Moet de mevrouw in de bosjes nodig zeggen.quote:
smelt zo wegquote:Op donderdag 25 juni 2020 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*gooit ijsberg op ballenterras.
nee de zon hoorquote:Op donderdag 25 juni 2020 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt door die heupen en dat kontje
Zeker met die vurige discussiesquote:
Voor een ziekenhuismaal zag het er niet eens zo beroerd uit.quote:
Wat staat er op het menu?quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:38 schreef LTVDK het volgende:
Ga zo denk maar mijn avondeten als lunch nemen, ben helemaal leeggezogen door het lopen
De kip-kerrie en bami die ik gisteren bij de Chinees heb gehaaldquote:
k lust ook wel watquote:Op donderdag 25 juni 2020 12:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De kip-kerrie en bami die ik gisteren bij de Chinees heb gehaaldGooi er denk nog wel even een paprika en rode ui doorheen.
Lekkerquote:Op donderdag 25 juni 2020 12:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De kip-kerrie en bami die ik gisteren bij de Chinees heb gehaaldGooi er denk nog wel even een paprika en rode ui doorheen.
Hoe vaak eet jij Chinees per week?quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik echt té vaak gezien.quote:
Johan Derksen maakte een betere grap dan Ali B, en nu stoppen ze.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:09 schreef bitterbal het volgende:
wat is er nou allemaal gebeurd bij VI?
Niet heel vaak? Ik heb gisteren gehaald en vandaag had ik het 'restje'.quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe vaak eet jij Chinees per week?
Stoppen ze?quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Johan Derksen maakte een betere grap dan Ali B, en nu stoppen ze.
Waren beelden dat Akwasi op een BLM demo dreigde de eerste Zwarte Piet in zijn gezicht te trappen die hij tegen zou komen.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:09 schreef bitterbal het volgende:
wat is er nou allemaal gebeurd bij VI?
Restjes Chinees zijn altijd wel tof.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet heel vaak? Ik heb gisteren gehaald en vandaag had ik het 'restje'.
ik porbeer dat nu te zoeken. blijkbaar heeft die ene presentator rene en johan zonder dat ze het wisten samen aan tafel gezet met allerlei anti racisme mensen ofzo toch?quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waren beelden dat Akwasi op een BLM demo dreigde de eerste Zwarte Piet in zijn gezicht te trappen die hij tegen zou komen.
Vervolgens liep daar ook een Zwarte Piet rond![]()
Bij VI grapte Johan Derksen bij het zien van de beelden, weten we zeker dat dat Akwasi niet is?
Nederland in rep en roer want racisme en sommige mensen belden de sponsoren van VI op om te zeggen dat ze daarmee moesten stoppen, o.a. Arie Boomsma![]()
Sponsoren trekken zich terug maar uitzending gaat door en tja die liep niet zo lekker, racisme en humor is een lastige voor sommige mensen om uit elkaar te houden, zeker in het licht van vrije meningsuiting.
Eten hier is sowieso goed, ik krijg aangepast (waar nodig)vanwege mijn lactose intolerantie.quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Voor een ziekenhuismaal zag het er niet eens zo beroerd uit.
Waar lig je daarvoor, iets met je been, maar verder niet zo meegekregen allemaal.
Ja het was meer dan dat ik gisteren had en toen vond ik het al veel wat ik hadquote:Op donderdag 25 juni 2020 13:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Restjes Chinees zijn altijd wel tof.
Even gemeen doen maar wist je dat je juist van restjes chinees makkelijk voedselvergiftiging kan oplopen?quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Restjes Chinees zijn altijd wel tof.
quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Even gemeen doen maar wist je dat je juist van restjes chinees makkelijk voedselvergiftiging kan oplopen?
Ik krijg hier een heel naar gevoel bij.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:23 schreef crv het volgende:
[..]
Eten hier is sowieso goed, ik krijg aangepast (waar nodig)vanwege mijn lactose intolerantie.
Mijn operatie van 2 jaar geleden is niet goed gegaan. Mijn enkel moest verstijfd worden maar in plaats dat bovenste enkeldeel en kuitbeen samengroeiden, groeiden ze enkel tegen elkaar aan
Nu zijn de schroeven eruit, is er beenmerg uit mijn heup gehaald, om tussen de enkel en kuitbeen te proppen in de hoop dat het dan beter tesamen groeit
Stelletje hypocrieten zijn het, want wie denk je dat er straks als een van de grootste sponsoren vooraan staat bij het WK voetbal?quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik snap überhaupt niet waarom je een programma met zo'n walgelijk figuur als Derksen zou willen sponsoren als bedrijf, maar goed.
Zaten twee onverwachte "anti-racisme mensen" aan tafel ja, een verbitterde oud Marokkaanse voetballer en een lieve donkere redelijke advocate, ging ze waarschijnlijk meer om de houding die de presentator, die liet ze een beetje vallen.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik porbeer dat nu te zoeken. blijkbaar heeft die ene presentator rene en johan zonder dat ze het wisten samen aan tafel gezet met allerlei anti racisme mensen ofzo toch?
Ligt er ook wel aan hoe lang het er al staatquote:Op donderdag 25 juni 2020 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Even gemeen doen maar wist je dat je juist van restjes chinees makkelijk voedselvergiftiging kan oplopen?
Ja of hoe lang het bij de chinees al stond.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er ook wel aan hoe lang het er al staat
maar het bleek ook zo te zijn dat rene en johan niets wisten van die gasten en dat die wilfred ineens gutmensch ging uithangen?quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zaten twee onverwachte "anti-racisme mensen" aan tafel ja, een verbitterde oud Marokkaanse voetballer en een lieve donkere redelijke advocate, ging ze waarschijnlijk meer om de houding die de presentator, die liet ze een beetje vallen.
Ik boycot al het voetbal.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Stelletje hypocrieten zijn het, want wie denk je dat er straks als een van de grootste sponsoren vooraan staat bij het WK voetbal?
Gilette hoor....
100den slaven gedood daar om de stadions te bouwen, maar jouw logo mag wel op de boarding komen te staan.
Ok daar ging het enige restje wat ik de dag erna nog wel eens opeet, nou ja voor die een keer Chinees in de 2 jaar of zoquote:Op donderdag 25 juni 2020 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt, geen speldje tussen te krijgen deze zin.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar het bleek ook zo te zijn dat rene en johan niets wisten van die gasten en dat die wilfred ineens gutmensch ging uithangen?
Ik vind het wel jammer want die bakken zijn altijd zo groot maar daar eet ik dus echt geen restjes van.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok daar ging het enige restje wat ik de dag erna nog wel eens opeet, nou ja voor die een keer Chinees in de 2 jaar of zo
Het was druk gisteren bij de Chinees dus de kans dat het vers is is al een stuk groterquote:Op donderdag 25 juni 2020 13:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja of hoe lang het bij de chinees al stond.
Dacht dat het ook voornamelijk om de rijst ging, maar weet het niet meer zekerquote:Op donderdag 25 juni 2020 13:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het was druk gisteren bij de Chinees dus de kans dat het vers is is al een stuk groter
Hangt af van wat het is, rijst doe ik sowieso niet de volgende dag, maar vlees enzo wel hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer want die bakken zijn altijd zo groot maar daar eet ik dus echt geen restjes van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |