Verstandig van de rechter om maandag pas, na de ellende die morgen plaats gaat vinden, met de motivering te komenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:52 schreef bitterbal het volgende:
dumdumdum
8 MINUTEN GELEDEN
Viruswaanzin verliest opnieuw kort geding over protest Malieveld
Het verbod op de betoging van actiegroep Viruswaanzin, morgen op het Malieveld in Den Haag, blijft van kracht. Dat heeft de rechtbank in Den Haag besloten. Maandag komt de rechter met een motivering.
Burgemeester Remkes van Den Haag verbood het protest gisteren, op dezelfde gronden als een week eerder. Hij vindt dat het protest een gevaar vormt voor de volksgezondheid, vanwege de hoge opkomst. Ook zou de kans op ernstige wanordelijkheden bestaan. De actiegroep wil af van alle coronamaatregelen.
met het verbieden van een grondrecht had hij wel direct met een motivering mogen komen ja..quote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:54 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Verstandig van de rechter om maandag pas, na de ellende die morgen plaats gaat vinden, met de motivering te komen
Jaquote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Goed gekeken of het toch geen zetpil was?
Pillen tegen roken. Poeh ik kan er niet tegen, ooit eens gebruikt en enorme bizarre nachtmerries.quote:
ja dat zei die dame aan de tel ook dat grote kans is dat dat gebeurd. Ze zei dat veel mensen het als confronterende dromen omschrijven.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pillen tegen roken. Poeh ik kan er niet tegen, ooit eens gebruikt en enorme bizarre nachtmerries.
2 weken elke nacht over der Klaus dromen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat zei die dame aan de tel ook dat grote kans is dat dat gebeurd. Ze zei dat veel mensen het als confronterende dromen omschrijven.
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:22 schreef Modus het volgende:
[..]
2 weken elke nacht over der Klaus dromen.
Morning after ?quote:
Beetje zwemmen?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik overweeg een weekendje Bad Münstereifel
Zolang het bij overwegen blijft ....quote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik overweeg een weekendje Bad Münstereifel
Meer dan op het zkh denk ik.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:41 schreef crv het volgende:
[..]
Zolang het bij overwegen blijft ....
Wat is daar te doen buiten „niks“ ?
Eens, maar ik ben hier niet voor vakantie...quote:
Het is voor die viruswaanzin gasten gewoon jammer dat het vorige week verknald is door voetbal'supporters' want voordat die gingen rellen was het vrij kalm. Zonder die rellen hadden ze het niet kunnen maken dergelijke betogingen te verbieden terwijl BLM zonder problemen wel magquote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:52 schreef bitterbal het volgende:
dumdumdum
8 MINUTEN GELEDEN
Viruswaanzin verliest opnieuw kort geding over protest Malieveld
Het verbod op de betoging van actiegroep Viruswaanzin, morgen op het Malieveld in Den Haag, blijft van kracht. Dat heeft de rechtbank in Den Haag besloten. Maandag komt de rechter met een motivering.
Burgemeester Remkes van Den Haag verbood het protest gisteren, op dezelfde gronden als een week eerder. Hij vindt dat het protest een gevaar vormt voor de volksgezondheid, vanwege de hoge opkomst. Ook zou de kans op ernstige wanordelijkheden bestaan. De actiegroep wil af van alle coronamaatregelen.
Die van vorige week was ook verboden en toen zijn ze gegaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is voor die viruswaanzin gasten gewoon jammer dat het vorige week verknald is door voetbal'supporters' want voordat die gingen rellen was het vrij kalm. Zonder die rellen hadden ze het niet kunnen maken dergelijke betogingen te verbieden terwijl BLM zonder problemen wel mag
Toch is het vreemd, lijkt of er met 2 maten gemeten wordt en dat zorgt voor verdeeldheidquote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die van vorige week was ook verboden en toen zijn ze gegaan.
die van vorige week was verboden omdat ze podia wilde met dj's en er toen ook al bekend was dat die relschoppers zouden komen. Bijkbaar zijn er nu ook berichten dat ze weer willen komenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:51 schreef crv het volgende:
[..]
Toch is het vreemd, lijkt of er met 2 maten gemeten wordt en dat zorgt voor verdeeldheid
ER wordt niet met 2 maten gemeten. De ene club wil gewoon niet luisteren. Dat is wat anders.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:51 schreef crv het volgende:
[..]
Toch is het vreemd, lijkt of er met 2 maten gemeten wordt en dat zorgt voor verdeeldheid
mja veel mensen denken helaas wel dat dit wordt besloten op basis van de inhoud van de demo.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ER wordt niet met 2 maten gemeten. De ene club wil gewoon niet luisteren. Dat is wat anders.
Wandelen vooralquote:
Wandelenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:41 schreef crv het volgende:
[..]
Zolang het bij overwegen blijft ....
Wat is daar te doen buiten „niks“ ?
ziet er goed uit tochquote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wandelen vooral
Ik heb dit hotel op het oog. Heeft helaas geen zwembad.
https://www.booking.com/hotel/de/kurhaus-bad-munstereifel.nl.html
Buda je bent toch nog geen 80?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wandelen vooral
Ging wel, heb mijn „loopschoenen“ aanquote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
leuk uitzicht ookHoe ging het erheen strompelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ergens in de verte tussen de bomen ligt mijn dorpThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Jaaa ik wil hier een recensie van, ik heb een aantal opties als overnachting richting Italië, nieuwe toffe opties extra is altijd goedquote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wandelen vooral
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Waar ga je heen in Italië?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jaaa ik wil hier een recensie van, ik heb een aantal opties als overnachting richting Italië, nieuwe toffe opties extra is altijd goed![]()
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:21 schreef crv het volgende:
[..]
Ging wel, heb mijn „loopschoenen“ aanaaw dik pootje. Hoe gaat het met de pijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ergens in de verte tussen de bomen ligt mijn dorp
Waar wij eten in duitsland wordt ook veel overnacht door nLerd onderweg naar italiequote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jaaa ik wil hier een recensie van, ik heb een aantal opties als overnachting richting Italië, nieuwe toffe opties extra is altijd goed![]()
Het gaat, heb eigenlijk het meest last van mijn uitgelepelde heupquote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aaw dik pootje. Hoe gaat het met de pijn?
Ziet er leuk uit, maar geen zwembad zou wel een afknapper zijn voor mijquote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wandelen vooral
Ja, bij een Kurhotel zou je dat wel verwachtenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, maar geen zwembad zou wel een afknapper zijn voor mij
Molveno: https://goo.gl/maps/NX7kG4KNPrwyBYPz8quote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar ga je heen in Italië?
Is dit niet te dichtbij huis als overnachtingsadres?
waar is dat?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:27 schreef crv het volgende:
[..]
Waar wij eten in duitsland wordt ook veel overnacht door nLerd onderweg naar italie
en ja mg nog steeds niet naar huis?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:27 schreef crv het volgende:
[..]
Het gaat, heb eigenlijk het meest last van mijn uitgelepelde heup
Minstens ja. Is er wel een wellness met massage en zo?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, bij een Kurhotel zou je dat wel verwachten
O wow, dat ziet er schitterend uitquote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
Molveno: https://goo.gl/maps/NX7kG4KNPrwyBYPz8
Heb daar 4 maanden gewoond. Dorp is schitterend, omgeving nog 10x mooier.
En ik ga alleen, dus wil ik lekker relaxed. 1e dag einde middag aankomen in duitsland, volgende ochtend relaxed ontbijten, en dan rijden naar Molveno. Ben daar dan in de middag, top.
om verschillende redenen, hiken en even flink mijn hart ophalen over de omgeving is daar zeker onderdeel vanquote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O wow, dat ziet er schitterend uitGa je om te hiken?
Nee, voor zover ik kan zien niet. Het is wel een Kneipp hotel, dus dan moeten ze iets van hydrotherapie aanbieden.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Minstens ja. Is er wel een wellness met massage en zo?
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, voor zover ik kan zien niet. Het is wel een Kneipp hotel, dus dan moeten ze iets van hydrotherapie aanbieden.
Ik vind dit persoonlijk een erg fijn deel van Italië. Geweldig landschap, Italiaanse cultuur, ‘Duitse’ ordnungquote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
om verschillende redenen, hiken en even flink mijn hart ophalen over de omgeving is daar zeker onderdeel van
Efringen-Kirchenquote:
Dinsdag pasquote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en ja mg nog steeds niet naar huis?
Ah van mij ga je geen last krijgen, is veel te ver om voor waar ik naar toe gaquote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:36 schreef crv het volgende:
[..]
Efringen-Kirchen
Niet verder vertellen, komen al veel te veel nederlanders
Je wilde toch naar italie ?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ah van mij ga je geen last krijgen, is veel te ver om voor waar ik naar toe ga
Tot en met zondag hier open gips om zwelling zoveel mogelijk af te laten nemenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn ze bang voor complicaties ofzo? Want je hebt nu alles zelfstandig gedaan toch?
ah okequote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:39 schreef crv het volgende:
[..]
Tot en met zondag hier open gips om zwelling zoveel mogelijk af te laten nemen
Maandag gesloten gips en de dag aankijken hoe het gaat/voelt en dan dinsdag naar huis
Waar iedereen fijn zijn vuile exzeem poten in wastquote:
ja als je naar Turijn of Milaan gaat en dat doe ik niet. Ik ga via de lijn stuttgart - innsbruck, ik blijf dus - bovenaf op de kaart gekeken - rechts van Zwitserland. Die laat ik letterlijk links liggenquote:
Tis nog best dik en doordat ik 2 japen heb duurt het ffquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Van wie niet?quote:
Ah okquote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja als je naar Turijn of Milaan gaat en dat doe ik niet. Ik ga via de lijn stuttgart - innsbruck, ik blijf dus - bovenaf op de kaart gekeken - rechts van Zwitserland. Die laat ik letterlijk links liggen
@Molo:quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:45 schreef crv het volgende:
[..]
@:Molo:Snel een second opinion aanvragen dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:43 schreef crv het volgende:
[..]
Tis nog best dik en doordat ik 2 japen heb duurt het ff
Operatie was best een stevige ingreep
Zo zag het er vanmorgen uitis je hiel nu ook zo opgezwollen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Zo zag het er vanmorgen uitbrr, maar tegelijkertijd ziet het er netjes uit, bččtje dikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, maar voet was al iets dikker door de eerste op van 2.5 jaar geledenquote:
Vanwaar de twijfel?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind dit persoonlijk een erg fijn deel van Italië. Geweldig landschap, Italiaanse cultuur, ‘Duitse’ ordnung
Mocht ik het hotel boeken (ben ik nog niet uit) dan zal ik laten weten hoe het was
[..]
Zo zag het er vanmorgen uitZie, geschoren benenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Wat doe je DAN in een Kneipp hotel waar ze ook geen zwembad en geen massages hebben?quote:
1 maarquote:
quote:
Nou misschien onbewust :pquote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die spot jij vaker dan ik geloof ik
Fijnquote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe voelt dat nou in een schoon bed?:P
J hbt mt mt j klnkrsquote:
Ah, ik „schrok“ alquote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we hadden het hier laatst over geschoren benen en een schood bed ;P
Net een flinke gedaan, en daar hoef ik buienradar niet voor te checkenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:11 schreef mschol het volgende:
ok, ik wil nog even boodschapje doen..
* mschol gaat buienradar checken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |