Moet de mevrouw in de bosjes nodig zeggen.quote:
smelt zo wegquote:Op donderdag 25 juni 2020 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*gooit ijsberg op ballenterras.
nee de zon hoorquote:Op donderdag 25 juni 2020 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt door die heupen en dat kontje
Zeker met die vurige discussiesquote:
Voor een ziekenhuismaal zag het er niet eens zo beroerd uit.quote:
Wat staat er op het menu?quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:38 schreef LTVDK het volgende:
Ga zo denk maar mijn avondeten als lunch nemen, ben helemaal leeggezogen door het lopen
De kip-kerrie en bami die ik gisteren bij de Chinees heb gehaaldquote:
k lust ook wel watquote:Op donderdag 25 juni 2020 12:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De kip-kerrie en bami die ik gisteren bij de Chinees heb gehaaldGooi er denk nog wel even een paprika en rode ui doorheen.
Lekkerquote:Op donderdag 25 juni 2020 12:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De kip-kerrie en bami die ik gisteren bij de Chinees heb gehaaldGooi er denk nog wel even een paprika en rode ui doorheen.
Hoe vaak eet jij Chinees per week?quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik echt té vaak gezien.quote:
Johan Derksen maakte een betere grap dan Ali B, en nu stoppen ze.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:09 schreef bitterbal het volgende:
wat is er nou allemaal gebeurd bij VI?
Niet heel vaak? Ik heb gisteren gehaald en vandaag had ik het 'restje'.quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe vaak eet jij Chinees per week?
Stoppen ze?quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Johan Derksen maakte een betere grap dan Ali B, en nu stoppen ze.
Waren beelden dat Akwasi op een BLM demo dreigde de eerste Zwarte Piet in zijn gezicht te trappen die hij tegen zou komen.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:09 schreef bitterbal het volgende:
wat is er nou allemaal gebeurd bij VI?
Restjes Chinees zijn altijd wel tof.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet heel vaak? Ik heb gisteren gehaald en vandaag had ik het 'restje'.
ik porbeer dat nu te zoeken. blijkbaar heeft die ene presentator rene en johan zonder dat ze het wisten samen aan tafel gezet met allerlei anti racisme mensen ofzo toch?quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waren beelden dat Akwasi op een BLM demo dreigde de eerste Zwarte Piet in zijn gezicht te trappen die hij tegen zou komen.
Vervolgens liep daar ook een Zwarte Piet rond![]()
Bij VI grapte Johan Derksen bij het zien van de beelden, weten we zeker dat dat Akwasi niet is?
Nederland in rep en roer want racisme en sommige mensen belden de sponsoren van VI op om te zeggen dat ze daarmee moesten stoppen, o.a. Arie Boomsma![]()
Sponsoren trekken zich terug maar uitzending gaat door en tja die liep niet zo lekker, racisme en humor is een lastige voor sommige mensen om uit elkaar te houden, zeker in het licht van vrije meningsuiting.
Eten hier is sowieso goed, ik krijg aangepast (waar nodig)vanwege mijn lactose intolerantie.quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Voor een ziekenhuismaal zag het er niet eens zo beroerd uit.
Waar lig je daarvoor, iets met je been, maar verder niet zo meegekregen allemaal.
Ja het was meer dan dat ik gisteren had en toen vond ik het al veel wat ik hadquote:Op donderdag 25 juni 2020 13:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Restjes Chinees zijn altijd wel tof.
Even gemeen doen maar wist je dat je juist van restjes chinees makkelijk voedselvergiftiging kan oplopen?quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Restjes Chinees zijn altijd wel tof.
quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Even gemeen doen maar wist je dat je juist van restjes chinees makkelijk voedselvergiftiging kan oplopen?
Ik krijg hier een heel naar gevoel bij.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:23 schreef crv het volgende:
[..]
Eten hier is sowieso goed, ik krijg aangepast (waar nodig)vanwege mijn lactose intolerantie.
Mijn operatie van 2 jaar geleden is niet goed gegaan. Mijn enkel moest verstijfd worden maar in plaats dat bovenste enkeldeel en kuitbeen samengroeiden, groeiden ze enkel tegen elkaar aan
Nu zijn de schroeven eruit, is er beenmerg uit mijn heup gehaald, om tussen de enkel en kuitbeen te proppen in de hoop dat het dan beter tesamen groeit
Stelletje hypocrieten zijn het, want wie denk je dat er straks als een van de grootste sponsoren vooraan staat bij het WK voetbal?quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik snap überhaupt niet waarom je een programma met zo'n walgelijk figuur als Derksen zou willen sponsoren als bedrijf, maar goed.
Zaten twee onverwachte "anti-racisme mensen" aan tafel ja, een verbitterde oud Marokkaanse voetballer en een lieve donkere redelijke advocate, ging ze waarschijnlijk meer om de houding die de presentator, die liet ze een beetje vallen.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik porbeer dat nu te zoeken. blijkbaar heeft die ene presentator rene en johan zonder dat ze het wisten samen aan tafel gezet met allerlei anti racisme mensen ofzo toch?
Ligt er ook wel aan hoe lang het er al staatquote:Op donderdag 25 juni 2020 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Even gemeen doen maar wist je dat je juist van restjes chinees makkelijk voedselvergiftiging kan oplopen?
Ja of hoe lang het bij de chinees al stond.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er ook wel aan hoe lang het er al staat
maar het bleek ook zo te zijn dat rene en johan niets wisten van die gasten en dat die wilfred ineens gutmensch ging uithangen?quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zaten twee onverwachte "anti-racisme mensen" aan tafel ja, een verbitterde oud Marokkaanse voetballer en een lieve donkere redelijke advocate, ging ze waarschijnlijk meer om de houding die de presentator, die liet ze een beetje vallen.
Ik boycot al het voetbal.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Stelletje hypocrieten zijn het, want wie denk je dat er straks als een van de grootste sponsoren vooraan staat bij het WK voetbal?
Gilette hoor....
100den slaven gedood daar om de stadions te bouwen, maar jouw logo mag wel op de boarding komen te staan.
Ok daar ging het enige restje wat ik de dag erna nog wel eens opeet, nou ja voor die een keer Chinees in de 2 jaar of zoquote:Op donderdag 25 juni 2020 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt, geen speldje tussen te krijgen deze zin.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar het bleek ook zo te zijn dat rene en johan niets wisten van die gasten en dat die wilfred ineens gutmensch ging uithangen?
Ik vind het wel jammer want die bakken zijn altijd zo groot maar daar eet ik dus echt geen restjes van.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok daar ging het enige restje wat ik de dag erna nog wel eens opeet, nou ja voor die een keer Chinees in de 2 jaar of zo
Het was druk gisteren bij de Chinees dus de kans dat het vers is is al een stuk groterquote:Op donderdag 25 juni 2020 13:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja of hoe lang het bij de chinees al stond.
Dacht dat het ook voornamelijk om de rijst ging, maar weet het niet meer zekerquote:Op donderdag 25 juni 2020 13:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het was druk gisteren bij de Chinees dus de kans dat het vers is is al een stuk groter
Hangt af van wat het is, rijst doe ik sowieso niet de volgende dag, maar vlees enzo wel hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer want die bakken zijn altijd zo groot maar daar eet ik dus echt geen restjes van.
das echt heel achterbaks. Denk dat Johan de reden is dat mensen nog naar vi kijken en hem dan zo in de val lokkenquote:Op donderdag 25 juni 2020 13:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt, geen speldje tussen te krijgen deze zin.
Je hebt me al overtuigd, alleen het idee alleen alquote:Op donderdag 25 juni 2020 13:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer want die bakken zijn altijd zo groot maar daar eet ik dus echt geen restjes van.
Ja zie je, dus toch vooral de rijst?quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt af van wat het is, rijst doe ik sowieso niet de volgende dag, maar vlees enzo wel hoor.
Daar staat me inderdaad iets van bij dat daar een bepaalde bacterie welig in tiert, maar ook los daarvan: ik heb het wel eens bewaard en de neus zei nee op de volgende dag.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja zie je, dus toch vooral de rijst?
Klopt, simpele grapjes over voetbal, minderheden en allerlei dingen eigenlijk wel, kan even niet in deze deugtijd want is racisme uiteraard.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das echt heel achterbaks. Denk dat Johan de reden is dat mensen nog naar vi kijken en hem dan zo in de val lokken
Pics van de Brugmansia en van de witte Verbena, wist niet eens dat er die in het wit was.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:32 schreef liesje1979 het volgende:
Heb een brugmansia gekocht voor 22 euro.Had geen zin meer om te wachten tot mijn mini bruggie eindelijk eens wat groter wordt. En een witte verbena want verbena.
Plantjes.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:32 schreef liesje1979 het volgende:
Heb een brugmansia gekocht voor 22 euro.Had geen zin meer om te wachten tot mijn mini bruggie eindelijk eens wat groter wordt. En een witte verbena want verbena.
Maar waarom valt er niemand over de grap van Ali B?quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das echt heel achterbaks. Denk dat Johan de reden is dat mensen nog naar vi kijken en hem dan zo in de val lokken
Vroeger volgde ik het voetbal nog een minimaal beetje, toen ik 2 jaar geleden in het ziekenhuis vrijwel elke wedstrijd van het WK(?) had gezien was ik er wel klaar meequote:Op donderdag 25 juni 2020 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik boycot al het voetbal.
Losstaand van racismegedoe. Laten we daar even duidelijk in zijn.
Oh, ik neem meestal bami erbijquote:Op donderdag 25 juni 2020 13:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dacht dat het ook voornamelijk om de rijst ging, maar weet het niet meer zeker
Omdat niemand naar die roasts kijkt omdat ze tenenkrommend zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar waarom valt er niemand over de grap van Ali B?
Omdat ie donker is?
Lol ik ook niet, daarom meegenomen, heb wel een paar paarse. Die Bruggie kan ik nu wel een foto van maken maar hij is nu een beetje triestig. Heb zelfs nog een kleine poging gedaan iets van de prijs af te krijgen want kijk hoe zielig hij eruit ziet. Maar tuin meneer trapte er niet in en ik weet zelf ook wel dat ik hem met wat liefde en veel voeding binnen no time weer vitaal heb. Als ik hem in een pot heb gezet zal ik wel een foto maken ok?quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pics van de Brugmansia en van de witte Verbena, wist niet eens dat er die in het wit was.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben wel belachelijk blij met mijn lichtjes, iedere avond weer vrolijk als ze aanspringen.
Ik heb het al in de buik zittenquote:
Okquote:Op donderdag 25 juni 2020 13:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol ik ook niet, daarom meegenomen, heb wel een paar paarse. Die Bruggie kan ik nu wel een foto van maken maar hij is nu een beetje triestig. Heb zelfs nog een kleine poging gedaan iets van de prijs af te krijgen want kijk hoe zielig hij eruit ziet. Maar tuin meneer trapte er niet in en ik weet zelf ook wel dat ik hem met wat liefde en veel voeding binnen no time weer vitaal heb. Als ik hem in een pot heb gezet zal ik wel een foto maken ok?
De laatste keer dat ik het ook maar een beetje volgde, was op de basisschool nog denk ik.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger volgde ik het voetbal nog een minimaal beetje, toen ik 2 jaar geleden in het ziekenhuis vrijwel elke wedstrijd van het WK(?) had gezien was ik er wel klaar mee
Ah ja, belletjes gaan rinkelen inderdaad.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:37 schreef UitStraling het volgende:
https://beaumonde.nl/arti(...)en-van-restjes-rijst
Zwetende getatoeëerde mannen die achter een bal aanrennen, niet?quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik het ook maar een beetje volgde, was op de basisschool nog denk ik.Ik kan er écht niets mee.
nou het is achterbaks als je daar zolang aan mee hebt gedaan als wilfred zijnde en zodra er kritiek komt op de inhoud je ineens die 180 graden draai doet en je mede presentatoren zo aanvalt.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt, simpele grapjes over voetbal, minderheden en allerlei dingen eigenlijk wel, kan even niet in deze deugtijd want is racisme uiteraard.
geen idee. heb het niet gezien, zal het zo kijkenquote:Op donderdag 25 juni 2020 13:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar waarom valt er niemand over de grap van Ali B?
Omdat ie donker is?
Vroeger was het altijd vaste prik op zondag want dat wilde mijn vader het kijkenquote:Op donderdag 25 juni 2020 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik het ook maar een beetje volgde, was op de basisschool nog denk ik.Ik kan er écht niets mee.
Meh.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwetende getatoeëerde mannen die achter een bal aanrennen, niet?
Wist ik vanuit China al, daar is het een grove belediging als je de rijst niet opeet, de rest maakt ze niet zoveel uit, komt ergens vandaan dat culinaire gebbetje.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah ja, belletjes gaan rinkelen inderdaad.
Da's al een verschil, thuis stond er alleen autosport aan.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger was het altijd vaste prik op zondag want dat wilde mijn vader het kijken. Sinds interactieve tv maakt hem dat niet meer zoveel uit en is die wel blij dat die al die interviews en alles er omheen an doorspoelen
.
Dus als je het gewoon gelijk in de koelkast zet en de volgende dag tot het stomend heet is in de magnetron zet is er niks aan de hand. Paniek om niks dus.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:37 schreef UitStraling het volgende:
https://beaumonde.nl/arti(...)en-van-restjes-rijst
valt wel mee tochquote:
Bange mensen willen heel erg graag deugen.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou het is achterbaks als je daar zolang aan mee hebt gedaan als wilfred zijnde en zodra er kritiek komt op de inhoud je ineens die 180 graden draai doet en je mede presentatoren zo aanvalt.
Heb het niet gezien maar als dit is gebeurd is het echt walgelijk.
deed liesje ook met mijn geliefde hagelslagquote:Op donderdag 25 juni 2020 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus als je het gewoon gelijk in de koelkast zet en de volgende dag tot het stomend heet is in de magnetron zet is er niks aan de hand. Paniek om niks dus.
Nou, ja, da's een beetje het nadeel met afhaalchinees, want dat staat al een tijdje relaxed af te koelen voor je het de koelkast in zwiept doorgaans.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus als je het gewoon gelijk in de koelkast zet en de volgende dag tot het stomend heet is in de magnetron zet is er niks aan de hand. Paniek om niks dus.
Gerede kans dat het akelig giftig is en wat kost rijst nou?quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nare mensen zijn het hier allemaal die ons ons geliefde eten willen afpakken.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deed liesje ook met mijn geliefde hagelslag
ja. begrijp niet waaromquote:Op donderdag 25 juni 2020 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nare mensen zijn het hier allemaal die ons ons geliefde eten willen afpakken.
Nee, we stimuleren je juist tot alles meteen opeten.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nare mensen zijn het hier allemaal die ons ons geliefde eten willen afpakken.
Wedden dat je die iedere ochtend nog een half pak leeg schud op je bammetje?quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deed liesje ook met mijn geliefde hagelslag
Wat ik hier bij Chinees haal brandt je je bek aan ondanks dat ik eerst nog 10 minuten moet lopen dus daar ben ik niet zo bang voorquote:Op donderdag 25 juni 2020 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, ja, da's een beetje het nadeel met afhaalchinees, want dat staat al een tijdje relaxed af te koelen voor je het de koelkast in zwiept doorgaans.
nadat ik de verpakking grondig heb gecontroleerd om hagelslagmadenquote:Op donderdag 25 juni 2020 13:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wedden dat je die iedere ochtend nog een half pak leeg schud op je bammetje?
Sowieso liever bami bij de Chineesquote:Op donderdag 25 juni 2020 13:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gerede kans dat het akelig giftig is en wat kost rijst nou?
Op zee van 4 tot 12 en van 16 tot 20.. En wanneer noodzakelijk (aanloop / vertrek haven e.d.)quote:Op donderdag 25 juni 2020 10:21 schreef crv het volgende:
[..]
Das vroeg, maar heb je altijd de vroege shift op zee? Ik ben ook een vroege vogel normaal, 04:10 op vanwege lange reistijd
Je zou haast gaan denken dat ze iets tegen ons hebbenquote:
dat zal toch nietquote:Op donderdag 25 juni 2020 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zou haast gaan denken dat ze iets tegen ons hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:46 schreef crv het volgende:
Waarschuwing, Bloederigoeh vet groen kleurtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n helm kopen met zo'n lampje erop om in het pak te kijken.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nadat ik de verpakking grondig heb gecontroleerd om hagelslagmaden
Waarschuwing, BloederigWauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Waarschuwing, BloederigIs dit jouw been?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Waarschuwing, BloederigIk zie er bijna een gezichtje in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Waarschuwing, BloederigKrijg je gewoon foto's van de operatie of heb je daar speciaal om gevraagd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
En gewoon torx schroevenquote:
Om gevraagdquote:Op donderdag 25 juni 2020 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je gewoon foto's van de operatie of heb je daar speciaal om gevraagd?
Jij hebt wel fantasiequote:Op donderdag 25 juni 2020 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie er bijna een gezichtje in.
Gewoon uit nieuwsgierigheid of om zeker te weten dat ze het deze keer goed hebben vastgeschroefdquote:
quote:
Nieuwsgierigheidquote:Op donderdag 25 juni 2020 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon uit nieuwsgierigheid of om zeker te weten dat ze het deze keer goed hebben vastgeschroefd
Slank en glad pootje hoor!quote:
Ja, had liever oranje maar dat hadde ze nietquote:
10 MINUTEN GELEDENquote:
Scheelt dat operatiewonden een stuk prettiger zijn om te zien dan traumawonden.quote:
Benen wel, poot eronder niet meer sinds verstijvingquote:
volg een paar van die accounts op instaquote:Op donderdag 25 juni 2020 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Scheelt dat operatiewonden een stuk prettiger zijn om te zien dan traumawonden.
Ja hoorde het alquote:Op donderdag 25 juni 2020 13:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
10 MINUTEN GELEDEN
Viruswaanzin wraakt rechter, zaak geschorst
De actievoerders van Viruswaanzin willen dat er een andere rechter komt die hun kort geding behandelt. Volgens de actiegroep heeft de rechter eerder uitspraken gedaan die haar partijdigheid verraden.
Ook zou de rechter de Staat niet genoeg hebben ondervraagd. "Ik had gehoopt dat u wat meer druk zou uitoefenen op de wederpartij", zei jurist Jeroen Pols van Viruswaanzin.
Het is nog niet duidelijk wanneer de wrakingskamer die het verzoek moet beoordelen, bijeenkomt. Dat gebeurt ergens in de komende twee weken. Tot die tijd kan de zaak niet verder.
Mrs Angemiquote:Op donderdag 25 juni 2020 13:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volg een paar van die accounts op insta
Dat is omdat je een bloeddorstige engerd bentquote:Op donderdag 25 juni 2020 13:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volg een paar van die accounts op insta
Vind ik van nietquote:Op donderdag 25 juni 2020 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze keer heeft ie de schroeven er aan de zijkant uitgehaald dus extra sneequote:Op donderdag 25 juni 2020 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie mijn late aanvulling vorige berichtquote:Op donderdag 25 juni 2020 13:51 schreef crv het volgende:
[..]
Benen wel, poot eronder niet meer sinds verstijving
quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is omdat je een bloeddorstige engerd bent
Ik welquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Zie mijn late aanvulling vorige bericht![]()
Fixatie heet het in Nederlands trouwens![]()
Nu lijkt het net of je pootje een permanente erectie heeft
Heeft die wel nette hechtingen gezet?quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:53 schreef crv het volgende:
[..]
Deze keer heeft ie de schroeven er aan de zijkant uitgehaald dus extra snee
Ik heb op een traumaafdeling gewerkt en ben gewoon een zieke geestquote:Op donderdag 25 juni 2020 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik welVan hoe mijn buik er 2 jaar geleden uitzag hoef ik echt geen foto's te zien, van mijn elleboog die meermaals is opengesneden vind ik het nog wel interessant om te zien.
[..]
Waar links last van heb is de bovenkant van de plaat. Lang een gevoel gehad of ik tegen mijn scheenbeengetrapt wasquote:Op donderdag 25 juni 2020 13:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Slank en glad pootje hoor!
Hoop alleen dat je geen last gaat krijgen van schroef nummer twee, vanaf boven gezien
Mja was meer omdat het echt gewoon smerige wonden die vanuit binnenuit waren ontstaan waar elke dag allerlei zooi uitkwam en op sommige plekken ontbindend (zwart) weefselquote:Op donderdag 25 juni 2020 13:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb op een traumaafdeling gewerkt en ben gewoon een zieke geest![]()
Vanuit jou gezien snap ik dat heel goed 😅
Ja dat kan goed irriterenquote:Op donderdag 25 juni 2020 13:57 schreef crv het volgende:
[..]
Waar links last van heb is de bovenkant van de plaat. Lang een gevoel gehad of ik tegen mijn scheenbeengetrapt was
Boeit me niet zo, maar kijk maarquote:Op donderdag 25 juni 2020 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft die wel nette hechtingen gezet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Ik vind dat fascinerend, eerlijk, ook toen ik zelf een pussige buikwond had na keizersnede die wat anders dan gebruikelijk liep.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja was meer omdat het echt gewoon smerige wonden die vanuit binnenuit waren ontstaan waar elke dag allerlei zooi uitkwam en op sommige plekken ontbindend (zwart) weefselMijn vader vond het wel interessant om te zien, die bleef altijd kijken als ze het verband vervingen als die er was
quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb op een traumaafdeling gewerkt en ben gewoon een zieke geest![]()
Vanuit jou gezien snap ik dat heel goed 😅
[..]
'Leuk bij een ander.'quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind dat fascinerend, eerlijk, ook toen ik zelf een pussige buikwond had na keizersnede die wat anders dan gebruikelijk liep.
Lekker poeren en zulks.
Ik spoor gewoon niet
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:58 schreef crv het volgende:
[..]
Boeit me niet zo, maar kijk maarWerken ze daar met sieraden om?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En ik heb weleens zo'n foto gezien waar dan 'subtiel' en 'per ongeluk' een stukje lul op te zien was![]()
![]()
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:58 schreef crv het volgende:
[..]
Boeit me niet zo, maar kijk maarAh gewoon lekker grote slagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit wel een stuk lager dan ik dacht, had verwacht dat het meer richting je scheen zat.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Toen Vanessa (verpleegster in opleiding) net over me heen hing zag ik iets meer als sierradenquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Werken ze daar met sieraden om?![]()
![]()
En ik heb weleens zo'n foto gezien waar dan 'subtiel' en 'per ongeluk' een stukje lul op te zien was![]()
![]()
Velequote:Op donderdag 25 juni 2020 14:02 schreef LTVDK het volgende:
Heb je geen leuk zustertje trouwens @:crv?
Ransaapquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:02 schreef crv het volgende:
[..]
Toen Vanessa (verpleegster in opleiding) net over me heen hing zag ik iets meer als sierraden![]()
Just happened, ik kok nergens heenquote:
Gelukkig maarquote:
Vind ik vaak toch mindere borsten hebbenquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig maarAl vond ik de broeders vaak juist veel meelevender en zachtaardiger dan de zusters.
Excusses aanvaardquote:
Dat wel ja, maar dat waren wel de enige die doorhadden dat mijn baard af en toe geschoren moest worden en dat ik dat zelf toen niet kon. Die zusters waren alleen maar bezig met mijn kruis grondig te wassenquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind ik vaak toch mindere borsten hebben
quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar dat waren wel de enige die doorhadden dat mijn baard af en toe geschoren moest worden en dat ik dat zelf toen niet kon. Die zusters waren alleen maar bezig met mijn kruis grondig te wassen
Ik zit al weer lekker in het donker met alle gordijnen dicht binnenquote:
Gordijnen aan de zuidkant zijn dicht. Die aan de westkant kunnen nog even open blijven.quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit al weer lekker in het donker met alle gordijnen dicht binnen
Dan heb je een prima lul anders gooien ze dat washandje wel neer en zeggen, jaaah bekijk het eens even, doe het zelf maarquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar dat waren wel de enige die doorhadden dat mijn baard af en toe geschoren moest worden en dat ik dat zelf toen niet kon. Die zusters waren alleen maar bezig met mijn kruis grondig te wassen
M'n zus heeft zo'n fijn modern geīsoleerd huis en zit nu met een vestje en een lange broek binnenquote:
Nou er hing een katheter in en mijn lijf kon het bloed op andere plekken beter gebruiken dus ze konden wrijven wat ze wildenquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan heb je een prima lul anders gooien ze dat washandje wel neer en zeggen, jaaah bekijk het eens even, doe het zelf maar
morgen nog zon dagquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit al weer lekker in het donker met alle gordijnen dicht binnen
Bitterbal overweegt nu carričreswitch.quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet dat ik weet maar je zei sorry en ik ben vergevingsgezindquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb ik voor jou ook al eten verpest?
Beterschap trouwens..
Dat wil ik ook welquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus heeft zo'n fijn modern geīsoleerd huis en zit nu met een vestje en een lange broek binnen
Yesh right, wishful thinkingquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker als ze die katheter eruit trekken hč?quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou er hing een katheter in en mijn lijf kon het bloed op andere plekken beter gebruiken dus ze konden wrijven wat ze wilden
Winderig kan ik voor zorgen op het momentquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wil ik ook welMaar nog liever een huisje op een winderige Schotse klif
Ik bedoel een frisse Schotse wind, niet van die vieze Franse scheetjesquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:20 schreef crv het volgende:
[..]
Winderig kan ik voor zorgen op het miment
quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik bedoel een frisse Schotse wind, niet van die vieze Franse scheetjes
Ik ga medio novemberquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wil ik ook welMaar nog liever een huisje op een winderige Schotse klif
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik ben jaloers. Familiebezoek?quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga medio november![]()
Mits de griep des doods dan weer niet vol terug is
quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ik nou de volgende keer doe alsof ik postzegels verzamel, en ik bestel één postzegel. Denken jullie dan ook dat ik daar veel meer aan heb dan hoe ik het nu gedaan heb?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Nee die zusters waren over het algemeen echt een heel stuk killer en zakelijker. Lag op de chirurgie afdeling vanwege allerlei intern trauma maar had ook de nodige botten gebroken. Toen mijn elleboog net was volgepropt met metaal was er een zo'n zuster (type Slavische worstelaarquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:19 schreef crv het volgende:
[..]
Yesh right, wishful thinking
Waarschijnlijk was het andersom
Kan me voorstellenquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die zusters waren over het algemeen echt een heel stuk killer en zakelijker. Lag op de chirurgie afdeling vanwege allerlei intern trauma maar had ook de nodige botten gebroken. Toen mijn elleboog net was volgepropt met metaal was er een zo'n zuster (type Slavische worstelaar) die mij uit bed wilde halen en ongeduldig was en die arm als een lompe Gerda omhoog gooide. Die heb ik me toen even de huid volgescholden
Meh, de eerste keer toen die er 1,5e maand in hing was het wel prettig, de tweede keer toen die er krap een halve dag in had gezeten was het echt pijnlijkquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker als ze die katheter eruit trekken hč?
Yep maar ook beetje rondlummelen en rondtoerenquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Familiebezoek?
Als ik nou de volgende keer doe alsof ik postzegels verzamel, en ik bestel één postzegel. Denken jullie dan ook dat ik daar veel meer aan heb dan hoe ik het nu gedaan heb?
WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mogen ze nog met Lires verzenden daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Maar die had het toen ook echt verdiend, mocht vervolgens in ieder geval niet meer op mijn kamer komenquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:25 schreef crv het volgende:
[..]
Kan me voorstellen
Die zusters zullen ook best wat naar hun hoofd krijgen
Kennelijk ja. Vind je 't gek dat de economie zo'n puinhoop is daar?quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mogen ze nog met Lires verzenden daar
@UitStralingquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:29 schreef bitterbal het volgende:
na het toilet bezoek ben ik weer lichter
Heerlijkquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep maar ook beetje rondlummelen en rondtoeren
Eerst alle lire opmaken voordat een keertje op euro's overstappenquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kennelijk ja. Vind je 't gek dat de economie zo'n puinhoop is daar?
Opgelost. Slotje.quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:29 schreef bitterbal het volgende:
Wc-papier lijkt me praktischer hoor?quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:29 schreef bitterbal het volgende:
Van kleur of van gewichtquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:29 schreef bitterbal het volgende:
Perth en dan richting de Cairngorms.quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
HeerlijkWelk deel van Schotland?
Voordeel van thuiswerken tussen het slapen door af en toe turbowerkenquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:38 schreef Koen66 het volgende:
voordeel van thuiswerken, bij een dip ff liggen en een turbonap
Of gewoon even het zwembadje van zoonlief opzetten en vullen terwijl de waterkoker aanstaat, zodat je er na werktijd meteen zelf in kan gaan zittenquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:38 schreef Koen66 het volgende:
voordeel van thuiswerken, bij een dip ff liggen en een turbonap
Kijk, dat zijn de betere voordelenquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of gewoon even het zwembadje van zoonlief opzetten en vullen terwijl de waterkoker aanstaat, zodat je er na werktijd meteen zelf in kan gaan zitten.
Ftfyquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of gewoon even het zwembadje van zoonlief opzetten en vullen terwijl de waterkoker aanstaat, zodat je er na tijdens werktijd meteen zelf in kan gaan zitten.
Wat is de rol van de waterkoker hierin eigenlijk?quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of gewoon even het zwembadje van zoonlief opzetten en vullen terwijl de waterkoker aanstaat, zodat je er na werktijd meteen zelf in kan gaan zitten.
Ik moest toch wachten tot mijn thee klaar wasquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is de rol van de waterkoker hierin eigenlijk?
Meneer is een koukleumquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is de rol van de waterkoker hierin eigenlijk?
quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Perth en dan richting de Cairngorms.
quote:
Ik ben daar twee keer geweest en werd op sleeptouw genomen door een Schotse vriend die ook van fotografie houdt. Genoeg fotogenieke plekken daar in de omgeving, zowel qua natuur als pittoreske dorpjes.quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Nog nooit in Perth geweest. De moeite waard?
Perth is wel lieflijk en gezellig, beetje ruraal maar vriendelijke stad, shoppen en vreten in een middeleeuwse setting en een van de gezelligste straten van Schotland, Scone Palace in de buurt voor de historisch onderlegde, ja je kunt je wel vermaken daar.quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Nog nooit in Perth geweest. De moeite waard?
Uhm, nee, ik denk dat je me verwart met iemand andersquote:
op dat punt was ik allang dood geweestquote:Op donderdag 25 juni 2020 15:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uhm, nee, ik denk dat je me verwart met iemand anders.
Ik heb het eerder te warm dan te koud. Pas toen ik in Lapland met een gevoelstemperatuur van rond de -20 in een rendierslee zat, bekroop me de gedachte dat dat best wel koud was en ik het niet erg zou vinden om ergens te kunnen opwarmen.
k ga zo terrasje pakkenquote:Op donderdag 25 juni 2020 15:10 schreef Karzai het volgende:
Lekker hoor dit warme weer, zo lekker in de tuin eten met een koud pilsje erbij
ja ik ook. Vanavond kan het nogquote:
Het vervelendste vond ik dat ik -ondanks 2 paar dikke sokken, moonboots, een skibroek en een thermo-overall- het gevoel had dat er ijspegels aan mijn tenen hingenquote:Op donderdag 25 juni 2020 15:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
op dat punt was ik allang dood geweest
Die smelten achter 't raam zie ik.quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:35 schreef Karzai het volgende:
Hoe ist met je druipkaarsen @:uitstraling ?
quote:ik kom niet van mijn piepje [op mijn pc] af
Waar zit het probleem naar mijn idee. Als ik mijn pc aanzet, krijg ik eerst een fotopagina en die zit in een of ander Bing bestand. Van daaruit kan ik mijn inloggen opstarten. Als ik van dat Bing fotoarsenaal af zou kunnen komen, dan lijkt alles naar mijn idee opgelost te zijn.
Last van iets anders dat je benen niet willen?quote:
Heb ik nou helemaaL geen last vanquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:49 schreef UitStraling het volgende:
Breaking news.
The camel has fallen, I repeat the camel has fallen.
quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:49 schreef UitStraling het volgende:
Breaking news.
wat?quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:49 schreef UitStraling het volgende:
Breaking news.
quote:Op donderdag 25 juni 2020 16:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Las net dat het in de steden gemiddeld 10 graden warmer kan zijn
en op het strand?quote:Op donderdag 25 juni 2020 16:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sjonge, zit hier echt te zweten hoor en probeer niet meer dan een pink te bewegenquote:Op donderdag 25 juni 2020 16:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]![]()
Klopt. Vooral in het zuiden..quote:Op donderdag 25 juni 2020 16:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Fabrieken e.d. hebben toch ook invloed??quote:Op donderdag 25 juni 2020 16:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja minder natuurlijk. Maar in de steden houden de gebouwen en het asfalt de warmte vast
Oh ja vast maar dat werd in het artikel niet genoemdquote:Op donderdag 25 juni 2020 16:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Fabrieken e.d. hebben toch ook invloed??
Klinkt goedquote:Op donderdag 25 juni 2020 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Perth is wel lieflijk en gezellig, beetje ruraal maar vriendelijke stad, shoppen en vreten in een middeleeuwse setting en een van de gezelligste straten van Schotland, Scone Palace in de buurt voor de historisch onderlegde, ja je kunt je wel vermaken daar.
quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben daar twee keer geweest en werd op sleeptouw genomen door een Schotse vriend die ook van fotografie houdt. Genoeg fotogenieke plekken daar in de omgeving, zowel qua natuur als pittoreske dorpjes.
Wat me overigens is bijgebleven van de eerste keer dat ik er was (2005), is dat er een Specsavers zat naast een winkel die 'blinds' verkocht. Helaas geen foto kunnen maken toen en de tweede keer niet meer gezien.
28 binnen, valt nog mee.quote:Op donderdag 25 juni 2020 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
ventilator staat op 1. 25,5 graden binnen. Niks aan t handje hoor
In Boedapest was het in de zomer vaak 40 graden. Buiten de stad 35. En in het dorp waar wij een huis hebben 30, omdat dat wat hoger ligtquote:Op donderdag 25 juni 2020 16:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja minder natuurlijk. Maar in de steden houden de gebouwen en het asfalt de warmte vast
En nu de rest van de dag chillen?quote:Op donderdag 25 juni 2020 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo, laatste meeting is weer afgelopen. Deze was wel heel nuttig. En leuk. Maar dat is vooral omdat ik mijn zin krijg bij een paar cruciale voorstellen
Ja, werkdag is nu wel afgelopen wat mij betreft,quote:Op donderdag 25 juni 2020 16:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En nu de rest van de dag chillen?
Ben je bij je moeder?quote:Op donderdag 25 juni 2020 16:35 schreef Karzai het volgende:
Al schaduw in de tuin en een windje, bakje meelwormen neergezet voor de vogeltjes, zelf een koud wit wijntje genomen
Lekker!quote:Op donderdag 25 juni 2020 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, werkdag is nu wel afgelopen wat mij betreft,
Gulpener Chateau Neubourg is best lekkerquote:Op donderdag 25 juni 2020 16:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En nu de rest van de dag chillen?
Dat is correct en tevens waar. Misschien dat ik er daar nog een paar van meeneem zoquote:Op donderdag 25 juni 2020 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gulpener Chateau Neubourg is best lekker
quote:Op donderdag 25 juni 2020 16:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker!
Ik ben vrij vandaag en heb nog niets uitgevoerd Moet zelfs nog naar de super voor avond eten
Ik zal morgen ook nog wat flesjes kopen.quote:Op donderdag 25 juni 2020 16:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens waar. Misschien dat ik er daar nog een paar van meeneem zo
Ik las dit iets te snelquote:Op donderdag 25 juni 2020 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker van haar tuintje genieten met dit weer
* springt op en rent naar Karzai....quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:04 schreef Karzai het volgende:
Vandaag daffy duck op het menu wilde eerst biefstuk halen maar eend zit toch meer smaak aan
Ja ik heb ook een thermometer in de volle zon hangenquote:Op donderdag 25 juni 2020 17:03 schreef Modus het volgende:
Eerder vanmiddag 41 in zon op balkon. Woonkamer nu 28, is te doen. Net dik 5km gewandeld.
Vandaalquote:Op donderdag 25 juni 2020 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een thermometer in de volle zon hangenGisteren 46,8 of zo. Lekker onzinnig. Vorig jaar had ik hem al eens uitgespeeld
Thermometers zijn een inferieur rasquote:Op donderdag 25 juni 2020 17:16 schreef crv het volgende:
[..]
Vandaal
Hoe denk je dat die thermometer zich voelt
Rascistquote:Op donderdag 25 juni 2020 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Thermometers zijn een inferieur ras
Ook een raar verhaal jaquote:Op donderdag 25 juni 2020 17:21 schreef crv het volgende:
https://nos.nl/l/2338486
Schokkend, maar zou nog schokkender zijn als ze menselijk resten vinden
quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:21 schreef crv het volgende:
Wij gaan zo patat halen want geen zin om te koken.quote:Op donderdag 25 juni 2020 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik heb zelfgemaakte tomatensoep met een stokbroodje
Patat wordt gehaald hier as we speak!quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij gaan zo patat halen want geen zin om te koken.
Sjgapie sjgapie!quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:21 schreef crv het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |