Wat is de ratio ongeveer? Meer pindakaas of juist meer jelly?quote:Op zondag 28 juni 2020 14:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Erg lekker, maar ietwat overschat.
Als je het 50/50 doet is de pindakaas voor mijn gevoel meer aanwezig.quote:Op zondag 28 juni 2020 14:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat is de ratio ongeveer? Meer pindakaas of juist meer jelly?
Oke, ik ga het eens uitproberen.quote:Op zondag 28 juni 2020 14:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als je het 50/50 doet is de pindakaas is voor mijn gevoel meer aanwezig.
Amerikaanse meuk is bijna altijd overschat. Fluff ook al geprobeerd?quote:Op zondag 28 juni 2020 14:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Erg lekker, maar ietwat overschat.
Nog nooit. Mis ik iets?quote:Op zondag 28 juni 2020 14:11 schreef showtimer het volgende:
[..]
Amerikaanse meuk is bijna altijd overschat. Fluff ook al geprobeerd?
Dat mag. Omdat het zo'n mooie jongen is?quote:Op zondag 28 juni 2020 14:15 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben stiekem een enorme fan van Tim den Besten, kan dit?
@maxi-musquote:Op zondag 28 juni 2020 14:15 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind hem gewoon heel erg grappig en heel leuk ad rem.quote:
Ja, maar hij deugt ook, dus dan moet je hem eigenlijk vervelend vinden.quote:Op zondag 28 juni 2020 14:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind hem gewoon heel erg grappig en heel leuk ad rem.
quote:Op zondag 28 juni 2020 14:20 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.business-clas(...)on_de_winter/id/3625
Mooi dit arendsoog, wat een baken van kennis.
Leon ziet er niet uit als iemand die zijn eigen frietjes eet.quote:Zijn laatste werk ligt in het vriesvak. Samen met zijn neef, hartchirurg León Eijsman, ontwikkelde hij een koolhydraatarm frietje.
Ik ga het kijken.quote:Op zondag 28 juni 2020 14:20 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, maar hij deugt ook, dus dan moet je hem eigenlijk vervelend vinden.
Deze aflevering van Outsiders, met Tim, kan ik wel aanraden:
https://www.vpro.nl/programmas/de-outsiders/aflevering-2.html
Zijn dochter wel.quote:Op zondag 28 juni 2020 14:22 schreef VoMy het volgende:
[..]
[..]
Leon ziet er niet uit als iemand die zijn eigen frietjes eet.
Wat vind je van zijn haarlijn?quote:Op zondag 28 juni 2020 14:20 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.business-clas(...)on_de_winter/id/3625
Mooi dit arendsoog, wat een baken van kennis.
Dat is geen kale plek, dat is een krater. Ik millimeter alles gewoon netjes elke week.quote:Op zondag 28 juni 2020 14:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n kale plek door de stres?
Allemaal banter he, iedereen die hier post wordt gewaardeerd.quote:Op zondag 28 juni 2020 14:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
We delen gewoon wat dingen en dan word ik keihard afgemaakt
Ja.quote:Op zondag 28 juni 2020 14:15 schreef Mani89 het volgende:
Vlees is natuurlijk moord.quote:Op zondag 28 juni 2020 14:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga vanavond biefstuk eten met aardappelen uit oven.
Krijgt dat wel de goedkeuring van WLR SC?
Als het maar voor 6 uur is.quote:Op zondag 28 juni 2020 14:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je er maar geen chocopasta op smeert.quote:Op zondag 28 juni 2020 14:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja echt, en die tieten zijn ook echt.quote:
Ik heb niet gekeken, las wel weer een hoop OPHEF.quote:Op zondag 28 juni 2020 14:30 schreef Slobeend het volgende:
Heb je gezien hoe hij Mona Keijzer afmaakte @:Mani89
De voorbereidingen zijn hier al in volle gang.quote:Op zondag 28 juni 2020 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heeft @:Mani89 dat als voorwaarde gesteld?
Burgerlulquote:Op zondag 28 juni 2020 14:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De voorbereidingen zijn hier al in volle gang.
Tim is wel van de overacting hè.quote:
Genoten van het Italiaanse volkslied.quote:Op zondag 28 juni 2020 15:29 schreef Mani89 het volgende:
Bronckhorst was de enige niet blanke die meezong met het volkslied, toen zat het al niet goed he.
Wat duren die samenvattingen lang.quote:Op zondag 28 juni 2020 15:48 schreef Mani89 het volgende:
Mijn God wat kan Frank Snoeks ongekend zwammen zeg. Wat een gedrocht.
De uitzending duurt tot 18:00, hé.quote:
Omdat hij nogal eens genoemd wordt als speler voor de Nederlandse top of subtop, omdat hij in staat is om bij dit slechte HSV negatief op te vallen en omdat hij dan boos gaat staan zwaaien en wijzen naar anderen.quote:Op zondag 28 juni 2020 15:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vanwaar die specifieke hetze?
HSV is wel echt lachwekkend slecht
Overschatte voetballers, ik zou ze de kost niet willen geven.quote:Op zondag 28 juni 2020 15:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Genoten van het Italiaanse volkslied.
Toni was ook wat overschat he @:wimderon
Het Henk Timmer syndroom?quote:Op zondag 28 juni 2020 16:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
en omdat hij dan boos gaat staan zwaaien en wijzen naar anderen.
quote:
Vooral aanhoudende ergernis over die vermoeiende oranje focus, laat wat meer van het toernooi zien.quote:
Tot nu toe steeds alleen de finale ja.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vooral aanhoudende ergernis over die vermoeiende oranje focus, laat wat meer van het toernooi zien.
Zeker omdat dit toch het eerste toernooi van de Spaanse dynastie is geweest.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vooral aanhoudende ergernis over die vermoeiende oranje focus, laat wat meer van het toernooi zien.
Doet het altijd goed bij dat kwijlende legioen.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Altijd nog even de paal een trap geven.
Ja die wedstrijd tegen Rusland hoef ik echt niet terug te kijken.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En ze hebben eigenlijk maar 2 wedstrijden
Die was wel enorm sterk dat toernooi, maar de piek was net zo snel weer voorbij als die begonnen was..quote:
Pikken jullie dit? @hhh38 @Slobeendquote:Op zondag 28 juni 2020 16:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doet het altijd goed bij dat kwijlende legioen.
Je vergeet Vennegoor.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die was wel enorm sterk dat toernooi, maar de piek was net zo snel weer voorbij als die begonnen was..
En destijds dus gewoon van Persie, Huntelaar en Robben op de bank in de 1e wedstrijd, toen was er aanvallend iets meer keus dan nu.
Oscar Moens was daar nog beter in. Die dook nog als de bal richting de parkeerplaats werd geschoten.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Henk deed ook altijd een stapje opzij om te kunnen duiken naar een vangbal.
quote:Op zondag 28 juni 2020 16:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Henk deed ook altijd een stapje opzij om te kunnen duiken naar een vangbal.
Wie was die keeper die een bal die naast ging het eigen doel in werktequote:Op zondag 28 juni 2020 16:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oscar Moens was daar nog beter in. Die dook nog als de bal richting de parkeerplaats werd geschoten.
quote:Op zondag 28 juni 2020 16:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wie was die keeper die een bal die naast ging het eigen doel in werkte
Viktor Kros.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wie was die keeper die een bal die naast ging het eigen doel in werkte
De man die een 10-jarig contract tekende bij AZ.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oscar Moens was daar nog beter in. Die dook nog als de bal richting de parkeerplaats werd geschoten.
Dat denk ik niet.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jantje Vennegoor
Die had in het huidige Oranje gewoon in de basis gestaan hoor!
En die kop van hem na die goalquote:Op zondag 28 juni 2020 16:33 schreef Aguero het volgende:
Die goal van Robben meteen na de 2-1 van Henry.
Spoiler alertquote:Op zondag 28 juni 2020 16:33 schreef Aguero het volgende:
Die goal van Robben meteen na de 2-1 van Henry.
Was dat niet ooit de UI van een user hier? @Aguero misschien.quote:
Zelfs de volksliederen zaten erbijquote:Op zondag 28 juni 2020 16:36 schreef Slobeend het volgende:
Zelfs een mislukte voorzet van Boulahrouz zit in de samenvatting.
Zeker.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Was dat niet ooit de UI van een user hier? @:Aguero misschien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |