Oh god alweer?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:40 schreef Toekito het volgende:
Zondag loopt @bitterbal er weer te rellen Fles.
Hij is weer verboden en weer zegge. Ze dat toch gaan :pquote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:40 schreef Toekito het volgende:
Zondag loopt @:bitterbal er weer te rellen Fles. Dan kan het niet regenen, dan durft de politie niet naar buiten.
Allemaal platschietenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij is weer verboden en weer zegge. Ze dat toch gaan :p
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:21 schreef UitStraling het volgende:
Čr zonk net een sloep hier, die werd voortgetrokken door een andere boot, tjoeps weg.
Omdat het regent?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:03 schreef Bos81 het volgende:
En ik wil eigenlijk douchen, maar even wachten dus...
Het bliksemt hier, en dan kun je beter niet douchen...quote:
Dat vind ik iets heel raars Bossiequote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het bliksemt hier, en dan kun je beter niet douchen...
Is dat zo? Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vroeg me af of het gister nog gelukt was in de supermarkt?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:06 schreef CherryLips het volgende:
Caafs weer een schoon hoken ik heb het zweet in m'n naad staan.
Morgen 20quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
merk nog geen verschil op de weegschaal![]()
Weinig mensen weten ditquote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja hoor. Ben gewoon op m'n gebruikelijke tijdstip gegaan en er waren meer vakkenvullers dan klanten.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vroeg me af of het gister nog gelukt was in de supermarkt?
Duh.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
merk nog geen verschil op de weegschaal![]()
Topquote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hoor. Ben gewoon op m'n gebruikelijke tijdstip gegaan en er waren meer vakkenvullers dan klanten.
das toch nog niet zo lang dat je zus die kant op gaat?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:09 schreef Karzai het volgende:
Zus stuurt me weer een filmpje van een of andere kerel die de theorie beschrijft dat we straks allemaal een chip geinjecteerd krijgen en van afstand bestuurbaar worden
dit maar terug gestuurd
"Hij sprong op van de pijn" wtf was ie aan het doen onder de douche?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
https://www.andc.tv/item/(...)chen-als-het-onweert
Nou ja hoezo niet?quote:
nee ik snap het ook niet, probeer haar redelijk te laten nadenken, wie heeft daar belang bij enzoquote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das toch nog niet zo lang dat je zus die kant op gaat?
Hmm nooit geweten.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat werkt niet bij die complotgekkies. Dan ben je alleen maar een schaap die nog niet weet hoe het echt zitquote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee ik snap het ook niet, probeer haar redelijk te laten nadenken, wie heeft daar belang bij enzo
maja komt nog niet door
De Titanic zou ook onzinkbaar zijn..quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja hoezo niet?
Een beetje huis is toch wel zo gebouwd dat je in onweer gewoon kunt douchen zonder dat je onder stroom komt te staan zeg. Wat zullen we nou krijgen
Een beetje huis wel ja. Heb alleen vaak genoeg gezien hoe huizen gebouwd worden en ik neem het risico gewoon lekker nietquote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja hoezo niet?
Een beetje huis is toch wel zo gebouwd dat je in onweer gewoon kunt douchen zonder dat je onder stroom komt te staan zeg. Wat zullen we nou krijgen
inimininimini kansquote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:12 schreef CherryLips het volgende:
2. Blijf weg van ramen
Een blikseminslag kan ervoor zorgen dat je ruiten springen. En een bebloede woonkamer ā la je favoriete horrorfilm willen we liever niet zien. Ook kan het felle licht je verblinden. Kijk dus naar de bliksem van een afstandje.
Ja kut hey.
Door je muur heen kijken dus.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:12 schreef CherryLips het volgende:
2. Blijf weg van ramen
Een blikseminslag kan ervoor zorgen dat je ruiten springen. En een bebloede woonkamer ā la je favoriete horrorfilm willen we liever niet zien. Ook kan het felle licht je verblinden. Kijk dus naar de bliksem van een afstandje.
Ja kut hey.
Dit is wel heel erg ver gezochtquote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:12 schreef CherryLips het volgende:
2. Blijf weg van ramen
Ja kut hey.
Ja, 0,01% kern van waarheid en de rest een sausje van sensatie en bangmakerij.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn moeder is ooit bijna geëlektrocuteerd toen ze iets uit de koelkast pakte, precies op het moment dat de bliksem insloegquote:
Dat lijkt me eng.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:15 schreef CherryLips het volgende:
M'n ouders hebben vroeger zo'n rolbliksem in huis gehad. Voor ik was geboren. M'n broer was net opgestaan en bij de tv vandaan gelopen
Gelukkig is ze er zelf blij mee.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:15 schreef mschol het volgende:
[..]
de hell die kinderen heet.. daarom altijd rubbertjes, als je zo nodig moet seksen
Ja nou ja goed, wacht jij lekker met douchen, prima tochquote:
Ja dus als het zo gaat onweren zal ik wel allemaal appjes krijgen met waarschuwingen enzo. Toen er op lowlands eens enorm onweer uitbrak hing ze ook zowat in paniek aan de telefoon.quote:
Gaf dat ook zo’n enorme klap? Leek wel een bomexplosie.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
Wij hebben ook een keer blikseminslag gehad vroeger. Tv en nog wat apparaten stuk.
Toen mijn vader puber was liepen ze met drie vrienden op straat, bliksem trof de middelste en die heeft het niet overleefd.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
Wij hebben ook een keer blikseminslag gehad vroeger. Tv en nog wat apparaten stuk.
Wel lief, die bezorgdheidquote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:18 schreef CherryLips het volgende:
Werd een keer 's nachts wakker geappt van "het onweert kun je wel slapen heb je de stekkers eruit gehaald spannend hč vind je het niet eng?"
Ik lag te slapen.
Yep en toen kwam er rook uit de tv, Vergeet het nooit meer omdat ik toen jarig was.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaf dat ook zo’n enorme klap? Leek wel een bomexplosie.
Oh wowquote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen mijn vader puber was liepen ze met drie vrienden op straat, bliksem trof de middelste en die heeft het niet overleefd.
Is jouw draaitol niet bang van onweer? Het hondje van mijn vader zit trillend bij hem op schoot bij de eerste klapquote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:18 schreef Bos81 het volgende:
Een tante van mij is ook als de doods als het stormt, maar die heeft een gegronde reden vind ik.
Die zat ooit tijdens een storm op de camping en tijdens die storm is er een campinggast overleden door toedoen van die storm (de precieze doodsoorzaak heb ik even niet paraat).
Nee, die geeft geen krimp. Je kan ze beter ook negeren als ze bang zijn...quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is jouw draaitol niet bang van onweer? Het hondje van mijn vader zit trillend bij hem op schoot bij de eerste klap
Bij ons was er niks kapot, maar de bliksem sloeg niet echt in het huis in, maar in de elektriciteitskabel die naar het huis liep.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep en toen kwam er rook uit de tv, Vergeet het nooit meer omdat ik toen jarig was.
Klopt. Dat hebben mijn ouders ook gedaan, maar ze is een tweedehandsje en die bangheid zat er al inquote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, die geeft geen krimp. Je kan ze beter ook negeren als ze bang zijn...
Met die rolbliksem of bolbliksem of hoe heet het was er wel brand uitgebroken en het glas van de tv was stuk. Maar dit was rond 1980.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij ons was er niks kapot, maar de bliksem sloeg niet echt in het huis in, maar in de elektriciteitskabel die naar het huis liep.
Bij ons was het wel echt het huis, de buren hadden hetzelfde, was twee onder een kap.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij ons was er niks kapot, maar de bliksem sloeg niet echt in het huis in, maar in de elektriciteitskabel die naar het huis liep.
Brrr.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met die rolbliksem of bolbliksem of hoe heet het was er wel brand uitgebroken en het glas van de tv was stuk. Maar dit was rond 1980.
Engquote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bij ons was het wel echt het huis, de buren hadden hetzelfde, was twee onder een kap.
Ja toen hadden tv's hoge antenne's nodig die op dak stonden.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met die rolbliksem of bolbliksem of hoe heet het was er wel brand uitgebroken en het glas van de tv was stuk. Maar dit was rond 1980.
Na onweer moest iedereen het dak op ja.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:24 schreef Karzai het volgende:
zo weer op het dak klimmen om de antenne goed te zetten
quote:
Bij vuurwerk zeker ook?? Daar geeft Dn Sjef ook helemaal niks om, ik daarentegen lig trillend en met een kut gevoel op bed..quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klopt. Dat hebben mijn ouders ook gedaan, maar ze is een tweedehandsje en die bangheid zat er al in
Naja als je er bang van bent is het inderdaad beter dat je daar niet meer woont. Angst voor je eigen huis is gewoon niet tof.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Is het. Maar ik woon tijdens onweer liever in een appartement dan in een gewoon huis. Mijn vorige huis stond vrij eenzaam in de polder. Vond ik echt niks tijdens onweer
Vuurwerk vind ze ook helemaal niks. Dus Sjefke is een stoer beestje ondanks zijn bescheiden formaatquote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij vuurwerk zeker ook?? Daar geeft Dn Sjef ook helemaal niks om, ik daarentegen lig trillend en met een kut gevoel op bed..
Het ga je goedquote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Brrr.Ik heb vanavond nog staan gluren of er bliksemafleiders op dit gebouw staan, maar ik zag niks
Nou ja, op zich vind ik onweer supertof hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja als je er bang van bent is het inderdaad beter dat je daar niet meer woont. Angst voor je eigen huis is gewoon niet tof.
Stoer is ie zeker. Hij geeft ook weinig om honden die keer zo groot zijn (zo moeilijk is dat niet..:D) maar als je willen spelen en met de poten beginnen te zwaaien haakt hij wel af.. Want 1 poot van dat beest is 1 hele Sjef...quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vuurwerk vind ze ook helemaal niks. Dus Sjefke is een stoer beestje ondanks zijn bescheiden formaat
Ik ga met onweer juist buiten onder de pergola zitten. Geweldig dat natuurfenomeenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Is het. Maar ik woon tijdens onweer liever in een appartement dan in een gewoon huis. Mijn vorige huis stond vrij eenzaam in de polder. Vond ik echt niks tijdens onweer
Ben niet bang voor onweerquote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Pas jij nou maar op met die ijzerhandel in je pootjes
Aaaawquote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Stoer is ie zeker. Hij geeft ook weinig om honden die keer zo groot zijn (zo moeilijk is dat niet..:D) maar als je willen spelen en met de poten beginnen te zwaaien haakt hij wel af.. Want 1 poot van dat beest is 1 hele Sjef...![]()
![]()
![]()
Oh, zo kom je anders totaal niet over.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, op zich vind ik onweer supertof hoor
Ik vind het ook prachtigquote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:30 schreef crv het volgende:
[..]
Ik ga met onweer juist buiten onder de pergola zitten. Geweldig dat natuurfenomeen
Ohhhquote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:31 schreef Molo het volgende:
De jasmijn, thijm en rozemarijn zijn ook super sterk te ruiken nu in de tuin. Heerlijk
Moet ze nog wel in bakken zettenquote:
Nope, gewone huizen hebben dat niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh, zo kom je anders totaal niet over.Ik heb er werkelijk nog nooit aan gedacht te kijken of mijn huis een bliksemafleider heeft. Ik gok van niet.
Welke Jasmijn heb je? Toscaanse?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Moet ze nog wel in bakken zetten
Morgen komt rond drie uur de visite, gok dat het er vijf voor drie in zit
Vorig jaar hadde we een hagelstorm, toen ben ik na een halve minuut naar binnen gegaan, zo‘n tiefusherrie deed extreem zeer aan mijn orenquote:
Ik ga even het kaartje kijkenquote:
Ja nee begrijp ik, ook al zou ik er dan nog geen last van hebben.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nope, gewone huizen hebben dat niet.
Nee, het was puur omdat dat huisje één van de weinige uitsteeksels was in een verder vlakke polder.
Bij ons is die ook pas vorige week gaan bloeienquote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:36 schreef CherryLips het volgende:
Mijn jasmijn ruikt ook weer heerlijkwas even bang dat hij niks zou doen dit jaar maar hij is weer bijgetrokken.
Nee.quote:
quote:
Oh wow! Je bent voor een hele grote gegaan gelijk, tof! Die van mij is nog een jonkie. Daardoor wel een stukje goedkoper denk ik.quote:
Kon het niet openenquote:
Koenquote:
Twee, waren 17,- per stuk dus viel wel meequote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh wow! Je bent voor een hele grote gegaan gelijk, tof! Die van mij is nog een jonkie. Daardoor wel een stukje goedkoper denk ik.
Weirdquote:
Beide tofquote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:40 schreef CherryLips het volgende:
Er groeit lavendel tussen m'n aardbeien
Nee maar zit mobiel, misschien dat het uitmaaktquote:
Geen ideequote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:42 schreef crv het volgende:
[..]
Nee maar zit mobiel, misschien dat het uitmaakt
Ja hč. Ik was onkruid weg aan het halen toen ik ineens een takje lavendel zag. Die staat ernaast maar nooit geweten dat dat kon.quote:
Oh dat valt inderdaad nog wel mee, denk dat je bij mijn tuincentrumpje er wel meer voor zou betalen want ze zijn echt al groot. Maar die zit ook midden in de stad.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Twee, waren 17,- per stuk dus viel wel mee
Twee magnolia's gekocht, wat kruidenplantjes en wat blommen
Heb twee hele grote bakken gekocht zodat de border verhoogd wordt zeg maar.
Tegen de schutting aan
En dat is het wel. Haat aan tuinverzorging
Boers te Maasdijk, fijne tokoquote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat valt inderdaad nog wel mee, denk dat je bij mijn tuincentrumpje er wel meer voor zou betalen want ze zijn echt al groot. Maar die zit ook midden in de stad.
Geloof het of niet maar ik vond tuinieren ook afschuwelijk tot een paar jaar terug, Het kan dus nog veranderen.
quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nee begrijp ik, ook al zou ik er dan nog geen last van hebben.
Maar doelde meer eigenlijk op al je posts de afgelopen 10 minuten. Kreeg er niet het idee van dat je het tof vindt zeg maar.
Daar moest ik hem downloaden en gebeurde er niksquote:
Ja maar dat dacht ik dus ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Boers te Maasdijk, fijne toko![]()
En nee joh, dit zit echt niet in mijn genen. Net als huishouden
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo aanklikbaar?
https://i.imgur.com/B8pYk(...)humb&fidelity=medium
Echt never hierquote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar dat dacht ik dus ook.Misschien dat het met huishouden ook nog eens gebeurt maar die kans acht ik heel klein
Vreemdquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Vreemd
Naar goed, twee jasmijnstruiken dus![]()
Kan me er iets bij voorstellen![]()
Plus schutting en onze fantastische tuinlampjes
Lol ja die mensen pik je er gelijk tussen uit als je zelf ook zo bent. Dan herken je ook de stress als er iemand (zoals mijn ouders) op bezoek komen, moet je opeens aan de bak.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Echt never hier
Ik ben een zwijn![]()
Sprak gisteren moeder van de crčche, die ging ons missen want zij was net zo als wij zei ze
M'n moeder was hier gister en ik kreeg meteen commentaar over de manier waarop ik m'n was buiten had opgehangen. Ze heeft het ook meteen opgevouwen en ze heeft heel sneaky bloesjes meegenomen om thuis te strijken geloof ik. Heel lief maar ik heb zo het idee dat het hier een terugbende moet zijn?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol ja die mensen pik je er gelijk tussen uit als je zelf ook zo bent. Dan herken je ook de stress als er iemand (zoals mijn ouders) op bezoek komen, moet je opeens aan de bak.
Ja help man, komende woensdag sta ik daar weer tussen de schoolpleinmoekesquote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol ja die mensen pik je er gelijk tussen uit als je zelf ook zo bent. Dan herken je ook de stress als er iemand (zoals mijn ouders) op bezoek komen, moet je opeens aan de bak.
Sta je te pissen en te ruften ?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:50 schreef Koen66 het volgende:
Hier (Reuver) gedruppel buiten en winderig
Dit zou mijn moeder ook het liefste doen.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moeder was hier gister en ik kreeg meteen commentaar over de manier waarop ik m'n was buiten had opgehangen. Ze heeft het ook meteen opgevouwen en ze heeft heel sneaky bloesjes meegenomen om thuis te strijken geloof ik. Heel lief maar ik heb zo het idee dat het hier een terugbende moet zijn?
Ze vindt je een mopperig mietje bedoel je?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik peins even over de posts van de voorbije tien minuten
Smeerlapquote:
Dat kan, maar ik bedoelde mijn eigen postsquote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze vindt je een mopperig mietje bedoel je?
Je gaat de toffe moeders wel vinden, of zij jou.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja help man, komende woensdag sta ik daar weer tussen de schoolpleinmoekes![]()
Mooi ook, dinsdag start ze op school dus brengen wij haar ipv voorschoolse opvang.
Maar ja, drie keer raden wie dan weer precies dan een vergadering gepland heeft
Ik ga het nooit leren joh, op geen enkel vlak![]()
Ok, jij vindt jezelf een mopperig mietje?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik bedoelde mijn eigen posts
Het ergste is dat ik nu dus pas besef dat ze volgens mij die bloesjes heeft meegenomenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit zou mijn moeder ook het liefste doen.
Soms ben ik dat absoluutquote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Ok, jij vindt jezelf een mopperig mietje?
Lekker weekendje weg, 1e dag geslaagd.quote:
School start kwart voor negenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik bedoelde mijn eigen posts
Nou het waren vooral veel Brrr;s en engs. En checken of je een afleider hebt. Dus ik was verrast toen je zei dat je het tof vindt.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik peins even over de posts van de voorbije tien minuten
Ups en downsquote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lekker weekendje weg, 1e dag geslaagd.
Jij alweer wat verbeterd?
Deels jaloers want mijn moeder helpt echt nooit, met wat dan ookquote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik nu dus pas besef dat ze volgens mij die bloesjes heeft meegenomen
Ik heb ook zo'n keukenkastje vol tupperwarebakjes. Die gooi ik erin en dan snel het deurtje dicht voor het er weer uit valt. Nu heeft ze gister dus ook al die bakjes netjes op elkaar staan stapelen
Oh dat was hier wel reden geweest voor een kleine ruzie denk ik.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik nu dus pas besef dat ze volgens mij die bloesjes heeft meegenomen
Ik heb ook zo'n keukenkastje vol tupperwarebakjes. Die gooi ik erin en dan snel het deurtje dicht voor het er weer uit valt. Nu heeft ze gister dus ook al die bakjes netjes op elkaar staan stapelen
Blikseminslagen zijn eng, onweer niet. Behalve als ik in een eenzaam huisje in de polder woon. En ja, ik vind het wel raar dat mijn gebouw geen bliksemafleider heeft met z’n 8 etages, maar ik ben nu niet bang voor onweer.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou het waren vooral veel Brrr;s en engs. En checken of je een afleider hebt. Dus ik was verrast toen je zei dat je het tof vindt.
Aan de ene kant laat ik haar gewoon dr gang gaan, maar gister werd ik op een gegeven moment ook echt wel vinnig want ze gaf er ook commentaar bijquote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat was hier wel reden geweest voor een kleine ruzie denk ik.Of was je er juist wel blij mee?
LOL dat doe ik ookquote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dit is niet helpen om het helpen he? Dit is helpen omdat ze de manier van CL niet ok vindt en vindt dat ze het zelf beter kan.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Deels jaloers want mijn moeder helpt echt nooit, met wat dan ook
Heeeeeel soms gedwongen door mijn zusje ofzo, maar ook dan weet ze er nog wel iets negatiefs uit te persen
Maar aan de andere kant zou ik dit mega invasive en teringirritant vinden, dit soort gedrag specifiek
Helder. Nu.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blikseminslagen zijn eng, onweer niet. Behalve als ik in een eenzaam huisje in de polder woon. En ja, ik vind het wel raar dat mijn gebouw geen bliksemafleider heeft met z’n 8 etages, maar ik ben nu niet bang voor onweer.
Ja dat bedoel ik ook met tweede alineaquote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar dit is niet helpen om het helpen he? Dit is helpen omdat ze de manier van CL niet ok vindt en vindt dat ze het zelf beter kan.
quote:
Je hebt altijd de maat nodig die precies onderop ligt. En die dingen stapelen gewoon niet fijn.quote:
Ja en ik ben lui en vind het wel best dat ik het niet zelf hoef te doen. Neem dat commentaar dan maar voor lief. We vinden elkaar wel hardleers.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar dit is niet helpen om het helpen he? Dit is helpen omdat ze de manier van CL niet ok vindt en vindt dat ze het zelf beter kan.
Ik heb vorig jaar een heel mooi setje gehaald bij Action. Dertien-delig ofzo. Verschillende maten die je heel mooi in elkaar kunt stapelen.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Je hebt altijd de maat nodig die precies onderop ligt. En die dingen stapelen gewoon niet fijn.
Dertiendelig ja? Dan vraag je er ook wel een beetje om.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar een heel mooi setje gehaald bij Action. Dertien-delig ofzo. Verschillende maten die je heel mooi in elkaar kunt stapelen.
Dat hou ik drie weken bij ofzo.
Het is ook heel persoonlijk. Vriendin van me zei eens dat ze het bij mij druk en rommelig vindt omdat ik zoveel planten heb.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Sowieso is het voor sommige mensen die te gast (!) zijn in jouw huis, erg moeilijk om geen mening te hebben over hoe jij alles moet doen. Heel bijzonder.
Jij bent zo‘n tupperwomanquote:
Dit ja. Neemt ook minder ruimte in als je plat op elkaar invriestquote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:02 schreef Pheno het volgende:
Ik koop diepvrieszakjes, met zo’n sluiting. Dan ligt het meteen als een teringzooi in de vriezer, dan heb je dat vast gehad.
gewoon aan een dakloze geven, gaan ze niet dood aan. Hebben ze meteen onderdak in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik had in de vriezer in de berging nog bakjes met voer liggen met een sticker van 2015. Dus die had ik eruit gehaald om te ontdooien en weg te gooien.
GRANDIOOS VERGETEN
Dus m'n vader moest even een boor uit de berging halen en ziet van dat rottende eten daar staan
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:12 schreef Karzai het volgende:
jeetje heel whatsapp discussie met mijn zus, obama, hilary clinton, en oprah winfrey zijn satanistiche pedofielen
Ik maak mij serieus zorgen
quote:
ja zeg dat wel, al gezegd dat het ultra rechtse onzin is zij komt dan weer met allemaal youtube filmpjesquote:
waar heeft ze dat ineens vandaan? Mja als zoiets doorzet komt het de band niet ten goedequote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja zeg dat wel, al gezegd dat het ultra rechtse onzin is zij komt dan weer met allemaal youtube filmpjes
Heeft echt een klap vd molen gehad, niet?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:12 schreef Karzai het volgende:
jeetje heel whatsapp discussie met mijn zus, obama, hilary clinton, en oprah winfrey zijn satanistiche pedofielen
ik snap het niet, ze was nooit zoquote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heeft echt een klap vd molen gehad, niet?
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:12 schreef Karzai het volgende:
quote:
Ik krijg dat nooit...quote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Kreeg laatst een Whatsappje van mijn nichtje, of ik een betaling kon voorschieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
In ieder gevaleen poging tot doenquote:
ik probeer haar op andere gedachten te brengenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik denk dat je het onderwerp gewoon beter helemaal niet moet bespreken met haar
mjah, dat soort gesprekken via de whatsapp zijn doorgaans gedoemd te mislukkenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik probeer haar op andere gedachten te brengen
Bellen een optie? Weet je meteen of ze het wel echt zelf is....quote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hoevaak spreek je haar irl?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat lukt niet. Zal alleen maar einidge in ruziequote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het is hier nu 19,7 graden met een dauwpunt van 19,6, lekker plakkenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:25 schreef BrandX het volgende:
F*cking hell, het ontweert best aardig met af en toe lekker regen, maar het is me een partij benauwd
Het waait hier een beetje, dat is alles. Koelt nog niet eens af. Ik ga er maar niet meer op wachten ook. Even een nachtje op bed liggenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:25 schreef BrandX het volgende:
F*cking hell, het ontweert best aardig met af en toe lekker regen, maar het is me een partij benauwd
Trustenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het waait hier een beetje, dat is alles. Koelt nog niet eens af. Ik ga er maar niet meer op wachten ook. Even een nachtje op bed liggen
Naja als het al een half jaar gaande is dan kan je er wel vanuit gaan dat ze het zelf is toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bellen een optie? Weet je meteen of ze het wel echt zelf is....
ja hier koelt het wel af buiten, maar vanwege de regen kan ik niet echt veel tegen elkaar open zetten om de boel door te laten waaienquote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is hier nu 19,7 graden met een dauwpunt van 19,6, lekker plakken
Poeh, als ze al zover heen is.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:26 schreef Karzai het volgende:
niet vaak eens in de twee maanden, maar is altijd meer een hippie type
Hier is de regen voorbij maar is ook gelijk alle wind weg dus schiet vrij weinig opquote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja hier koelt het wel af buiten, maar vanwege de regen kan ik niet echt veel tegen elkaar open zetten om de boel door te laten waaien
net als met religie. niet doorheen te brekenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Poeh, als ze al zover heen is.
Vaak ligt het aan toxic people om haar heen.
Maar misschíen, hebben ze tķch gelijk!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:12 schreef Karzai het volgende:
nee dat schiet idd niet opquote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is de regen voorbij maar is ook gelijk alle wind weg dus schiet vrij weinig op
Dit is wel waar jaquote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Enige wat je kan is nog achterlijkere filmpjes sturen, dat de aarde plat is enzo. En dan bij hoog en laag beweren dat je dat gelooft.
Geen rijst in doen hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
Invriezen doe ik inderdaad ook in die zakken. Maar ik gebruik bakjes als ik iets in de koelkast zet omdat ik van plan ben het de volgende dag te eten. En daar komt het groene stuk van de grafiek om de hoek kijken.
Ja kloptquote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vaak geloven zulke gasten in meerdere vreemde zaken
Ik heb skyr in crčme brulee smaakquote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Waar is @:uitstraling
Zin in rariteiten.
quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb skyr in crčme brulee smaak
Over rariteiten gesproken
Die smaken zijn het meestal allemaal net helemaal niet, gewoon puur nemen zoals het bedoeld is.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb skyr in crčme brulee smaak
Over rariteiten gesproken
Ja klopt. Was dik in de aanbieding dus wilde eens proberen maar mehquote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die smaken zijn het meestal allemaal net helemaal niet, gewoon puur nemen zoals het bedoeld is.
Ik heb liever gewoon magere kwark, puur zonder iets er inquote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja klopt. Was dik in de aanbieding dus wilde eens proberen maar meh![]()
Naturel met schepje cruesli
Je weet wie het zegt toch?quote:
Turkse yoghurt, met een beetje honingquote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb liever gewoon magere kwark, puur zonder iets er in
Ben je niet gewoon een beetje verbrand vandaag?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kippenvel door de wind? Valt wel mee toch ?
Succesquote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:44 schreef Karzai het volgende:
zin in een nachtje doorhalen, lang geleden
nee johquote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon een beetje verbrand vandaag?
Ik vind dat zurige van de kwark juist zo lekkerquote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Turkse yoghurt, met een beetje honing
Nou dan kan ik me met geen mogelijkheid voorstellen dat je van dit lauwe windje kippenvel krijgt.quote:
het is toch echt zoquote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou dan kan ik me met geen mogelijkheid voorstellen dat je van dit lauwe windje kippenvel krijgt.
zo weer snel de frituur inquote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik geloof je. Maar is gewoon vreemd.
Bij jou ja.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik geloof je. Maar is gewoon vreemd.
Terwijl je juist zo kil en koudbloedig bentquote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:46 schreef bitterbal het volgende:
maar krijg wel vaker fris waar andere het nog warm hebben
jaquote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl je juist zo kil en koudbloedig bent
Begin je weer.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bij jou ja.
Inleven is moeilijk hč?
Oh ja, deze discussie hebben we eerder gehadquote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb liever gewoon magere kwark, puur zonder iets er in
Het is bloedheet, tropennachtquote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kippenvel door de wind? Valt wel mee toch ?
Ja kwark glibbert zo naar binnenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ja, deze discussie hebben we eerder gehad
Stroeve bek versus wat minder eiwitten
Voor jou niet standaard nee.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Begin je weer.
Het is zeker niet standaard dat iemand met deze temperaturen kippenvel krijgt, dan mag je dat toch vreemd noemen?
Toch die innerlijke eeuwigdurende vlam die in je zitquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch die innerlijke eeuwigdurende vlam die in je zit
Sorry hoor maar sommige dingen zijn voor de mensheid niet standaard. Of voor een volk. Ik denk dat er maar heel weinig mensen kippenvel krijgen bij deze termperaturen. Inlevingsvermogen my ass.quote:
JE KAN JE GEWOON NIET INLEVEN LIESJEquote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sorry hoor maar sommige dingen zijn voor de mensheid niet standaard. Of voor een volk. Ik denk dat er maar heel weinig mensen kippenvel krijgen bij deze termperaturen. Inlevingsvermogen my ass.
Ik heb het empathisch vermogen van een UI.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
JE KAN JE GEWOON NIET INLEVEN LIESJE
nou ja met dat hagelslag verhaal van je was dat wel zo jaquote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb het empathisch vermogen van een UI.
Een rode of lente of gewoon een saaie witte?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb het empathisch vermogen van een UI.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |