Ook zo'n lul ja. Ik wil trouwens Toivonen inruilen voor Figo.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oja Deyverson. Die Agassi met lang haar scoort ook hoog.
Die meninkjes van mij zijn ook alleen maar op 2 wedstrijden gebaseerd hoor, waar Ajax het vooral aan zichzelf had te danken.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:28 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb geen slecht woord over Cucurella.
Nou poe he. Aldus VZquote:Revolutie bij Barcelona: jongelingen in de basis, grootverdieners op de bank
Of die Damian Suarez.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:28 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb geen slecht woord over Cucurella.
Deyverson is een geval apart, maar Nyom en Damian zijn vreemdere figuren.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die meninkjes van mij zijn ook alleen maar op 2 wedstrijden gebaseerd hoor, waar Ajax het vooral aan zichzelf had te danken.
Dit is echt een favoriet twitter account van mij.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb je het meegekregen Stijn? EEN HEUSE REVOLUTIE BIJ BARCELONA
[..]
Nou poe he. Aldus VZ
Met een druk schema, een schorsing van Busquets en Atlético/Villarreal als naderende tegenstanders, poe poe poe poe.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb je het meegekregen Stijn? EEN HEUSE REVOLUTIE BIJ BARCELONA
[..]
Nou poe he. Aldus VZ
Neymar, Veltman, Weghorst.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is jouw top 3 vervelende voetballers?
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is echt een favoriet twitter account van mij.
https://twitter.com/SpaarJeEenKlik
twitter:SpaarJeEenKlik twitterde op dinsdag 23-06-2020 om 21:21:36Staat wissel https://t.co/Uxmk1GTeoV reageer retweet
Rose?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:35 schreef Slobeend het volgende:
Hoe heet die zeer vervelende spits van De Graafschap ook alweer @:Rellende
Ralf Seuntjens?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:35 schreef Slobeend het volgende:
Ik zou niet weten waar je op doelt.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:35 schreef Slobeend het volgende:
Ibra is ook al een tijd niet meer leuk.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:37 schreef El-Stinho het volgende:
Ik vind die Andy Robertson van Liverpool ook wel een vermoeiende dedainistische vlegel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |