Ja, echt he. Ik merkte al dat het snel leeg gaat. Ik moet soms gewoon met aan de oplader spelen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:26 schreef engine het volgende:
Baal er soms van dat m'n switch maar 3 uur ofzo meegaat
Of je eiland verbouwenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:26 schreef Amee het volgende:
[..]
Jaa. Haha!
Het is corona en je hebt vakantie. Qat ga je doen? TikTok kijken. 🤪
Hoelang duurt dat bij de lite?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:27 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja, echt he. Ik merkte al dat het snel leeg gaat. Ik moet soms gewoon met aan de oplader spelen.
Die zijn verliefdquote:
We worden binnenkort uitgenodigd voor het huwelijk.quote:
Ik weet niet hoe lang. Maar moet soms wel twee keer laden.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:29 schreef engine het volgende:
[..]
Of je eiland verbouwen
[..]
Hoelang duurt dat bij de lite?
Ik kan denk ik maximaal 3 uur spelen en dan is het wel leeg...maar de nieuwe versie kan 5 uur ofzo.
Is het serieus of een fantasie?quote:
Spannend!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:30 schreef stokj het volgende:
[..]
We worden binnenkort uitgenodigd voor het huwelijk.
@:tot Ik begreep van Kluun dat mini-ToT bruidsjongen wordt.
Dat moet wel een fantasie zijn! Kluun weet ook niet zo goed of hij/zij nu een man of een vrouw isquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:32 schreef Amee het volgende:
[..]
Is het serieus of een fantasie?
Is Abid niet die man die op de foto's staat? Is dat niet een beroemde man ofzo?
Voor mij niet beroemd...ken jij hem?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:32 schreef Amee het volgende:
[..]
Abid is inderdaad die man met dat volle haar naar achteren. En Kluun is al tijden gek op hem. Net zoals @Fernweh en @Nismo91 dat zijn. En je weet het zelf Amee: naar mate de tijd vordert en je niet om iemand heen kan wordt het verlangen groter om met diegene te zijnquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:32 schreef Amee het volgende:
[..]
Blijkbaar moest je het vanaf het begin gevolgd hebben, want ik snap er niets van. Haha!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:34 schreef engine het volgende:
[..]
Dat moet wel een fantasie zijn! Kluun weet ook niet zo goed of hij/zij nu een man of een vrouw isMaar hij/zij heeft wel erg last van zijn/haar gebit!
Kluun is gay?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Abid is inderdaad die man met dat volle haar naar achteren. En Kluun is al tijden gek op hem. Net zoals @:Fernweh en @:nismo91 dat zijn. En je weet het zelf Amee: naar mate de tijd vordert en je niet om iemand heen kan wordt het verlangen groter om met diegene te zijn
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:38 schreef Amee het volgende:
[..]
Blijkbaar moest je het vanaf het begin gevolgd hebben, want ik snap er niets van. Haha!
Kluun is vanallesquote:
Kluun is een hersenspinsel van een psychiatrische patiënt.quote:
Daar zijn twijfels over. Sommigen zeggen dat Kluun een vrouw is (kloon van Maghrebijnse of Sanasoufi), sommigen een man. Helaas zijn de echte FOK!ers die dit zouden weten allang weg van FOK!quote:
Neuh gewoon een kerel op leeftijd die al een hele lange tijd een hele slechte grap uitvoert waarschijnlijkquote:
Possetje was leukerquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:57 schreef engine het volgende:
[..]
Neuh gewoon een kerel op leeftijd die al een hele lange tijd een hele slechte grap uitvoert waarschijnlijk![]()
![]()
Ahaaaha! Als hij maar ervan geniet is het geen wasted time. Haha!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:57 schreef engine het volgende:
[..]
Neuh gewoon een kerel op leeftijd die al een hele lange tijd een hele slechte grap uitvoert waarschijnlijk![]()
![]()
Dat zeg ik ook niet. Maar ik heb er niet om gelachenquote:Op zondag 28 juni 2020 00:20 schreef Amee het volgende:
[..]
Ahaaaha! Als hij maar ervan geniet is het geen wasted time. Haha!
Ik bedoelde geen wasted time voor hemquote:Op zondag 28 juni 2020 00:22 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar ik heb er niet om gelachen
Je bedoeld dat ze samen een koppeltje zijn?quote:
Nee. Ik bedoelde dat als Kluun van zijn act geniet, dat het geen verspilde tijd is voor hem.quote:Op zondag 28 juni 2020 00:24 schreef engine het volgende:
[..]
Je bedoeld dat ze samen een koppeltje zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |