Bij een lokale hier kun je voor 1 euro een snack bestellen en gooien zij wat voor je in de frituur...quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:46 schreef DerRabbit het volgende:
Top TT, ik heb alleen keuzestress wat ik bij de patat moet bestellen
Welke is dat dan?quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij een lokale hier kun je voor 1 euro een snack bestellen en gooien zij wat voor je in de frituur...
Een komkommer en een pak condooms?quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Jongens kun je alweer naar de supermarkt?
Ik wil wel veel tips.
Frikandel mayo ui en een bamihapjequote:Op donderdag 25 juni 2020 17:46 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben toch maar voor een frikandel speciaal gegaan.quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Frikandel mayo ui en een bamihapje
Moet ik maar eens langs gaan als ik weer in eindje ben.quote:
Een berelulquote:Op donderdag 25 juni 2020 17:46 schreef DerRabbit het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Weet niet of het in de zaak zelf kan, online kon het iig welquote:Op donderdag 25 juni 2020 17:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet ik maar eens langs gaan als ik weer in eindje ben.
Zouden ze tot in Delft bezorgen?quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weet niet of het in de zaak zelf kan, online kon het iig wel
Ja, als je van koude, kleffe friet houdt welquote:
Dat hebben ze daar zelf ook wel denk ikquote:Op donderdag 25 juni 2020 18:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, als je van koude, kleffe friet houdt wel
Natuurlijkquote:
Ook lekker. Mits met kalkoen-room-geschnetzeltesquote:
Ik heb hier de komende dagen geboektquote:Op donderdag 25 juni 2020 18:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Vanavond geboekt in een fijn restaurant in het dorp.
Lekker man. Zondag een gekonfijt kersje op je appelmoes?quote:
Wie weetquote:Op donderdag 25 juni 2020 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker man. Zondag een gekonfijt kersje op je appelmoes?
Volgende keer ga ik ook maar naar een Zwitsers ziekenhuis, ziet er een stuk beter uit dan hierquote:
Merian Iselin Klinik lig ikquote:Op donderdag 25 juni 2020 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik ook maar naar een Zwitsers ziekenhuis, ziet er een stuk beter uit dan hier
beter blijf je gewoon uit het ziekenhuis.quote:Op donderdag 25 juni 2020 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik ook maar naar een Zwitsers ziekenhuis, ziet er een stuk beter uit dan hier
Nou,....quote:Op donderdag 25 juni 2020 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
beter blijf je gewoon uit het ziekenhuis.
Zal de Nederlandse zorgverzekering wel weer niet vergoeden.quote:
Nou eigenlijk 'hoop' ik er nog een keer naartoe te moeten zodat ze mijn buik weer een beetje in vorm kunnen krijgen.quote:Op donderdag 25 juni 2020 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
beter blijf je gewoon uit het ziekenhuis.
niet verkeerd.quote:
Geen idee, mijn zwitserse vergoed het, das het belangrijkstequote:Op donderdag 25 juni 2020 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal de Nederlandse zorgverzekering wel weer niet vergoeden.
Ik heb 8 jaar geleden 3.5 week in het zkh gelegen en het eten was toen gewoon prima..quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:10 schreef mschol het volgende:
[..]
niet verkeerd.
al vond ik, inmiddels minstens 20 jaar terug voor het laatst, het eten hier ook niet echt slecht, in al die jaren daarvoor was het veel slechter (en verbeterde de boel dus uiteindelijk )
Zo‘n 20 jaar geleden lag ik in dordrecht, de spreuk ging echt opquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:10 schreef mschol het volgende:
[..]
niet verkeerd.
al vond ik, inmiddels minstens 20 jaar terug voor het laatst, het eten hier ook niet echt slecht, in al die jaren daarvoor was het veel slechter (en verbeterde de boel dus uiteindelijk )
Het ligt ook vaak aan wat mensen lusten of juist niet lustenquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb 8 jaar geleden 3.5 week in het zkh gelegen en het eten was toen gewoon prima..
Ik lust niet veel, en daar werd ook rekening mee gehouden..quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:17 schreef crv het volgende:
[..]
Het ligt ook vaak aan wat mensen lusten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Zo hoort het ookquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:18 schreef Bos81 het volgende:
Zelfs op de eerste dag (en ik kwam laat op de middag binnen) werd er voor mij een aanpassing gedaan.
Ik 2 jaar geleden 2 maanden in Tilburg, wat een zooi zat daar af en toe tussen zeg, de belangrijkste reden waarom ik er zo snel mogelijk weg wilde was dat ik weer iets fatsoenlijks kon etenquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:16 schreef crv het volgende:
[..]
Zo‘n 20 jaar geleden lag ik in dordrecht, de spreuk ging echt op
er was vaak een goede keus (ik dacht 4+ opties ofzo per gang) , en vaak hielden ze ook nog overquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:17 schreef crv het volgende:
[..]
Het ligt ook vaak aan wat mensen lusten of juist niet lusten
Mijn ervaring is dat als je daar ligt, je allemaal niet zo veel praatjes hebt hoorquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik 2 jaar geleden 2 maanden in Tilburg, wat een zooi zat daar af en toe tussen zeg, de belangrijkste reden waarom ik er zo snel mogelijk weg wilde was dat ik weer iets fatsoenlijks kon eten
Mevr crv heeft ooit in gouda gelegen nadat ze ingestort was..quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik 2 jaar geleden 2 maanden in Tilburg, wat een zooi zat daar af en toe tussen zeg, de belangrijkste reden waarom ik er zo snel mogelijk weg wilde was dat ik weer iets fatsoenlijks kon eten
Jawel hoor, heb daar genoeg op het eten lopen vloekenquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat als je daar ligt, je allemaal niet zo veel praatjes hebt hoor
Mijn ervaring is dat hoe makkelijker en vriendelijk jezelf bent, hoe meer ze voor je doenquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel hoor, heb daar genoeg op het eten lopen vloekendaardoor kreeg ik wel bij elke maaltijd 3 of 4 toetjes en kwark
Door mijn lactoseintolerantie heb ik geen keus.quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:19 schreef mschol het volgende:
[..]
er was vaak een goede keus (ik dacht 4+ opties ofzo per gang) , en vaak hielden ze ook nog over
Makkelijk is niet echt een term om mij te omschrijven, vraag maar aan @bitterbalquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:22 schreef crv het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat hoe makkelijker en vriendelijk jezelf bent, hoe meer ze voor je doen
Is goed om je op te winden als het zo warm isquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:27 schreef FranticDJ het volgende:
Gofferdomme warm. En schiet op met die laatste twee wagons :/
zit lekker in de airco binnen te wachten tot de slurf m'n ruim in gaatquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:36 schreef crv het volgende:
[..]
Is goed om je op te winden als het zo warm is![]()
Geilquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zit lekker in de airco binnen te wachten tot de slurf m'n ruim in gaat
Zit je nog steeds daar ergens op de Oostzee?quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:27 schreef FranticDJ het volgende:
Gofferdomme warm. En schiet op met die laatste twee wagons :/
Klaipedaquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit je nog steeds daar ergens op de Oostzee?
En dan als die geladen is weer naar huis of moet je nog een keer op een neer?quote:
dan naar Antwerpen en dan naar huis. Dinsdag vooralsnogquote:Op donderdag 25 juni 2020 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan als die geladen is weer naar huis of moet je nog een keer op een neer?
Belangrijkste vraag is natuurlijkquote:Op donderdag 25 juni 2020 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou wel wat voor mij zijn, heb toch geen thuisfront verder.
Neequote:Op donderdag 25 juni 2020 20:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Belangrijkste vraag is natuurlijk
Hebben de ook Microsoft Teams op zo'n boot?
Zomervakantie dusquote:
Mocht je je echt vervelen heb ik nog wel een leuk klusje met hout voor jequote:
Hopenlijk spuiten ze je niet te volquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zit lekker in de airco binnen te wachten tot de slurf m'n ruim in gaat
Ophoeren met teamsquote:Op donderdag 25 juni 2020 20:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Belangrijkste vraag is natuurlijk
Hebben de ook Microsoft Teams op zo'n boot?
quote:
Klinkt meer als een dorp in friesland/groningenquote:
SOA associaties hier juistquote:Op donderdag 25 juni 2020 20:05 schreef crv het volgende:
[..]
Klinkt meer als een dorp in friesland/groningen
Wordt er tegenwoordig trouwens nog zo veel gevloekt op een schip of is de 'zeemanstaal' een beetje uitgestorven?quote:
Hij buigt gewoon een beetje door, dat kan hij goedquote:
En je thermometer dan ?quote:Op donderdag 25 juni 2020 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou wel wat voor mij zijn, heb toch geen thuisfront verder.
Ik aan een kaleidoscoopquote:
Ja bij ons ook. Maar voor een aantal dingen gewoon nietquote:Op donderdag 25 juni 2020 20:04 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Het werkt bij ons best wel een boel prima moet ik eerlijk zeggen
Klopt, is niet de eerste keer dat ze hem volblazenquote:Op donderdag 25 juni 2020 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij buigt gewoon een beetje door, dat kan hij goed
Dat was een inferieur ras had ik toch gezegd?quote:
Die geeft die nu ook geen verkoeling en laat die uitslaanquote:
Only youquote:
Heb genoeg te doen hehequote:Op donderdag 25 juni 2020 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mocht je je echt vervelen heb ik nog wel een leuk klusje met hout voor je
Die overkapping ga je zelf doen ouwe staakaapquote:Op donderdag 25 juni 2020 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mocht je je echt vervelen heb ik nog wel een leuk klusje met hout voor je
ach.. er zijn hier mooiere plaatsnamen in de regio..quote:Op donderdag 25 juni 2020 20:05 schreef crv het volgende:
[..]
Klinkt meer als een dorp in friesland/groningen
Gaat tegenwoordig zo:quote:Op donderdag 25 juni 2020 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt er tegenwoordig trouwens nog zo veel gevloekt op een schip of is de 'zeemanstaal' een beetje uitgestorven?
dat maak ik wel aardig goed geloof ik.quote:Op donderdag 25 juni 2020 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt er tegenwoordig trouwens nog zo veel gevloekt op een schip of is de 'zeemanstaal' een beetje uitgestorven?
Wel met een bats dan hčquote:Op donderdag 25 juni 2020 20:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan scheppen ze het er maar weet uit
salamat troquote:Op donderdag 25 juni 2020 20:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaat tegenwoordig zo:
lahat ng gustong maglayag ng kapa ay dapat may balbas na lalaki.
Jan, Pier, Tjoris at Corneel. mayroon silang mga balbas, mayroon silang mga balbas
Nou zegquote:Op donderdag 25 juni 2020 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die overkapping ga je zelf doen ouwe staakaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |