Verstandig van de rechter om maandag pas, na de ellende die morgen plaats gaat vinden, met de motivering te komenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:52 schreef bitterbal het volgende:
dumdumdum
8 MINUTEN GELEDEN
Viruswaanzin verliest opnieuw kort geding over protest Malieveld
Het verbod op de betoging van actiegroep Viruswaanzin, morgen op het Malieveld in Den Haag, blijft van kracht. Dat heeft de rechtbank in Den Haag besloten. Maandag komt de rechter met een motivering.
Burgemeester Remkes van Den Haag verbood het protest gisteren, op dezelfde gronden als een week eerder. Hij vindt dat het protest een gevaar vormt voor de volksgezondheid, vanwege de hoge opkomst. Ook zou de kans op ernstige wanordelijkheden bestaan. De actiegroep wil af van alle coronamaatregelen.
met het verbieden van een grondrecht had hij wel direct met een motivering mogen komen ja..quote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:54 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Verstandig van de rechter om maandag pas, na de ellende die morgen plaats gaat vinden, met de motivering te komen
Jaquote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Goed gekeken of het toch geen zetpil was?
Pillen tegen roken. Poeh ik kan er niet tegen, ooit eens gebruikt en enorme bizarre nachtmerries.quote:
ja dat zei die dame aan de tel ook dat grote kans is dat dat gebeurd. Ze zei dat veel mensen het als confronterende dromen omschrijven.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pillen tegen roken. Poeh ik kan er niet tegen, ooit eens gebruikt en enorme bizarre nachtmerries.
2 weken elke nacht over der Klaus dromen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat zei die dame aan de tel ook dat grote kans is dat dat gebeurd. Ze zei dat veel mensen het als confronterende dromen omschrijven.
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:22 schreef Modus het volgende:
[..]
2 weken elke nacht over der Klaus dromen.
Morning after ?quote:
Beetje zwemmen?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik overweeg een weekendje Bad Münstereifel
Zolang het bij overwegen blijft ....quote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik overweeg een weekendje Bad Münstereifel
Meer dan op het zkh denk ik.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:41 schreef crv het volgende:
[..]
Zolang het bij overwegen blijft ....
Wat is daar te doen buiten „niks“ ?
Eens, maar ik ben hier niet voor vakantie...quote:
Het is voor die viruswaanzin gasten gewoon jammer dat het vorige week verknald is door voetbal'supporters' want voordat die gingen rellen was het vrij kalm. Zonder die rellen hadden ze het niet kunnen maken dergelijke betogingen te verbieden terwijl BLM zonder problemen wel magquote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:52 schreef bitterbal het volgende:
dumdumdum
8 MINUTEN GELEDEN
Viruswaanzin verliest opnieuw kort geding over protest Malieveld
Het verbod op de betoging van actiegroep Viruswaanzin, morgen op het Malieveld in Den Haag, blijft van kracht. Dat heeft de rechtbank in Den Haag besloten. Maandag komt de rechter met een motivering.
Burgemeester Remkes van Den Haag verbood het protest gisteren, op dezelfde gronden als een week eerder. Hij vindt dat het protest een gevaar vormt voor de volksgezondheid, vanwege de hoge opkomst. Ook zou de kans op ernstige wanordelijkheden bestaan. De actiegroep wil af van alle coronamaatregelen.
Die van vorige week was ook verboden en toen zijn ze gegaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is voor die viruswaanzin gasten gewoon jammer dat het vorige week verknald is door voetbal'supporters' want voordat die gingen rellen was het vrij kalm. Zonder die rellen hadden ze het niet kunnen maken dergelijke betogingen te verbieden terwijl BLM zonder problemen wel mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |