Bij een lokale hier kun je voor 1 euro een snack bestellen en gooien zij wat voor je in de frituur...quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:46 schreef DerRabbit het volgende:
Top TT, ik heb alleen keuzestress wat ik bij de patat moet bestellen
Welke is dat dan?quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij een lokale hier kun je voor 1 euro een snack bestellen en gooien zij wat voor je in de frituur...
Een komkommer en een pak condooms?quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Jongens kun je alweer naar de supermarkt?
Ik wil wel veel tips.
Frikandel mayo ui en een bamihapjequote:Op donderdag 25 juni 2020 17:46 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben toch maar voor een frikandel speciaal gegaan.quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Frikandel mayo ui en een bamihapje
Moet ik maar eens langs gaan als ik weer in eindje ben.quote:
Een berelulquote:Op donderdag 25 juni 2020 17:46 schreef DerRabbit het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Weet niet of het in de zaak zelf kan, online kon het iig welquote:Op donderdag 25 juni 2020 17:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet ik maar eens langs gaan als ik weer in eindje ben.
Zouden ze tot in Delft bezorgen?quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weet niet of het in de zaak zelf kan, online kon het iig wel
Ja, als je van koude, kleffe friet houdt welquote:
Dat hebben ze daar zelf ook wel denk ikquote:Op donderdag 25 juni 2020 18:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, als je van koude, kleffe friet houdt wel
Natuurlijkquote:
Ook lekker. Mits met kalkoen-room-geschnetzeltesquote:
Ik heb hier de komende dagen geboektquote:Op donderdag 25 juni 2020 18:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Vanavond geboekt in een fijn restaurant in het dorp.
Lekker man. Zondag een gekonfijt kersje op je appelmoes?quote:
Wie weetquote:Op donderdag 25 juni 2020 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker man. Zondag een gekonfijt kersje op je appelmoes?
Volgende keer ga ik ook maar naar een Zwitsers ziekenhuis, ziet er een stuk beter uit dan hierquote:
Merian Iselin Klinik lig ikquote:Op donderdag 25 juni 2020 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik ook maar naar een Zwitsers ziekenhuis, ziet er een stuk beter uit dan hier
beter blijf je gewoon uit het ziekenhuis.quote:Op donderdag 25 juni 2020 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik ook maar naar een Zwitsers ziekenhuis, ziet er een stuk beter uit dan hier
Nou,....quote:Op donderdag 25 juni 2020 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
beter blijf je gewoon uit het ziekenhuis.
Zal de Nederlandse zorgverzekering wel weer niet vergoeden.quote:
Nou eigenlijk 'hoop' ik er nog een keer naartoe te moeten zodat ze mijn buik weer een beetje in vorm kunnen krijgen.quote:Op donderdag 25 juni 2020 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
beter blijf je gewoon uit het ziekenhuis.
niet verkeerd.quote:
Geen idee, mijn zwitserse vergoed het, das het belangrijkstequote:Op donderdag 25 juni 2020 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal de Nederlandse zorgverzekering wel weer niet vergoeden.
Ik heb 8 jaar geleden 3.5 week in het zkh gelegen en het eten was toen gewoon prima..quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:10 schreef mschol het volgende:
[..]
niet verkeerd.
al vond ik, inmiddels minstens 20 jaar terug voor het laatst, het eten hier ook niet echt slecht, in al die jaren daarvoor was het veel slechter (en verbeterde de boel dus uiteindelijk )
Zo‘n 20 jaar geleden lag ik in dordrecht, de spreuk ging echt opquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:10 schreef mschol het volgende:
[..]
niet verkeerd.
al vond ik, inmiddels minstens 20 jaar terug voor het laatst, het eten hier ook niet echt slecht, in al die jaren daarvoor was het veel slechter (en verbeterde de boel dus uiteindelijk )
Het ligt ook vaak aan wat mensen lusten of juist niet lustenquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb 8 jaar geleden 3.5 week in het zkh gelegen en het eten was toen gewoon prima..
Ik lust niet veel, en daar werd ook rekening mee gehouden..quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:17 schreef crv het volgende:
[..]
Het ligt ook vaak aan wat mensen lusten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Zo hoort het ookquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:18 schreef Bos81 het volgende:
Zelfs op de eerste dag (en ik kwam laat op de middag binnen) werd er voor mij een aanpassing gedaan.
Ik 2 jaar geleden 2 maanden in Tilburg, wat een zooi zat daar af en toe tussen zeg, de belangrijkste reden waarom ik er zo snel mogelijk weg wilde was dat ik weer iets fatsoenlijks kon etenquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:16 schreef crv het volgende:
[..]
Zo‘n 20 jaar geleden lag ik in dordrecht, de spreuk ging echt op
er was vaak een goede keus (ik dacht 4+ opties ofzo per gang) , en vaak hielden ze ook nog overquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:17 schreef crv het volgende:
[..]
Het ligt ook vaak aan wat mensen lusten of juist niet lusten
Mijn ervaring is dat als je daar ligt, je allemaal niet zo veel praatjes hebt hoorquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik 2 jaar geleden 2 maanden in Tilburg, wat een zooi zat daar af en toe tussen zeg, de belangrijkste reden waarom ik er zo snel mogelijk weg wilde was dat ik weer iets fatsoenlijks kon eten
Mevr crv heeft ooit in gouda gelegen nadat ze ingestort was..quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik 2 jaar geleden 2 maanden in Tilburg, wat een zooi zat daar af en toe tussen zeg, de belangrijkste reden waarom ik er zo snel mogelijk weg wilde was dat ik weer iets fatsoenlijks kon eten
Jawel hoor, heb daar genoeg op het eten lopen vloekenquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat als je daar ligt, je allemaal niet zo veel praatjes hebt hoor
Mijn ervaring is dat hoe makkelijker en vriendelijk jezelf bent, hoe meer ze voor je doenquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel hoor, heb daar genoeg op het eten lopen vloekendaardoor kreeg ik wel bij elke maaltijd 3 of 4 toetjes en kwark
Door mijn lactoseintolerantie heb ik geen keus.quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:19 schreef mschol het volgende:
[..]
er was vaak een goede keus (ik dacht 4+ opties ofzo per gang) , en vaak hielden ze ook nog over
Makkelijk is niet echt een term om mij te omschrijven, vraag maar aan @bitterbalquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:22 schreef crv het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat hoe makkelijker en vriendelijk jezelf bent, hoe meer ze voor je doen
Is goed om je op te winden als het zo warm isquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:27 schreef FranticDJ het volgende:
Gofferdomme warm. En schiet op met die laatste twee wagons :/
zit lekker in de airco binnen te wachten tot de slurf m'n ruim in gaatquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:36 schreef crv het volgende:
[..]
Is goed om je op te winden als het zo warm is![]()
Geilquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zit lekker in de airco binnen te wachten tot de slurf m'n ruim in gaat
Zit je nog steeds daar ergens op de Oostzee?quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:27 schreef FranticDJ het volgende:
Gofferdomme warm. En schiet op met die laatste twee wagons :/
Klaipedaquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit je nog steeds daar ergens op de Oostzee?
En dan als die geladen is weer naar huis of moet je nog een keer op een neer?quote:
dan naar Antwerpen en dan naar huis. Dinsdag vooralsnogquote:Op donderdag 25 juni 2020 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan als die geladen is weer naar huis of moet je nog een keer op een neer?
Belangrijkste vraag is natuurlijkquote:Op donderdag 25 juni 2020 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou wel wat voor mij zijn, heb toch geen thuisfront verder.
Neequote:Op donderdag 25 juni 2020 20:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Belangrijkste vraag is natuurlijk
Hebben de ook Microsoft Teams op zo'n boot?
Zomervakantie dusquote:
Mocht je je echt vervelen heb ik nog wel een leuk klusje met hout voor jequote:
Hopenlijk spuiten ze je niet te volquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zit lekker in de airco binnen te wachten tot de slurf m'n ruim in gaat
Ophoeren met teamsquote:Op donderdag 25 juni 2020 20:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Belangrijkste vraag is natuurlijk
Hebben de ook Microsoft Teams op zo'n boot?
quote:
Klinkt meer als een dorp in friesland/groningenquote:
SOA associaties hier juistquote:Op donderdag 25 juni 2020 20:05 schreef crv het volgende:
[..]
Klinkt meer als een dorp in friesland/groningen
Wordt er tegenwoordig trouwens nog zo veel gevloekt op een schip of is de 'zeemanstaal' een beetje uitgestorven?quote:
Hij buigt gewoon een beetje door, dat kan hij goedquote:
En je thermometer dan ?quote:Op donderdag 25 juni 2020 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou wel wat voor mij zijn, heb toch geen thuisfront verder.
Ik aan een kaleidoscoopquote:
Ja bij ons ook. Maar voor een aantal dingen gewoon nietquote:Op donderdag 25 juni 2020 20:04 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Het werkt bij ons best wel een boel prima moet ik eerlijk zeggen
Klopt, is niet de eerste keer dat ze hem volblazenquote:Op donderdag 25 juni 2020 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij buigt gewoon een beetje door, dat kan hij goed
Dat was een inferieur ras had ik toch gezegd?quote:
Die geeft die nu ook geen verkoeling en laat die uitslaanquote:
Only youquote:
Heb genoeg te doen hehequote:Op donderdag 25 juni 2020 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mocht je je echt vervelen heb ik nog wel een leuk klusje met hout voor je
Die overkapping ga je zelf doen ouwe staakaapquote:Op donderdag 25 juni 2020 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mocht je je echt vervelen heb ik nog wel een leuk klusje met hout voor je
ach.. er zijn hier mooiere plaatsnamen in de regio..quote:Op donderdag 25 juni 2020 20:05 schreef crv het volgende:
[..]
Klinkt meer als een dorp in friesland/groningen
Gaat tegenwoordig zo:quote:Op donderdag 25 juni 2020 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt er tegenwoordig trouwens nog zo veel gevloekt op een schip of is de 'zeemanstaal' een beetje uitgestorven?
dat maak ik wel aardig goed geloof ik.quote:Op donderdag 25 juni 2020 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt er tegenwoordig trouwens nog zo veel gevloekt op een schip of is de 'zeemanstaal' een beetje uitgestorven?
Wel met een bats dan hèquote:Op donderdag 25 juni 2020 20:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan scheppen ze het er maar weet uit
salamat troquote:Op donderdag 25 juni 2020 20:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaat tegenwoordig zo:
lahat ng gustong maglayag ng kapa ay dapat may balbas na lalaki.
Jan, Pier, Tjoris at Corneel. mayroon silang mga balbas, mayroon silang mga balbas
Nou zegquote:Op donderdag 25 juni 2020 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die overkapping ga je zelf doen ouwe staakaap
Whutquote:Op donderdag 25 juni 2020 20:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaat tegenwoordig zo:
lahat ng gustong maglayag ng kapa ay dapat may balbas na lalaki.
Jan, Pier, Tjoris at Corneel. mayroon silang mga balbas, mayroon silang mga balbas
Lijkt wel beetje op jullie tweequote:Op donderdag 25 juni 2020 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
@:liesje1979, dit is een goede aanvulling op je playlist
Klootviool.quote:
Wat is dit nu weer voor insinuatiequote:
Mèn chickie heb toch ook een auto nodig!quote:
Lekker tochquote:Op donderdag 25 juni 2020 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Even een tukje na het eten werd dik twee uur maffen![]()
Hier, kun je je de hele avond vermaken:quote:Op donderdag 25 juni 2020 20:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Mèn chickie heb toch ook een auto nodig!
Ik had gisteren (en vandaag de restjes) Chinees, ballie zit zich nu vol te vrotten met sushi.quote:
Sushiquote:Op donderdag 25 juni 2020 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had gisteren (en vandaag de restjes) Chinees, ballie zit zich nu vol te vrotten met sushi.
is hier een app van?quote:Op donderdag 25 juni 2020 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier, kun je je de hele avond vermaken:
https://nichtrijder.pepijnblom.com/
quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:19 schreef crv het volgende:
[..]ik moet morgen en in het weekend werken
pfftt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat ik mij afvroeg(geen idee of ik vannochtend nou al gevraagd had) : kan jij na die operatie je voet nog omhoog bewegen? (dus voet plat op grond, en dan vanuit tenen omhoog..)
als ik dat filmpje zo zie lijkt dat niet mogelijk? (of verminderd)
Denk het niet, dat soundboard ziet er ook niet uit alsof dat de laatste 15 jaar is geupdate.quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2020 20:26 schreef FranticDJ het volgende:
https://gcaptain.com/larg(...)during-heavy-weather
Volgende week het onderzoeksrapport lezen.
Is geloof ik voor het eerst dat ik dat in het Engels leesquote:Wadden Islands
Hier ook niet. Lang leve Aircoquote:Op donderdag 25 juni 2020 20:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Warm![]()
En het gaat niet ook niet echt afkoelen vanavond/vannacht hier
Ah jawel joh over 2 uur is het onder de 20 gradenquote:Op donderdag 25 juni 2020 20:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Warm![]()
En het gaat niet ook niet echt afkoelen vanavond/vannacht hier
Ja,en daar zit ik ook niet op te wachten..quote:
dit jaquote:Op donderdag 25 juni 2020 20:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja,en daar zit ik ook niet op te wachten..
Gewoon een graad of 20 en droog (overdag) graag. In de nacht mag het regenen ivm droogte.
2e golf komt eraan hoor.quote:Lissabon trekt teugels in 19 wijken weer aan
In negentien wijken van de Portugese hoofdstad Lissabon moeten inwoners van 29 juni tot 12 juli binnenblijven vanwege een opleving van het coronavirus.
Niet volgens Googlequote:Op donderdag 25 juni 2020 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah jawel joh over 2 uur is het onder de 20 graden
Nee volgende week is het LEKKER zomerweerquote:
Zo werkt dat niet in Nederland, morgen lekker heel de dag teringbenauwd en dan 's avonds wolkbreuken waardoor alles weer overstroomtquote:Op donderdag 25 juni 2020 20:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja,en daar zit ik ook niet op te wachten..
Gewoon een graad of 20 en droog (overdag) graag. In de nacht mag het regenen ivm droogte.
Meh, ik heb er nog tweehonderdquote:Op donderdag 25 juni 2020 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gezellig. Zullen we weer massaal wc-rollen hamsteren?
Nee. Regen. Zowat elke dag.quote:Op donderdag 25 juni 2020 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee volgende week is het LEKKER zomerweer
prima, ik blijf wel tot 31-12 thuis werken alvast. To be sure.quote:
Ik heb nog 3 pakken van 16 rollenquote:Op donderdag 25 juni 2020 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
dat dacht mijn tegenpool ook.quote:Op donderdag 25 juni 2020 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tegenpool?quote:Op donderdag 25 juni 2020 20:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat dacht mijn tegenpool ook.
Werkelijk overal staat schijtlint
hij zit nog op de booooooooooooooootquote:Op donderdag 25 juni 2020 20:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tegenpool?
Dus niet E?
Hoe is het met jou en E?
So?quote:Op donderdag 25 juni 2020 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hij zit nog op de boooooooooooooooot
Nope, enkel is kompleet verstijfdquote:Op donderdag 25 juni 2020 20:18 schreef mschol het volgende:
[..]
pfftt..
wat ik mij afvroeg(geen idee of ik vannochtend nou al gevraagd had) : kan jij na die operatie je voet nog omhoog bewegen? (dus voet plat op grond, en dan vanuit tenen omhoog..)
als ik dat filmpje zo zie lijkt dat niet mogelijk? (of verminderd)
Krijg je straks ook nog een tijdelijke brace om weer te 'leren' lopen?quote:Op donderdag 25 juni 2020 20:42 schreef crv het volgende:
[..]
Nope, enkel is kompleet verstijfd
Afrollen van de voet met lopen enkel nog bij de tenen en een beetje bij de middenvoetsbeentjes
Probleem was dat ik continue door mijn enkel ging, totaal geen stabiliteit meer
quote:Op donderdag 25 juni 2020 20:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 pakken van 16 rollen
quote:
Wat? Ik koop gewoon dingen als ze in de bonus zijnquote:
Mja, daar let ik echt nooit op.quote:Op donderdag 25 juni 2020 20:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat? Ik koop gewoon dingen als ze in de bonus zijn
Rijkerd..quote:Op donderdag 25 juni 2020 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, daar let ik echt nooit op.
Bonusquote:Op donderdag 25 juni 2020 20:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat? Ik koop gewoon dingen als ze in de bonus zijn
Zou ik ook eens moeten doen misschien, als ik er eens zin in heb.quote:Op donderdag 25 juni 2020 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb maandag mijn persoonlijke bonus eens geactiveerd. Dat kan wel behoorlijk schelen soms.
Je hebt toch werk genoeg tot en na die tijd en dan niet alleen je betaalde baan natuurlijk..quote:Op donderdag 25 juni 2020 20:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
prima, ik blijf wel tot 31-12 thuis werken alvast. To be sure.
Zwaar incidenteel maximaal. Ze hebben te weinig boeiende producten voor me.quote:
Kortingen van 20-30 cent op producten die ik vaak koop, bij cosmetica nog meer.quote:Op donderdag 25 juni 2020 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ik ook eens moeten doen misschien, als ik er eens zin in heb.
Ik ben vandaag toen ik de laatste brief had bezorgd even de Appie binnen gelopen en daar voor het eerst met mijn telefoon de boodschappen gescand..quote:Op donderdag 25 juni 2020 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb maandag mijn persoonlijke bonus eens geactiveerd. Dat kan wel behoorlijk schelen soms.
Welke supermarkt heeft dan wel boeiende producten?quote:Op donderdag 25 juni 2020 20:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zwaar incidenteel maximaal. Ze hebben te weinig boeiende producten voor me.
Ze hebben toch gewoon etenquote:Op donderdag 25 juni 2020 20:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zwaar incidenteel maximaal. Ze hebben te weinig boeiende producten voor me.
Kan dat ook al?quote:Op donderdag 25 juni 2020 20:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag toen ik de laatste brief had bezorgd even de Appie binnen gelopen en daar voor het eerst met mijn telefoon de boodschappen gescand..
(ja die laatste brief was ook voor de AH, dus omdat we er toch zijn... )
Nou, ja, een supermarkt waar ik geen geschikt brood of avondeten kan halen, valt snel af.quote:Op donderdag 25 juni 2020 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Welke supermarkt heeft dan wel boeiende producten?
Mwah, relatief.quote:Op donderdag 25 juni 2020 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je een smartphone hebt kan dat ja.. Moet je wel de app hebbenquote:
Dat laatste zou je verbazen.quote:Op donderdag 25 juni 2020 20:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mwah, relatief.
In het begin is het beter dan later. Net als bij de gratis artikelen vd Albert. In het begin kan het niet op, later krijg je niks meer...
Nou ja,bij persoonlijke bonus krijg je wel kortig. Maar vroeger op 6 artikelen, nu op 4 of minder. En vaak ook op dingen die ik nooit gekocht heb noch wil kopen. Al zit er meestal wel.korting bij op iet wat je vaker koopt.
Maar als de Zaanlander de vorige week in de bonus is geweest en de volgende week is het persoonlijke bonus, wat moet ik er dan mee? Hoeveel kaas kan ik in mijn eentje eten?
Krijg je als je overdag ligt te duttenquote:
Vleesvervangers die ik kan eten hebben ze weinig en wat ze hebben, is flink duurder dan bij een andere supermarkt. Brood valt af, veel beleg en het aanbod aan groente vind ik niet zodanig overweldigend om er voor naar de AH te gaan.quote:
Dan eet Joop het dus?quote:Op donderdag 25 juni 2020 20:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat laatste zou je verbazen.
Blok kaas per week hier zo ongeveer. En ik eet amper kaas.
betaalde baan is best druk en daar komt een nog drukkere niet betaalde baan bij iddquote:Op donderdag 25 juni 2020 20:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt toch werk genoeg tot en na die tijd en dan niet alleen je betaalde baan natuurlijk..
Jup, iedere dag kaas.quote:Op donderdag 25 juni 2020 20:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan eet Joop het dus?
Ik woon alleen..
En voor Johnnie hoef ik ook geen kaas meer te kopen![]()
Plus ik zit met allemaal persoonlijke bonussen voor producten die ik alleen voor hem kocht...
Even geen zin inquote:Op donderdag 25 juni 2020 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je als je overdag ligt te duttenEven een rondje gaan lopen
Je bent boos over mijn opmerking over dat opwarmen he?quote:Op donderdag 25 juni 2020 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
@:liesje1979, dit is een goede aanvulling op je playlist
duidelijk, sterkte en succes ermeequote:Op donderdag 25 juni 2020 20:42 schreef crv het volgende:
[..]
Nope, enkel is kompleet verstijfd
Afrollen van de voet met lopen enkel nog bij de tenen en een beetje bij de middenvoetsbeentjes
Probleem was dat ik continue door mijn enkel ging, totaal geen stabiliteit meer
De persoonlijke bonus sowieso niet neequote:Op donderdag 25 juni 2020 21:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup, iedere dag kaas.
Dat laatste is wel extra matig ja. Niemand waar je het naar kan doorschuiven?
En dat is geen 9-tot-5-baanquote:Op donderdag 25 juni 2020 20:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
betaalde baan is best druk en daar komt een nog drukkere niet betaalde baan bij idd
Ja, heb nu paar dagen open gips tot de zwelling afneemt en maandag gsloten gips voor 5 weken. Daarna zoals ze het hier noemen een wacopedquote:Op donderdag 25 juni 2020 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je straks ook nog een tijdelijke brace om weer te 'leren' lopen?
Dat waren toch Male_Duck en OA met de Poepincidenten??quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dat is geen 9-tot-5-baan.
En eentje die ervoor kan zorgen dat je @:MPG wat extra mist hier, omdat je -was hij aanwezig geweest- hier een leuk PI-verhaal had kunnen delen, speciaal voor hem.
Klinkt als een autoped voor wacko'squote:Op donderdag 25 juni 2020 21:04 schreef crv het volgende:
[..]
Ja, heb nu paar dagen open gips tot de zwelling afneemt en maandag gsloten gips voor 5 weken. Daarna zoals ze het hier noemen een wacoped
Die namen.. Lang geleden..quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat waren toch Male_Duck en OA met de Poepincidenten??![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, MPG baalde ervan als hij er weer eentje las, dus die was ermee te plagen geweestquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat waren toch Male_Duck en OA met de Poepincidenten??![]()
![]()
![]()
![]()
Thx, fotos had ik eerder vandaag (rond de middag) achter een spoiler gepost (postnr 105, topic?)quote:
Ik heb met Male_Duck nog lang in een Whats App groep gezeten, maar daar is hij nu ook al eventjes uit..quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klinkt als een autoped voor wacko's.
Okee op die luier.quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, MPG baalde ervan als hij er weer eentje las, dus die was ermee te plagen geweest.
Die namen.. Lang geleden...quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, MPG baalde ervan als hij er weer eentje las, dus die was ermee te plagen geweest.
Maar ze zijn vaak genoeg gedeeld door @:suikertaartje en @:LovelyLady onder andere.
suikertaartje was hier laatst nog heel even..quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
suikertaartje was hier laatst nog heel even..
Whiskeyquote:
Heb je nu ook al een luierfettish?quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Helaas is er niet altijd een luier bij betrokken.
Lola is toch op anoniem?quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ze zijn vaak genoeg gedeeld door @:suikertaartje en @:LovelyLady onder andere.
GC / [KSC #11346] Waar de terrassen open gaanquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Inmiddels al 4 kinderen ofzo toch?
“Al“ gereageerdquote:
Wie is datquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toeksterquote:
quote:
Owh, is ze gescheiden?quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
GC / [KSC #11346] Waar de terrassen open gaan
Ja 4 jongens en ook een bonus zoon van de huidige partner..
Ik gaat kijken, zat tijdje film te kijken net dus stukje gemistquote:
Nee, maar wel een zoontje dat laatst vergat dat hij geen luier om had...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, hoe of wat . Ik zie alleen soms dingen voorbij komen op Facebook. Dus hoe het precies zit moet zij maar laten weten of niet.. Ik heb misschien nu wel te veel gezegd..quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, is ze gescheiden?
Ik hoor ook nooit wat...
Ah, ik heb geen FB.quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee, hoe of wat . Ik zie alleen soms dingen voorbij komen op Facebook. Dus hoe het precies zit moet zij maar laten weten of niet.. Ik heb misschien nu wel te veel gezegd..
quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Oeh, wel aan gedacht maar vergeten hardop te zeggen
Heel veel beterschap @:crv![]()
![]()
Hopelijk huppel je zsm weer rond Honda 💐
quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar wel een zoontje dat laatst vergat dat hij geen luier om had...OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Is idd op anoniem volgens mijquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:17 schreef Toekito het volgende:
Lola heb ik ook al lang niet gezien op Fok! idd
Goed nieuws!quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:17 schreef crv het volgende:
[..]Thx
Dat hoop ik ook
De fysio was vanmiddag onder de indruk hoe vlot ik al was met de krukken en dat ik een perfecte onbelaste afrol van mijn voet deed![]()
nu al 4 jaar stokervaring en 3e enkel operatiedeskundige
Slechte nieuws is dat ik dus 6 weken gips heb en een hittegolf in aantocht.....quote:
I know..quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:20 schreef crv het volgende:
[..]
Slechte nieuws is dat ik dus 6 weken gips heb en een hittegolf in aantocht.....
Spring in een sloot danquote:
Duik de zee in dan, je woont er om de hoek.quote:
las iets over kwallenquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het zeewater schijnt 17 graden te zijn....
Is ff doorlopen hoorquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
Duik de zee in dan, je woont er om de hoek.
quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon hun kuil dichtgooien en je eigen handdoek erbovenop... niemand die het merkt.
Ik hoef ook geen knuffel van zequote:
Kennen ze dat niet dan daar?quote:
Wil je zwemmen of niet ?quote:
Die site klopt niet. Ik mis de kwallenbordjes bij Amsterdam!quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:25 schreef bitterbal het volgende:
maar kijk maar
https://kwallenradar.nl/
Dan toch de Vliet maarquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:25 schreef bitterbal het volgende:
maar kijk maar
quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
Die site klopt niet. Ik mis de kwallenbordjes bij Amsterdam!
In een sloot zitten geen kwallenquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:25 schreef bitterbal het volgende:
maar kijk maar
Vooral het rode bordje bij Duivendrecht zeker, op zondag om 14:30?quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:
Jawelquote:
Het zwembad hier op de hoek is dicht. Dus helaas daar kan je ook niet terecht.quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dieproodquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooral het rode bordje bij Duivendrecht zeker, op zondag om 14:30?.
Enkel als je wat hebt uitgevretenquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel
Maar je wordt er vooral dood in gevonden...
quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:28 schreef CherryLips het volgende:
Dinsdag lagen er een hoop kwallen op het strand. M'n moeder is er op eentje gestapt
Waar woon jij tegenwoordig (plaatsnaam)? Als je dat wil zeggen.quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
Het zwembad hier op de hoek is dicht. Dus helaas daar kan je ook niet terecht.
Ja en even later werd er een lijk gevonden in de duinen dus het was een interessante dag.quote:
Hoe is het met de kwal?quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:28 schreef CherryLips het volgende:
Dinsdag lagen er een hoop kwallen op het strand. M'n moeder is er op eentje gestapt
zou er een verband zijn? :pquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en even later werd er een lijk gevonden in de duinen dus het was een interessante dag.
Rip aan de nabestaandenquote:
Er was in ede ook een lijk gevonden dus we hebben wel een spoor van dood en verderf achtergelaten.quote:
Ik Katwijk? Niks over gelezenquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en even later werd er een lijk gevonden in de duinen dus het was een interessante dag.
quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er was in ede ook een lijk gevonden dus we hebben wel een spoor van dood en verderf achtergelaten.
hmm en hier om je alibi te verschaffen maar zeggen dat je niet naar buiten durft hequote:Op donderdag 25 juni 2020 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er was in ede ook een lijk gevonden dus we hebben wel een spoor van dood en verderf achtergelaten.
Wij konden er ook niks over vinden. Allemaal politie, kustwacht, ambulances, traumaheli, scherm en afzetlinten.quote:
Hey Ik ben bij de AH geweest hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm en hier om je alibi te verschappen maar zeggen dat je niet naar buiten durft he
quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hey Ik ben bij de AH geweest hoor.
En was het druk?quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat je alibi?quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan ben je best levensmoequote:Op donderdag 25 juni 2020 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moest je daar nou zo over zaniken?quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dinsdag weer. Maar vers enzo.quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dan ben je best levensmoeanno 2020 laat een echte FOK!ker zijn boodschappen thuis brengen.
Jij hebt geen reden nodig om te zaniken.quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moest je daar nou zo over zaniken?
Ben in maleisie ooit gepakt door zo‘n ding tijdens snorkelen... was best heftigquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:34 schreef bitterbal het volgende:
maar in thailand ga ik ook het water niet in als er kwallen zijn
Tactvol ben je niet...quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
vers is zo overratedquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dinsdag weer. Maar vers enzo.
Doe es liefquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
weetje wat voor 1 het was? Pijnlijk?quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:35 schreef crv het volgende:
[..]
Ben in maleisie ooit gepakt door zo‘n ding tijdens snorkelen... was best heftig
Ja na een week hangen de klonten in de melk. Vroeg me al af of het niet aan de koelkast lag.quote:
ah mooiquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee meer vakkenvullers dan klanten.
Niet voor de caafjes?quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja na een week hangen de klonten in de melk. Vroeg me al af of het niet aan de koelkast lag.
Nooit geweten en errug pijnlijkquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weetje wat voor 1 het was? Pijnlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |