abonnement Unibet Coolblue
pi_194003645
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 10:26 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Die gaat naar een mod.
Jij bent een mod, dus ik ben benieuwd naar je antwoord waarom dit geen machtsmisbruik zou zijn.

Jij zou zelf geen users mogen noten die JOU mentionen. Ook jij zou dit via een mod van het desbetreffende forum moeten spelen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2020 10:30:11 ]
  Moderator donderdag 9 juli 2020 @ 10:27:58 #127
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194003654
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 10:27 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Je neemt jezelf soms te serieus. Dit is KLB en niet r&p.

Je bent best goede mod, maar hier laat je je kennen.
Nee, ik laat me niet kennen, jij kunt niet handelen dat je acties consequenties hebben.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_194003685
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 10:27 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee nee, niet het omdraaien, jij kunt wel uitdelen, maar jij kunt dus heel duidelijk niet incasseren.
Ik kan heus wel incasseren, maar vindt het gewoon vreemd dat er geen rechtlijnigheid is. :D

Dat jij dit irritant is, is op zich mijn probleem toch niet. En zoals ik eerder al zei, er is geen policy die mij verbiedt te mentionnen.

Dit soort onzinnige notes hangt dus af van het humeur van desbetreffende mod en dit is irritant.
  Moderator donderdag 9 juli 2020 @ 10:30:38 #129
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194003699
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 10:27 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Jij bent een mod, dus ik ben benieuwd naar je antwoord waarom dit geen machtsmisbruik zou zijn.
Omdat het dat niet is. Onnodig gemention van anderen op anderen note ik net zo hard als onnodig gemention op mij. Ik kan ook TR's zetten, dat deed ik eerst dan ook, en dan werden die notes vóór mij geplaatst ipv door mij, maar dat was dus niet nodig want ik kon het zelf ook. Oke, prima.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_194003712
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 10:27 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, ik laat me niet kennen, jij kunt niet handelen dat je acties consequenties hebben.
Maar waarom zou iemand mentionen consequentiens moeten hebben?

Schouders ophalen en verder gaan met je leven, niet?

Als ieder lid een TR moet gaan zetten voor "onnodige" mods kan men gelijk 15 extra mods aannemen.
  Moderator donderdag 9 juli 2020 @ 10:32:21 #131
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194003718
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 10:29 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Ik kan heus wel incasseren, maar vindt het gewoon vreemd dat er geen rechtlijnigheid is. :D

Dat jij dit irritant is, is op zich mijn probleem toch niet. En zoals ik eerder al zei, er is geen policy die mij verbiedt te mentionnen.

Dit soort onzinnige notes hangt dus af van het humeur van desbetreffende mod en dit is irritant.
Dat wordt vanzelf jouw probleem.

Daarnaast is het niet mijn probleem dat jij niet kunt omgaan met de consequenties van je eigen irritante gedrag
Breitling - Instruments for Professionals
pi_194003719
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 10:30 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Omdat het dat niet is. Onnodig gemention van anderen op anderen note ik net zo hard als onnodig gemention op mij. Ik kan ook TR's zetten, dat deed ik eerst dan ook, en dan werden die notes vóór mij geplaatst ipv door mij, maar dat was dus niet nodig want ik kon het zelf ook. Oke, prima.
Dus machtsmisbruik wordt aanbevolen op Fok!.

Ok.

Jij doet dingen die een normale user niet kan, om jezelf te 'beschermen'. Machtsmisbruik in zijn puurste vorm.
pi_194003722
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 10:30 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Omdat het dat niet is. Onnodig gemention van anderen op anderen note ik net zo hard als onnodig gemention op mij. Ik kan ook TR's zetten, dat deed ik eerst dan ook, en dan werden die notes vóór mij geplaatst ipv door mij, maar dat was dus niet nodig want ik kon het zelf ook. Oke, prima.
Maar waarom zou je dit TR'en. Heb je de Duitse mentaliteit overgenomen van je vrouw? :D
pi_194003758
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 10:32 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat wordt vanzelf jouw probleem.

Daarnaast is het niet mijn probleem dat jij niet kunt omgaan met de consequenties van je eigen irritante gedrag
Maar, again, wat jij irritant vindt is nizt mijn probleem. Zolang ik mij aan de regels hou hoef je imo niet te noten.


Zolang er geen officiële mededeling komt over mentionen ruikt dit naar pure willekeur.

En natuurlijk doe ik dit om je wat te irriteren omdat jij een van de weinige bent die hier zo boos om kan worden.

Dit is FOK! man, stel je niet aan.
pi_194003806
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 10:35 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Maar, again, wat jij irritant vindt is nizt mijn probleem. Zolang ik mij aan de regels hou hoef je imo niet te noten.


Zolang er geen officiële mededeling komt over mentionen ruikt dit naar pure willekeur.

En natuurlijk doe ik dit om je wat te irriteren omdat jij een van de weinige bent die hier zo boos om kan worden.

Dit is FOK! man, stel je niet aan.
Ondanks dat deze user een enorme lul is, heeft hij hier een goed punt.
  Moderator donderdag 9 juli 2020 @ 10:38:41 #136
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194003809
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 10:35 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Maar, again, wat jij irritant vindt is nizt mijn probleem. Zolang ik mij aan de regels hou hoef je imo niet te noten.

Zolang er geen officiële mededeling komt over mentionen ruikt dit naar pure willekeur.

En natuurlijk doe ik dit om je wat te irriteren omdat jij een van de weinige bent die hier zo boos om kan worden.

Dit is FOK! man, stel je niet aan.
Oke, again, of jij de consequenties van je eigen gedrag vervelend vind is niet mijn probleem. Ahhh, kijk, daar zijn we toch, dat doe je om te irriteren. En als dat gevolgen heeft, dan vindt je dat ineens niet meer grappig. Maar zolang je het zélf kunt doen, is het wél grappig toch? Maar als je aan de andere kant staat, dan is het ineens niet grappig.

Inderdaad, stel je eens niet zo aan. ^O^
Breitling - Instruments for Professionals
pi_194003826
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 10:38 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oke, again, of jij de consequenties van je eigen gedrag vervelend vind is niet mijn probleem. Ahhh, kijk, daar zijn we toch, dat doe je om te irriteren. En als dat gevolgen heeft, dan vindt je dat ineens niet meer grappig. Maar zolang je het zélf kunt doen, is het wél grappig toch? Maar als je aan de andere kant staat, dan is het ineens niet grappig.

Inderdaad, stel je eens niet zo aan. ^O^
Je kan mij toch ook een dm sturen met kappen met die mentions ofzo? Krijg ik af en toe en dan doe ik dit met plezier.

Ik vind serieus dat je je aanstelt. Erg jammer.
  donderdag 9 juli 2020 @ 10:42:50 #138
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_194003867
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 10:22 schreef JochemSjakie het volgende:
Is het plaatsen van notes op een user die in KLB een mod van een ander subforum mentioned wel terecht trouwens?
Ik heb er een ban voor gekregen
AZ
ALKMAAR
  Moderator donderdag 9 juli 2020 @ 10:42:53 #139
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194003869
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 10:39 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Je kan mij toch ook een dm sturen met kappen met die mentions ofzo? Krijg ik af en toe en dan doe ik dit met plezier.

Ik vind serieus dat je je aanstelt. Erg jammer.
Je draait het om, je wéét al dat het irritant is, en je doét het toch, onder het mom van 'anders krijg ik wel een DM en zolang ik die niet krijg blijf ik gewoon irritant doen'.

Je zou je ook gewoon niét kunnen opstellen als een kleuter, dat kan, want daar ben je intelligent genoeg voor, en gewoon normaal doen. Jij kiest voor iets anders. Tja, acties hebben consequenties. Can't stand the heat? Stay out of the kitchen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_194003876
#Teamcoolguy _O_
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_194003892
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 10:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je draait het om, je wéét al dat het irritant is, en je doét het toch, onder het mom van 'anders krijg ik wel een DM en zolang ik die niet krijg blijf ik gewoon irritant doen'.

Je zou je ook gewoon niét kunnen opstellen als een kleuter, dat kan, want daar ben je intelligent genoeg voor, en gewoon normaal doen. Jij kiest voor iets anders. Tja, acties hebben consequenties. Can't stand the heat? Stay out of the kitchen.
We verschillen duidelijk van mening, maar ik zal het niet meer doen vanaf mijn volgende post @CoolGuy :D

Je laat jezelf kennen en dit is jammer.
pi_194003934
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 10:45 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

We verschillen duidelijk van mening, maar ik zal het niet meer doen vanaf mijn volgende post @:coolguy :D

Je laat jezelf kennen en dit is jammer.
Waarom zou je ermee stoppen, hij heeft niks te zeggen in KLB.
  Forum Admin donderdag 9 juli 2020 @ 11:03:28 #143
35723 crew  GGMM
pi_194004088
Misbruik maken van mentionen met het doel om mensen te irritieren/pesten is gewoon niet toegestaan. Dat is niks nieuws overigens, mensen bewust zieken is altijd verboden geweest, of dat nou via een mention gaat of niet.

En iedere user die daar last van heeft kan gewoon een TR zetten, dus dat hele machtsmisbruik-verhaal wat één of andere user hier ophing gaat ook helemaal niet op.

En dat is allemaal al besproken overigens laatst FB / Het nut van mentions

Iedereen die wat nieuws toe te voegen heeft aan de discussie kan daar gewoon terecht, dan is die "discussie" hier nu wel over.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_194004095
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 11:03 schreef GGMM het volgende:
Misbruik maken van mentionen met het doel om mensen te irritieren/pesten is gewoon niet toegestaan. Dat is niks nieuws overigens, mensen bewust zieken is altijd verboden geweest, of dat nou via een mention gaat of niet.

En iedere user die daar last van heeft kan gewoon een TR zetten, dus dat hele machtsmisbruik-verhaal wat één of andere user hier ophing gaat ook helemaal niet op.

En dat is allemaal al besproken overigens laatst FB / Het nut van mentions

Iedereen die wat nieuws toe te voegen heeft aan de discussie kan daar gewoon terecht, dan is die "discussie" hier nu wel over.
Duidelijk 👍🏼
pi_194004155
Fushia is een modvriendje kwijt, huilen :'(
pi_194004165
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 11:10 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
Fushia is een modvriendje kwijt, huilen :'(
Maar je moeder heb ik nog altijd :9
  donderdag 9 juli 2020 @ 11:43:18 #147
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_194004548
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 11:03 schreef GGMM het volgende:
Misbruik maken van mentionen met het doel om mensen te irritieren/pesten is gewoon niet toegestaan. Dat is niks nieuws overigens, mensen bewust zieken is altijd verboden geweest, of dat nou via een mention gaat of niet.

En iedere user die daar last van heeft kan gewoon een TR zetten, dus dat hele machtsmisbruik-verhaal wat één of andere user hier ophing gaat ook helemaal niet op.

En dat is allemaal al besproken overigens laatst FB / Het nut van mentions

Iedereen die wat nieuws toe te voegen heeft aan de discussie kan daar gewoon terecht, dan is die "discussie" hier nu wel over.
Een vraag:
Wanneer ik een TR plaats omdat iemand mij ziekt, dan krijg ik als user daar geen feedback op. Wat doe je in een geval dat je echt geziekt wordt? Dat iemand je echt opzoekt in DM's en je blijft lastig vallen.. Ik kan dat melden, maar ik weet daarna niet of er ook echt tegen gaat worden opgetreden. Hoe transparant is het forum daarin?

Stel ik krijg steeds vervelende dm's en wordt steeds opgezocht door een user? Er is nu geen spraken van, maar ik ben gewoon benieuwd.
Gelieve verwijderen
  Forum Admin donderdag 9 juli 2020 @ 11:44:45 #148
35723 crew  GGMM
pi_194004573
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 11:43 schreef Fernweh het volgende:

[..]

Een vraag:
Wanneer ik een TR plaats omdat iemand mij ziekt, dan krijg ik als user daar geen feedback op. Wat doe je in een geval dat je echt geziekt wordt? Dat iemand je echt opzoekt in DM's en je blijft lastig vallen.. Ik kan dat melden, maar ik weet daarna niet of er ook echt tegen gaat worden opgetreden. Hoe transparant is het forum daarin?

Stel ik krijg steeds vervelende dm's en wordt steeds opgezocht door een user? Er is nu geen spraken van, maar ik ben gewoon benieuwd.
Als je opgezocht wordt via het forum -> maak een TR
Als het via dm gebeurt -> Stuur even een screenshot naar forum@fok.nl
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 9 juli 2020 @ 11:47:09 #149
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_194004606
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 11:44 schreef GGMM het volgende:

[..]

Als je opgezocht wordt via het forum -> maak een TR
Als het via dm gebeurt -> Stuur even een screenshot naar forum@fok.nl
Maar er wordt dus niet teruggekoppeld of er dan ook daadwerkelijk wat aan gedaan gaat worden? Want ik denk dat dat juist voor frustratie zorgt en waarom men zegt dat Coolguy gebruik maakt van machtsmisbruik. Een gewone user kan zelf immers alleen TR's plaatsen, maar wat er met die TR gebeurd? Who knows.

Laatst zei iemand iets heel racistisch, ik maak een TR maar toen werd dat topic compleet verwijderd, ik weet niet of de mod dan nog die TR ziet en erop kan handelen.

Dat soort dingen zijn wel jammer, dat je in het ongewisse wordt gelaten. Dat is denk ik mijn feedback.
Gelieve verwijderen
  Forum Admin donderdag 9 juli 2020 @ 11:48:35 #150
35723 crew  GGMM
pi_194004630
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 11:47 schreef Fernweh het volgende:
Maar er wordt dus niet teruggekoppeld of er dan ook daadwerkelijk wat aan gedaan gaat worden? Want ik denk dat dat juist voor frustratie zorgt en waarom men zegt dat Coolguy gebruik maakt van machtsmisbruik. Een gewone user kan zelf immers alleen TR's plaatsen, maar wat er met die TR gebeurd? Who knows.
Het lastigvallen houdt dan op en zo niet dan zorgen wat dat dit gebeurt.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 11:47 schreef Fernweh het volgende:
Laatst zei iemand iets heel racistisch, ik maak een TR maar toen werd dat topic compleet verwijderd, ik weet niet of de mod dan nog die TR ziet en erop kan handelen.

Dat soort dingen zijn wel jammer, dat je in het ongewisse wordt gelaten. Dat is denk ik mijn feedback.
Dat topic zal niet voor niets verwijderd zijn, dus dat is direct bewijs dat er iets mee gedaan is. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')