Go get em tiger.quote:Op donderdag 25 juni 2020 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Videomeeting 2/3.
Buda geeft een cursus.
quote:Op donderdag 25 juni 2020 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*stopt eitjes van de tekenprocessievleermuis in de pot met bamboe.
Ik snap die niet eens.quote:Op donderdag 25 juni 2020 10:19 schreef bitterbal het volgende:
omdat de wetenschap levens kan redden wordt de mensheid beknopt.
dit vliegt hier nu boven op zon banner rond....
Das vroeg, maar heb je altijd de vroege shift op zee? Ik ben ook een vroege vogel normaal, 04:10 op vanwege lange reistijdquote:Op donderdag 25 juni 2020 09:52 schreef FranticDJ het volgende: [..] Op zee om 3.30, in de haven wanneer de telefoon gaat. Kan ieder moment van de dag zijn. Thuis om 8u.
sowieso niet van een teek of een rups, die hebben geen borsten..quote:Op donderdag 25 juni 2020 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze de borsten heeft van een teek, vleermuis of rups.
quote:Op donderdag 25 juni 2020 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat @:crv zich wel in die laatste herkent
Yeah rightquote:Op donderdag 25 juni 2020 09:37 schreef LTVDK het volgende:
Succes met het herstel @:crv, voor je het weet huppel je weer rond als een jong hertje
quote:Op donderdag 25 juni 2020 10:19 schreef bitterbal het volgende:
omdat de wetenschap levens kan redden wordt de mensheid beknopt.
dit vliegt hier nu boven op zon banner rond....
*zoekt op vleermuizenborsten.quote:Op donderdag 25 juni 2020 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
sowieso niet van een teek of een rups, die hebben geen borsten..
Jij geilt op dierentietenquote:
honden hebben er extra veelquote:Op donderdag 25 juni 2020 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*vermoed van niet maar gaat toch even op zoek.
Varkens ookquote:
Yep, fast money en bij het uwv slikken ze dat gewoonquote:Op donderdag 25 juni 2020 10:28 schreef bitterbal het volgende:
nu krijg ik die offerte
kosten : HTML5 & CSS3 ¤ 795,- PHP & MySQL (3 daagse training) ¤ 1250,-
Valt precies in het scholingsbudget van het uwv zegt ze. Maar ik denk dat je dit niet in van die korte dagen kan leren. Is dit gewoon een verdienmodel van dat bedrijf?
https://www.trainspot.nl/
quote:
Heb de offerte doorgestuurd naar uvw. Benieuwd wat ze zeggen. Maar is het niet te doorzichtig om zo geld te verdienen?quote:Op donderdag 25 juni 2020 10:30 schreef crv het volgende:
[..]
Yep, fast money en bij het uwv slikken ze dat gewoon
viespeuk ben je ook hequote:Op donderdag 25 juni 2020 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ik stond vanmorgen vrij geil op, heb zelfs goedemorgen tegen hem gezegd maar dat is weer voorbij
oh flinke dag ja. Wel stoer dat je moeder een boek uitbrengtquote:Op donderdag 25 juni 2020 10:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sterfdag broer, boekpresentatie moeder en in totaal rond de 7 uur in het OV.
Ja dat wel, en begrijp vanuit haar ook wel dat ze het op die datum wil doen maar voor mij had dat niet gehoeven.quote:Op donderdag 25 juni 2020 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh flinke dag ja. Wel stoer dat je moeder een boek uitbrengt
Oeh is dat morgen?quote:Op donderdag 25 juni 2020 10:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
nee je dierentieten henkquote:Op donderdag 25 juni 2020 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echt hč, daar is niets maar dan ook niets vies aan![]()
Bitternon.
Thanks, ga zo maar kijken of ik een mooie tuinplant kan vinden, dat zou ik anders normaal morgen hebben gedaan, en de rest van de dag helemaal niets doen. Maar ja.quote:
Haar rouwprocesquote:
ah ja dan snap ik de dag wel.quote:Op donderdag 25 juni 2020 10:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks, ga zo maar kijken of ik een mooie tuinplant kan vinden, dat zou ik anders normaal morgen hebben gedaan, en de rest van de dag helemaal niets doen. Maar ja.
[..]
Haar rouwproces
Ik dus ook wel, alleen heb ik ook een soort vaste manier om die dag te beleven en dat kan dus nu niet.quote:
nee niet naar die presentatie gaan is ook geen optiequote:Op donderdag 25 juni 2020 10:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dus ook wel, alleen heb ik ook een soort vaste manier om die dag te beleven en dat kan dus nu niet.
Nee.quote:Op donderdag 25 juni 2020 10:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee niet naar die presentatie gaan is ook geen optie
Weet ik nog niet, eerste jaar had ik een witte roos en vorig jaar een afrikaanse lelie (die werkelijk op dit moment aan het ontploffen is met zo'n 15 opkomende bloemen.quote:
Ha, nee, daar leer je weinig waar je op langere termijn wat aan hebt.quote:Op donderdag 25 juni 2020 10:28 schreef bitterbal het volgende:
nu krijg ik die offerte
kosten : HTML5 & CSS3 ¤ 795,- PHP & MySQL (3 daagse training) ¤ 1250,-
Valt precies in het scholingsbudget van het uwv zegt ze. Maar ik denk dat je dit niet in van die korte dagen kan leren. Is dit gewoon een verdienmodel van dat bedrijf?
https://www.trainspot.nl/
Pfoe, sowieso al een heftige dag en dit maakt het wel even extra zwaar ja.quote:Op donderdag 25 juni 2020 10:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |