Dus Zwarte Piet kan weer.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:20 schreef maily het volgende:
Rode lippen en grote gouden oorbellen mogen weer?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ga je nu ook meer CK-producten kopen?quote:Op zondag 28 juni 2020 11:16 schreef Jan_Lul het volgende:
ze hebben gewoon een model gevonden dat echt alle checkboxes afvinkt:
-gay
-vrouw
-trans
-gekleurd
-down syndroom
-dik
ja ok, je hebt zelf een probleem met je gewicht en daardoor heb je een probleem met een actie waarvan je uberhaupt de doelgroep niet bent?quote:Op zondag 28 juni 2020 01:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik vind niet dat we obesitas moeten gaan promoten. Het is een van de nummer een doodsoorzaken in het westen. Ben zelf ook dik geweest maar train elke dag en voel me stuk fitter. Ook verantwoording naar mijn kind toe dat ik gezond moet blijven en me niet moet volproppen met troep elke dag en dan op mijn 50e dood neerval.
Wel grote tieten trouwens in die reclame. En prima ijs koop het regelmatig als het in de aanbieding is.
Technischhhhhh gezienquote:Op zondag 28 juni 2020 11:16 schreef Jan_Lul het volgende:
ze hebben gewoon een model gevonden dat echt alle checkboxes afvinkt:
-gay
-vrouw
-trans
-gekleurd
-down syndroom
-dik
Wat?quote:Op zondag 28 juni 2020 12:10 schreef BekiekUtMoar het volgende:
Sja, de 1% mag tegenwoordig blijkbaar bepalen.
quote:Op zondag 28 juni 2020 09:15 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Waarheid als een koe. Daar wil ik wel nog aan toevoegen dat de diversiteitscampagne ook veel voordelen voor de klant zelf oplevert. Bij winkels zoals Zalando, Asos en Only wordt er rekening gehouden met de verschillende lichaamstypes. Zo is er kleding voor bovengemiddeld lange vrouwen, zwangere vrouwen, benedengemiddeld kleine vrouwen en vrouwen met overgewicht. Ik vind dat een positieve ontwikkeling. Ook merk ik de laatste tijd dat kleding meer wordt gemaakt met het oog wat de vrouw prettig vindt om te dragen en kun je makkelijker beoordelen of een kledingstuk bij je huidtype past door de diversiteit aan modellen. Bij donkere modellen bijvoorbeeld staan bepaalde felle kleuren prachtig, terwijl ik er nog bleker in zou uitzien. Al met al een positieve ontwikkeling.
'''Calvin Klein deugt'''quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:19 schreef Scarface88 het volgende:
https://www.cnn.com/style(...)nes-trend/index.html
[..]
Oke ik zou een knappe transgender nog wel kunnen begrijpen onder het mom van "progressief". Maar dit is toch geen model? Overgewicht en een ongezonde levensstijl moeten we ook allemaal maar normaal gaan vinden tegenwoordig. Positive body image enzo. Het wordt steeds gekker. De diversiteits bingokaart is vol. Calvin Klein deugt.
Hypocriet ook, omdat hun grootste maat waarschijnlijk te klein is voor haar.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:16 schreef rubensanti het volgende:
Leuk voor hem/haar/het. Maar dit is wel weer typisch kijk mij eens progressief zijn van ck.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |