeven en die vervelend gaat doen?quote:Op zondag 28 juni 2020 11:29 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die komen niet wanneer er geen gewonden zijn.
Nee dat klopt. Maar achterop rijden is in 99,99% van de gevallen de schuld van diegene die achterop rijdt. In dit geval dus jouw schuld.quote:Op zondag 28 juni 2020 10:58 schreef Navifactiva het volgende:
[..]
En jij bent niet degene die in ons land de schuldvraag bepaald.
De krik uit de auto halen.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:30 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
En wat te doen als je dan iemand treft die zijn / haar schuld niet wil toegeven en die vervelend gaat doen?
Probeerde gewoon zo zuiver mogelijk het verhaal op papier te krijgen. Geen dingen erop zetten ik niet heb gedaan. En hij had zelf opgeschreven dat hij van rijstrook wisselde. Hopelijk is het genoeg.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:30 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
En wat te doen als je dan iemand treft die zijn / haar schuld niet wil toegeven en die vervelend gaat doen?
Nou nee, want elke auto heeft onderhoud nodig. Bij elke auto moeten remmen/schokbrekers/distributieriem enz. na zoveel tijd vervangen worden. Daarnaast gaan er ook zaken kapot (ook als je goed met je auto omgaat).quote:Op zondag 28 juni 2020 11:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Sja, dat ligt dan voornamelijk aan hoe je zelf met auto's omgaat denk ik.
Dit is een heel ander geval dan de OP.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:02 schreef Fer het volgende:
[..]
Mijn ervaring ook met een ongeval vorige week.
Kerel komt op laatste moment naar rechts om de afrit te nemen en ramt mij thv linker voorwiel. Had mij niet gezien, kan gebeuren.
Echter tijdens het invullen van schadeformulier beseft hij dat het zijn schuld is en begint opeens terug te krabbelen. Ik had hem van achter aangereden, had voor hem kunnen remmen of de vluchtstrook op kunnen duiken. Uiteindelijk lag het aan mij, omdat ik aan het bellen (handsfree) was.
Schijnbaar is het moeilijk om je schuld te accepteren en denken, volgende keer doe ik het beter.
Overdrijven is ook een kunst.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Maar achterop rijden is in 99,99% van de gevallen de schuld van diegene die achterop rijdt. In dit geval dus jouw schuld.
Hoezo, TS doet precies hetzelfde wat die ander bij mij deed. Zodra het besef komt, dat het zijn schuld is, komen er allemaal kutsmoezen en excuses en ligt vooral aan wat de ander heeft gedaan.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:42 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Dit is een heel ander geval dan de OP.
Ok, maar oranje is stoppen. Dus TS is wel degelijk schuld.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst.
Als jij als een malloot remt voor een overstekende muis, en ondanks dat ik voldoende afstand hou, toch achterover op jou knal, dan kan ik de schade op jou verhalen. Ook als je opzettelijk remt omdat je vindt dat ik te kort op je bumper rijd. En zo zijn er nog meer voorbeelden dat de achterop rijdende bestuurder niet per definitie fout is. En dat is meer dan in 0,01% van de gevallen.
Nee joh. Hooguit in de laatste twee seconden is het handig te stoppen.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Ok, maar oranje is stoppen. Dus TS is wel degelijk schuld.
Uh nee dus.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Ok, maar oranje is stoppen. Dus TS is wel degelijk schuld.
Bron:quote:U kunt bijvoorbeeld wel aansprakelijk worden gesteld door uw achterligger als u voor een oranje stoplicht vol op de rem heeft getrapt terwijl u nog voldoende gelegenheid had om te stoppen of als u kon doorrijden zonder het overige verkeer in gevaar te brengen
Maakt niet uit, auto is total loss, dus als TS al in het gelijk gesteld wordt dan krijgt hij alleen de dagwaarde vergoed. En dat zal niet veel zijn.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Uh nee dus.
[..]
Bron:
https://www.sapadvocaten.(...)-wie-is-er-schuldig/
Dat was de discussie niet.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Maakt niet uit, auto is total loss, dus als TS al in het gelijk gesteld wordt dan krijgt hij alleen de dagwaarde vergoed. En dat zal niet veel zijn.
Nee. Ik zei dat TS schuldig was want achterop gereden.quote:
Uhhh uiteraardquote:Op zondag 28 juni 2020 11:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee. Ik zei dat TS schuldig was want achterop gereden.
quote:Op zondag 28 juni 2020 11:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Ok, maar oranje is stoppen. Dus TS is wel degelijk schuld.
quote:
quote:Op zondag 28 juni 2020 11:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Maar achterop rijden is in 99,99% van de gevallen de schuld van diegene die achterop rijdt. In dit geval dus jouw schuld.
Je bent uit alle macht je fout aan het proberen recht te lullen. Dit doe je door een andere fout van jezelf te quoten.quote:
Donderstraal op lamlul, de enige die een fout maakte was TS door de aanname dat iedereen wel doorrijdt bij oranje. En nu heeft TS zijn auto in de prak liggen terwijl de mijne lekker staat te shinen op de de oprit.quote:Op zondag 28 juni 2020 12:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je bent uit alle macht je fout aan het proberen recht te lullen. Dit doe je door een andere fout van jezelf te quoten.
Goed bezig
Oei, op je pikkie getrapt omdat ik je op je fouten wijs?quote:Op zondag 28 juni 2020 12:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Donderstraal op lamlul, de enige die een fout maakte was TS door de aanname dat iedereen wel doorrijdt bij oranje. En nu heeft TS zijn auto in de prak liggen terwijl de mijne lekker staat te shinen op de de oprit.
Over fouten maken gesproken
Nee hoorquote:Op zondag 28 juni 2020 12:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Oei, op je pikkie getrapt omdat ik je op je fouten wijs?
Idd zie usernamequote:Op zondag 28 juni 2020 11:54 schreef incel het volgende:
Mooi kan je eindelijk iets beters halen dan een Opel
Even een leuke update. Mijn broer die hoofdagent is heeft eindelijk mijn dashcam beelden bekeken en zegt dat de auto voor mij fout zat. Op de beelden is duidelijk te zien dat ik netjes afstand houd maar dat de auto voor mij zo onnodig hard remt dat ik onmogelijk op tijd stil kon staan. De bestuurder heeft hiermee een gevaarlijke situatie gecreëerd want in dit geval wat het veiliger om oranje mee te pakken. Lijkt me heel sterk dat de verzekering niet dezelfde conclusie trekt.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Maar achterop rijden is in 99,99% van de gevallen de schuld van diegene die achterop rijdt. In dit geval dus jouw schuld.
Ik geloof er geen reet van. Je hielt niet genoeg afstand, je remmen zijn gaat en je reactievermogen is van een goudvisquote:Op zondag 28 juni 2020 13:32 schreef Navifactiva het volgende:
[..]
Even een leuke update. Mijn broer die hoofdagent is heeft eindelijk mijn dashcam beelden bekeken en zegt dat de auto voor mij fout zat. Op de beelden is duidelijk te zien dat ik netjes afstand houd maar dat de auto voor mij zo onnodig hard remt dat ik onmogelijk op tijd stil kon staan. De bestuurder heeft hiermee een gevaarlijke situatie gecreëerd want in dit geval wat het veiliger om oranje mee te pakken. Lijkt me heel sterk dat de verzekering niet dezelfde conclusie trekt.
Bij een auto die goed onderhouden is en normaal bereden wordt valt niet plotseling wat af.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nou nee, want elke auto heeft onderhoud nodig. Bij elke auto moeten remmen/schokbrekers/distributieriem enz. na zoveel tijd vervangen worden. Daarnaast gaan er ook zaken kapot (ook als je goed met je auto omgaat).
Als je handig bent met auto’s kun je veel zelf. Kun je dat niet, dan ben je gebonden aan het tarief wat je autogarage hanteert. Maar bij een auto van om en nabij de 15 jaar, wordt het steeds minder rendabel om duurdere reparatie uit te laten voeren.
Oranje = stoppen als het kan.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Ok, maar oranje is stoppen. Dus TS is wel degelijk schuld.
Er is een ongeval gebeurt, dus blijkbaar kon het niet.quote:
Inderdaad maar dat snappen alle klapjostis op FOK! niet. Het is niet de bedoeling dat je een gevaarlijke situatie creëert door vol in de ankers te gaan als je op een groen verkeerslicht afrijdt en deze op oranje springt als je er vlakbij bent. Dat staat gewoon in de wegenverkeerswet maar alle stumpertjes hier weten het natuurlijk beter.quote:
quote:Op zondag 28 juni 2020 13:36 schreef RTR het volgende:
Mijn enige argument is deze: beter een zus als hoer dan een wout als broer
Viesmadquote:Op zondag 28 juni 2020 13:40 schreef Navifactiva het volgende:
[..]
Inderdaad maar dat snappen alle klapjostis op FOK! niet. Het is niet de bedoeling dat je een gevaarlijke situatie creëert door vol in de ankers te gaan als je op een groen verkeerslicht afrijdt en deze op oranje springt als je er vlakbij bent. Dat staat gewoon in de wegenverkeerswet maar alle stumpertjes hier weten het natuurlijk beter.
Precies TS is gewoon chagrijnig om het hele gebeuren en kan niet verkroppen dat ie erbovenop geknald is. gaat proberen gelijk te halen via an broer maar die staat er natuurlijk ook niet neutraal inquote:Op zondag 28 juni 2020 13:43 schreef PP_Sound het volgende:
Iemand die kan autorijden met andere auto voor zich en stoplicht dat op oranje springt remt al eerder dan de auto voor 'm.
Dat valt nog te bezien stelletje debielen dat jullie zijn. Jullie waren er niet bij aanwezig en hebben dus geen enkele kennis van wat er is voorgevallen maar jullie denken wel op de stoel van de verzekering te kunnen gaan zitten? Zo werkt het niet hoor en dat is maar goed ook. Moet er niet aan denken dat een stel vooringenomen amateurs als jullie in ons land ooit een schuldvraag moeten beantwoorden. Gelukkig heb ik dashcam beelden van het hele voorval en die zullen laten zien dat de schuld niet bij mij ligt.quote:Op zondag 28 juni 2020 13:45 schreef 1299 het volgende:
De verzekering gaat de tegenpartij in het gelijk stellen aangezien jij niet afdoende afstand hebt gehouden.
Geef toe je kan gewoon niet rijden.quote:Op zondag 28 juni 2020 13:52 schreef Navifactiva het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien stelletje debielen dat jullie zijn. Jullie waren er niet bij aanwezig en hebben dus geen enkele kennis van wat er is voorgevallen maar jullie denken wel op de stoel van de verzekering te kunnen gaan zitten? Zo werkt het niet hoor en dat is maar goed ook. Moet er niet aan denken dat een stel vooringenomen amateurs als jullie in ons land ooit een schuldvraag moeten beantwoorden. Gelukkig heb ik dashcam beelden van het hele voorval en die zullen laten zien dat de schuld niet bij mij ligt.
En nogmaals, oranje betekent stoppen ALS HET KAN. Niet vol in de ankers gaan en een gevaarlijke situatie creëren. Wat de fucking neuk snappen jullie niet aan die wet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |